Hoezo, die reset is morgen alweerquote:Op zondag 15 mei 2005 16:51 schreef DaeDaluz het volgende:
Je bent de reset vergeten Fannetjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hou de eerste 48 uur maar vrij (en waag het niet te gaan slapen). Dan maak je misschien een kansje.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:07 schreef wdekreij het volgende:
Reset timen ze exact na examens, dus can't be betterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee hoor want die interesseert me geen holquote:Op zondag 15 mei 2005 16:51 schreef DaeDaluz het volgende:
Je bent de reset vergeten Fannetjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
1 al?quote:Op zondag 15 mei 2005 17:22 schreef Dark_Killah het volgende:
Reset begint leuker te wordne.
Heb al een maatje.
ja, daarvoor is het ook gekozenquote:Op zondag 15 mei 2005 17:07 schreef wdekreij het volgende:
Reset timen ze exact na examens, dus can't be betterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou handig zegquote:Op zondag 15 mei 2005 17:35 schreef teckna het volgende:
[..]
ja, daarvoor is het ook gekozenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ach... shit happensquote:Op zondag 15 mei 2005 18:30 schreef Weizz het volgende:
Denk dat ik ook weer eens ga beginnen... Tot nu toe 2 keer geprobeerd, maar ik ben gewoon dood als ik shoplifter ben...
zo langquote:Op zondag 15 mei 2005 19:42 schreef the.big.ticket het volgende:
1 maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop