pimp ff met jouw rijbewijs danG xDquote:Op donderdag 17 november 2005 16:51 schreef DaFan het volgende:
Hahaha Buccola dat was je zelf, mongool
quote:Op donderdag 17 november 2005 18:50 schreef Gabez het volgende:
[..]
pimp ff met jouw rijbewijs danG xD
Sure..quote:Op donderdag 17 november 2005 22:58 schreef White__Tiger het volgende:
Vandaag mijn rijbewijs moeten inleveren.
Werd uiteindelijk van de weg af gedrukt door de politie nadat ik met 324 km per uur was betrapt.
Auto (Porsche Cayenne) werd ook in beslag genomen, klote zooi, moet nu weer met de fiets.
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:07 schreef Roolio het volgende:
[..]
Sure..
Ga anders in een praatgroep met Borellia
idd zéér onduidelijk.....beetje blokkerigquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:56 schreef White__Tiger het volgende:
Een foto van mijn arrestatie, op de achtergrond mijn Porsche.
Beelden zijn beetje onduidelijk zijn vanuit een auto gemaakt.
Wat deed je in rockport dan?quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:56 schreef White__Tiger het volgende:
[afbeelding]
Een foto van mijn arrestatie, op de achtergrond mijn Porsche.
Beelden zijn beetje onduidelijk zijn vanuit een auto gemaakt.
Beetje cruisen, Boozen enzo.quote:
En van wie is die porsche op die foto? En waar staat jou porsche cayenne dan?quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:36 schreef White__Tiger het volgende:
[..]
Beetje cruisen, Boozen enzo.
nog scherper dat is duidelijk geen porsche cayenne maar een porsche 957quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:38 schreef Roolio het volgende:
[..]
En van wie is die porsche op die foto? En waar staat jou porsche cayenne dan?
Scherp gezien, maar ook fout gezien.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:33 schreef skive het volgende:
[..]
nog scherper dat is duidelijk geen porsche cayenne maar een porsche 957![]()
Bestaat dat nog? The times? Ik zit altijd helemaal alleen in dat kanaal..quote:Op zaterdag 19 november 2005 05:26 schreef skive het volgende:
ben ik nou achtelijk (bij voorbaat al een ja) of gaan deze topics al 2 maanden totaal niet over het spel
Feli yashaaaaaaaaaaaaaaaa
whitetiger... die porsche cayman van jou is gewoon een opgepoetste 957
had ik trouwens al gezegt dat porsche goed brand... beter dan die kankâhkachel... van rammie
ontopic goed artikel in de times![]()
chouffie legt eens uit wat #oldskool precies doet en pimpt met ze forum...
Offtopic: Ik hou niet van al dat geklaag..quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:23 schreef peristilius het volgende:
[..]
Doe dat dan in een FB topic en niet hier.
Gewoon on-topic dus.
uhhh?quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:34 schreef Buccola het volgende:
-EDIT Natalie-
Oké mensjes, vanaf nu gaan we weer ontopic. Slowchatten kan in het topic wat hierboven is weergegeven. Offtopic posts worden zonder waarschuwing verwijderd.![]()
persoon of text?quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:55 schreef nikky het volgende:
De volgende is weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |