Omerat? Ken ik niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:03 schreef Fatality het volgende:
Omerat, waardeloos spel. Ben een week bezig geweest om shoplifter te worden, eindelijk gepromoveerd, word ik in 5 minuten gekilled
Jammer dat ze daar nu mee komen ipv toen ik nog leefdequote:Omerta DeathMatch!
As you know, Omerta 2.2 will be relaunched on the 3rd of June.
To keep you from getting bored while you wait for that, Omerta is running the DeathMatch, starting today at 1pm CET
In DeathMatch ranking is super fast.
And when the DeathMatch ends on 3rd of June, the last people standing will win cool prizes!
Including:
Some nice goodies Omerta T-shirts, DVDs, computer games.
And some surprising things like vouchers for a free plane or car in 2.2!
DeathMatch should be fast, furious and fun and to join the game you need to click here http://www.barafranca.com
If you had (a) valid donate code(s), it is STILL valid for DeathMatch and will be displayed here:
Will you be King-of-the-castle in the Omerta DeathMatch tournament?
Die snap ik niet. Resets zijn toch fijn juist als je dood bent?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:07 schreef Speedski het volgende:
Net een mailtje gehad:
[..]
Jammer dat ze daar nu mee komen ipv toen ik nog leefde![]()
True .. maar de irritatiegrens is bij mij gauw bereikt als je vaak dood gaatquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:08 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Die snap ik niet. Resets zijn toch fijn juist als je dood bent?
Sja als er dadelijk een échte reset komt ga je gegarandeerd niet dood de eerste weken hoor. Als je eenmaal hoog bent en een goede familie hebt zit je redelijk veilig.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:13 schreef Speedski het volgende:
[..]
True .. maar de irritatiegrens is bij mij gauw bereikt als je vaak dood gaat
3x raden wie dr niet in een familie kwamquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:15 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Sja als er dadelijk een échte reset komt ga je gegarandeerd niet dood de eerste weken hoor. Als je eenmaal hoog bent en een goede familie hebt zit je redelijk veilig.
Sja dan moet je beter je best doen en connecties hebben.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:25 schreef Speedski het volgende:
[..]
3x raden wie dr niet in een familie kwam![]()
Dat laatste schijnt handig te zijn jahquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:26 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Sja dan moet je beter je best doen en connecties hebben.![]()
Yashaaaaa wat is er gebeurd met Yashaaa?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalallavvaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalallaapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
tvp dus
Blijven jullie 51 delen lang weg, komen jullie nu ineens opschonen..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:20 schreef Tain het volgende:
topic wat opgeschoond
Tainquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:20 schreef Tain het volgende:
topic wat opgeschoond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |