Jimmy Castor Bunch - King Kong part 1 [1976]quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:09 schreef cosmick het volgende:
Ik zoek de uitvoerende/titel van een jaren 70-plaatje (denk ik) over King Kong.. In het refrein wordt ook "King Kong" (Kiiiiing Kooong blalblasommeeee") gezongen. en 't nummer begint met apengeluid![]()
Somebody?
Ik ga even zoeken naar 't nummer. Bedankt alvastquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:18 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Jimmy Castor Bunch - King Kong part 1 [1976]![]()
Vangelis - Conquest of Paradise? of Chariots Of Fire?quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:45 schreef Chanandler het volgende:
Wie o wie kan mij helpen aan het volgende nummer: Gisteren bij de film Cast Away met Tom Hanks, speelde er aan het begin van de film ergens in rusland ofzo een deuntje, met een soort mannenkoor op de achtergrond. Met dit deuntje is ook een hardcore nummer gemixt. Ik heb zelf maar even een sample gemaakt van het deuntje in fruity loops, in de hoop dat iemand em herkent
sample : Klik hier
quote:
Dat Russische liedje is zó mooi, kan het helaas ook niet vinden .. die moet ik echt hebbenquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:50 schreef Posdnous het volgende:
[..]ik ken m wel.
Weet helaas de naam niet echter.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:56 schreef Posdnous het volgende:
Song Of The Plains"
Written by Lev Knipper & Victor Goussev
Performed by Soviet Army Chorus & Band
Conducted by Boris Alexandrov
Courtesy of EMI Classics & JSC MK-Musica
Under license from EMI-Capitol Music Special Markets
zegt imdb.
-edi- kerel hierboven was net eerder.
quote:
Thnx!quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:56 schreef Posdnous het volgende:
Song Of The Plains"
Written by Lev Knipper & Victor Goussev
Performed by Soviet Army Chorus & Band
Conducted by Boris Alexandrov
Courtesy of EMI Classics & JSC MK-Musica
Under license from EMI-Capitol Music Special Markets
zegt imdb.
-edi- kerel hierboven was net eerder.
Bedoel je deze?quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Chemical Brothers
Wie kan mij de titel geven van een heel resent liedje met een Boney M. figuur in een verschrikkelijk fout pakje die zo maar overal staat te dansen (MediaMarkt, supermarkt, etc.) Thanks..
nee het liedje is echt pas een week of 2 uit ..quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:45 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
Dan is het Daddy Cool van Boney M.
Billy Joel - Piano Manquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:44 schreef TimeClypse het volgende:
[..]
Neen![]()
Er wordt gebruik gemaakt van zo'n smerig oud hammond orgeltje
Daar begint het nummer ook mee. Zo'n orgeltje, op een gegeven moment komen daar toetsen/piano bij.
iemand?
Fit but you know it of Dry your eyes mate denk ik....quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:15 schreef Autoreply het volgende:
"Who can save beloved one`s". Keltisch. Enya, Clannad?
Kan `m echt niet vinden![]()
En nog eentje, britpop, door "The streets", vrij recente cd, populair in Duitsland. Heb er volgens mij wel eens een clip van gezien op TMF/MTV. "The streets" geeft echter nergens resultaten en wát ik er van downloadt is heel wat anders.
Anyone?
Alexia - Oh la la la [1998]quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:41 schreef satecl het volgende:
hoe heet dta nummer ookeweer die zo ging(in dejaren 90): oe na na na, i love ya baby, o na na na na, all the time
hahaha ja klopt, waat een nummer is datquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:45 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Alexia - Oh la la la [1998]![]()
Roger Sanchez - Turn on the music.. hier @ FRSquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Chemical Brothers
Wie kan mij de titel geven van een heel resent liedje met een Boney M. figuur in een verschrikkelijk fout pakje die zo maar overal staat te dansen (MediaMarkt, supermarkt, etc.) Thanks..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |