dank jequote:
Bedankt!!!quote:Op maandag 12 december 2005 11:50 schreef DaFan het volgende:
[..]
Hij was al eerder gevraagd, en ik ben er eigenlijk ook op zoek naar maar na veel googlen en het doorlezen van een half forum kom ik op:
Trans-Siberian Orchestra - Wizards In Winter
ongeschaamde quote!quote:Op maandag 12 december 2005 14:00 schreef djjumbo het volgende:
Jaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
ik zit echt helemaal vast,
ik zoek een RECENT nummer, waar een saxefoon in voorkomt, housebeatje eronder...
en word veel in de club scene gedraait!!
*Lief kijkt*
Een wilde gok: Calabria (er zijn een aantal uitvoerenden, het origineel is van Rune)quote:Op maandag 12 december 2005 18:02 schreef djjumbo het volgende:
ongeschaamde quote!
Nog een gok dan maar: Max Graham versus Yes met Owner of a lonely heart?quote:Op maandag 12 december 2005 18:04 schreef Da_Koen het volgende:
Nou ik hoop dat iemand het volgende nummer kent. Ik heb enkel een slechte beschrijving
Het was vandaag rond een uur of 10:10 op de radio bij yorinfm en is een remix van een rock nummer dat ongeveer uit de jaren 70/80 komt. Wie o wie heeft het ook gehoord?
bvd
Ik heb vandaag bij yorin wel die walgelijke remix van Owner of a lonely heart van Yes voorbij horen komen.....quote:Op maandag 12 december 2005 18:04 schreef Da_Koen het volgende:
Nou ik hoop dat iemand het volgende nummer kent. Ik heb enkel een slechte beschrijving
Het was vandaag rond een uur of 10:10 op de radio bij yorinfm en is een remix van een rock nummer dat ongeveer uit de jaren 70/80 komt. Wie o wie heeft het ook gehoord?
bvd
Wilson Pickett - Land of 1000 dances.quote:Op maandag 12 december 2005 20:17 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb wat nummers voor jullie:
En nummer met het refrein: nanana nanana nanana nana nana na (please dont make me sing it to youOftelwel ik hoop dat jullie hier genoeg aanehebben)
KC & The sunshine band?quote:Op maandag 12 december 2005 20:17 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb wat nummers voor jullie:
En dan een band met witte en zwarte bandleden( ja dit is het enigste wat ik weet want dat vertelde ze er speciaal bij)
Nee dat was het niet. allemaal zwarte bandleden en dan waren er 2 witte gitaristen.quote:
Een nieuwe suggestie nadat ik het nummer voorbij hoorde komen op m'n playlist...quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:08 schreef TimeClypse het volgende:
[..]
Nog maar even een schopje
Ook dít stukje wordt in het nummer met een ranzig hammond orgel gespeeld
iemand?
De titelmuziek is: Basement Jaxx ft. Lisa Kekaul - Good luckquote:Op maandag 12 december 2005 21:57 schreef koenimex het volgende:
Ik zoek de muziek van het Net5-programma Het Blok. Het nummer bevat de tekst 'I don't know how and I don't why, but we are' of iets dergelijks. De stem deed me in eerste instantie denken aan Phil Collins. Wie kan me helpen? Bedankt!
Heartbeats - Jose Gonzalezquote:Op maandag 12 december 2005 22:11 schreef Jenny_park het volgende:
Oh en wie weet misschien ook welk liedje onder die reclame zit met al die stuiterende balletjes?
Samba Pa Ti ?quote:Op maandag 12 december 2005 22:16 schreef Jenny_park het volgende:
Santana iemand?
Oh ffs!!quote:Op maandag 12 december 2005 22:37 schreef SHERMAN het volgende:
Nummer van de Appelsientje reclame met al die shaduwen?
Iemand?
Klinkt wel leuk namelijk.
Zonder even te weten welke reclame. Gabriel Rios -broad Daylightquote:Op maandag 12 december 2005 22:37 schreef SHERMAN het volgende:
Nummer van de Appelsientje reclame met al die shaduwen?
Iemand?
Klinkt wel leuk namelijk.
Had niet verwacht dat nog iemand hem goed zou vinden eigenlijk.quote:Op maandag 12 december 2005 22:41 schreef DaFan het volgende:
[..]
Oh ffs!!
Lees het topic maar door ofzo. Of ster.nl.
Ik ben te goed voor deze wereld![]()
Emmerson,Lake & Palmer - "Peter Gunn" theme [1980]quote:Op maandag 12 december 2005 22:56 schreef Hunchy het volgende:
ik zoek een instrumentaal nummer. het begint met een introductie dames en heren please welcome emmerson lake and polmer! daarna start het nummer direct. Weet iemand welke ik bedoel?
geweldig bedankt het is hem!!!!!!!!!!quote:Op maandag 12 december 2005 22:58 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Emmerson,Lake & Palmer - "Peter Gunn" theme [1980]
Noize Supressor- Bone Crusher zit het ook in bedenk ik me netquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:26 schreef outcast_within het volgende:
heeft hem ook al voorbij zien komen bij tmf. leuke clip.
en hoe heet de titel van de versie van neophyte koepert?
quote:Op zondag 11 december 2005 22:14 schreef Chrishop het volgende:
Ik luisterde gisteren arrow-jazz fm, daarin hoorde ik een cover of remix van fairground, origineel van Simply Red. Het is niet de versie die op simplified staat, weet iemand hoe het nummer heet dat ik zoek. bvd.
Arrow al gemaild? Ze hebben vast wel een playlist voor jequote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:13 schreef crackhead het volgende:
[..]
Arrow al gemaild? Ze hebben vast wel een playlist voor je.
Nee, meer een remix in de richting van ac/dc en deep purlpe. En het is overigens een nieuw nummer(ik had het nog nooit gehoord).quote:Op maandag 12 december 2005 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog een gok dan maar: Max Graham versus Yes met Owner of a lonely heart?
Da's van 'is life just a playground' toch? Wél een vet nummer, maar die zocht ik niet. Toch bedankt!quote:Op maandag 12 december 2005 22:09 schreef donroyco het volgende:
[..]
De titelmuziek is: Basement Jaxx ft. Lisa Kekaul - Good luck
Zoals er heel groot boven staat Canon in D guitarquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:14 schreef _moder8or_ het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=1491516901670441597
Wie weet dit nummer?
Dom van mequote:Op dinsdag 13 december 2005 11:22 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Zoals er heel groot boven staat Canon in D guitar.
Canon van Pachelbel dus.
Ok... misschien op net5.nl en dan 't forum van Het Blok, dat je het daar aan kunt kaarten ??quote:Op dinsdag 13 december 2005 07:46 schreef koenimex het volgende:
[..]
Da's van 'is life just a playground' toch? Wél een vet nummer, maar die zocht ik niet. Toch bedankt!
quote:Op maandag 12 december 2005 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een wilde gok: Calabria (er zijn een aantal uitvoerenden, het origineel is van Rune)
Vertical Horizon - We Arequote:Op dinsdag 13 december 2005 11:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ok... misschien op net5.nl en dan 't forum van Het Blok, dat je het daar aan kunt kaarten ??![]()
![]()
Ellen ten Damme - Vegasquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:31 schreef BroesWillems het volgende:
Elvis Presley - viva las vegas heb ik natuurlijk al,
en de CSI intro tune(who are you - the Who).
Thanks!quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:51 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ellen ten Damme - Vegas
Site en dan rechtsboven bij "Songname" Vegas invullen...![]()
Viva Las Vegas in de uitvoering van de Dead Kennedies natuurlijk!quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:31 schreef BroesWillems het volgende:
Wij zijn hier met een Carnavals wagen bezig en we bouwen dit jaar rond het thema "Viva Las Vegas", nu moet er nu natuurlijk muziek op die wagen, daarom zoek ik nummers rond het thema Las Vegas.
Heeft iemand hier nog suggesties voor? Het moeten natuurlijk wel een paar swingende nummers zijn.
voor de liefhebbers een paar plaatjes van onze wagen vorig jaar:
http://broeswillems.nl/im(...)05/photos/photo7.jpg
http://broeswillems.nl/im(...)05/photos/photo1.jpg
André Hazes - Ik ben een gokkerquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:31 schreef BroesWillems het volgende:
Wij zijn hier met een Carnavals wagen bezig en we bouwen dit jaar rond het thema "Viva Las Vegas", nu moet er nu natuurlijk muziek op die wagen, daarom zoek ik nummers rond het thema Las Vegas.
Heeft iemand hier nog suggesties voor? Het moeten natuurlijk wel een paar swingende nummers zijn.
voor de liefhebbers een paar plaatjes van onze wagen vorig jaar:
http://broeswillems.nl/im(...)05/photos/photo1.jpg
Praga Kahn met Breakfast in Vegas... Stampende house, valt dat ook onder swingend?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:31 schreef BroesWillems het volgende:
Vét, ik wist dat Vertical Horizon een goeie band was (You're a god vind ik super). Bedankt!quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:51 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Vertical Horizon - We Are
Q65 - The Life I Livequote:Op dinsdag 13 december 2005 15:12 schreef AgentOrange het volgende:
..Ik ben echt al een hele tijd op zoek naar een nummer... Het zit in de film De kleine blonde dood", en ze zingen in ieder geval 'this is the life im living. this is the life i lead' of zoiets.
Het is niet echt een nieuw nummer, het klinkt wel een beetje zoals The Animals.
Ik heb al gezocht op soundtrack, aftiteling etc. etc.
Wie weet welk nummer ik hier zo duidelijk beschrijf?? Want ik weet het niet![]()
nog maar een keer dan, wie weet deze...quote:Op maandag 12 december 2005 12:39 schreef CybPraetorian het volgende:
dat liedje dat (o.a.) gister uit Top Gear Extra, waarbij Hammond met de Pagani Zonda Cabrio door de tunnel rij. Erg electronisch maar ook met een "scratch" tussendoor. Lijkt beetje op mr. oizo..
Thanksquote:Op maandag 12 december 2005 11:50 schreef DaFan het volgende:
[..]
Hij was al eerder gevraagd, en ik ben er eigenlijk ook op zoek naar maar na veel googlen en het doorlezen van een half forum kom ik op:
Trans-Siberian Orchestra - Wizards In Winter
Bombiquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:21 schreef Koepert het volgende:
Slecht dat ik t vraag maar ik erger me aan t feit dat ik t niet weet![]()
"Apres-ski versie'' van Westlife-Mandy
oh ja , Bombiquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:00 schreef HV het volgende:
[..]
Bombi- Oh Mandy
Tenminste dat zegt Google.
nee die niet, hier hoor ik santana niet 'mompelen' door het begin van het nummer, het is ook een swingender nummer die ik zoek. Kan wel goed dat het uit dezelfde tijd komt. Je hoort hem ook weleens op de radio.....WIE O WIE?quote:Op maandag 12 december 2005 22:33 schreef DaFan het volgende:
[..]
Samba Pa Ti ?
Ook al is t m niet...geniaal nummer.
Die Westlife versie is zelf eigenlijk al baggerquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:21 schreef Koepert het volgende:
Slecht dat ik t vraag maar ik erger me aan t feit dat ik t niet weet![]()
"Apres-ski versie'' van Westlife-Mandy
Roger Sanchez - Turn on the musicquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Wie kan mij de titel geven van een heel resent liedje met een Boney M. figuur in een verschrikkelijk fout pakje die zo maar overal staat te dansen (MediaMarkt, supermarkt, etc.) Thanks..
quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Roger Sanchez - Turn on the music.. hier @ FRS![]()
Scherp hoor...quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:16 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Roger Sanchez - Turn on the music
True, maar toen ik die luisterde (ja ik heb nog wel smaakquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:42 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Die Westlife versie is zelf eigenlijk al bagger![]()
Geef mij het origineel van Barry Manilow maar.![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:44 schreef Koepert het volgende:
[..]
True, maar toen ik die luisterde (ja ik heb nog wel smaak) bedacht ik me dat er ook zo''n sneue Westlife versie van was, ik die opzoeken,luisteren. Hey wacht eens was hier niet zon zo mogelijk nog slechtere apres-ski versie van, MAAR HOE HEET DIE OOK AL WEER!!!
Jona Lewie - Stop The Cavalry?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:09 schreef Silverado het volgende:
Ik zoek een kerstnummer gezongen door een man! Het begint met wat gefluit, herhaald door het hele nummer. Het lijkt nogal blij, maar ik heb geen betere omschrijving. Iemand die mij kan helpen?
Je bedoelt die Dove chocolade reclame?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:29 schreef Seal_force het volgende:
Het nummer dat bij de chocolade reclame hoord.. Met dat goude papiertje erom heen? Iemand een idee over welke ik het heb?
Dat is het nummer dat ik zoek! Bedanktquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:41 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Jona Lewie - Stop The Cavalry?
Gabrielle - Out Of Reach ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:29 schreef Seal_force het volgende:
Het nummer dat bij de chocolade reclame hoord.. Met dat goude papiertje erom heen? Iemand een idee over welke ik het heb?
iemand een idee?quote:broer zegt:
ff een vraagje ik zoek een band naam welke een nummer hebben wat volgens mij we are heet
broer zegt:
in de tekst zit een stukje if i dont know when if i dont know how we are we aree
ik zegt:
We Are van Ana johnson
broer zegt:
nee, meer rock
Vertical Horizon - We Arequote:Op dinsdag 13 december 2005 23:10 schreef achterop23 het volgende:
Voor mijn broer:
Was gisteren eindtune van de Finale van het Blok
copy paste van MSN:
[..]
iemand een idee?
www.secondhandsongs.comquote:Op woensdag 14 december 2005 02:12 schreef VersaceKitten het volgende:
Kent iemand een site waar covers van bekende songs worden vermeld?
Googlen met de term "covers" is natuurlijk een ramp.
Ik ga nm vaak voor een song, niet de artiest. Altijd leuk om het in een ander uitvoering te horen.
Nog steeds op zoek naar de akoestische gitaar uitvoering van Van Halen's "Jump"![]()
Bronski Beat - Smalltown boy [1984]quote:Op woensdag 14 december 2005 02:41 schreef Brick-Top het volgende:
Ik ben opzoek naar de artiest en titel van het oorspronkelijke nummer van de volgende vreemde spinoff:
http://www.10cc.nl/watisdit.mp3
PS. door onhandige montage zitten de waarschijnlijk best herkenbare stukjes tegen het einde...
Die is van Aztec Cameraquote:Op woensdag 14 december 2005 02:12 schreef VersaceKitten het volgende:
Nog steeds op zoek naar de akoestische gitaar uitvoering van Van Halen's "Jump"![]()
Ya thanks!quote:Op woensdag 14 december 2005 04:54 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Bronski Beat - Smalltown boy [1984]![]()
Goed hequote:Op dinsdag 13 december 2005 21:40 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Je lult je er lekker uit!
![]()
![]()
Ik weet zeker dat iedereen het deuntje kent, maar de naam ervan niet weetquote:Op maandag 12 december 2005 21:51 schreef pberends het volgende:
Er bestaat een tune die vaak gebruikt wordt op kermissen, vooral in Amerika. Wat is de naam van die tune? Het is zo'n tune die ook vaak in horrorfilms gebruikt wordt. Zo'n superirritante tricky tune zonder zang.
Iemand?quote:Op maandag 12 december 2005 20:41 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Nee dat was het niet. allemaal zwarte bandleden en dan waren er 2 witte gitaristen.
En ze waren zo speciaal omdat vanaf toen de soul muziek voor iedereen werd ofzo.
kut deuntjequote:Op woensdag 14 december 2005 17:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat iedereen het deuntje kent, maar de naam ervan niet weet.
Was ik al mee bezig, maar niets tot nu toe. Maar ik weet de precieze vertaling niet van kermis. Ik heb village fairy.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
kut deuntje
Als je iets met Kermis( int engels?) ofzo invoert in je download programma kom je er dan ook niet uit?
Village fairy als vertaling van kermis?quote:Op woensdag 14 december 2005 18:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Was ik al mee bezig, maar niets tot nu toe. Maar ik weet de precieze vertaling niet van kermis. Ik heb village fairy.
Als ik aan Van Halen's Jump denk, moet ik ook meteen aan Paul Anka - Jump denken, het is dan wel de jazz-versie (beetje akoestisch)...quote:Op woensdag 14 december 2005 02:12 schreef VersaceKitten het volgende:
Kent iemand een site waar covers van bekende songs worden vermeld?
Googlen met de term "covers" is natuurlijk een ramp.
Ik ga nm vaak voor een song, niet de artiest. Altijd leuk om het in een ander uitvoering te horen.
je moet waarschijnlijk even kijken op de forums van Finalgear, daar houden ze precies bij welke nummers er in Top Gear gebruikt worden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:00 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
nog maar een keer dan, wie weet deze...![]()
Sly & The Family Stone?quote:
Tubular Bells van Mike Oldfield misschienquote:Op woensdag 14 december 2005 17:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat iedereen het deuntje kent, maar de naam ervan niet weet.
De artiest is Touch And Go...quote:Op woensdag 14 december 2005 21:05 schreef Little_Angel het volgende:
Ik zoek dringend het volgende nummer met deze tekst:
*lap tekst*
Maar ik kan niks van die artiest vinden.
Touch and Go - Would You?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:05 schreef Little_Angel het volgende:
Ik zoek dringend het volgende nummer met deze tekst:
Ummm hello, my name is comedy ummm
I've noticed you around
I find you very attractive
I've noticed you around
Ummm
Would you go to bed with me?
I've noticed you around
I've noticed you around
Would you ummm?
Please
Feck Off
I've noticed you around
Link: http://www.chrismoyles.net/mw/lyricstag.shtml
Maar ik kan niks van die artiest vinden.
Ik heb zelfs de hele aflevering nog eens gekeken (moest m toch nog zien) maar ik zie nergens een stukje dat Hammond door de tunnel rijdt en ik hoor ook geen 'elektrisch deuntje met een scratch'quote:Op woensdag 14 december 2005 19:27 schreef bartrid het volgende:
[..]
je moet waarschijnlijk even kijken op de forums van Finalgear, daar houden ze precies bij welke nummers er in Top Gear gebruikt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |