Rachel Stevens - Breath In Breath Out misschien?quote:Op woensdag 7 december 2005 18:58 schreef TwztId het volgende:
Ik zoek een nummer waar de volgende teksten in voor komen, volgens mij is het het refrein:
"So breathe in love, Breath out"
Volgens mij is het van The Corrs (en tis niet Breathless), tis wel op die manier gezongen en de stem lijkt er heel erg op maar kan em niet vinden tussen al hun liedjes..
Lucie Silvas denk ik.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:58 schreef TwztId het volgende:
Ik zoek een nummer waar de volgende teksten in voor komen, volgens mij is het het refrein:
"So breathe in love, Breath out"
Volgens mij is het van The Corrs (en tis niet Breathless), tis wel op die manier gezongen en de stem lijkt er heel erg op maar kan em niet vinden tussen al hun liedjes..
Michael Sembello - Maniac?quote:Op woensdag 7 december 2005 20:34 schreef satecl het volgende:
en ik zoek nog een nummer die ong zo gaat: she's a maniac maniac on the floor...
Bedoel jij niet Villa Volta van de Eftelingquote:Op woensdag 7 december 2005 22:57 schreef miki het volgende:
Ik zoek dit keer een héél bekend klassiek muziekstuk. Alleen weet ik er de naam niet van. Het begint met hele scherpe (het lijkt vals, maar dat zal het ongetwijfeld niet zijn) en 'ruwe' vioolklanken. De muziek zelf hoort echt bij een spannend verhaal. Volgens mij werd het vroeger ook wel eens gebruikt in de Efteling, ook weer bij iets bekends, maar ik weet het niet meer.. Wie o wie?
» Alexia - Uh la la la (I love you baby)quote:Op donderdag 8 december 2005 00:28 schreef Leatherneck het volgende:
Ben ook weer is op zoek naar een nummer.
Veel mensen zullen het nummer denk ik wel kennen, maar ik kan niet meer op de naam komen. Bekend stukje lyrics uit het nummer: oh la la laa, la la la, oh la la la (wat wordt gezongen door een vrouw). Meer uit het nummer weet ik niet echt, maar ik denk wel dat iemand 'm herkent..
Alvast bedankt voor degene die het me kan vertellen.
Ik denk dat je "Danse Macabre" van "Carmille Saint Saëns" bedoelt, dat klinkt inderdaad in het begin enorm vals.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:57 schreef miki het volgende:
Ik zoek dit keer een héél bekend klassiek muziekstuk. Alleen weet ik er de naam niet van. Het begint met hele scherpe (het lijkt vals, maar dat zal het ongetwijfeld niet zijn) en 'ruwe' vioolklanken. De muziek zelf hoort echt bij een spannend verhaal. Volgens mij werd het vroeger ook wel eens gebruikt in de Efteling, ook weer bij iets bekends, maar ik weet het niet meer.. Wie o wie?
Shit kan niet op de artiest komen, het nummer heet geloof ik ook Oh La La La.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:33 schreef Leatherneck het volgende:
Bedankt voor je reply donroyco, maar ik ben toch op zoek naar een ander nummer. Het "Oh la la la" gedeelte zal ik wat beter uit proberen te beelden: "Oh la la laaaa la la la, oh la lala".
2 Eivissa - Oh la la laquote:Op donderdag 8 december 2005 00:28 schreef Leatherneck het volgende:
Ben ook weer is op zoek naar een nummer.
Veel mensen zullen het nummer denk ik wel kennen, maar ik kan niet meer op de naam komen. Bekend stukje lyrics uit het nummer: oh la la laa, la la la, oh la la la (wat wordt gezongen door een vrouw). Meer uit het nummer weet ik niet echt, maar ik denk wel dat iemand 'm herkent..
Alvast bedankt voor degene die het me kan vertellen.
John Lennon - Nobody told me?quote:Op woensdag 7 december 2005 20:53 schreef TimeClypse het volgende:
Ik ben me toch al een tijd op zoek naar het volgende nummer.
Ik heb een melodie in mn hoofd, maar ik weet niet meer hoe dat nummer heet.
Wel weet ik dat er in de tekst iets vaags naar voren komt als "nobody told me" en iets met "way" maar ja, voer dat maar es in op google, en je hebt een hele rits te pakken.
Hier heb ik eventjes snel een miditje ingeramt, mn geluidssetje staat nog niet aangesloten![]()
Hopelijk herkent iemand het!
http://timeclypse.crewserver.com/unknown.mp3
Dat is 'm! Dank!quote:Op donderdag 8 december 2005 10:12 schreef Gweaneth het volgende:
[..]
Ik denk dat je "Danse Macabre" van "Carmille Saint Saëns" bedoelt, dat klinkt inderdaad in het begin enorm vals.
Ze gebruiken dat nummer in het spookslot.
Ennio Morricone - The man with the harmonicaquote:Op woensdag 7 december 2005 01:53 schreef MOD het volgende:
hellow,
Weet iemand toevallig een nummer waarbij je meteen moet denken aan het wilde westen?
en dan doel ik vooral op de mondharmonica
Jamai & Dewi - When You Walk In The Roomquote:Op woensdag 7 december 2005 20:34 schreef satecl het volgende:
hoe heette dat nummer ookeweer die jamai en dewi zingen van idols??
en ik zoek nog een nummer die ong zo gaat: she's a maniac maniac on the floor...
Ja, dat is 'm. Dankje.quote:
Is dit niet Nitty - Nasty girl, anders moet je maar ff neuriënquote:Op woensdag 7 december 2005 20:34 schreef satecl het volgende:
en nog eendie ong zo gaat: BABY, you can;t stop me crazy. Want you be my nasty GIIIIIIIIIIIRL. And jalalalaala
Zie OP (openingspostquote:Op donderdag 8 december 2005 15:23 schreef HokkePok het volgende:
TIP: Voor als je een gedeelte van de tekst wel kent.. 1) ga naar google 2) type: lyrics (spatie) "gedeelte tekst" druk op enter/google zoeken 3) GEVONDEN ..denk dat je zo zeker wel voor 90% vind van wat je zoekt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |