Staat hij hier niet tussen dan?quote:Op maandag 5 december 2005 19:23 schreef HV het volgende:
Vrijdagavond de film The Jackal gezien en ik vond het intro-muziekje wel errug tof.
Weet iemand misschien de titel of een naam van de artiest ofzo?
Heb zelf ook al gezocht, maar nog geen resultaat.
dank je, dat is hem inderdaad, op de een of ander manier heb ik die ook al een keer eerder gezien.. maar weet niet waar...quote:Op maandag 5 december 2005 17:42 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Het liedje wat ik kan vinden in the Animatrix (ik heb Top Gear helaas gemist) is Overseer - Supermoves, en die heb ik volgens mij ook wel een keertje in Top Gear gehoord, maar echt zeker ben ik niet.
Zie vorige deel van deze seriequote:Op maandag 5 december 2005 19:45 schreef Numbie het volgende:
Die nieuwe reclame van de sony bravia lcd tv, met al die gekleurde balletjes die over straat stuiteren; welk ontzettend goed nummer is dat?
Mind Trick?quote:Op maandag 5 december 2005 19:45 schreef MosPos het volgende:
Ik ben op zoek naar de nieuwste single van Jamie Cullum. Ik heb hem 2x op deradio gehoort. Weet iemand hoe die heetHet is niet "Get Your Way". En ook niet "All At See".
Er loopt zelfs een topic overquote:Op maandag 5 december 2005 19:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zie vorige deel van deze serie![]()
edit:
Jose Gonzalez - Heartbeats
Percy Sledge - When a man loves a womanquote:Op maandag 5 december 2005 21:21 schreef CoolGuy het volgende:
Ik zie net die reclame voorbij komen van Mastercard. Dan hoor je ondertussen dat nummer van "when a man loves a woman". Enorm bekend nummer, maar ik kom er gvd nu niet op van wie dat isIemand?
Mijn dank is grootquote:Op maandag 5 december 2005 21:24 schreef donroyco het volgende:
[..]
Percy Sledge - When a man loves a woman
Heb het geluisterd, maar kon er nog niet veel van maken..quote:Op maandag 5 december 2005 21:31 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Jep, is op single uitgebracht.quote:Op maandag 5 december 2005 21:53 schreef kitkat het volgende:
Ik weet niet of dit het juiste topic is maar heb even een vraagje over het nummer Broad Daylight van Gabriel Rios, dat lekkere nummer van de appelsientje reclame.
Weet iemand of dit nummer ook op single verkrijgbaar is en dus niet de hele cd???
Tot nu toe alleen maar de cd gevonden...
Dat ik daar zelf niet aan heb gedachtquote:Op maandag 5 december 2005 19:25 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Staat hij hier niet tussen dan?
Waarschijnlijk is het deze:quote:Op maandag 5 december 2005 22:53 schreef HV het volgende:
[..]
Dat ik daar zelf niet aan heb gedacht.
Hij zal er vast wel tussen staan, ff zoeken, in ieder geval bedankt.
quote:Op maandag 5 december 2005 19:26 schreef Gladys het volgende:
Superpredators (Metal Postcard) van Massive Attack
Dat klinkt als Oh Fortuna uit de Carmina Burana van Carl Orff.....quote:Op maandag 5 december 2005 22:18 schreef outcast_within het volgende:
http://home.tiscali.nl/taipau/pogin2.wav
Dit nummer in de hardcore versie
Jitse Bijpost - Geen kerstfeest voor mij?quote:Op maandag 5 december 2005 22:56 schreef Springsteen27 het volgende:
Zal t waarschijnlijk niet vinden, maar heej, I'll give it a shot...
Het nummer is Nederlandstalig en het gaat over Kerst. Het wordt vaak gedraaid op van die piratenzenders. Daar zal het deze Kerst ook wel weer eens voorbij flitsen, maar ik wil het graag downloaden.
Het refrein gaat als volgt:
Geen Kersfteest voor mij
Nee, zonder jou wil ik Kerstmis niet vieren
Geen Kerstfeest voor mij
Want ik wil enkel maar jou aan mijn zij
Geen Kerstfeest voor mij
Ja, als sneeuw glipte jij door mijn handen
Geen Kersfteest voor mij
Ach, waarom is jouw liefde voorbij?
Geniaal ingesprokenquote:Op maandag 5 december 2005 23:03 schreef bartrid het volgende:
[..]
Dat klinkt als Oh Fortuna uit de Carmina Burana van Carl Orff.....
Dank u!! Het zal hem ongetwijfeld zijn.... Zeker weten doe ik het niet want ik ben nog op zoek naar de exacte lyrics... Laat staan dat ik hem kan downloaden...quote:Op maandag 5 december 2005 23:06 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Jitse Bijpost - Geen kerstfeest voor mij?
Somehow komt 3 Steps ahead - Paint it Black bovendrijvenquote:Op maandag 5 december 2005 22:18 schreef outcast_within het volgende:
http://home.tiscali.nl/taipau/pogin2.wav
Dit nummer in de hardcore versie
Maar als het een hardcore versie moet zijn, dan zal het de versie van Apotheosis[1992] zijn geweest....quote:Op maandag 5 december 2005 23:06 schreef DaFan het volgende:
[..]
Geniaal ingesproken
En ik denk dat Bartrid idd gelijk heeft.
Ik heb hem dus zelf al gevonden via een ander forum.quote:Op maandag 5 december 2005 19:43 schreef CaptainM het volgende:
Ik heb ook een stukje van een liveset van Felix Da Housecat om Mysteryland 2005. Ik zou heeeeel graag willen weten hoe die track heet.
Hij staat op mijn FTP-server. Hij heet MysteryLand2005-5.MPG en het is dus een filmpje. Geluidskwaliteit is niet echt je-van-het...
ftp://captainm.myftp.org
ik doe niet aan hardcore, alleen aan de originele versiequote:Op dinsdag 6 december 2005 00:34 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Maar als het een hardcore versie moet zijn, dan zal het de versie van Apotheosis[1992] zijn geweest....
....eigenlijk een tvp, maar wilde toch iets zinnigs zeggen
Ik heb mijn poging tijdens het orgineel afgespeeld. Het lijkt best nog hoorquote:Op maandag 5 december 2005 23:06 schreef DaFan het volgende:
[..]
Geniaal ingesproken
En ik denk dat Bartrid idd gelijk heeft.
Het laatste deel van het clipje komt Tiefschwarz - Issst inzetten, wat het begin is weet ik niet.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:45 schreef CaptainM het volgende:
[..]
Ik heb hem dus zelf al gevonden via een ander forum.
Booka Shade - Mandarine Girl
Echt een van de betere tracks van de afgelopen tijd.
Ik heb er nog eentje. Wederom een filmpje van Mysteryland 2005 genomen bij (uiteraard) de Cocoon Tent.
Mysteryland2005-26.avi check je op ftp://captainm.myftp.org
Keuze genoegquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:26 schreef outcast_within het volgende:
heeft hem ook al voorbij zien komen bij tmf. leuke clip.
en hoe heet de titel van de versie van neophyte koepert?
K kom er even niet op en weet t eigenlijk ook niet meer zo zekerof hij wel van Neophyte was:P maar check the link hierbovenquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:26 schreef outcast_within het volgende:
heeft hem ook al voorbij zien komen bij tmf. leuke clip.
en hoe heet de titel van de versie van neophyte koepert?
thanx, had al op google gezocht, alleen niet goed genoeg denk ik..quote:Op maandag 5 december 2005 22:36 schreef HV het volgende:
[..]
Jep, is op single uitgebracht.
Tip: gebruik Google, dan had je 't antwoord op je vraag meteen gehad.
vast nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:10 schreef kitkat het volgende:
[..]
thanx, had al op google gezocht, alleen niet goed genoeg denk ik..
Nu dus de vraag waar je deze single kan kopen, zal wel niet bij de free record shop te krijgen zijn (via de site niet)?
(gaat dus om Broad Daylight van Gabriel Rios)
Mocht je vandaag nog wel kijkenquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:01 schreef outcast_within het volgende:
argh info overkill
reset system and try again tommorow
Thanksquote:Op maandag 5 december 2005 19:26 schreef Gladys het volgende:
Superpredators (Metal Postcard) van Massive Attack
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |