Domme vraag misschien, maar jij had toch een relatie met Anyanka?quote:Op zondag 20 november 2005 11:21 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik heb me geregt op relatieplanet.nl maar sinds ik op paiq zit kijk ik er bijna niet meer naar om. Pracht systeem dat het is.
Domme vragen bestaan niet.quote:Op zondag 20 november 2005 11:26 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Domme vraag misschien, maar jij had toch een relatie met Anyanka?
Nice OP met veel goeie linksquote:Op zondag 20 november 2005 11:19 schreef UncleFunk het volgende:
We bespreken hier alles wat met datingsites van doen heeft.
Wij hebben elkaar dan ook niet leren kennen op een datingsite waar mensen specifiek schijnen te komen op zoek naar een datequote:Ik snap die haast eigenlijk ook niet helemaal...
Bij m'n date met Xennia kenden we elkaar al zo'n 3 jaar voordat we in real life gingen meeten...
Ik zal deze week daten dus dan kom ik er wel achter. Heb zonder op te scheppen zeer veel mensenkennis, dus ik denk dat ik het wel goed kan inschatten. Maar desalniettemin had ik zelf weinig behoefte meer om via internet te daten. Ik had in het begin ook bewust de boot afgehouden, echter vond zij het juist alleen maar interessanter worden.quote:Op maandag 21 november 2005 16:50 schreef Mickeys het volgende:
aan Chewie....
Mensen kunnen op internet heel erg ziek zijn.. juist van de "personen" waar je het niet van zou verwachten!!!! Ik zou nog maar eens heel goed nadenken als ik jou was. Good luck anyway!
tvp
PaiQ is gewoon een datingsite, die het net op een andere manier aanpakt.quote:Op maandag 21 november 2005 19:43 schreef komrad het volgende:
[..]
ik zie een beta versie van iets en dan moet ik weten wat het is
![]()
nouja, hoe de date gaat verlopen weet je natuurlijk nooit, maar je kunt zo wel beter kijken of het klikt ja en je leert elkaar wel beter kennen zoquote:Op maandag 21 november 2005 21:01 schreef Godshand het volgende:
Even een stelling:
-Als je voicechat (skype/msn) (en camt) kan je beter voorspelen hoe je date gaat verlopen met die persoon dan als je afgaat op uitsluitend tekstchat...
Tot nu toe heb ik dit wel zo ervaren...
Jammer, ik vind Lexa juist ontzettend leuk. Misschien ook wel omdat ik daar gigantisch veel berichtjes krijg...quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:28 schreef -Delta- het volgende:
Ik wilde op Lexa een kijkje gaan nemen, maar ik irriteer me mateloos aan al die voorgekauwde instellingen en vooral verplichte dingen in je profiel.![]()
Je kunt niet zelf je beroep invullen, dat moet allemaal weer in 1 categorie, breed genomen.
Idem dito met nog 20 andere dingen.
En dan heb ik het nog niet eens over een verplichte geboortedatum en woonplaats.
Nee bedankt, dan heb ik al geen zin meer![]()
quote:De Telegraaf stapt in internetdating
AMSTERDAM - Uitgeversmaatschappij De Telegraaf wil de datingwebsites Relatieplanet en Iwannadate overnemen. De uitgever, onderdeel van de Telegraaf Media Groep (TMG), wil voor een onbekend bedrag een belang van 70 procent nemen in Relatieplanet en Iwannadate.
Dat liet TMG maandag weten. Relatieplanet is de grootste datingsite in Nederland, Iwannadate is nummer vijf, aldus de uitgever. Relatieplanet trekt maandelijks een miljoen bezoekers en heeft 400.000 ingeschreven vrijgezellen. Bij Iwannadate staan 200.000 zoekenden ingeschreven.
Bron
Ik krijg op RP al zoveel berichtjes, dus daar hoef ik het niet voor te doen, maar was benieuwd wat voor types daar zitten of dat er gewoon leukere mannen zittenquote:Op dinsdag 22 november 2005 07:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Jammer, ik vind Lexa juist ontzettend leuk. Misschien ook wel omdat ik daar gigantisch veel berichtjes krijg...
Heb trouwens al één date gehad via lexa, maar ik kan niet peilen in hoeverre die kerel serieus is of niet.
Trouwens... ik heb al een tijdje contact met iemand van Paiq en vannacht droomde ik dat hij me vertelde dat hij 1.65 m lang was.(ben zelf 1.76m)
Misschien komt het wel omdat ik de laatste tijd alleen maar leuke kerels ontmoet die ik te klein vind, maar dit was echt heel vaag.
Overigens ben ik een beetje oververmoeid de laatste tijd, dus ik denk dat ik niet veel meer ga daten binnenkort.
Leuk, ik ken mijn ex via www.christelijkcontact.nlquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:33 schreef FatalException het volgende:
christelijke datingsite:
www.opzoeknaarjou.nl
Alleen ze hebben maar 891 geregistreerde members![]()
Ze weten niet dat hun registratie-script niet goed werkt!!
Ik heb ze ge-emaild maar ze zeggen: "Jawel hoor, het is goed doorgekomen!"
Ja DUH, nadat ik het 2x heb gedaan en de 2e keer alles opnieuw moest invullen. De 1e keer na alles ingevuld te hebben kwam er een dikke PHP-error.
Over Christelijke gesproken...quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Leuk, ik ken mijn ex via www.christelijkcontact.nl
Ben er laatst nog weer eens geweest, ze hebben het qua opzet heel erg veranderd, maar het is er veel leuker door geworden vind ik
Alleen jammer dat het heel lastig is om foto's etc. te plaatsen.
Ben er overigens alweer uitgeschreven... maar ik blijf het een leuk concept vinden
Spinvis??quote:Op woensdag 23 november 2005 13:32 schreef Hooghoudt het volgende:
Is het niet een mogelijkheid om een apart paiq-invite-topic te maken? Dat zou dit topic een stuk leesbaarder maken. Overigens wens ik Paiq alle goeds, want over een maandje ga ik met een voormalig speeddate naar Spinvis.
Is een Nederlandse "pop"groep geloof ik.quote:
Ja dit ervaar ik ook zo, de tweede x ben je veel meer ontspannen. Maar dat geldt toch voor elke eerste keer dat je gespannen bentquote:Op donderdag 24 november 2005 10:19 schreef Mooch het volgende:
Wat Christine zegt ben ik het helemaal mee eens. Als je voor jezelf de lat erg hoog legt kan het enkel resulteren in een teleurstelling.
Zelf heb ik 2 internetdates gehad. Bij de eerste had ik er van te voren teveel van voorgesteld. Deed veel te veel mijn best (geforceerd). Uiteindelijk is het met haar (in dat opzicht) ook niks geworden. Bij de tweede had ik vantevoren veel meer het 'ik zie wel wat het gaat worden' gevoel. Die date ging dan ook een stuk beter. Was ook veel meer mezelf, ontspannender.
Er is geen 1 methode die per definitie succesvol is, omdat je elkaars type ook moet zijn.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:23 schreef vrijdags het volgende:
Ik vraag me alleen af wat nu de beste methode is. Ik heb al wel een paar keer een berichtje geschreven, maar nooit wat van terug gehoord. En de reacties op mijn profiel zijn ook erg magertjes. Tot nu toe alleen maar van een stuk of vier vrouwen die mij weer niet zo aanspreken...
Mij een beetje afkraken hier hequote:Op donderdag 24 november 2005 12:51 schreef Christine het volgende:
Ik had trouwens op Lexa een match met Herkauwer
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:14 schreef Flappie_Alzheimer het volgende:
Heeft er iemand een leuke foto voor me?![]()
Ja ik zie soms ook foto's, dat ik me afvraag of het werkelijk die persoon is.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:24 schreef vrijdags het volgende:
[..]![]()
Dat vraag ik me dus ook af. Zijn er veel die niet een foto van zichzelf plaatsen? Een paar keer heb ik het wel gezien, maar dat was dan ook overduidelijk (foto's van een filmster, bv, of van een ad van de site zelf geplukt).
En -Delta-, wat doe je daarmee? Afwijsberichtje, of gewoon ignoren?
Ignoren, doet ze bij mij ookquote:Op donderdag 24 november 2005 16:24 schreef vrijdags het volgende:
[..]![]()
Dat vraag ik me dus ook af. Zijn er veel die niet een foto van zichzelf plaatsen? Een paar keer heb ik het wel gezien, maar dat was dan ook overduidelijk (foto's van een filmster, bv, of van een ad van de site zelf geplukt).
En -Delta-, wat doe je daarmee? Afwijsberichtje, of gewoon ignoren?
Wie, wat waar?quote:
Hmm, ik vind juist paiq wel leuk omdat dat eens anders is dat relatieplanet/lycos etc..quote:Op donderdag 24 november 2005 16:40 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wie, wat waar?
Ik doe niks meer op Paiq hoor, alleen nog mensen voor een invite toevoegen.![]()
Site heeft me vanaf dag 1 niet geboeid, oninteressante Oneliners, plus je weet toch niet meteen met wie je te maken hebt.![]()
En dat vind ik echt zonde van m'n tijd. Chatten met iemand, waar ik niks van weet en een soort van online enquete moet gaan houden.
RP is veel meer mijn ding. Profiel, hobbies en interesses, foto, etc.![]()
Nergens over gaat?quote:Op donderdag 24 november 2005 16:54 schreef BarBaar het volgende:
[..]
Hmm, ik vind juist paiq wel leuk omdat dat eens anders is dat relatieplanet/lycos etc..
Op die andere sites lees je een stukje dat meestal nergens over gaat, is leuk (of niet) reageert erop et viola..
Op paiq ga je redelijk blind een gesprek in dat alle kanten op gaat.. dat vind ik juist wel weer oke..
Ja, en dat kauw je min of meer voor in het verhaal dat je in je profiel zet.. Ik waardeer het meer als dat gedurende een gesprek naar voren komt.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:55 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nergens over gaat?
Je interesses, hobbies en werk, vind ik niet bepaald nergens over gaan.
Ik had een keer tijdens een speeddate op paiq een heel interessant gesprek over wat we in het leven nog zouden willen bereiken. Uiteindelijk hebben we iets van tien minuten een heel diepzinnig gesprek zitten voeren, zonder dat we uberhaupt van elkaar wisten waar we woonden, wat voor werk we deden, etc. Dat was ongeveer mijn enige echt leuke speeddate op paiq...quote:Op donderdag 24 november 2005 16:54 schreef BarBaar het volgende:
Op paiq ga je redelijk blind een gesprek in dat alle kanten op gaat.. dat vind ik juist wel weer oke..
wat is datquote:Op maandag 21 november 2005 16:45 schreef geejeej het volgende:
wil er iemand een invite van mij voor paiq? ik heb er 2 voor vrouwen, 1 voor een man
Ik zit nog maar net op paiq en ik vind het ook wel grappig! Voor mij denk ik stukke beter dan lijsten met profielen. Dan ga ik toch te kieskeurig wezen, denk ik. Je merkt toch vrij snel in een chat of iemand je ligt of niet!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:00 schreef RizzleR het volgende:
nog bedankt voor de invite!
heel grappig systeem moet ik zeggen dat paiq, je hebt zelf weinig invloed op je matches maar misschien is dat juist wel goed
Ik geloof dat je de enige bentquote:Op donderdag 24 november 2005 23:38 schreef vrijdags het volgende:
Da's inderdaad grappig dat paiq... komt ook gelijk met een match aanzetten in mijn eigen stad..
Vind ik welquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:27 schreef Sylvana het volgende:
Stelling: Als je een relatie krijgt moet je je uitschrijven op een datingsite
ik heb me profiel nog wel, maar ben geen full member meer en kan dus ook geen berichtjes meer sturenquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Vind ik wel![]()
Als je serieus bent met je relatie, dan snap ik niet wat je nog op een datingssite doet.
Alsof je bij een beter aanbod vertrekt en tot die tijd gewoon nog in je huidige relatie blijft.
Wat vind jij Sylvana?
Ben ik het mee eens. Of je moet op zoek naar vriendschap zijn, dan is het natuurlijk wat andersquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:27 schreef Sylvana het volgende:
Hier nog een. Of juist vrouwen die mij niet moetenquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:36 schreef BarBaar het volgende:
Ja!
Om een of andere reden weet ik altijd OF bezette mensen te vinden, om iemand die minstens aan de andere kant van het land wonen.. Maar ik snap echt niet wat je op een datingsite moet als je al een relatie hebt.. en je verprutst het dan gewoon..
Uiteraard eens.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:27 schreef Sylvana het volgende:
Dat je veel berichtjes op lexa krijgt ligt eerder aan jou dan aan lexaquote:Op dinsdag 22 november 2005 07:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Jammer, ik vind Lexa juist ontzettend leuk. Misschien ook wel omdat ik daar gigantisch veel berichtjes krijg...
Heb trouwens al één date gehad via lexa, maar ik kan niet peilen in hoeverre die kerel serieus is of niet.
Trouwens... ik heb al een tijdje contact met iemand van Paiq en vannacht droomde ik dat hij me vertelde dat hij 1.65 m lang was.(ben zelf 1.76m)
Misschien komt het wel omdat ik de laatste tijd alleen maar leuke kerels ontmoet die ik te klein vind, maar dit was echt heel vaag.
Overigens ben ik een beetje oververmoeid de laatste tijd, dus ik denk dat ik niet veel meer ga daten binnenkort.
Je hebt gelijk, ik ben ook zo leuk hequote:Op zaterdag 26 november 2005 09:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat je veel berichtjes op lexa krijgt ligt eerder aan jou dan aan lexaik krijg namelijk amper berichtjes op lexa binnen
![]()
![]()
Zo leuk, dat op Rp bijna niemand reageert?quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ben ook zo leuk he
Jij snapt 'm.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zo leuk, dat op Rp bijna niemand reageert?![]()
![]()
Ja maar het aantal op Lexa is zo massaal, dat de berichtjes op RP niets lijkenquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:06 schreef Christine het volgende:
Alleen dat zei ik niet... heb daar ook veel berichtjes gehad, maar ik krijg op lexa meer reacties.
Oke, jij wint.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja maar het aantal op Lexa is zo massaal, dat de berichtjes op RP niets lijken![]()
Vandaar de "bijna niets"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |