Jawel die is er wel,, Chanty ben je daar?quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:33 schreef peristilius het volgende:
Ik begon bijna te denken dat er weer niveau in de slowchat kwam.
quote:
Pallets sorteren?quote:
Blijven jullie hier nou ook? Dan kan de kwaliteit van onze slowchat eens omhoogquote:
hier blijvenquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Blijven jullie hier nou ook? Dan kan de kwaliteit van onze slowchat eens omhoog
Doe bekende ff de groettequote:Op zaterdag 19 november 2005 16:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
dank jullie wel..
kga weer verder feesten...![]()
hoi kees.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:56 schreef peristilius het volgende:
[..]
Pallets sorteren?
Klinkt uitdagend.
Kankerkachels komen hier dagelijks aan bod, pallets sorteren is nieuw voor me.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:02 schreef Buccola het volgende:
[..]
hier blijven![]()
als we het over kankerkachels en pallets sorteren gaan hebben zal de kwaliteit denk ik niet omhoog gaan![]()
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
dank jullie wel..
kga weer verder feesten...![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:03 schreef peristilius het volgende:
[..]
Kankerkachels komen hier dagelijks aan bod, pallets sorteren is nieuw voor me.
* peristilius volgt blijkbaar te weinig sbs programma's.
Kut plaatje ken ik nu wel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:03 schreef MMaRsu het volgende:
ow je mag het hier wel over kankerkachels en pallets sorteren hebben hoor 14.gif
[afbeelding]
noobquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:03 schreef peristilius het volgende:
[..]
Kankerkachels komen hier dagelijks aan bod, pallets sorteren is nieuw voor me.
prutserquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:03 schreef peristilius het volgende:
[..]
pallets sorteren is nieuw voor me.
Ja sorry, ik volg al die hoogstaande SBS programma's niet.quote:
Tomassoquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:07 schreef Tomasso het volgende:
Buccola en andere Omerta noobs, kssst
IK HEB M'N IBOOK![]()
![]()
![]()
![]()
Ok.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:09 schreef Buccola het volgende:
[..]
Tomasso![]()
zullen we weer gaan slow chatten in Omerta Topic....hier weten ze niet eens wat pallets sorteren is![]()
Alleen ik weet dat niet blijkbaar.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:09 schreef Buccola het volgende:
[..]
Tomasso![]()
zullen we weer gaan slow chatten in Omerta Topic....hier weten ze niet eens wat pallets sorteren is![]()
Ik weet het welquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:09 schreef Buccola het volgende:
[..]
Tomasso![]()
Omdat te begrijpen hoef je niet eens naar hoogstaande SBS programma's te kijkenquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja sorry, ik volg al die hoogstaande SBS programma's niet.
Kijk sowieso weinig tv.
Haha.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:10 schreef Buccola het volgende:
[..]
Omdat te begrijpen hoef je niet eens naar hoogstaande SBS programma's te kijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |