Ach ja, je moet toch iets doen met je tijd.quote:Op zondag 13 november 2005 23:08 schreef jorryt het volgende:
WhiteTiger een jonge uit mn klas zei zo tegen mij: "Ook zon gast van vaffanculo die is echt gek.. begint steeds overnieuw, Whitetiger ofzo" ik lachen
Komt een man bij de dokter en koopt een zalfje. Als hij heeft afgrekened gooit hij het zalfje op de grond en begint er als een gek op te stampen. Die dokter schreeuwt: "Mn zalfje, wat doe je!?" Zegt die man: "ja ik heb hem toch gekocht"quote:Op maandag 14 november 2005 09:47 schreef DaFan het volgende:
Komt er zo'n man bij de dokter, zegt die dokter: "Ruim je dat wel even op!"
Staat er zo een man op de bus te wachtenquote:Op maandag 14 november 2005 09:47 schreef DaFan het volgende:
Komt er zo'n man bij de dokter, zegt die dokter: "Ruim je dat wel even op!"
Klootviool!quote:Op maandag 14 november 2005 22:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
oowneeeeeeeeeeeeeeeeewat is er met mijn hoofd
Ja boeit me geen flikker. Zullen we nu gewoon spongebob aflevering 7 gaak kijken?quote:Op maandag 14 november 2005 22:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
is mijn hoofd een klootvioool![]()
moet ik daarvoor naar de dokter denk je?
![]()
Maar DaFan, dat was nou net een aflevering die je nog niet had gezien.. Wat wil je dan doen?quote:Op maandag 14 november 2005 22:29 schreef DaFan het volgende:
Wat een kankeraflevering, Kuttauto!
Ik heb echt zo'n zin in een oldies jaren '80 nummer.quote:Op maandag 14 november 2005 22:32 schreef Roolio het volgende:
[..]
Maar DaFan, dat was nou net een aflevering die je nog niet had gezien.. Wat wil je dan doen?
Zal ik dan effe een vet goed nummer opzetten DaFan?quote:Op maandag 14 november 2005 22:36 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n zin in een oldies jaren '80 nummer.
![]()
Hou je bek nerd!quote:Op maandag 14 november 2005 22:39 schreef Gabez het volgende:
ik ook zin in een nummertje
Jah, zet maar op !quote:Op maandag 14 november 2005 22:38 schreef Roolio het volgende:
[..]
Zal ik dan effe een vet goed nummer opzetten DaFan?![]()
a palletsorteerder?quote:Op maandag 14 november 2005 22:54 schreef Gabez het volgende:
Born to be...
WILDquote:Op maandag 14 november 2005 22:54 schreef Gabez het volgende:
Born to be...
rankennnnnnquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:09 schreef White__Tiger het volgende:
[..]
WILD
Zo, NFS Most gedownload (PS2) ff kijken of het iets is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |