Ja tuurlijk man, het is hardstikke gezellig hierquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:17 schreef Roolio het volgende:
[..]
Jij verwacht dat wij in een topic met kut OP en kut TT gaan posten?
Don't wurrie, hij is gekeurd!quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:17 schreef Roolio het volgende:
[..]
Jij verwacht dat wij in een topic met kut OP en kut TT gaan posten?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:53 schreef capibar het volgende:
HAHaHAHAHaHAHAAHh ikhoorde net een wasbeer op de radio!!!@!1 !!1!!!O0-O_O-09o)_O0-O_o_o_o_)_____pop__p0O-
-o_ LOlOLOLOllololooolllolololololoolo!!!!1!!!!!11!!!11!!! !!1 ! one!1!1!!
Heb je nou ook een post van me verwijdertquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:51 schreef peristilius het volgende:
Bagger TT beetje veranderd.
De OP vind ik wel mooi.
Ja, hij was leeg.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:05 schreef Roi het volgende:
[..]
Heb je nou ook een post van me verwijdert![]()
?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
Jawel die is er wel,, Chanty ben je daar?quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:33 schreef peristilius het volgende:
Ik begon bijna te denken dat er weer niveau in de slowchat kwam.
quote:
Pallets sorteren?quote:
Blijven jullie hier nou ook? Dan kan de kwaliteit van onze slowchat eens omhoogquote:
hier blijvenquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Blijven jullie hier nou ook? Dan kan de kwaliteit van onze slowchat eens omhoog
Doe bekende ff de groettequote:Op zaterdag 19 november 2005 16:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
dank jullie wel..
kga weer verder feesten...![]()
hoi kees.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:56 schreef peristilius het volgende:
[..]
Pallets sorteren?
Klinkt uitdagend.
Kankerkachels komen hier dagelijks aan bod, pallets sorteren is nieuw voor me.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:02 schreef Buccola het volgende:
[..]
hier blijven![]()
als we het over kankerkachels en pallets sorteren gaan hebben zal de kwaliteit denk ik niet omhoog gaan![]()
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
dank jullie wel..
kga weer verder feesten...![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:03 schreef peristilius het volgende:
[..]
Kankerkachels komen hier dagelijks aan bod, pallets sorteren is nieuw voor me.
* peristilius volgt blijkbaar te weinig sbs programma's.
Kut plaatje ken ik nu wel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:03 schreef MMaRsu het volgende:
ow je mag het hier wel over kankerkachels en pallets sorteren hebben hoor 14.gif
[afbeelding]
noobquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:03 schreef peristilius het volgende:
[..]
Kankerkachels komen hier dagelijks aan bod, pallets sorteren is nieuw voor me.
prutserquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:03 schreef peristilius het volgende:
[..]
pallets sorteren is nieuw voor me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |