Welke NSB-er speelt er .nl dan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:20 schreef DaFan het volgende:
Is er nog iemand met geld over die .nl speelt, kan ik die NSB-er afschieten.
Kijk maar naar de link die Roolio gaf hierboven, van het Feedback topic.quote:
maar wel online xDquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:31 schreef teh-Rammie het volgende:
Gefeliciteerd yashaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(nog steeds dood)
Woetquote:Verzender: Zdark
Tijd: 19-11 @ 18:52:42
Onderwerp: hey
hey alles goed?
met mij wel hoor
ik had een vraagje:
wil je met me verloven want ik zag dat je nog niemand had en ik zoek iemand
kuss en knuffel van zdark
Voor DaFan heeft geslacht geen betekenisquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:46 schreef DeHovenier het volgende:
Wat houdt dat verloven eigenlijk in? Krijg je er iets speciaals voor ofzo
Is he trouwens een man of vrouw, ook niet onbelangrijk
die gaat zelfs los op ze teddybeertjequote:Op zaterdag 19 november 2005 23:03 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Voor DaFan heeft geslacht geen betekenis![]()
Ja rangen als een malle, asap een familie krijgen, en zo snel mogelijk met het smokkelen van drugs beginnen (zelfs als je ff op een crime moet wachten, gewoon kopen/verkopen om ervaring op te doen).quote:Op maandag 21 november 2005 10:13 schreef 03200051 het volgende:
elloo peeps
speel sinds kort omerta iemand tips
greetz
irc downloaden...en gewoon gelijk naar recruit channels gaan ( die zie je meestal wel op de Fampage staan)quote:Op maandag 21 november 2005 10:26 schreef 03200051 het volgende:
dank je wel!
en bij welke rang vragen families je?
je kan ook proberen via ingame msg in een familie te komen....maar dan gaan de meeste zeiken: ''Kom maar naar irc''quote:Op maandag 21 november 2005 10:29 schreef 03200051 het volgende:
zit op sgool en mag niets instaleren :| naja dan thuis maar
als je picciotto bent maak je wel grote kansquote:Op maandag 21 november 2005 10:32 schreef 03200051 het volgende:
![]()
haha denk tog dat ik nog te lage rank heb van de week zal het wel hoger worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |