toppie .. ja filmpje is wel cool maar voor mass streaming zwaar compri eroverquote:Op zondag 11 december 2005 22:21 schreef DaFan het volgende:
[..]
Wat een belabberde kwaliteit filmpje, wel amusant.
Met wat googlen kom je op Graveworm - Losing my religion.
Yes heb hem gevonden, bedankt.quote:Op zondag 11 december 2005 21:21 schreef SilverBullet het volgende:
"What Would Brian Boitano Do? Pt. II"
by Trey Parker and Marc Shaiman
Performed by D.V.D.A.
Produced by Bruce Howell
Die zoek je denk ik.
Yello - The Racequote:Op maandag 12 december 2005 11:07 schreef Klaasklapschaats het volgende:
Wie helpt me aan de titel en/of artiest.
Bedoel je deze?quote:Op zondag 11 december 2005 20:36 schreef Marsmellow het volgende:
En weet iemand toevallig wie het nummer van de nieuwe Het Rode Kruis reclame doet?
Hij was al eerder gevraagd, en ik ben er eigenlijk ook op zoek naar maar na veel googlen en het doorlezen van een half forum kom ik op:quote:Op maandag 12 december 2005 07:39 schreef PM-girl het volgende:
IS de muziek uit dit filmpje bestaande muziek? Wie weet welke?
Bedankt!!
Dat moet hem zijn idd. de artiest en titel komen me ernstig bekend voor. Nu nog ergens vinden...quote:
Daar heb je MsN toch voor?quote:Op maandag 12 december 2005 13:55 schreef Klaasklapschaats het volgende:
[..]
Dat moet hem zijn idd. de artiest en titel komen me ernstig bekend voor. Nu nog ergens vinden...
Heel erg bedankt!!!!!!!!!!
Kinobe - Slip into something more comfortablequote:Op zaterdag 10 december 2005 23:24 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
Trouwens: kinobe - slip into something comfortable.
welk nummer dan?quote:Op maandag 12 december 2005 13:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
zal vast enigma zijn geweest?
...dus.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:26 schreef Verbal het volgende:
Olla...
het is ongetwijfeld héél erg, maar ik vind die harpversie van 20th Century Boy uit de Jameson-reclame erg gaaf. Iemand enig idee wie de uitvoerende is? Ik geloof nooit dat dat die gozer is die je ziet, die in tig bandjes heeft gezeten, Conny noemt 'ie zichzelf meen ik. Maar misschien ook wel. Hoe dan ook, als daar een volledige versie van bestaat, iemand enig idee wie wat en hoe?
Alvast bedankt.
dank jequote:
Bedankt!!!quote:Op maandag 12 december 2005 11:50 schreef DaFan het volgende:
[..]
Hij was al eerder gevraagd, en ik ben er eigenlijk ook op zoek naar maar na veel googlen en het doorlezen van een half forum kom ik op:
Trans-Siberian Orchestra - Wizards In Winter
ongeschaamde quote!quote:Op maandag 12 december 2005 14:00 schreef djjumbo het volgende:
Jaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
ik zit echt helemaal vast,
ik zoek een RECENT nummer, waar een saxefoon in voorkomt, housebeatje eronder...
en word veel in de club scene gedraait!!
*Lief kijkt*
Een wilde gok: Calabria (er zijn een aantal uitvoerenden, het origineel is van Rune)quote:Op maandag 12 december 2005 18:02 schreef djjumbo het volgende:
ongeschaamde quote!
Nog een gok dan maar: Max Graham versus Yes met Owner of a lonely heart?quote:Op maandag 12 december 2005 18:04 schreef Da_Koen het volgende:
Nou ik hoop dat iemand het volgende nummer kent. Ik heb enkel een slechte beschrijving
Het was vandaag rond een uur of 10:10 op de radio bij yorinfm en is een remix van een rock nummer dat ongeveer uit de jaren 70/80 komt. Wie o wie heeft het ook gehoord?
bvd
Ik heb vandaag bij yorin wel die walgelijke remix van Owner of a lonely heart van Yes voorbij horen komen.....quote:Op maandag 12 december 2005 18:04 schreef Da_Koen het volgende:
Nou ik hoop dat iemand het volgende nummer kent. Ik heb enkel een slechte beschrijving
Het was vandaag rond een uur of 10:10 op de radio bij yorinfm en is een remix van een rock nummer dat ongeveer uit de jaren 70/80 komt. Wie o wie heeft het ook gehoord?
bvd
Wilson Pickett - Land of 1000 dances.quote:Op maandag 12 december 2005 20:17 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb wat nummers voor jullie:
En nummer met het refrein: nanana nanana nanana nana nana na (please dont make me sing it to youOftelwel ik hoop dat jullie hier genoeg aanehebben)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |