Jezus, klinkt erg bekend. Ik zou zeggen james bond ofzoquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:03 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dan heb ik niks gezegd...![]()
Ontopic: wie weet nogmaals wie/wat de artiest/naam is van dit nummer dat je hoort op de site miljonair.nl... Ik heb al in de paginabron gekeken, maar daar staat ie niet bij.. helaas..Bij voorbaat dank!
Muchos gracias.quote:Op zondag 11 december 2005 15:31 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ow, dat zou ook nog kunnenMaar recentelijk dus nog samen met de Sugababes.
Trouwens hè: http://crossedeyes.marvanni.com/crossedeyes.marvanni.com/index.php?option=com_mp3player2&Itemid=35
Hier heb je em![]()
http://www.imdb.com/title/tt0158983/soundtrackquote:Op zondag 11 december 2005 20:28 schreef Sjakie01 het volgende:
Hoe heet het aftiteling nummer van Southpark the Movie?
Het lied word niet gezongen door die figuren zelf, maar door een soort van rock band.quote:Op zondag 11 december 2005 20:38 schreef bartrid het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0158983/soundtrack
Misschien van Metallica? Want die doen ook dat nummer als kenny naar de hel gaat.quote:Op zondag 11 december 2005 21:12 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Het lied word niet gezongen door die figuren zelf, maar door een soort van rock band.
John Lennon - Happy xmas (war is over)quote:Op zondag 11 december 2005 21:32 schreef RoOoYtJuH het volgende:
En nog een kerst nummer met de tekst: and so this is christmas and a happy new year.
Die is van Destiny's Child dacht ik.quote:Op zondag 11 december 2005 21:32 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hoe heet dat kerst nummer ene kerst nummer van een meiden groep met de tekst: on the first dat of christmas my baby ... en de rest weet ik niet
Destiny's child - 8 days of christmas?quote:Op zondag 11 december 2005 21:32 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hoe heet dat kerst nummer ene kerst nummer van een meiden groep met de tekst: on the first dat of christmas my baby ... en de rest weet ik niet
...
iemand enig idee?
Is dat niet Sick & Tired van Anastacia ?quote:Op zondag 11 december 2005 21:40 schreef Uninhibited-Pride het volgende:
2. Anastacia Feat ***** - ******** (een liedje met een donkere man die op de piano speelt.)
Redelijk rustig liedje waar ze een ander ook op een gegeven moment zingt!
klopt THX manquote:Op zondag 11 december 2005 22:02 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Is dat niet Sick & Tired van Anastacia ?
Is hier ook een nieuwere versie van?quote:Op zondag 11 december 2005 21:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
John Lennon - Happy xmas (war is over)
Wat een belabberde kwaliteit filmpje, wel amusant.quote:Op zondag 11 december 2005 21:40 schreef Uninhibited-Pride het volgende:
Zoek 2 tal nummers
1. een hardrock / metal versie van R.E.M - Losing My Religion ....... check link hier:
http://www.dumpalink.com/media/1130687968/People_vs._Animals__ (gaaf filmpje over dieren die mensen te pakken krijgen* Pas op voor zieke dingen voor de mensen die niet veel kunnen hebben)
toppie .. ja filmpje is wel cool maar voor mass streaming zwaar compri eroverquote:Op zondag 11 december 2005 22:21 schreef DaFan het volgende:
[..]
Wat een belabberde kwaliteit filmpje, wel amusant.
Met wat googlen kom je op Graveworm - Losing my religion.
Yes heb hem gevonden, bedankt.quote:Op zondag 11 december 2005 21:21 schreef SilverBullet het volgende:
"What Would Brian Boitano Do? Pt. II"
by Trey Parker and Marc Shaiman
Performed by D.V.D.A.
Produced by Bruce Howell
Die zoek je denk ik.
Yello - The Racequote:Op maandag 12 december 2005 11:07 schreef Klaasklapschaats het volgende:
Wie helpt me aan de titel en/of artiest.
Bedoel je deze?quote:Op zondag 11 december 2005 20:36 schreef Marsmellow het volgende:
En weet iemand toevallig wie het nummer van de nieuwe Het Rode Kruis reclame doet?
Hij was al eerder gevraagd, en ik ben er eigenlijk ook op zoek naar maar na veel googlen en het doorlezen van een half forum kom ik op:quote:Op maandag 12 december 2005 07:39 schreef PM-girl het volgende:
IS de muziek uit dit filmpje bestaande muziek? Wie weet welke?
Bedankt!!
Dat moet hem zijn idd. de artiest en titel komen me ernstig bekend voor. Nu nog ergens vinden...quote:
Daar heb je MsN toch voor?quote:Op maandag 12 december 2005 13:55 schreef Klaasklapschaats het volgende:
[..]
Dat moet hem zijn idd. de artiest en titel komen me ernstig bekend voor. Nu nog ergens vinden...
Heel erg bedankt!!!!!!!!!!
Kinobe - Slip into something more comfortablequote:Op zaterdag 10 december 2005 23:24 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
Trouwens: kinobe - slip into something comfortable.
welk nummer dan?quote:Op maandag 12 december 2005 13:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
zal vast enigma zijn geweest?
...dus.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:26 schreef Verbal het volgende:
Olla...
het is ongetwijfeld héél erg, maar ik vind die harpversie van 20th Century Boy uit de Jameson-reclame erg gaaf. Iemand enig idee wie de uitvoerende is? Ik geloof nooit dat dat die gozer is die je ziet, die in tig bandjes heeft gezeten, Conny noemt 'ie zichzelf meen ik. Maar misschien ook wel. Hoe dan ook, als daar een volledige versie van bestaat, iemand enig idee wie wat en hoe?
Alvast bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |