Nope... Ikke welquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:21 schreef Chara het volgende:
sorry, dacht met een originele vraag te komen![]()
Bedankt in ieder geval, lieve mensjes![]()
quote:Roa schreef een pagina terug:
Argh, ik schaam mij een beetje, maar goed. In de loop der jaren is mijn (digitale) muziekcollectie aardig gegroeit en zo af en toe komt er een hele lading bij. Het is nu zover gekomen dat ik laatst lekker mijn iPod aan had staan en een heerlijk nummer hoorde, maar niet even gekeken heb van wie het was. Kortom, ik heb geen ide welk nummer ik gehoord heb.
Ik herinner mij nog wel een stukje, maar google heeft tot nu toe geen uitkomst geboden. Het stukje ging zoiets als:
"I want to live in your head, a place, my own..." en toen nog iets...met mind...ofzo... Kortom, heeft er iemand een idee? Het was een beetje rock achtig? Ik meen wat gitaren te herinneren, maar ik lag half te slapen toen ik hem hoorde![]()
Ojah, wat ik ook nog weet is dat veel zinnen herhaald werden, het een mannen-stem was en het nummer duurde gewoon een minuutje of 3... Okay, hope anyone can help.
Leonard Bernstein - Maria?quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:52 schreef Musicaddict het volgende:
Ook ik zoek weer een titel van een nummer, het is een oudje en de text is zo:
you've got perfect brown eyes got perfect .... now hear me cry.......
het reff. begint met: Maria maria
Wie weet welk nummer dit is???
The Farm - All together now [1990]quote:Op woensdag 16 november 2005 01:01 schreef defpaul het volgende:
Goed ik ben dus wanhopig op zoek naar een dance/trance nummer van enkele jaren oud. Het is zeer herkenbaar omdat er telkens een kort stukje sample wordt gebruikt van 'Wonderland' (C. Lownoise en M. Theo ... Aaaaalllllllllllll together now).. daarna wordt die sample telkens weer onderbroken door de beat zelf. Er stond me iets bij van Perpetuous maar daar vind ik niet mee wat ik zoek... iemand?
Santana - Maria Mariaquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:52 schreef Musicaddict het volgende:
Ook ik zoek weer een titel van een nummer, het is een oudje en de text is zo:
you've got perfect brown eyes got perfect .... now hear me cry.......
het reff. begint met: Maria maria
Wie weet welk nummer dit is???
Toevallig net ook gezienquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:54 schreef donroyco het volgende:
Gisteren zat ik een beetje te zappen tussen de zenders, en toen bleef ik steken op ned. 3. Het was ongeveer 10 voor 3 tussen en 3 (tussen Tweenies en De wereld is mooi). Tweenies was al afgelopen, en om de tijd vol te krijgen lieten ze een clipje zien. Hierin was Jochem van Gelder als een hele band (verschillende uiterlijken) en zong hij een nummer over pepernoten. De melodie enz. was natuurlijk gejat, maar van wie dan? Alvast bedankt..![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:26 schreef Kluupkluup het volgende:
Bij Gammo (ja ik zapte er toevallig langs) werd de geschiedenis van de spellen op de Gameboy even besproken. In het laatste stuk kwamen allemaal flitsen voorbij van allerlei spellen. Met een lekker deuntje eronder. Misschien dat iemand er even op kan letten als er nog een herhaling van komt.. Deuntje was zonder spraak.
Helpquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:31 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ohw.. er zat een beetje spraak in. Op de site van Gammo kan je het stukje zelfs bekijken.
http://www.gammotv.nl/ dan 'Video Archief' --> 'GameBoy Special'.. En dan vanaf 60% van het filmpje tot bij het eind. Klinkt wat eentoning.
Bob Dylan - Let's stick togetherquote:Op woensdag 16 november 2005 18:31 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik zoek een nummer die ze in een reclame van een zorgverzekeraar ofzo gebruiken, met de volgende tekst er in: comon comon stick together jaren 80 nummer gok ik
Belinda Carlisle - Heaven Is A Place On Earthquote:
Dankje.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
Bob Dylan - Let's stick together
Bryan Ferry - Let's stcik together![]()
Iemand die het weet?quote:Op maandag 14 november 2005 17:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Wie weet de artiest en titel van dit (Japanse) nummer?
http://www.ifeeder.net/media/Cocktail.wmv
Misschien van Andre Hazes - Waaromquote:Op woensdag 16 november 2005 21:30 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Op de site van Jochem van Gelder staat het nummer wel (beetje Reggae-achtig) ..quote:Op woensdag 16 november 2005 10:26 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Toevallig net ook gezienmaar ik herken er echt helemaal niets in.
Neej dat is m nietquote:Op woensdag 16 november 2005 21:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
Misschien van Andre Hazes - Waarom
Waarom, zeg mij waarom ben ik alleen en altijd eenzaam
waarom, zeg mij waarom noemt niemand mij eens bij mijn voornaam
ik heb ook nooit een vrouw die mij eens helpt of met me uitgaat
waarom, zeg mij waarom moet ik alleen staan
![]()
Nee dat is hem nietquote:
Reggaequote:[b]Op woensdag 16 november 2005 21:37
Op de site van Jochem van Gelder staat het nummer wel (beetje Reggae-achtig) ..
Op de rechterhelft klikken en dan speelt ie automatisch af..
Argh, ik en mijn slaperige kop toen ik het hoorde. Ik had de tekst een klein beetje heel erg fout. Nummer is terecht dus, het bleek "keep me in your mind" van The Koreans. Juistumquote:
2e: Spankox - To the club [2004]quote:Op woensdag 16 november 2005 23:00 schreef flippie_flink het volgende:
2 nummers gezocht,
de eerste was geloof ik een poosje terug wel een hitje, dance achtig nummer en je hoort een stem telkens "...girls all around the world..." zeggen en vervolgens krijg je zo`n hoog synth geluidje.
de tweede is ook wel redelijk bekend maar ik kan hem nergens vinden, de tekst gaat van: "monday night to the club, tuesday night to the club" enz enz.
alvast bedankt
Ja, ik weet het, je zelf quoten, dat slaat nergens op...quote:Op donderdag 17 november 2005 00:47 schreef NX het volgende:
Nummer ken ik wel, maar weet de naam niet meer...
Met een beetje googelen kom ik op : Mixed Emotions - You Want Lovequote:Op woensdag 16 november 2005 22:22 schreef Musicaddict het volgende:
[..]
Nee dat is hem niet![]()
Hee i can see it in your eyes i can see it in your smile you..... ff later
you've got perfect brown eyes got perfect.... now hear me cry..
reff begint met: maria maria.... maria maria
hahah, ik dacht laat ik het ook eens proberen... en voerde "pom pom pom" in en klikte op zoekenquote:Op donderdag 17 november 2005 01:52 schreef fripper het volgende:
[..]
Met een beetje googelen kom ik op : Mixed Emotions - You Want Love
quote:Op donderdag 17 november 2005 01:56 schreef NX het volgende:
[..]
hahah, ik dacht laat ik het ook eens proberen... en voerde "pom pom pom" in en klikte op zoeken
http://www.lyrical.nl/song/25411
(dit is em natuurlijk niet)
/GEVONDEN
Lang leve Google!
http://www.pro-fm.net/modules/myReviews/detailfile.php?lid=26
Bob Sinclar feat. Gary Pine - Love generation
DAT IS HEMquote:Op donderdag 17 november 2005 01:52 schreef fripper het volgende:
[..]
Met een beetje googelen kom ik op : Mixed Emotions - You Want Love
(En nee het is niet van The Farm - All together now)...quote:Op woensdag 16 november 2005 01:01 schreef defpaul het volgende:
Goed ik ben dus wanhopig op zoek naar een dance/trance nummer van enkele jaren oud. Het is zeer herkenbaar omdat er telkens een kort stukje sample wordt gebruikt van 'Wonderland' (C. Lownoise en M. Theo ... Aaaaalllllllllllll together now).. daarna wordt die sample telkens weer onderbroken door de beat zelf. Er stond me iets bij van Perpetuous maar daar vind ik niet mee wat ik zoek... iemand?
Daar is het wel van gejat!quote:Op donderdag 17 november 2005 11:41 schreef defpaul het volgende:
[..]
(En nee het is niet van The Farm - All together now)...
Shapeshifters - Back to basics (en dan vooral het introquote:Op woensdag 16 november 2005 16:59 schreef Nickels het volgende:
Nummer show Jensen blablabla...
NEEEEEE!!!!quote:Op donderdag 17 november 2005 01:56 schreef NX het volgende:
[..]
hahah, ik dacht laat ik het ook eens proberen... en voerde "pom pom pom" in en klikte op zoeken
http://www.lyrical.nl/song/25411
(dit is em natuurlijk niet)
/GEVONDEN
Lang leve Google!
http://www.pro-fm.net/modules/myReviews/detailfile.php?lid=26
Bob Sinclar feat. Gary Pine - Love generation
Felix Project - On the floorquote:Op donderdag 17 november 2005 17:25 schreef heinl het volgende:
Hey, ik zoek ook een nummertje
Het is zo'n hardstyle achtig nummer (normaal is dat idd niks, ik weet het) En op een gegeven moment hoor je zo'n zware stem die zegt:
Is there anyone on the floor, who can suck my like a hore? Who can make me scream for more.
En dan nog wat, maar dat weet ik even niet..
Alvast bedankt voor de moeite
Denk dat je deze bedoelt: Vaya Con Dios - Nah Neh Nah.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:46 schreef satecl het volgende:
ik zoek een nummer waar ik niet zo goed van weet hoe ik het moet uitleggen...
door een vrouw gezongen. beetje gipsy kings style(spaans ofzo) en het deuntje gaat zo:
naaaa na na na naa, naa na na na na na na na naaaaaa
jaaa la la la laa, ja la laa la la la laa, ja la laaaaa la la la la la laaaaaa
(als je dit een beetje met een tempo achter elkaar zeg krijg je het deuntje ong wel)
Het is een heel bekend nummer... wie weet welk nummer dit is....?
Moest bij het begin van je omschrijving aan die openingstune denken die ze toen hadden: New Radicals - You Get What You Give.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:07 schreef prinsrob het volgende:
Ik zoek de naam van het nummer waar in Jisefet seizoen 2000 hopsa hopsa hopsa op wordt gezongen. Het nummer is verder lastig te beschrijven, maar mensen die de sketch kennen weten wat ik bedoel.
Ik denk Paco - Amor de mis amoresquote:Op donderdag 17 november 2005 19:08 schreef F-Snake het volgende:
[..]
Denk dat je deze bedoelt: Vaya Con Dios - Nah Neh Nah.
Het is Randstadquote:Op donderdag 17 november 2005 20:18 schreef Meteora het volgende:
Hallo, ik zoek ook een nummer uit een reclame. Mijn excuses als het al is geweest in een vorig topic (ik heb alleen dit topic doorgelezen).
Het lied uit de reclame van randtstad met in het begin dat jongetje op het vliegveld en die piloot. Op die reclamesites heb ik niet veel kunnen vinden.
Thicke - When I Get You Alone... ??quote:Op donderdag 17 november 2005 20:09 schreef daantjeeee het volgende:
Hee ik zoek al heel lang een nummer van (dacht ik ) moby. In die hele clip fietst er een man op een soort bmx er word af en toe wat gezongen en er kwam ook wat tekst in beeld maar weer weet ik niet.Anyone can help me ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |