hehe is goed hoorquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:52 schreef DaFan het volgende:
Lol sorry Rahl maar ik had toch nog ff een uurtje vrij
done.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:26 schreef Wendigo het volgende:
tecci kan je nog ff link in het oude topic zetten
ow originele tvp zeg
het is een hele tijd goed gegaan, maar de laatste tijd is het weer wat vaker misquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:45 schreef Ghettobob het volgende:
nouhou, ik wil spelen....![]()
gebeurt dit vaak/duurt t meestal lang?
ik kan t adres wel gewoon pingen (111ms)
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:27 schreef White__Tiger het volgende:
In het begin is het inderdaad wel lastig, gewoon een kwestie van geduld hebben en doorzetten.
is helaas ook waarquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:44 schreef Flycoo het volgende:
Als het goed zou werken was het een stuk makkelijker tis af en toe erg traag
Doe je goed dan....lijkt wel of ranken nog slomer gaat.... toen op 5 juli ofzo was ik na 24 uur al lang en breed PP .... als je nu zo lang speelt moet je blij zijn dat je shoplifter bentquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:40 schreef Rahl het volgende:
[..]
ben alweer picciotto, en met een beetje mazzel word ik vanavond pickpocket
t was ook vrij optimistisch gesteld EN ik rekende erop dat er geen downtime was.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:52 schreef Buccola het volgende:
[..]
Doe je goed dan....lijkt wel of ranken nog slomer gaat.... toen op 5 juli ofzo was ik na 24 uur al lang en breed PP .... als je nu zo lang speelt moet je blij zijn dat je shoplifter bent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |