Argh, ik en mijn slaperige kop toen ik het hoorde. Ik had de tekst een klein beetje heel erg fout. Nummer is terecht dus, het bleek "keep me in your mind" van The Koreans. Juistumquote:
2e: Spankox - To the club [2004]quote:Op woensdag 16 november 2005 23:00 schreef flippie_flink het volgende:
2 nummers gezocht,
de eerste was geloof ik een poosje terug wel een hitje, dance achtig nummer en je hoort een stem telkens "...girls all around the world..." zeggen en vervolgens krijg je zo`n hoog synth geluidje.
de tweede is ook wel redelijk bekend maar ik kan hem nergens vinden, de tekst gaat van: "monday night to the club, tuesday night to the club" enz enz.
alvast bedankt
Ja, ik weet het, je zelf quoten, dat slaat nergens op...quote:Op donderdag 17 november 2005 00:47 schreef NX het volgende:
Nummer ken ik wel, maar weet de naam niet meer...
Met een beetje googelen kom ik op : Mixed Emotions - You Want Lovequote:Op woensdag 16 november 2005 22:22 schreef Musicaddict het volgende:
[..]
Nee dat is hem niet![]()
Hee i can see it in your eyes i can see it in your smile you..... ff later
you've got perfect brown eyes got perfect.... now hear me cry..
reff begint met: maria maria.... maria maria
hahah, ik dacht laat ik het ook eens proberen... en voerde "pom pom pom" in en klikte op zoekenquote:Op donderdag 17 november 2005 01:52 schreef fripper het volgende:
[..]
Met een beetje googelen kom ik op : Mixed Emotions - You Want Love
quote:Op donderdag 17 november 2005 01:56 schreef NX het volgende:
[..]
hahah, ik dacht laat ik het ook eens proberen... en voerde "pom pom pom" in en klikte op zoeken
http://www.lyrical.nl/song/25411
(dit is em natuurlijk niet)
/GEVONDEN
Lang leve Google!
http://www.pro-fm.net/modules/myReviews/detailfile.php?lid=26
Bob Sinclar feat. Gary Pine - Love generation
DAT IS HEMquote:Op donderdag 17 november 2005 01:52 schreef fripper het volgende:
[..]
Met een beetje googelen kom ik op : Mixed Emotions - You Want Love
(En nee het is niet van The Farm - All together now)...quote:Op woensdag 16 november 2005 01:01 schreef defpaul het volgende:
Goed ik ben dus wanhopig op zoek naar een dance/trance nummer van enkele jaren oud. Het is zeer herkenbaar omdat er telkens een kort stukje sample wordt gebruikt van 'Wonderland' (C. Lownoise en M. Theo ... Aaaaalllllllllllll together now).. daarna wordt die sample telkens weer onderbroken door de beat zelf. Er stond me iets bij van Perpetuous maar daar vind ik niet mee wat ik zoek... iemand?
Daar is het wel van gejat!quote:Op donderdag 17 november 2005 11:41 schreef defpaul het volgende:
[..]
(En nee het is niet van The Farm - All together now)...
Shapeshifters - Back to basics (en dan vooral het introquote:Op woensdag 16 november 2005 16:59 schreef Nickels het volgende:
Nummer show Jensen blablabla...
NEEEEEE!!!!quote:Op donderdag 17 november 2005 01:56 schreef NX het volgende:
[..]
hahah, ik dacht laat ik het ook eens proberen... en voerde "pom pom pom" in en klikte op zoeken
http://www.lyrical.nl/song/25411
(dit is em natuurlijk niet)
/GEVONDEN
Lang leve Google!
http://www.pro-fm.net/modules/myReviews/detailfile.php?lid=26
Bob Sinclar feat. Gary Pine - Love generation
Felix Project - On the floorquote:Op donderdag 17 november 2005 17:25 schreef heinl het volgende:
Hey, ik zoek ook een nummertje
Het is zo'n hardstyle achtig nummer (normaal is dat idd niks, ik weet het) En op een gegeven moment hoor je zo'n zware stem die zegt:
Is there anyone on the floor, who can suck my like a hore? Who can make me scream for more.
En dan nog wat, maar dat weet ik even niet..
Alvast bedankt voor de moeite
Denk dat je deze bedoelt: Vaya Con Dios - Nah Neh Nah.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:46 schreef satecl het volgende:
ik zoek een nummer waar ik niet zo goed van weet hoe ik het moet uitleggen...
door een vrouw gezongen. beetje gipsy kings style(spaans ofzo) en het deuntje gaat zo:
naaaa na na na naa, naa na na na na na na na naaaaaa
jaaa la la la laa, ja la laa la la la laa, ja la laaaaa la la la la la laaaaaa
(als je dit een beetje met een tempo achter elkaar zeg krijg je het deuntje ong wel)
Het is een heel bekend nummer... wie weet welk nummer dit is....?
Moest bij het begin van je omschrijving aan die openingstune denken die ze toen hadden: New Radicals - You Get What You Give.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:07 schreef prinsrob het volgende:
Ik zoek de naam van het nummer waar in Jisefet seizoen 2000 hopsa hopsa hopsa op wordt gezongen. Het nummer is verder lastig te beschrijven, maar mensen die de sketch kennen weten wat ik bedoel.
Ik denk Paco - Amor de mis amoresquote:Op donderdag 17 november 2005 19:08 schreef F-Snake het volgende:
[..]
Denk dat je deze bedoelt: Vaya Con Dios - Nah Neh Nah.
Het is Randstadquote:Op donderdag 17 november 2005 20:18 schreef Meteora het volgende:
Hallo, ik zoek ook een nummer uit een reclame. Mijn excuses als het al is geweest in een vorig topic (ik heb alleen dit topic doorgelezen).
Het lied uit de reclame van randtstad met in het begin dat jongetje op het vliegveld en die piloot. Op die reclamesites heb ik niet veel kunnen vinden.
Thicke - When I Get You Alone... ??quote:Op donderdag 17 november 2005 20:09 schreef daantjeeee het volgende:
Hee ik zoek al heel lang een nummer van (dacht ik ) moby. In die hele clip fietst er een man op een soort bmx er word af en toe wat gezongen en er kwam ook wat tekst in beeld maar weer weet ik niet.Anyone can help me ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |