Joehoeeeeeee, dankuuuu, dat is 'mquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:02 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
The zombies - she's not there?
Nee, dat kan wel dat je dat denkt hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik dacht dat 't Shape of my heart was...![]()
![]()
Supermen Lovers - Starlightquote:Op zondag 11 december 2005 14:38 schreef infra-roodborstje het volgende:
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het volgende:
Ik zoek een nummer dat ongeveer 3 tot 5 jaar oud is. Het is een rustig nrtje en de titel of uitvoerende was iets met "star", dat staat me nog bij.
Het bijzondere aan dit nr was dat er een heel opvallende videoclip bijzat waar ik toen erg graag naar keek. De clip ging als volgt:
Een mannetje (soort mr. potato head) en een muis maken samen een single en als ze dat nr draaien op de radio word dat opgevangen door buitenaardse wezentjes in een vliegende schotel. Die wezentjes vliegen naar aarde want ze willen de gene die deze muziek maakt op hun eigen planeet hebben. Alleen op het moment dat ze landen blijkt de vliegende schotel slechts zo groot dat de muis er maar net inpast, die andere moet dus achterblijven.. Als laatste scene zie je de muis in de ufo in een bubbelbad zitten met een sigaar.
Goed ik wil niet beweren dat de clip precies zo ging, maar dat is me na die jaren nog bijgebleven.
Ik hoorde laatst een fragmentje van dat nr in de kroeg, en nu ben ik er naar op zoek. Ik wacht op de reacties![]()
Sting kwam in 1992 al in zijn eentje met Shape Of My Heart.quote:Op zondag 11 december 2005 14:08 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee, dat kan wel dat je dat denkt hoor.
De Sugababes hebben namelijk een jaar of 2 terug samen met Sting een nummer gemaakt, ''Shape of my heart'' dus, dat was ook gebaseerd op ''Rise and Fall''.
Maar het origineel is dus Rise and Fall
Ow, dat zou ook nog kunnenquote:Op zondag 11 december 2005 15:29 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Sting kwam in 1992 al in zijn eentje met Shape Of My Heart.
Jezus, klinkt erg bekend. Ik zou zeggen james bond ofzoquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:03 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dan heb ik niks gezegd...![]()
Ontopic: wie weet nogmaals wie/wat de artiest/naam is van dit nummer dat je hoort op de site miljonair.nl... Ik heb al in de paginabron gekeken, maar daar staat ie niet bij.. helaas..Bij voorbaat dank!
Muchos gracias.quote:Op zondag 11 december 2005 15:31 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ow, dat zou ook nog kunnenMaar recentelijk dus nog samen met de Sugababes.
Trouwens hè: http://crossedeyes.marvanni.com/crossedeyes.marvanni.com/index.php?option=com_mp3player2&Itemid=35
Hier heb je em![]()
http://www.imdb.com/title/tt0158983/soundtrackquote:Op zondag 11 december 2005 20:28 schreef Sjakie01 het volgende:
Hoe heet het aftiteling nummer van Southpark the Movie?
Het lied word niet gezongen door die figuren zelf, maar door een soort van rock band.quote:Op zondag 11 december 2005 20:38 schreef bartrid het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0158983/soundtrack
Misschien van Metallica? Want die doen ook dat nummer als kenny naar de hel gaat.quote:Op zondag 11 december 2005 21:12 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Het lied word niet gezongen door die figuren zelf, maar door een soort van rock band.
John Lennon - Happy xmas (war is over)quote:Op zondag 11 december 2005 21:32 schreef RoOoYtJuH het volgende:
En nog een kerst nummer met de tekst: and so this is christmas and a happy new year.
Die is van Destiny's Child dacht ik.quote:Op zondag 11 december 2005 21:32 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hoe heet dat kerst nummer ene kerst nummer van een meiden groep met de tekst: on the first dat of christmas my baby ... en de rest weet ik niet
Destiny's child - 8 days of christmas?quote:Op zondag 11 december 2005 21:32 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hoe heet dat kerst nummer ene kerst nummer van een meiden groep met de tekst: on the first dat of christmas my baby ... en de rest weet ik niet
...
iemand enig idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |