Lang niet zo tof als Jawisquote:Op woensdag 23 november 2005 18:43 schreef Gabez het volgende:
ik vind vaffanculo ook tof
verklaar je naderquote:Op woensdag 23 november 2005 16:01 schreef skive het volgende:
ja sommige mensen nemen het echt veelste serieus
* skive kijkt naar hipfal0r
8x brug worden en nog willen 0wnen dat is toch wel serieus falenquote:
ik wil gvd gewoon een keer 100% halen jaquote:Op donderdag 24 november 2005 02:22 schreef skive het volgende:
[..]
8x brug worden en nog willen 0wnen dat is toch wel serieus falen![]()
maar ik hou wel van je hoor![]()
Hebben wij het over dezelfde alliance die de eigen bloods backstabbed ?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:40 schreef DC het volgende:
Hmm verraden door je eigen alliance, dood als 130% brug. Tot de volgende versie maar weer dan
Ja dat wel maar toen zat ik er nog niet bijquote:Op donderdag 24 november 2005 09:08 schreef Buccola het volgende:
[..]
Hebben wij het over dezelfde alliance die de eigen bloods backstabbed ?![]()
Uitbraken 6 (allemaal mezelfquote:Op donderdag 24 november 2005 13:55 schreef Buccola het volgende:
[..]
Uitbraken 189
Misdaad pogingen 56
Auto jat pogingen 31
![]()
nee toch niet weer dat geneuzel over een reset..... net zoals bij 2.1.quote:.nl of .resetnodig ?
Hoppa! Nederland is trots op de killerquote:Op donderdag 24 november 2005 14:06 schreef DaFan het volgende:
Gebruiker: Damook | Voeg toe aan je vriendenlijst / /
Rang: Pickpocket
Eerpunten: 0
Status: Dood
Yay NSB-er !
een beetje?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:13 schreef RedScorpion het volgende:
[..]
nee toch niet weer dat geneuzel over een reset..... net zoals bij 2.1.![]()
Makkelijkste manier als game beetje lam ligt...![]()
jij bent nog niet helemaal gebrainwasht héquote:Op donderdag 24 november 2005 14:50 schreef skive het volgende:
en reset kap is man...
Nog meer nieuwe n00bies die zich dan aanmelden.
quote:Op donderdag 24 november 2005 14:06 schreef DaFan het volgende:
Gebruiker: Damook | Voeg toe aan je vriendenlijst / /
Rang: Pickpocket
Eerpunten: 0
Status: Dood
Yay NSB-er !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |