Beowulfquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:27 schreef wc-eend het volgende:
Ligt me inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat doet ie nog steeds eigenlijkquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:39 schreef AntiHero het volgende:
Tssss, Liga rankte veel snellerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
uhm ze danquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:15 schreef AntiHero het volgende:
Zeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Wat is 'r nieuwe account dan?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Omdat ze dat nodig vonden lijkt me...quote:Op woensdag 24 november 2004 12:04 schreef Fuxl het volgende:
[noob]
Waarom is het oude topic gesloten?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.kutmodsJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[/noob]
Gekke Njordquote:Op woensdag 24 november 2004 12:10 schreef Njord het volgende:
[..]
Omdat ze dat nodig vonden lijkt me...
quote:Omerta 3
Zie de thread in het forum van Omerta. Verwacht in Jan/Feb 2005!
Ja, gewoon Guubje nog een aantal keer (het liefst zo vaak mogelijk) msg'en. Dan weet hij dat je het echt graag wiltquote:Op woensdag 24 november 2004 12:25 schreef wc-eend het volgende:
Hehe, Tjah nog niks gehoordom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
:'Dquote:Op woensdag 24 november 2004 12:44 schreef Njord het volgende:
[..]
Ja, gewoon Guubje nog een aantal keer (het liefst zo vaak mogelijk) msg'en. Dan weet hij dat je het echt graag wiltom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zou je denken?quote:Op woensdag 24 november 2004 13:36 schreef wc-eend het volgende:
heheom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ben bezigJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.volgens mij wordt hij helemaal gek van meJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nah, Guubje is gek op ingame msg's. Dus sturen die handel.quote:Op woensdag 24 november 2004 13:36 schreef wc-eend het volgende:
heheom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ben bezigJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.volgens mij wordt hij helemaal gek van meJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
volgens mij heb ik net een detective langs zien komen met het schuim op z`n bekquote:Op woensdag 24 november 2004 13:57 schreef wc-eend het volgende:
Ach.. heb er nu sinds gisteraaf 20 verstuurd.. ff wachten hoor..
Ik zie het wel komenquote:Op woensdag 24 november 2004 14:59 schreef jantine het volgende:
[..]
volgens mij heb ik net een detective langs zien komen met het schuim op z`n bek
Jantine...er zit nog wat wit's op je mondhoeken....quote:jantine
als je ooit de allusers lijst opvraagt en je ruikt ineens een schroeilucht dan is dat Heimwulf die van empty suit naar Bruglione aan het straaljageren is.
nog nooit iemand zo hard zien gaan als Beowulf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop