Pcies! Heb ook nog een accountje, maar neemt way to much tijd in beslag!quote:Op maandag 18 april 2005 20:36 schreef RedDevil085 het volgende:
Echt een serieus kut-spel... Je kunt geen andere spelers bestelen omdat je dan binnen 5 minuten dood bent, je kunt niet langer dan een uur online zijn, omdat je dan dood bent... Nou ja, je kunt eigenlijk geen malle fuck...
het is leuk om 1, misschien 2 keer te doen, maar dan kom je erachter dat het inderdaad een kansloos kutspel is...
Accountsharing mag nietquote:Op maandag 18 april 2005 22:03 schreef LSS het volgende:
Deed ik ook nog wel eens aan mee, misschien bestaat mijn account nog wel, zal ff checken, dan kun je die misschien overnemen TS.
quote:Op maandag 18 april 2005 22:35 schreef TrumpingPimp het volgende:
HAHAHAHA WEB BASED GAMES> KK NERD!!!!!!!
Er mag toch wel gezegd worden dat het een kutspel is? Dan kunnen mensen in de toekomst dit spel mijden als de pest... Voor nederlandstalige begrippen is dit naar mijn mening wel het beste web based mafia spel... Maar dat wil eigenlijk meer over de concurrentie zeggen dan wat anders...quote:Op maandag 18 april 2005 20:59 schreef Camoth het volgende:
Verder vind ik dat iedereen niet zo moet zitten huilen, het is maar een spelletje, als je het niet leuk vind; doe het dan niet. Er zijn zat van dit soort gangster spelletjes op internet dus als omerta niet bevalt, ga je lekker ergens anders lopen maffiabaasje spelen.
Weer een prachtig voorbeeld van de inteelt-cultuur...quote:Op maandag 18 april 2005 22:35 schreef TrumpingPimp het volgende:
HAHAHAHA WEB BASED GAMES> KK NERD!!!!!!!
Idd...heb wekenlang geen slaap gehad door dat kutspel. En dan sta je eindelijk in de top 100, dan resetten ze de boelquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:14 schreef Blinker het volgende:
het is gewoon een kansloos kut spel
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:26 schreef TuLlEpEtOaN het volgende:
[..]
Idd...heb wekenlang geen slaap gehad door dat kutspel. En dan sta je eindelijk in de top 100, dan resetten ze de boel![]()
Tuurlijk mag je wel zeggen dat je het een kutspel vind; maar heb dan tenminste een goede reden. Gewoon zeggen; het is een kustpel want ik bak er niks van, vind ik persoonlijk huilerij.quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:33 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Er mag toch wel gezegd worden dat het een kutspel is? Dan kunnen mensen in de toekomst dit spel mijden als de pest... Voor nederlandstalige begrippen is dit naar mijn mening wel het beste web based mafia spel... Maar dat wil eigenlijk meer over de concurrentie zeggen dan wat anders...
Een voorbeeldjequote:Op dinsdag 19 april 2005 13:14 schreef Blinker het volgende:
het is gewoon een kansloos kut spel
Dat is het risico wat je loopt, er staat duidelijk dat als je met z'n tweeën op een computer speelt, dat je dan geen geld naar elkaar mag verzenden en met elkaar heists, oc's en dergelijken mag doen. Doe je dat wel; tja, dan is het je eigen schuld als je eraf gepleurd word. Staat duidelijk in de faqquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:21 schreef luciferist het volgende:
ik ben 2x vermoord, door de verdomde crew, en waarom?
mijn broertje heeft ook een account en stuurde mij 1x geld omdat hij wat geleend had >=(
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |