Ja tuurlijk man, het is hardstikke gezellig hierquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:17 schreef Roolio het volgende:
[..]
Jij verwacht dat wij in een topic met kut OP en kut TT gaan posten?
Don't wurrie, hij is gekeurd!quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:17 schreef Roolio het volgende:
[..]
Jij verwacht dat wij in een topic met kut OP en kut TT gaan posten?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:53 schreef capibar het volgende:
HAHaHAHAHaHAHAAHh ikhoorde net een wasbeer op de radio!!!@!1 !!1!!!O0-O_O-09o)_O0-O_o_o_o_)_____pop__p0O-
-o_ LOlOLOLOllololooolllolololololoolo!!!!1!!!!!11!!!11!!! !!1 ! one!1!1!!
Heb je nou ook een post van me verwijdertquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:51 schreef peristilius het volgende:
Bagger TT beetje veranderd.
De OP vind ik wel mooi.
Ja, hij was leeg.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:05 schreef Roi het volgende:
[..]
Heb je nou ook een post van me verwijdert![]()
?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
Jawel die is er wel,, Chanty ben je daar?quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:33 schreef peristilius het volgende:
Ik begon bijna te denken dat er weer niveau in de slowchat kwam.
quote:
Pallets sorteren?quote:
Blijven jullie hier nou ook? Dan kan de kwaliteit van onze slowchat eens omhoogquote:
hier blijvenquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Blijven jullie hier nou ook? Dan kan de kwaliteit van onze slowchat eens omhoog
Doe bekende ff de groettequote:Op zaterdag 19 november 2005 16:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
dank jullie wel..
kga weer verder feesten...![]()
hoi kees.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:56 schreef peristilius het volgende:
[..]
Pallets sorteren?
Klinkt uitdagend.
Kankerkachels komen hier dagelijks aan bod, pallets sorteren is nieuw voor me.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:02 schreef Buccola het volgende:
[..]
hier blijven![]()
als we het over kankerkachels en pallets sorteren gaan hebben zal de kwaliteit denk ik niet omhoog gaan![]()
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
dank jullie wel..
kga weer verder feesten...![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:03 schreef peristilius het volgende:
[..]
Kankerkachels komen hier dagelijks aan bod, pallets sorteren is nieuw voor me.
* peristilius volgt blijkbaar te weinig sbs programma's.
Kut plaatje ken ik nu wel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:03 schreef MMaRsu het volgende:
ow je mag het hier wel over kankerkachels en pallets sorteren hebben hoor 14.gif
[afbeelding]
noobquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:03 schreef peristilius het volgende:
[..]
Kankerkachels komen hier dagelijks aan bod, pallets sorteren is nieuw voor me.
prutserquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:03 schreef peristilius het volgende:
[..]
pallets sorteren is nieuw voor me.
Ja sorry, ik volg al die hoogstaande SBS programma's niet.quote:
Tomassoquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:07 schreef Tomasso het volgende:
Buccola en andere Omerta noobs, kssst
IK HEB M'N IBOOK![]()
![]()
![]()
![]()
Ok.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:09 schreef Buccola het volgende:
[..]
Tomasso![]()
zullen we weer gaan slow chatten in Omerta Topic....hier weten ze niet eens wat pallets sorteren is![]()
Alleen ik weet dat niet blijkbaar.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:09 schreef Buccola het volgende:
[..]
Tomasso![]()
zullen we weer gaan slow chatten in Omerta Topic....hier weten ze niet eens wat pallets sorteren is![]()
Ik weet het welquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:09 schreef Buccola het volgende:
[..]
Tomasso![]()
Omdat te begrijpen hoef je niet eens naar hoogstaande SBS programma's te kijkenquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja sorry, ik volg al die hoogstaande SBS programma's niet.
Kijk sowieso weinig tv.
Haha.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:10 schreef Buccola het volgende:
[..]
Omdat te begrijpen hoef je niet eens naar hoogstaande SBS programma's te kijken![]()
Lees anders Omerta Topic even....of kan jouw soort dat alleen vinden als er geslowchat word?quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:13 schreef peristilius het volgende:
[..]
Haha.
Ik bedoel natuurlijk dat ik het verhaal erachter niet ken, wise-ass.
Yup, ik leef voor het handhaven van regels en kom alleen op slowchat en illegale links af.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:16 schreef Buccola het volgende:
[..]
Lees anders Omerta Topic even....of kan jouw soort dat alleen vinden als er geslowchat wordt?![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:16 schreef Buccola het volgende:
[..]
Lees anders Omerta Topic even....of kan jouw soort dat alleen vinden als er geslowchat word?![]()
doe dat....en blijf van me text afquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
Yup, ik leef voor het handhaven van regels en kom alleen op slowchat en illegale links af.
Maar voor zover ik begrijp doet Kees aan pallets sorteren en heeft hij ruzie met zijn kachel?
Misschien moet ik dat programma ook eens kijken.
Ja want slowchatten is alleen voor mensen met meer dan 5000 posts.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:26 schreef mordradead het volgende:
446 (gemiddeld 1 per dag) minimaal 1000 posts en nou wegwezen
Ga koken ofzoquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:27 schreef mordradead het volgende:
ga huilen paupervent (hehe)
welkomquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:27 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja want slowchatten is alleen voor mensen met meer dan 5000 posts.
Drol.
datkomt door die baggeruserquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:28 schreef DaFan het volgende:
Veel slowchat blijft er niet over zo.
nu ben je stoer hoor.....nerdjequote:Op zaterdag 19 november 2005 16:28 schreef mordradead het volgende:
[..]
welkom
5091 (gemiddeld 6 per dag)
ga kankerkachels reparerenquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:28 schreef mordradead het volgende:
[..]
ga je piemel in de wasautomaat stoppen
quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:33 schreef Tomasso het volgende:
Buccola
DaFan
Mordradead
MMaRsu
peridingesmeteentemoeilijke naam
RaymanNL![]()
Mijn tweede bericht op FOK! met m'n gloednieuwe iBook
En, hoe werkt hij?quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:33 schreef Tomasso het volgende:
Buccola
DaFan
Mordradead
MMaRsu
peridingesmeteentemoeilijke naam
Mijn tweede bericht op FOK! met m'n gloednieuwe iBook
Dan moet je mij nog ff bashenquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:36 schreef mordradead het volgende:
ik bracht een beetje slowchat deel 109/114 kwaliteit terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |