Nogmaals: het is iig van Jean Jacques Goldman ...quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:49 schreef CrazyVorteX het volgende:
Orginele nummer Paul de Leeuw - Ik heb je lief, iemand....
Thievery Corporation it is! Snel ff de (legale) MP3 download aangezwengeld, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:40 schreef nostra het volgende:
In een interview met Simek nam Mohammed Jabri erg relaxte muziek mee. Hier een stukje, rond 2:00 noemt Jabri de naam (Tihibri Corporation?!). Wat is de precieze naam van deze groep? Vind dit en andere gespeelde nummers erg relaxt klinken!
Axwell - Feel the vibe?quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:18 schreef Laevid het volgende:
Iemand enig idee wat een (voor de Nederlandse TV) nieuw nummer is, het is een dance-nummer met vrouwenstem. Met als tekst: "Let Yourself Go, Till The Early Morning" Ik zag het net voorbij komen op TMF, maar daar wisten ze ook nog geen titel kennelijk. Het is een clip met een jongen en meisje die aan het breakdancen zijn op een beetje romantische manier. Ik heb zelf dit nummer van de zomer al in Engeland op de radio gehoord. Maar via google en andere sites toen en nu niets te vinden.
Gabriel Rios - Broad Daylightquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:50 schreef Deviant1nl het volgende:
Wie weet hoe het nummer heet dat je in de appelsientje reclame hoort? Over een jongen en een meid die door de straten rennen hand in hand enzo.
Alvast bedankt
Rachel Stevens - Breath In Breath Out misschien?quote:Op woensdag 7 december 2005 18:58 schreef TwztId het volgende:
Ik zoek een nummer waar de volgende teksten in voor komen, volgens mij is het het refrein:
"So breathe in love, Breath out"
Volgens mij is het van The Corrs (en tis niet Breathless), tis wel op die manier gezongen en de stem lijkt er heel erg op maar kan em niet vinden tussen al hun liedjes..
Lucie Silvas denk ik.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:58 schreef TwztId het volgende:
Ik zoek een nummer waar de volgende teksten in voor komen, volgens mij is het het refrein:
"So breathe in love, Breath out"
Volgens mij is het van The Corrs (en tis niet Breathless), tis wel op die manier gezongen en de stem lijkt er heel erg op maar kan em niet vinden tussen al hun liedjes..
Michael Sembello - Maniac?quote:Op woensdag 7 december 2005 20:34 schreef satecl het volgende:
en ik zoek nog een nummer die ong zo gaat: she's a maniac maniac on the floor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |