Ach ja, je moet toch iets doen met je tijd.quote:Op zondag 13 november 2005 23:08 schreef jorryt het volgende:
WhiteTiger een jonge uit mn klas zei zo tegen mij: "Ook zon gast van vaffanculo die is echt gek.. begint steeds overnieuw, Whitetiger ofzo" ik lachen
Komt een man bij de dokter en koopt een zalfje. Als hij heeft afgrekened gooit hij het zalfje op de grond en begint er als een gek op te stampen. Die dokter schreeuwt: "Mn zalfje, wat doe je!?" Zegt die man: "ja ik heb hem toch gekocht"quote:Op maandag 14 november 2005 09:47 schreef DaFan het volgende:
Komt er zo'n man bij de dokter, zegt die dokter: "Ruim je dat wel even op!"
Staat er zo een man op de bus te wachtenquote:Op maandag 14 november 2005 09:47 schreef DaFan het volgende:
Komt er zo'n man bij de dokter, zegt die dokter: "Ruim je dat wel even op!"
Klootviool!quote:Op maandag 14 november 2005 22:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
oowneeeeeeeeeeeeeeeeewat is er met mijn hoofd
Ja boeit me geen flikker. Zullen we nu gewoon spongebob aflevering 7 gaak kijken?quote:Op maandag 14 november 2005 22:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
is mijn hoofd een klootvioool![]()
moet ik daarvoor naar de dokter denk je?
![]()
Maar DaFan, dat was nou net een aflevering die je nog niet had gezien.. Wat wil je dan doen?quote:Op maandag 14 november 2005 22:29 schreef DaFan het volgende:
Wat een kankeraflevering, Kuttauto!
Ik heb echt zo'n zin in een oldies jaren '80 nummer.quote:Op maandag 14 november 2005 22:32 schreef Roolio het volgende:
[..]
Maar DaFan, dat was nou net een aflevering die je nog niet had gezien.. Wat wil je dan doen?
Zal ik dan effe een vet goed nummer opzetten DaFan?quote:Op maandag 14 november 2005 22:36 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n zin in een oldies jaren '80 nummer.
![]()
Hou je bek nerd!quote:Op maandag 14 november 2005 22:39 schreef Gabez het volgende:
ik ook zin in een nummertje
Jah, zet maar op !quote:Op maandag 14 november 2005 22:38 schreef Roolio het volgende:
[..]
Zal ik dan effe een vet goed nummer opzetten DaFan?![]()
a palletsorteerder?quote:Op maandag 14 november 2005 22:54 schreef Gabez het volgende:
Born to be...
WILDquote:Op maandag 14 november 2005 22:54 schreef Gabez het volgende:
Born to be...
rankennnnnnquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:09 schreef White__Tiger het volgende:
[..]
WILD
Zo, NFS Most gedownload (PS2) ff kijken of het iets is.
prrrrutserquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:23 schreef truSteh het volgende:
Success: you stole a Mercedes-Benz W25 with 27 percent damage
Eindelijk, me eerste gestolen auto in 56 pogingen
Wat zit je nou ontopic te praten manG?quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:23 schreef truSteh het volgende:
Success: you stole a Mercedes-Benz W25 with 27 percent damage
Eindelijk, me eerste gestolen auto in 56 pogingen
In het begin valt hij wel mee, als je wat verder bent wordt hij steeds gaverquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:13 schreef iefow het volgende:
w00t whitetigerrrr is ie vet die nieuwe NFS? wanneer komt most wanted uit voor de PC? die demo begint te vervelen
ik word echt helemaal wappie van al die schijt tentamens, thank god is morgen de laatste![]()
Success is vast op zijn engels geschrevenquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
welke van de 2?
Instructeurtje pijpenquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe ben ik ook alweer aan mijn rijbewijs gekomen
Succes* en rijdt*quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:25 schreef DaFan het volgende:
Zal ik m verbeteren...
Mwa Skive ziet m vast zelf ook wel.
zou het offtopic mogen en alles ?quote:Op woensdag 16 november 2005 03:16 schreef DaMook het volgende:
Iemand zei dat ik voor 111.111 familie samurai kon joinenhij zit niet eens bij die familie
Ik ga binnenkort als mijn schiet sklills goed zijn hem maar vermoorden denk ik
Alsof iemand in dit topic nog speeltquote:Op woensdag 16 november 2005 15:34 schreef truSteh het volgende:
tis verboden om ontopic te praten ofzo?
Ik ook nogquote:Op woensdag 16 november 2005 15:38 schreef DaFan het volgende:
[..]
Alsof iemand in dit topic nog speelt
Behalve ik dan![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:52 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Ik doe normaal. Maar ik bats wel Je moeder![]()
pimp ff met jouw rijbewijs danG xDquote:Op donderdag 17 november 2005 16:51 schreef DaFan het volgende:
Hahaha Buccola dat was je zelf, mongool
quote:Op donderdag 17 november 2005 18:50 schreef Gabez het volgende:
[..]
pimp ff met jouw rijbewijs danG xD
Sure..quote:Op donderdag 17 november 2005 22:58 schreef White__Tiger het volgende:
Vandaag mijn rijbewijs moeten inleveren.
Werd uiteindelijk van de weg af gedrukt door de politie nadat ik met 324 km per uur was betrapt.
Auto (Porsche Cayenne) werd ook in beslag genomen, klote zooi, moet nu weer met de fiets.
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:07 schreef Roolio het volgende:
[..]
Sure..
Ga anders in een praatgroep met Borellia
idd zéér onduidelijk.....beetje blokkerigquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:56 schreef White__Tiger het volgende:
Een foto van mijn arrestatie, op de achtergrond mijn Porsche.
Beelden zijn beetje onduidelijk zijn vanuit een auto gemaakt.
Wat deed je in rockport dan?quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:56 schreef White__Tiger het volgende:
[afbeelding]
Een foto van mijn arrestatie, op de achtergrond mijn Porsche.
Beelden zijn beetje onduidelijk zijn vanuit een auto gemaakt.
Beetje cruisen, Boozen enzo.quote:
En van wie is die porsche op die foto? En waar staat jou porsche cayenne dan?quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:36 schreef White__Tiger het volgende:
[..]
Beetje cruisen, Boozen enzo.
nog scherper dat is duidelijk geen porsche cayenne maar een porsche 957quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:38 schreef Roolio het volgende:
[..]
En van wie is die porsche op die foto? En waar staat jou porsche cayenne dan?
Scherp gezien, maar ook fout gezien.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:33 schreef skive het volgende:
[..]
nog scherper dat is duidelijk geen porsche cayenne maar een porsche 957![]()
Bestaat dat nog? The times? Ik zit altijd helemaal alleen in dat kanaal..quote:Op zaterdag 19 november 2005 05:26 schreef skive het volgende:
ben ik nou achtelijk (bij voorbaat al een ja) of gaan deze topics al 2 maanden totaal niet over het spel
Feli yashaaaaaaaaaaaaaaaa
whitetiger... die porsche cayman van jou is gewoon een opgepoetste 957
had ik trouwens al gezegt dat porsche goed brand... beter dan die kankâhkachel... van rammie
ontopic goed artikel in de times![]()
chouffie legt eens uit wat #oldskool precies doet en pimpt met ze forum...
Offtopic: Ik hou niet van al dat geklaag..quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:23 schreef peristilius het volgende:
[..]
Doe dat dan in een FB topic en niet hier.
Gewoon on-topic dus.
uhhh?quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:34 schreef Buccola het volgende:
-EDIT Natalie-
Oké mensjes, vanaf nu gaan we weer ontopic. Slowchatten kan in het topic wat hierboven is weergegeven. Offtopic posts worden zonder waarschuwing verwijderd.![]()
persoon of text?quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:55 schreef nikky het volgende:
De volgende is weg.
Welke NSB-er speelt er .nl dan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:20 schreef DaFan het volgende:
Is er nog iemand met geld over die .nl speelt, kan ik die NSB-er afschieten.
Kijk maar naar de link die Roolio gaf hierboven, van het Feedback topic.quote:
maar wel online xDquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:31 schreef teh-Rammie het volgende:
Gefeliciteerd yashaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(nog steeds dood)
Woetquote:Verzender: Zdark
Tijd: 19-11 @ 18:52:42
Onderwerp: hey
hey alles goed?
met mij wel hoor
ik had een vraagje:
wil je met me verloven want ik zag dat je nog niemand had en ik zoek iemand
kuss en knuffel van zdark
Voor DaFan heeft geslacht geen betekenisquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:46 schreef DeHovenier het volgende:
Wat houdt dat verloven eigenlijk in? Krijg je er iets speciaals voor ofzo
Is he trouwens een man of vrouw, ook niet onbelangrijk
die gaat zelfs los op ze teddybeertjequote:Op zaterdag 19 november 2005 23:03 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Voor DaFan heeft geslacht geen betekenis![]()
Ja rangen als een malle, asap een familie krijgen, en zo snel mogelijk met het smokkelen van drugs beginnen (zelfs als je ff op een crime moet wachten, gewoon kopen/verkopen om ervaring op te doen).quote:Op maandag 21 november 2005 10:13 schreef 03200051 het volgende:
elloo peeps
speel sinds kort omerta iemand tips
greetz
irc downloaden...en gewoon gelijk naar recruit channels gaan ( die zie je meestal wel op de Fampage staan)quote:Op maandag 21 november 2005 10:26 schreef 03200051 het volgende:
dank je wel!
en bij welke rang vragen families je?
je kan ook proberen via ingame msg in een familie te komen....maar dan gaan de meeste zeiken: ''Kom maar naar irc''quote:Op maandag 21 november 2005 10:29 schreef 03200051 het volgende:
zit op sgool en mag niets instaleren :| naja dan thuis maar
als je picciotto bent maak je wel grote kansquote:Op maandag 21 november 2005 10:32 schreef 03200051 het volgende:
![]()
haha denk tog dat ik nog te lage rank heb van de week zal het wel hoger worden
Dat zeg ik!quote:Op maandag 21 november 2005 17:49 schreef iefow het volgende:
protected by the gaylord-squad? how sweet
Zeg dan s wat over Omerta of stel je vraag, want daar wordt heus wel serieus op geantwoordquote:Op dinsdag 22 november 2005 02:29 schreef DaMook het volgende:
Ben ik al gedood
Sorry voor het nsben, maar in een topic over omerta wil ik het ook over omerta hebben. Als er dan wordt gezegd dat ik vooral niet ontopic moet gaan kan ik dat niet echt hebben
.
Slowchat ben ik echt niet vies van(doe het zelf genoeg) maar als ik dan een ontopic vraag heb wil ik ook graag een ontopic antwoord
![]()
Ik stelde een vraagquote:Op dinsdag 22 november 2005 02:33 schreef DaFan het volgende:
[..]
Zeg dan s wat over Omerta of stel je vraag, want daar wordt heus wel serieus op geantwoord
Ja daarom ging je NSB-en in het feedback topic..quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik stelde een vraag, maar die is ook weggeedit
Ben hem nu na 3 dagen wel weer kwijt
Ik vroeg iig iets en daar werd iets op geantwoord in de trant van " ja tuurlijk ga even ontopic
"
Dat vond ik niet echt kunnen
Verder interesseert het me niet wat jullie doenje doet maar
SC is gezellig
Ik stelde een serieuze vraagquote:Op dinsdag 22 november 2005 02:42 schreef Roolio het volgende:
[..]
Ja daarom ging je NSB-en in het feedback topic..
Op serieuze vragen wordt hier ook altijd serieus antwoord gegeven. Maar dat huiliegedrag van jou omdat je dus 1x niet snel genoeg antwoord hebt gekregen en (aan de reply te zien) Yasha een keer serieus hebt genomen is toch wel erg triestig te noemen hoor.
![]()
Goedzo!quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik stelde een serieuze vraagen kreeg geen antwoord
Naja ik kreeg wel antwoord, maar zeker niet serieus
.
Ach ja de volgende vraag die ik tegenkom stel ik gewoon weer hier en hoop dan wel een serieus antwoord te krijgen
quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:42 schreef Roolio het volgende:
Yasha een keer serieus hebt genomen is toch wel erg triestig te noemen hoor.
![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:03 schreef iefow het volgende:
yasha serieus NEMEN ...
ligt er maar aan hoe je de klemtoon legt he....
of je kan gezellig in #help komen en dan kan ik weer stoer doen en !done damook typen ^^quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik stelde een serieuze vraagen kreeg geen antwoord
Naja ik kreeg wel antwoord, maar zeker niet serieus
.
Ach ja de volgende vraag die ik tegenkom stel ik gewoon weer hier en hoop dan wel een serieus antwoord te krijgen
quote:Op woensdag 23 november 2005 02:21 schreef hipkiller het volgende:
ben je als je voor de 8ste keer brug bent geworden addict of is dat nog redelijk normaal![]()
Ziek noemen ze datquote:Op woensdag 23 november 2005 02:21 schreef hipkiller het volgende:
ben je als je voor de 8ste keer brug bent geworden addict of is dat nog redelijk normaal![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 00:25 schreef skive het volgende:
Roeland zal ik niet meer !done doen hij voert gelijk hele acties... lijkt wel of ik bont draag ofzo en roolio van greenpeace is.
Hahaha, net goed. Joden Talamascaquote:Op woensdag 23 november 2005 08:40 schreef RedScorpion het volgende:
Ikke speel atm niet zo veel meer.. was Soldier,Talamasca paar weken geleden weer up (14-11) werden meteen weer afgeschoten. Dus kon ik weer opnieuw beginnen
Speel dus alleen nog maar savonds, en meer bezig met mijn banners ed, dus pas gepromoveeerd naar PP. Doe dan ook nog geen narc/booze, druk bezig om Ks beetje op te krikken
In 2.1 100% Brug + 100% ks en Capo binnen Talamasca.
in 2.2 2x Soldier en nu dus PP-er.
Grtz. Remko
Lang niet zo tof als Jawisquote:Op woensdag 23 november 2005 18:43 schreef Gabez het volgende:
ik vind vaffanculo ook tof
verklaar je naderquote:Op woensdag 23 november 2005 16:01 schreef skive het volgende:
ja sommige mensen nemen het echt veelste serieus
* skive kijkt naar hipfal0r
8x brug worden en nog willen 0wnen dat is toch wel serieus falenquote:
ik wil gvd gewoon een keer 100% halen jaquote:Op donderdag 24 november 2005 02:22 schreef skive het volgende:
[..]
8x brug worden en nog willen 0wnen dat is toch wel serieus falen![]()
maar ik hou wel van je hoor![]()
Hebben wij het over dezelfde alliance die de eigen bloods backstabbed ?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:40 schreef DC het volgende:
Hmm verraden door je eigen alliance, dood als 130% brug. Tot de volgende versie maar weer dan
Ja dat wel maar toen zat ik er nog niet bijquote:Op donderdag 24 november 2005 09:08 schreef Buccola het volgende:
[..]
Hebben wij het over dezelfde alliance die de eigen bloods backstabbed ?![]()
Uitbraken 6 (allemaal mezelfquote:Op donderdag 24 november 2005 13:55 schreef Buccola het volgende:
[..]
Uitbraken 189
Misdaad pogingen 56
Auto jat pogingen 31
![]()
nee toch niet weer dat geneuzel over een reset..... net zoals bij 2.1.quote:.nl of .resetnodig ?
Hoppa! Nederland is trots op de killerquote:Op donderdag 24 november 2005 14:06 schreef DaFan het volgende:
Gebruiker: Damook | Voeg toe aan je vriendenlijst / /
Rang: Pickpocket
Eerpunten: 0
Status: Dood
Yay NSB-er !
een beetje?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:13 schreef RedScorpion het volgende:
[..]
nee toch niet weer dat geneuzel over een reset..... net zoals bij 2.1.![]()
Makkelijkste manier als game beetje lam ligt...![]()
jij bent nog niet helemaal gebrainwasht héquote:Op donderdag 24 november 2005 14:50 schreef skive het volgende:
en reset kap is man...
Nog meer nieuwe n00bies die zich dan aanmelden.
quote:Op donderdag 24 november 2005 14:06 schreef DaFan het volgende:
Gebruiker: Damook | Voeg toe aan je vriendenlijst / /
Rang: Pickpocket
Eerpunten: 0
Status: Dood
Yay NSB-er !
tis dat ik GEEN NSB'er benquote:Op donderdag 24 november 2005 23:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach ik ben alweer opnieuw begonnenEn deze keer een naam die jullie niet zullen raden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |