Het origineel heet waarschijnlijk Oh Well van Fleetwood Mac.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:47 schreef bankrupcy het volgende:
Don't ask me what I think of you, you might not get the answer that you want me to.
Een nummer bewerkt door Moby, maar wat is de titel?
Staat hij hier misschien tussen?quote:Op donderdag 15 december 2005 11:46 schreef Chrishop het volgende:
Jazz remix van fairground, kan niemand me hier dan bij helpen, zaterdag nacht op arrow Jazz-fm. Arrow mailt niet terug en ik heb alleen de remix van hun CD simplefied maar da is hem niet.
bvd..
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:25 schreef Turbomuis het volgende:
Erg vaag benkbang, maar wie weet heeft iemand enig idee waar ik het over heb.
Het nummer is al wat jaartjes oud (tussen de 5 en de 10 jaar denk ik). Gezongen door een vrouw. Tis een nummer met een etnische inslag, ik dacht iets Indiaans (nee, niet "the power of american natives"). Als ik het me goed herinner is het een wat 'zweverig' nummer.
En of deze info zinvol is weet ik niet, maar er was een dj (ruud de wild misschien?) die erg gek was van dit nummer, hij draaide het op een keer drie keer achter elkaar.
Iemand enig idee?
Als nou niemand het weet moet je even de tijd onthouden wanneer het nummer werd gedraaid en dan kun je het hier terugvindenquote:Op donderdag 15 december 2005 13:52 schreef Doagere het volgende:
Ik zoek een vrij nieuw nummer, de zangers zingt vrij vaak hetzelfde. 'As the rush comes'.
(ik bedoel niet motorcycle-as the rush comes) Je hoort dit nummer vaak op SLAM FM.
Iemand enig idee over welk nummer ik het heb?
Nee, het is wel een trancenummer maar dat is hem niet..quote:Op donderdag 15 december 2005 14:16 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Als nou niemand het weet moet je even de tijd onthouden wanneer het nummer werd gedraaid en dan kun je het hier terugvinden![]()
- Edit: Misschien Milo.nl vs CJ Stone - Rush? -
Je moet ff zoeken op de site van de Ster->hxxp://www.ster.nl/ster?nav=fcsiHsHCjEtCmDzDquote:Op donderdag 15 december 2005 15:08 schreef Kiwinator het volgende:
wie oh wie kan mij vertellen hoe het nummer van de nokia 6106 reclame heet?
Offspring - Pretty Fly For A White Guy zal je wel ook niet bedoelen.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:27 schreef DJ_Fritz het volgende:
Ik hoorde gisteren tijdens het stappen een leuk (Spaans?) nummer met in het refrein:
Un Dos Tres
Het is geen Ricky Martin en ook geen U2
Wie kan me helpen aan de titel en uitvoerende?
motorcycle - as the rush comesquote:Op donderdag 15 december 2005 13:52 schreef Doagere het volgende:
Ik zoek een vrij nieuw nummer, de zangers zingt vrij vaak hetzelfde. 'As the rush comes'.
(ik bedoel niet motorcycle-as the rush comes) Je hoort dit nummer vaak op SLAM FM.
Iemand enig idee over welk nummer ik het heb?
Op de site van Randstad, staat wel een link naar de commercial, maar die is dood; ster.nl geeft niks, net als tvreclames.nlquote:Op donderdag 15 december 2005 19:19 schreef DIA het volgende:
dat nr van een nederlands rockbandje... die ook voor de reclame met die schaatser gebruikt wordt?
gaat ong. one day we work it out!
Lees de zoekopdracht nog eens door..quote:
Nope daar staat hij niet bijquote:Op donderdag 15 december 2005 15:14 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
[..]
Je moet ff zoeken op de site van de Ster->hxxp://www.ster.nl/ster?nav=fcsiHsHCjEtCmDzD
Weet niet precies welke reclame je bedoelt maar hier staat een overzichtje van nokia commercials.
Het is wel de Nokia 6101 hè.....quote:Op donderdag 15 december 2005 21:07 schreef Kiwinator het volgende:
[..]
Nope daar staat hij niet bijNog maals Wie Weet hoe het nummer van de nokia 6106 Reclame heet.
(hey dat rijmt enis allang het land weer uit)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |