abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 november 2005 @ 17:32:48 #1
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32061933
Hij zit er dus bij als vervanger van Wesley Sneijder
quote:
Van Bommel kan zich toch in Noordwijk melden

7/11/2005 17:25

Na vier maanden absentie krijgt Mark van Bommel weer een kans zich te laten gelden als international. De middenvelder van Barcelona dankt zijn oproep aan het wegvallen van Wesley Sneijder.

Met de selectie van Van Bommel laat bondscoach Marco van Basten zien vast te houden aan zijn principes. De oud-PSV'er is achter Denny Landzaat en Wesley Sneijder als rechtermiddenvelder de derde keus bij Oranje en komt alleen in aanmerking voor een uitnodiging als een van deze twee verstek moet laten gaan.

Door de afzegging van Sneijder, die kampt met een hamstringblessure, schoof Van Bommel op in pikorde. Het betekent dat hij na vier maanden zijn rentree maakt in het kamp van het Nederlands elftal. Van Bommel kreeg sinds zijn optreden tegen Roemenië geen uitnodiging meer. Van Basten had vastgesteld dat de middenvelder op tactisch vlak
tekortschoot.
pi_32061973
Opvalllende titel, maar het klopt wel.
That's all folks!
pi_32061974
Schandalig

pi_32062005
Ik had trouwens wel helemaal dubbel gelegen wanneer Van Basten nu nog steeds iemand anders had opgeroepen. Dan had ie echt ballen gehad
  maandag 7 november 2005 @ 17:35:24 #5
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_32062016
Hij zit er dus bij? Ah, leuk.
pi_32062317
Van Bommel

Ik hoop dat ie dat Italiaanse middenveld helemaal zoek speelt en dan kan Marco von Ajax niet meer om hem heen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 7 november 2005 @ 17:46:10 #7
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32062345
Zal wel op de reservebank achter Landzaat beginnen als Marco consequent is.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32062574
Zou mooi zijn om hem om disciplinaire redenen weg te sturen .
slettebak [@] gmail.com
pi_32062845
Of als ze in een ander hotel gaan zitten en dat "per ongeluk" niet tegen Mark vertellen
  maandag 7 november 2005 @ 18:09:23 #10
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_32063059
Hij zal wel de enige wissel zijn die niet aan het spelen komt

Maar erg goed dat hij er weer bij zit, het is aan hem om te bewijzen dat het terecht is, dus:

ZET HEM OP MARK!!!!!
pi_32063115
quote:
Op maandag 7 november 2005 17:45 schreef cultheld het volgende:
Marco von Ajax

Maar ik denk dat ie nog speelt ook...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_32063144
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:11 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

De laatste paar minuten mag hij invallen
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_32063204
Laat van Bommel lekker beuken tegen de Italianen iets wat Sneijder toch niet kan.
pi_32063206
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:11 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Misschien als ie zich als Gattuso vermomt.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32063222
Marco von Ajax ik vind hem goed
pi_32063899
Van Bommel, je bent welkom! Neem plaats.

pi_32063956
Jaliens ook in de selectie opgenomen
pi_32063975
Stond vandaag een hele goede column over van Bommel en het PSV publiek in de Metro . Kijken of ik hem nog ergens kan vinden en hier posten
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  maandag 7 november 2005 @ 18:40:13 #19
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_32063997
HELD VAN BOMMEL

Eindelijk gerechtigheid.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_32064073
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
Stond vandaag een hele goede column over van Bommel en het PSV publiek in de Metro . Kijken of ik hem nog ergens kan vinden en hier posten
Dikke colums schrijver had geen verstand van voetbal
pi_32064158
Goh wat zal Marco spijt hebben dat hij gezegd heeft dat van Bommel derde man was achter Sneijder en Landzaat. Gelukkig kan hij em fijn op de bank houden.
pi_32064159
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:40 schreef Spideyman het volgende:
HELD VAN BOMMEL

Eindelijk gerechtigheid.
Hoe kortzichtig.

Jullie snappen toch wel dat Van Bommel er niet dankzij zijn prestaties erbij zit, maar puur en alleen omdat Sneijder de wedstrijd laat schieten?
pi_32064224
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:43 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Dikke colums schrijver had geen verstand van voetbal
Dat hebben ze in Eindhoven niet, daar moet elke speler die Nederlands is in Oranje, zo niet dan zijn het Joden bij de KNVB. Zo moest Waterreus ooit de nummer 1 keeper worden, want hij was echt veel beter dan Van der Sar . Kan me die spandoeken nog herineren in het PSV stadion
  maandag 7 november 2005 @ 18:48:09 #24
68638 Zwansen
pi_32064247
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:45 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Hoe kortzichtig.

Jullie snappen toch wel dat Van Bommel er niet dankzij zijn prestaties erbij zit, maar puur en alleen omdat Sneijder de wedstrijd laat schieten?
Dat boeit niet, hij krijgt nu kans om zich te bewijzen.
pi_32064260
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
Dat hebben ze in Eindhoven niet, daar moet elke speler die Nederlands is in Oranje, zo niet dan zijn het Joden bij de KNVB. Zo moest Waterreus ooit de nummer 1 keeper worden, want hij was echt veel beter dan Van der Sar . Kan me die spandoeken nog herineren in het PSV stadion
Niet zwammen in de ruimte. We waren al lang blij als Waterreus "eerste keus" was in Eindhoven man. vd Sar is altijd onomstreden geweest. Alleen bij penaltys misschien niet, maar Reus was ook niet echt een penaltykiller ofzo.
pi_32064311
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:48 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Dat boeit niet, hij krijgt nu kans om zich te bewijzen.
Ik zie van Basten er ook voor aan om het op de bank of de tribune te laten.
pi_32064357
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:47 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Joh valt reuze mee.
Maar met van Bommel zit van Basten gewoon fout.

Wel gewoon een Babel oproepen nou nou... verklaar dat eens.
Is Vlaar ook opgeroepen ? nou die speelt ook bijna niet.
  maandag 7 november 2005 @ 18:55:03 #28
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32064444
Niet alleen feest in huize Van Bommel
quote:
Ook Kew Jaliens krijgt uitnodiging voor Oranje

7/11/2005 18:37

De groep, waar AZ-trainer Louis van Gaal meewerkt deze week, is weer wat kleiner geworden. Want ook Kew Jaliens kan zich melden in het Oranje-kamp.

Bondscoach Marco van Basten haalde Jaliens bij het Nederlands elftal, omdat hij zaterdag mogelijk niet kan beschikken over Khalid Boulahrouz en Nigel de Jong. De twee verdedigers kampen met lichte blessures.

Het herstel van de verdedigers bepaalt of Jaliens ook mag hopen op een debuut. Donderdag wordt vastgesteld of Boulahrouz en/of De Jong fit genoeg zijn voor de vriendschappelijke interland tegen Italië.

Naast Urby Emanuelson is Jaliens de tweede debutant in de Oranje-selectie. De 27-jarige verdediger van AZ heeft wel in andere vertegenwoordigende team gespeeld. Hij kwam elf keer uit voor Jong Oranje.
pi_32064447
Zo en heel Eindhoven heeft ook weer vertrouwen in Marco
pi_32064680
Nee nee
pi_32064787
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:55 schreef Max-Westerman het volgende:
Zo en heel Eindhoven heeft ook weer vertrouwen in Marco
Ik woon niet exact in Eindhoven. Maar hij zal toch eerst nog Davids moeten selecteren, jongens als Vlaar en Babel moeten lozen en eens met een fatsoenlijke opstelling moeten komen, voordat ik vertrouwen krijg in Marco.
  maandag 7 november 2005 @ 19:05:25 #32
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_32064809
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:45 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Hoe kortzichtig.

Hoe kortzichtig.

Je snapt toch wel dat Van Bommel nu eindelijk de kans krijgt zich te bewijzen.
pi_32064913
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:05 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Hoe kortzichtig.

Hoe kortzichtig.

Je snapt toch wel dat Sneijder er meteen weer bijzit als die fit is en dat van Bommel gewoon weer thuisblijft volgende keer ook al speelt van Bommel de sterren van de hemel en raakt sneijder geen knoop. Dat is tot noch toe precies zo gegaan dus ik zie niet in waarom het anders zal worden.
  maandag 7 november 2005 @ 19:10:04 #34
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32064965
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:05 schreef Spideyman het volgende:

Met het risico voor eeuwig afgeschreven te worden als ie alweer niet in Oranje presteert.
Mocht dat het geval zijn, is die eindeloze discussie over hem hopenlijk voorgoed achter de rug.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32065090
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:10 schreef golfer het volgende:
Met het risico voor eeuwig afgeschreven te worden als ie alweer niet in Oranje presteert.
Mocht dat het geval zijn, is die eindeloze discussie over hem hopenlijk voorgoed achter de rug.
Mwah als Marco van Bommel al gaat opstellen zorgt hij er wel voor dat hij geen kans krijgt om zich te profileren. Je denk toch niet echt dat de grote van Basten zich te kijk laat zetten door zo'n houthakker als van Bommel. Een beetje toe gaan geven dat hij het verkeerd had zeker. Nee, of hij zet hem gewoon op de tribune/bank, of we spelen wederom een prutpot (wat sowieso in de lijn der verwachting ligt, helemaal zonder robben) en van Bommel krijgt weer eens de zwarte piet toegespeeld.

Een gevalletje Munteanu zeg maar. (Waar het mooie was dat half Nederland Marco ook nog eens geloofde toen hij zei dat van Bommel Munteanu teveel liet lopen)
pi_32065119
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:55 schreef DeTolk het volgende:
Niet alleen feest in huize Van Bommel
[..]
Jaliens Whahahaha is dit een grap ofzo?
  maandag 7 november 2005 @ 19:17:58 #37
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32065196
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:14 schreef DIJK het volgende:

Mwah als Marco van Bommel al gaat opstellen zorgt hij er wel voor dat hij geen kans krijgt om zich te profileren. Je denk toch niet echt dat de grote van Basten zich te kijk laat zetten door zo'n houthakker als van Bommel. Een beetje toe gaan geven dat hij het verkeerd had zeker. Nee, of hij zet hem gewoon op de tribune/bank, of we spelen wederom een prutpot (wat sowieso in de lijn der verwachting ligt, helemaal zonder robben) en van Bommel krijgt weer eens de zwarte piet toegespeeld.
Als ie niet speelt kan ie ook geen zwarte Piet toegespeeld krijgen.
Ik hoop dus dat ie de kans krijgt zich ten positieve of ten negatieve te profileren, zodat die discussie eindelijk eens ophoudt.
Poef.....gone! ©golfer
pi_32065207
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:15 schreef trepper het volgende:

[..]

Jaliens Whahahaha is dit een grap ofzo?
Kom die speelt wel bij AZ he. Daar maak je als bankzitter al een goede kans.
pi_32065243
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:17 schreef golfer het volgende:
Als ie niet speelt kan ie ook geen zwarte Piet toegespeeld krijgen.
Lezen is ook een kunst he. Er staat OF het een OF het ander.
pi_32065307
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:10 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee hoor. Dan gaan we verder discusseren over waarom een aantal Ajax-spelers die niet presteert wél bij de selectie zit.
pi_32065410
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:22 schreef superdude05 het volgende:

[..]

Nee hoor. Dan gaan we verder discusseren over waarom een aantal Ajax-spelers die niet presteert wél bij de selectie zit.
Ja maar die Ajax-spelers hebben potentie, daar gaat het om. Niet om dat gefröbel wat van Bommel daar in spanje doet.
pi_32065600
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:25 schreef DIJK het volgende:

[..]

Ja maar die Ajax-spelers hebben potentie, daar gaat het om. Niet om dat gefröbel wat van Bommel daar in spanje doet.
pi_32065690
quote:

[..]

Jij snapt het tenminste
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_32065896
quote:

[..]

Potentie zo belangrijk inderdaad. Misschien presteren ze zo rond 2010 wel wat dus nu bij de selectie .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_32066246
Is Jaliens nou ook serieus geselecteerd?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32066327
Ja mm...
Ik vind deze keuze nogal euhm... apart ja...
In Southern Sun
pi_32066553
Jemig, dan ga ik echt tegen Human zeggen dat ie zo moet blijven scoren, dan is ie er straks ook bij.
www.thuisuiteten.nl
pi_32068064
Wat doet Kew Jaliens in Oranje?

Nouja, Marco met zn gouden mazzelaar zal wel weer gelijk hebben.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_32069003
Jaliens
Leuk.. Ik dacht er eigenlijk zaterdag nog aan toen de commentator op talpa (veelbetekend..) opmerkte dat Jaliens het hele seizoen al in de basis speelt.
Vorig seizoen maakte hij ook een hele aardige indruk.. Dus why not.

(toch had eigenlijk de Zeeuw moeten worden opgeroepen, al is het maar voor 1 keer)
pi_32070148
WTF is Ellery Cairo van Hertha BSC ? DIe blijkt ook ineens erbij te zitten wegens twijfels over Ruud.

Bron TT.
pi_32070295

Bron: Metero van vandaag
pi_32070350
Ik zou Marco opbellen met de mededeling dat ik geen oppas zou kunnen regelen voor zaterdag.
The gum you like, is coming back in style.
  maandag 7 november 2005 @ 22:03:21 #53
68638 Zwansen
pi_32070530
quote:
Op maandag 7 november 2005 21:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[afbeelding]

Wat een mongool zeg, hij scheert alle PSV'ers nu wel over een kam. Alsof 1 spandoek in het stadion wil betekenen dat heel Eindhoven Marco weg wil hebben.

pi_32070591
Haha. Wat een slechte frustie column van die dikkop. Zeker een Jood ? Ik heb meer van het voetbal van PSV genoten tegen Milan dan van welke andere wedstrijd dan ook de afgelopen tijd. Zelfs AZ's hogeschoolvoetbal heeft me nog niet zo in extase kunnen brengen, m.u.v. hun match tegen Ajax, omdat AZ simpelweg nog niet tegen zulke zwaargewichten speelde als tegen Milan. Laat PSV maar waaien.
pi_32070685
quote:
Op maandag 7 november 2005 22:03 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Wat een mongool zeg, hij scheert alle PSV'ers nu wel over een kam. Alsof 1 spandoek in het stadion wil betekenen dat heel Eindhoven Marco weg wil hebben.

Als we even uitgaan van de uitlatingen van de supporters van die club kan je dat best stellen ja, vanaf dag één waren er PSV-ers die gingen zeiken, want een Jood als bondschoach kon niet, en toen van Bommel weer is faalde in Oranje en eruit werdt gehaald was het gelijk gedaan met het krediet van Van Basten had in Eindhoven, zelfs de spelers van die club begonnen mee te janken, zelfs Hiddink deed een klein beetje mee. En ja dat is best calimero gedrag te noemen
pi_32070730
quote:
Op maandag 7 november 2005 22:05 schreef LuukBes het volgende:
Haha. Wat een slechte frustie column van die dikkop. Zeker een Jood ? Ik heb meer van het voetbal van PSV genoten tegen Milan dan van welke andere wedstrijd dan ook de afgelopen tijd. Zelfs AZ's hogeschoolvoetbal heeft me nog niet zo in extase kunnen brengen, m.u.v. hun match tegen Ajax, omdat AZ simpelweg nog niet tegen zulke zwaargewichten speelde als tegen Milan. Laat PSV maar waaien.
Dat was een wedstrijd, het spel van AZ en af en toe Ajax vind ik veel aantrekleijker dan dat van PSV. Maar goed dat is mijn mening
pi_32070737
Maar dus : Makaay, Kluivert, van Hooydonk, Hasselbaink en Huntelaar niet, en Cairo wel. Oke Huntelaar moet zich richten op de playoffs van onder 21, dat is afgesproken. Maar die anderen dan.

Is dit die Cairo van Feyenoord van jaren terug die ooits een talent was ? Presteert ie zo goed daar ?
pi_32070908
quote:
Op maandag 7 november 2005 22:09 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Dat was een wedstrijd, het spel van AZ en af en toe Ajax vind ik veel aantrekleijker dan dat van PSV. Maar goed dat is mijn mening
Het spel van Ajax is bovenal ergenis-opwekkend, omdat het voorin niet loopt. Als redelijk goed voetbal steeds zichzelf stukloopt door onkunde voorin is dat vooral iriitant, dus Ajax levert zeker geen beter kijkgenot dan PSV. Verre van zelfs.

AZ krijgt alle credits van het beste voetbal, terecht, en worden beloond met veel selectie's in Oranje, terecht omdat ze veel meer NL'ers hebben lopen. Maar doordat ze zo aanvallend spelen hebben ze helaas wel de boot van de CL gemist waardoor dat mooie spel niet op het hoogste podium getoetst kan worden. Bovendien begint PSV pas net te draaien. Het respect voor PSV dat het NL'se voetbal flink aanzien gaf afgelopen week tegen Milan moet veel groter zijn dan die dikkop verwoord in een ronduit slecht stukje text vol open deuren en cliche's.
pi_32071696
Net dat ik denk dat ie zichzelf niet belachelijker kan maken door Jaliens te selecteren flikt ie het toch weer. Ellery Cairo???? Makaay mag dan de laatste tijd niet echt in vorm zijn, maar kom op zeg dit kun je toch niet menen man.
  maandag 7 november 2005 @ 22:39:16 #60
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32071726
Ellery Cairo

pi_32072077
Ellery Cairo.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  maandag 7 november 2005 @ 22:51:12 #62
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_32072136
Ellery Cairo .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_32072178
ELLERY CAIRO EN KEW FKING JALIENS?? IK GA NU ECHT VAN ME STOKJE
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_32072305
quote:
Op maandag 7 november 2005 22:38 schreef trepper het volgende:
Net dat ik denk dat ie zichzelf niet belachelijker kan maken door Jaliens te selecteren flikt ie het toch weer. Ellery Cairo???? Makaay mag dan de laatste tijd niet echt in vorm zijn, maar kom op zeg dit kun je toch niet menen man.
Van Basten verklaart zichzelf tot persona non grata als hij geen Wereldkampioen wordt...

(en vlucht met de staart tussen de benen in de armen van Berlusconi)
Yeah baby Yeah!
pi_32072502
Roy Makaay, Patrick Kluivert, Andy van der Meyde, Edgar Davids, Clarence Seedorf allen niet goed genoeg voor Oranje. Maar gelukkig overklast Cairo alle eerder genoemde spelers op alle fronten.
  maandag 7 november 2005 @ 23:04:06 #66
73091 Vom
de Cowboy
pi_32072586
Ellery Cairo OMFG laat me niet lachen zeg
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
pi_32072664
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Roy Makaay, Patrick Kluivert, Andy van der Meyde, Edgar Davids, Clarence Seedorf allen niet goed genoeg voor Oranje. Maar gelukkig overklast Cairo alle eerder genoemde spelers op alle fronten.
Het is toch te zielig voor woorden..
pi_32072797
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:06 schreef Jajong het volgende:

[..]

Maar Marco wint dankzij z'n gouden pik .
sig verwijderd door FA
pi_32072802
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:06 schreef Jajong het volgende:

[..]

Bovendien geeft hij zo'n jongen als Cairo een beetje onterechte hoop.
Yeah baby Yeah!
pi_32072840
Denneboom heeft dit weekend de winnende gescoord tegen Ajax. Waarom is hij niet geselecteerd?
En Theo Janssen had toch ook opgeroepen kunnen worden voor Sneijder.
pi_32072946
quote:
Op maandag 7 november 2005 22:09 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Gelukkig is voetbal nog altijd geen jury-sport.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_32072975
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Denneboom heeft dit weekend de winnende gescoord tegen Ajax. Waarom is hij niet geselecteerd?
En Theo Janssen had toch ook opgeroepen kunnen worden voor Sneijder.
Als je Cairo selecteert kun je inderdaad ook Romano er weer bijhalen en Janssen is minstens zo belangrijk voor zijn team als Sneijder voor Ajax alleen is dat een ventje en Janssen een man.
Yeah baby Yeah!
  maandag 7 november 2005 @ 23:42:37 #73
68638 Zwansen
pi_32074008
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Die hebben allemaal hun kans gehad en passen niet in de groep of niet in het systeem van Marco. Het gaat niet om of Cairo beter is dan de anderen, het gaat of het elftal er beter van wordt. Maar dat snappen sommigen hier waarschijnlijk niet.
pi_32074093
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:42 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Die hebben allemaal hun kans gehad en passen niet in de groep of niet in het systeem van Marco. Het gaat niet om of Cairo beter is dan de anderen, het gaat of het elftal er beter van wordt. Maar dat snappen sommigen hier waarschijnlijk niet.
Zou Cairo het Nederlands Elftal beter kunnen maken, ik betwijfel het. Hij ontbeert de kwaliteit om goed te renderen in een topploeg, wat je Oranje toch wel mag noemen.
pi_32074101
quote:

[..]

Kun je misschien aangeven waarom Cairo het elftal zou verbeteren ?
sig verwijderd door FA
  maandag 7 november 2005 @ 23:47:06 #76
68638 Zwansen
pi_32074199
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:44 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Kun je misschien aangeven waarom Cairo het elftal zou verbeteren ?
Nope, maar van Basten heeft nu eenmaal meer verstand van zaken dan ik. En ik geef hem het voordeel van de twijfel, na zaterdag zien we wel weer...
pi_32074276
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:47 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Nope, maar van Basten heeft nu eenmaal meer verstand van zaken dan ik. En ik geef hem het voordeel van de twijfel, na zaterdag zien we wel weer...
Dat is ook gebleken toen hij Denneboom, Van Den Bergh, Vennegoor of Hesselink, Lucius en andere mislukkelingen selecteerde.
pi_32075171
quote:

[..]

Misschien wordt het elftal ook beter als ze een andere trainer krijgen....

Ik ben het in grote lijnen met je eens, maar er zou een ondermaat moeten zijn en Cairo valt daar dus onder.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 8 november 2005 @ 00:12:12 #79
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_32075196
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:48 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Dat is ook gebleken toen hij Denneboom, Van Den Bergh, Vennegoor of Hesselink, Lucius en andere mislukkelingen selecteerde.
Mja, dat werd van tevoren ook gezegd over Maduro en Vlaar enzo.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_32075198
quote:

[..]

Jij vindt Lucius een mislukkeling?
Yeah baby Yeah!
pi_32075385
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 00:12 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Jij vindt Lucius een mislukkeling?
Ja. Dat zeg ik toch.
  dinsdag 8 november 2005 @ 00:25:25 #82
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_32075669
quote:
[afbeelding]

wat een cliche stukje zeg.

Speelt PSV de sterren van de hemel met nota 3 verdedigers tegen Milan, wordt het nog steeds zakelijk genoemd. Gaat helemaal nergens meer over.

Wat ook niet klopt is de bewering dat Van Bommel 'nooit' goed speelt in Oranje. In een van de voorgaande topics in deze reeks heb ik de interlands van Van Bommel in de voorbereiding op het WK op een rijtje gezet. In 3 van de 6 wedstrijden werd hij door media de beste speler van het veld genoemd...
pi_32075775
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 00:25 schreef Spideyman het volgende:

[..]

wat een cliche stukje zeg.

Speelt PSV de sterren van de hemel met nota 3 verdedigers tegen Milan, wordt het nog steeds zakelijk genoemd. Gaat helemaal nergens meer over.

Wat ook niet klopt is de bewering dat Van Bommel 'nooit' goed speelt in Oranje. In een van de voorgaande topics in deze reeks heb ik de interlands van Van Bommel in de voorbereiding op het WK op een rijtje gezet. In 3 van de 6 wedstrijden werd hij door media de beste speler van het veld genoemd...
Nietszeggend idd..en dan die Oranje letters .
sig verwijderd door FA
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 8 november 2005 @ 00:45:55 #84
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32076289
van Basten moest natuurlijk weer eens een onverwachte speler selecteren, was alweer veel te lang geleden. En als hij alleen van Bommel erbij had gehaald had iedereen het daarover gehad, dit is een pure aflijdingsmaneuvre
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32076303
Tsss weet nietwatvan Basten van plan is .
pi_32076320
Een goed paard maakt nog geen goed ruiter is een uitdrukking die in dit geval zeer goed op zijn plaats is.
pi_32080120
Hoeveel van jullie hebben Cairo dan week in week uit hele wedstrijden zien spelen? Ik heb geen idee hoe hij het doet daar in Duitsland.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32080509
die gozer heeft 6 keer gescoord in 2 seizoenen ofzo... toch? Misschien iets voor ajax .
pi_32080545
vBommel is geselecteerd. Kunnen de calimero's dan nu stil zijn?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_32080612
De "calimero's" hadden jou al 30X uitgelegd dat het niet alleen daarom gaat. Maar dat wilde toen ook al niet in die dikke kop van je doordringen.
pi_32080884
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 09:48 schreef DIJK het volgende:
De "calimero's" hadden jou al 30X uitgelegd dat het niet alleen daarom gaat. Maar dat wilde toen ook al niet in die dikke kop van je doordringen.
Nee, dat probeerden ze wel, alleen de argumenten die ze ervoor aandroegen sloegen als een tang op op een varken.
  dinsdag 8 november 2005 @ 10:22:05 #92
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_32081294
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 10:02 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Nee, dat probeerden ze wel, alleen de argumenten die ze ervoor aandroegen sloegen als een tang op op een varken.
Nou het was meer zo dat jij de hele tijd de troll uithing, net als nu.
pi_32083557
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 10:22 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Nou het was meer zo dat jij de hele tijd de troll uithing, net als nu.
I rest my case
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:32:52 #94
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32084894
Cairo erbij, waarom Marco, Waarom?

Haal dan KJH erbij,
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:35:52 #95
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32084969
'Salomon Kalou bekent dat Ivoorkust lonkt'

8/11/2005 12:21

Salomon Kalou blijft vechten voor een versneld Nederlands paspoort maar benadrukt dat Ivoorkust geen defintief gesloten boek is. Zijn vaderland, waarvoor hij zo zou kunnen uitkomen op het WK, lonkt naar hem, bekent de buitenspeler van Feyenoord.

'De beslissing dat ik Nederlander wil worden staat nog steeds, maar ik weet niet wat er in de toekomst gaat gebeuren', vertelde Kalou aan de GPD. 'Alle mensen van wie ik houd in Ivoorkust, iedereen die ik daar ken, zegt: Speel voor ons land op het WK. Dat maakt het wel moeilijker.'

Kalou is in afwachting van de beroepszaak die hij tegen minister Rita Verdonk heeft aangespannen om alsnog versneld een Nederlands paspoort te krijgen, waardoor hij in aanmerking komt voor Oranje en er op het WK mogelijk bij is.

Kalou voelt zich niet prettig in de rol die Erwin Koeman hem toebedeelt bij Feyenoord. Dat hij als buitenspeler op de linkerflank speelt, is de oorzaak van zijn mindere rendement dit seizoen.

'Ik vind het daar niet leuk. En van die kant scoor ik ook minder. Ik ben het beste als ik in het midden speel, mijn stijl en mijn automatismen zijn daar allemaal op gericht.'

Kalou denkt ook dat zijn vermeende egoïsme te wijten is aan het feit dat hij vanaf de flank speelt. Zo sloeg hij in de uitwedstrijd tegen Willem II zijn maatje Dirk Kuijt een paar keer onbegrijpelijk over. 'Ik zag hem niet, echt niet. Normaal zie ik hem altijd, maar nu eens niet.'
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:37:16 #96
68638 Zwansen
pi_32085007
quote:

[..]

Reken maar dat VoH meegaat naar Duitsland hoor.

Qua spits is ie natuurlijk veel minder dan een Makaay, Kluivert, Huntelaar etc. maar als breekijzer is het een goede. Bij achterstand tegen Italië begin je alleen met een Makaay niet veel...
pi_32085104
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 09:48 schreef DIJK het volgende:
Wat is het probleem dan van de "calimero's"?

Iedere NL-er die voor PSV speelt of speelde is al zowat door Marco al geselecteerd ...
WE WON IT FIVE TIMES!
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:42:57 #98
68638 Zwansen
pi_32085160
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:40 schreef LiverpoolFC het volgende:

[..]

Wat is het probleem dan van de "calimero's"?

Iedere NL-er die voor PSV speelt of speelde is al zowat door Marco al geselecteerd ...
Het probleem? Omdat de beste voetballer van Nederland vorig jaar niet geselecteerd wordt voor Oranje terwijl een Maduro die 3 wedstrijden in het 1e van Ajax had gespeeld wel werd geselecteerd.

Dan kun je voor Ajax, PSV of Feyenoord zijn, dit blijft vreemd toch?
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:55:58 #99
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_32085532
Pff van Basten snapt het echt niet volgens mij.
Denk je eindelijk dat ie het door heeft door van Bommel te selecteren komt ie met Jaliens
en Cairo. Als dit de versterkingen moeten zijn waarmee we volgend jaar wereldkampioen
moeten worden, kunnen we beter thuis blijven.

Cairo wat een walgelijk mannetje is dat trouwens
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_32085575
Hoezo walgelijk mannetje?
That's all folks!
pi_32085654
quote:
[afbeelding]

Wat is dat voor zielige neus?
Zullen we von der Vaart eens buiten de selectie gooien, kijken hoe half A'dam staat te piepen.
  dinsdag 8 november 2005 @ 13:09:35 #102
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_32085906
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoezo walgelijk mannetje?

Heb een keertje met uitgaan woorden met hem gehad.

Laatste seizoen toen die bij Twente voetbalde liep tie in beide wedstrijden tegen Feyenoord heel de tijd irritant te doen en scoorde die en toen liep tie uitdagen naar het vak.

Maar vind het ook gewoon geen waardige speler voor het Nederlands elftal
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_32085998
Oke, dan begrijp ik je woorden.
That's all folks!
pi_32086599
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 00:17 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Ja. Dat zeg ik toch.
Smaken verschillen dus, ik zou hem als van Basten zijnde zeker meenemen, overal inzetbaar, kan technisch mee, is erg dynamisch en kan net dat beetje meer brengen dat soms nodig is.
Yeah baby Yeah!
pi_32086715
Ik ben het meestal wel eens met van basten, maar cairo vind ik toch wat ver gezocht. Maar misschien speelt hij de sterren van de hemel in duitsland en doet hij dat binnenkort ook wel in oranje.. Zat alleen te denken, ja call me crazy..
Waarom komt Boudewijn Zenden niet in aanmerking voor oranje?
Speelt redelijk goed bij liverpool is volgens mij nog steeds een vleugelspeler
En als je mark van bommel een kans mag je seedorf ook wel eens een keer uitproberen in een oefenwedstrijd lijkt mij? Ik weet dat hij al door heel veel bondscoaches is “uitgeprobeerd” maar misschien met wat begeleiding van vB zou het wat kunnen worden.

My 2 cents..
pi_32087314
quote:

Misschien is het slim om de laatste paar wedstrijden van barca te kijken

Sinds dat Mark meer in de basis speelt hebben ze een stuk meer gewonnen. Niet te zwijgen over dat marc scoort bij barca...

En een houthakker word niet genomineerd voor middevelder van de ChampionsLeage van 2005 Geloof niet dat Snijder daar ooir bij heeft gezeten.

Iedereen is er over eens dat van Bommel in oranje hoort en ook hoort te spelen. Iedereen behalve Coach Marco. Nee, die ziet liever de waarde stijgen van zijn ajax spelers, zodat hij daar later meer geld voor kan vangen.
Maar als het gebeurt....gebeurt het gemoedelijk (t.maasen)
pi_32087379
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:03 schreef Peerkuh het volgende:

[..]

Misschien is het slim om de laatste paar wedstrijden van barca te kijken

Sinds dat Mark meer in de basis speelt hebben ze een stuk meer gewonnen. Niet te zwijgen over dat marc scoort bij barca...

En een houthakker word niet genomineerd voor middevelder van de ChampionsLeage van 2005 Geloof niet dat Snijder daar ooir bij heeft gezeten.

Iedereen is er over eens dat van Bommel in oranje hoort en ook hoort te spelen. Iedereen behalve Coach Marco. Nee, die ziet liever de waarde stijgen van zijn ajax spelers, zodat hij daar later meer geld voor kan vangen.
Ik geloof ook heilig in een afspraak die van Basten gemaakt heeft omdat Ajax hem anders niet zou laten gaan om bondscoach te worden.
Yeah baby Yeah!
pi_32087461
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:03 schreef Peerkuh het volgende:

Marco heeft iedere NL-er die ooit een bal voor PSV getrapt heeft wel al eens geselecteerd en nog steeds zeuren die PSV-ers.

Opvallend dat die PSV-fans altijd over Van Bommel zeuren en nooit Seedorf noemen.

Het is die selectieve verontwaardiging die het gezeur om Van Bommel zo ongeloofwaardig maakt.
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_32087607
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:08 schreef LiverpoolFC het volgende:
Marco heeft iedere NL-er die ooit een bal voor PSV getrapt heeft wel al eens geselecteerd en nog steeds zeuren die PSV-ers.
DAAR SLA JE DE SPIJKER OP DE KOP! Goede analyse! Alleen een slechte conclusie.

De conclusie had moeten zijn dat het dus niet om PSVers gaat. PUNT. Het gaat om topspelers die niet geselecteerd worden, van Bommel, Davids en misschien ook Seedorf. Maar Seedorf in mindere mate omdat die niet de juiste instelling heeft.

Die toppers met wel de juiste instelling moeten er gewoon bijzijn in duitsland. In plaats van die B-garnituur die er nu bijzit. Gewoon om ook maar enige kans te maken op een goed resultaat daar. DAAROM moeten we MET van Bommel en MET Davids naar duitsland.
pi_32087720
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:14 schreef DIJK het volgende:

[..]

De conclusie had moeten zijn dat het dus niet om PSVers gaat. PUNT. Het gaat om topspelers die niet geselecteerd worden, van Bommel, Davids en misschien ook Seedorf. Maar Seedorf in mindere mate omdat die niet de juiste instelling heeft.

Die toppers met wel de juiste instelling moeten er gewoon bijzijn in duitsland. In plaats van die B-garnituur die er nu bijzit. Gewoon om ook maar enige kans te maken op een goed resultaat daar. DAAROM moeten we MET van Bommel en MET Davids naar duitsland.
Ben ik het opzich wel mee eens, maar heb je dan niet twee kapiteins (Bommel en Davids) op 1 schip?
Yeah baby Yeah!
pi_32087751
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:18 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ben ik het opzich wel mee eens, maar heb je dan niet twee kapiteins (Bommel en Davids) op 1 schip?
Je hoeft ze toch niet allebei op te stellen..
sig verwijderd door FA
pi_32087759
quote:

[..]

Toch is er veel selectieve verontwaardiging en dan ook met name van Eindhovense kant hoor.
Klik dan als je durft
  dinsdag 8 november 2005 @ 14:21:04 #113
68638 Zwansen
pi_32087768
quote:

[..]

Opvallend dat die PSV-fans altijd over Van Bommel zeuren en nooit Seedorf noemen.

Het is die selectieve verontwaardiging die het gezeur om Van Bommel zo ongeloofwaardig maakt.
Is toch geen vergelijking?

Seedorf heeft het vanaf 96 ongeveer al kunnen laten zien en onder Hiddink, Van Gaal en Advocaat heeft hij nooit iets bewezen. Bij Van Bommel ligt dit wel ff iets anders dacht ik...
pi_32087774
quote:

[..]

Seedorf heeft natuurlijk meer dan voldoende kwaliteit om in Oranje te spelen, dat staat buiten kijf.
Alleen bewijst Seedorf in elke belangrijke wedstrijd die hij speelt, of het nu voor Oranje, Ajax, Madrid of Milan is dat hij het verschil níet kan maken en bovendien accepteert hij geen gezag van de trainer en dat maakt hem tot een blok aan het been in de Oranje-selectie.

Als Seedorf een mentaliteitsverandering zou ondergaan is hij van harte welkom hoor.
Yeah baby Yeah!
pi_32087800
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:20 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Je hoeft ze toch niet allebei op te stellen..
Dat sowieso niet denk ik, maar misschien botst het wel in de selectie.
Kampfgeist en teamspirit zijn voor mij het belangrijkst in Duitsland om iets te presteren.
Yeah baby Yeah!
pi_32087833
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:18 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Cocu is dé kapitein. Ik denk niet dat van bommel of davids daar een probleem mee heeft. Seedorf wel waarschijnlijk, vandaar dat die ook niet meemag.
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:20 schreef Suijk het volgende:
Toch is er veel selectieve verontwaardiging en dan ook met name van Eindhovense kant hoor.
Ja maar ligt dat aan een teveel aan verontwaardiging uit Eindhoven (die van Bommel wekelijks hebben zien spelen en weten wat hij kan) of een tekort aan verontwaardiging van de rest die ook heus wel zien dat Davids en van Bommel gewoon 3 klasses beter zijn dan wat er nu geselecteerd wordt.
pi_32087910
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:23 schreef DIJK het volgende:

[..]

Cocu is dé kapitein. Ik denk niet dat van bommel of davids daar een probleem mee heeft. Seedorf wel waarschijnlijk, vandaar dat die ook niet meemag.
Ik vond Cocu meer de leider door het machtvaccuum wat er ontstond, hij was de enige die het gat op kon vullen.
Bij PSV heeft hij laten zien dat hij prima met van Bommel samen kan spelen en in Oranje heeft hij laten zien dat hij ook prima met Davids samen kan spelen, dat zou geen probleem moeten zijn.

Maar ik vind Davids brutaler dan Cocu en daarom meer aanvoerder, al heb ik er geen problemen mee als Cocu alle verantwoordelijkheid opeist.
Yeah baby Yeah!
pi_32088157
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:26 schreef Elgigante het volgende:
Ik vond Cocu meer de leider door het machtvaccuum wat er ontstond, hij was de enige die het gat op kon vullen.
Bij PSV heeft hij laten zien dat hij prima met van Bommel samen kan spelen en in Oranje heeft hij laten zien dat hij ook prima met Davids samen kan spelen, dat zou geen probleem moeten zijn.

Maar ik vind Davids brutaler dan Cocu en daarom meer aanvoerder, al heb ik er geen problemen mee als Cocu alle verantwoordelijkheid opeist.
Cocu heeft het natuurlijke overwicht, de leeftijd en de kwaliteiten om de ideale leider te zijn. Davids is een ideale aanjager en gaat graag voorop in de strijd maar is als aanvoerder minder geschikt omdat het niet zo'n prater is.
pi_32088292
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:35 schreef DIJK het volgende:

[..]

Cocu heeft het natuurlijke overwicht, de leeftijd en de kwaliteiten om de ideale leider te zijn. Davids is een ideale aanjager en gaat graag voorop in de strijd maar is als aanvoerder minder geschikt omdat het niet zo'n prater is.
Toch is Cocu nooit aanvoerder geweest met Davids in het veld als ik me niet vergis.

Maar imo is hij ook de ideale leider voor dit Oranje.
Yeah baby Yeah!
pi_32090149
quote:

[..]

De conclusie wordt gevoed door opmerkingen als "Marco von Ajax", en "Marco en zijn Ajax-kliek" etc.

Mijn punt is ook niet of Marco van Basten een goede of slechte coach is. Aan de hand van de resultaten moet je concluderen dat-ie goed is. Op basis van de het vertoonde spel en de opmerkelijke selecties kan je daar kritische kantekeningen bij maken.

Maar het idee dat-ie alleen pro-Ajax is, dat is daarentegen veel aanvechtbaarder gezien het feit dat-ie ook iedere NL-er selecteert die ooit een bal voor PSV heeft getrapt.

Van Bommel wordt nu wel geselecteerd en Davids en Seedorf niet: is-ie dan pro-PSV en antie Ajax. Ook onzin natuurlij!
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_32090213
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:21 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Seedorf heeft het vanaf 96 ongeveer al kunnen laten zien en onder Hiddink, Van Gaal en Advocaat heeft hij nooit iets bewezen. Bij Van Bommel ligt dit wel ff iets anders dacht ik...
De prestaties in Oranje zijn voor Seedorf en Van Bommel zeer vergelijkbaar. Daarbij komt dat Seedorf ook regelmatig op een positie moest spelen die de zijne niet was.
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_32090263
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:21 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ze zijn allebei ongeveer even oud, wat zegt dat? Dat Hiddink, vGaal en Advocaat óók vBommel met opzet buiten de selectie hielden?
pi_32090279
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:21 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Seedorf heeft natuurlijk meer dan voldoende kwaliteit om in Oranje te spelen, dat staat buiten kijf.
Alleen bewijst Seedorf in elke belangrijke wedstrijd die hij speelt, of het nu voor Oranje, Ajax, Madrid of Milan is dat hij het verschil níet kan maken en bovendien accepteert hij geen gezag van de trainer en dat maakt hem tot een blok aan het been in de Oranje-selectie.

Als Seedorf een mentaliteitsverandering zou ondergaan is hij van harte welkom hoor.
Mark van Bommel heeft in Oranje dat ook nooit laten zien. In Milaan is-ie regelmatig ook regelmatig match-winnaar en is een van de 3 spelers die alle wedstrijden inde competitie gespeeld heeft. Dat is niet omdat-ie een prutser zonder de juiste instelling is hoor.
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_32090424
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 15:55 schreef LiverpoolFC het volgende:

[..]

Mark van Bommel heeft in Oranje dat ook nooit laten zien. In Milaan is-ie regelmatig ook regelmatig match-winnaar en is een van de 3 spelers die alle wedstrijden inde competitie gespeeld heeft. Dat is niet omdat-ie een prutser zonder de juiste instelling is hoor.
Lul toch niet zo slap...
van Bommel is in de helft van zij optredens in Oranje een meerwaarde geweest en heeft bij de nederlagen/wanprestaties (war toch gelukkig werd gewonnen) de gehele troep over zich heen gekregen terwijl hij niet de enige was die zo slap speelde.
Seedorf heeft weliswaar 3 CL gewonnen, maar was in die finales slechts figurant en bij Milan heeft hij inderdaad een paar goede fases gekend en is hij gewoon basisspeler.

Aan zijn kwaliteiten als voetballer ligt het bij Seedorf niet, alleen zijn gebrek aan zelfkennis en arrogantie nekken hem.
Maar het is wel opvallend dat hij altijd slecht speelt als er Nederlands publiek op de tribune zit.
Yeah baby Yeah!
pi_32090501
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 15:54 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Ze zijn allebei ongeveer even oud, wat zegt dat? Dat Hiddink, vGaal en Advocaat óók vBommel met opzet buiten de selectie hielden?
Wrong...

Seedorf was opmerkelijk vroeg volwassen en fysiek op het niveau om de top aan te kunnen, bovendien komt hij uit de Ajax-opleding en van Bommel uit de Fortunajeugd.

Je ziet hetzelfde bij Hasselbaink, Bhoularouz, van Nistelrooy en Makaay.
Omdat die niet al jong bij een topclub zaten kwam hun uitverkiezing ook pas laat.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 8 november 2005 @ 16:10:12 #126
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_32090690
Deel 20 alweer
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_32091119
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 16:03 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Wrong...

Seedorf was opmerkelijk vroeg volwassen en fysiek op het niveau om de top aan te kunnen, bovendien komt hij uit de Ajax-opleding en van Bommel uit de Fortunajeugd.

Je ziet hetzelfde bij Hasselbaink, Bhoularouz, van Nistelrooy en Makaay.
Omdat die niet al jong bij een topclub zaten kwam hun uitverkiezing ook pas laat.
Makaay: eerste interland tegen Wales 1996, club: Vitesse (tevens eerste club in betaald voetbal)
Nistelrooy: 1e interland tegen Duitsland in 1998, club: PSV (eerst seizoen daar, na Den Bosch en één indrukwekkend seizoen Heerenveen)
Boularouz: 1e interland op 03-09-2004 tegen Liechtenstein, pas ná z'n selectie kwam de transfer van RKC (tevens eerste club betaald voetbal) naar HSV.

Eigenlijk geldt je argumentatie dus alleen Hasselbaink, die door Hiddink pas werd geselecteerd toen de clubcoaches vertrouwen in hem hadden.

Met dank aan www.voetbalstats.nl en www.vi.nl trouwens.
pi_32091614
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 15:51 schreef LiverpoolFC het volgende:
De conclusie wordt gevoed door opmerkingen als "Marco von Ajax", en "Marco en zijn Ajax-kliek" etc.
De emoties/clubvoorkeuren krijgen nog wel eens de overhand in dergelijke discussies (van beide kanten trouwens). Dat is jammer en onnodig, maar wel enigzins begrijpelijk gezien Marco's staat van dienst als coach. Maar dat wil niet zeggen dat dan de rest van de allezins redelijke argumenten maar afgedaan kan worden met gecalimero.

Natuurlijk komt in Eindhoven de beweging "Mark moet mee" wat makkelijker op gang dan "Edgar moet mee", maar dat doet niks aan het feit dat ze gewoon allebei mee moeten omdat ze gewoon beter zijn dan veel van wat er nu geselecteerd wordt. Misschien is het wel des te opmerkelijker dat er in Amsterdam geen "Edgar moet mee" campagne is opgestart. Te lang geleden? Uit het oog, uit het hart? Als ik me niet vergis zijn er zat Ajaxfans die Edgar maar wat graag terug hadden gezien in Amsterdam. Gewoon omdat het een topvoetballer is.
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 15:51 schreef LiverpoolFC het volgende:
Mijn punt is ook niet of Marco van Basten een goede of slechte coach is. Aan de hand van de resultaten moet je concluderen dat-ie goed is. Op basis van de het vertoonde spel en de opmerkelijke selecties kan je daar kritische kantekeningen bij maken.
Precies.
quote:
Maar het idee dat-ie alleen pro-Ajax is, dat is daarentegen veel aanvechtbaarder gezien het feit dat-ie ook iedere NL-er selecteert die ooit een bal voor PSV heeft getrapt. Van Bommel wordt nu wel geselecteerd en Davids en Seedorf niet: is-ie dan pro-PSV en antie Ajax. Ook onzin natuurlij!
Dat is niet het idee. Het idee is dat het selectiebeleid en het tactisch beleid een aanfluiting is en dat daar snel verandering in moet komen om volgend jaar in Duitsland een zo goed mogelijke prestatie neer te zetten.

Conclusie Davids en van Bommel MOETEN gewoon mee. En dan een keer met een vast top-elftal spelen voor zover de blessures dat toelaten. Het is nog niet te laat om een topelftal van de beste voetballers te maken. Het is alleen jammer dat we een hoop tijd verspilt hebben aan de kneuzenkermis met Denneboom tot Cairo.

[ Bericht 3% gewijzigd door DIJK op 08-11-2005 17:01:02 ]
pi_32092109
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 16:46 schreef DIJK het volgende:
-knip
Natuurlijk komt in Eindhoven de beweging "Mark moet mee" wat makkelijker op gang dan "Edgar moet mee", maar dat doet niks aan het feit dat ze gewoon allebei mee moeten omdat ze gewoon beter zijn dan veel van wat er nu geselecteerd wordt. Misschien is het wel des te opmerkelijker dat er in Amsterdam geen "Edgar moet mee" campagne is opgestart. Te lang geleden? Uit het oog, uit het hart? Als ik me niet vergis zijn er zat Ajaxfans die Edgar maar wat graag terug hadden gezien in Amsterdam. Gewoon omdat het een topvoetballer is.
-knip
Misschien het Calimero-syndroom dat ervoor zorgt dat de actie sneller start in Eindhoven dan in Amsterdam? Uit het oog uit het hart? Dacht het niet. Toen het middenveld kwakkelde zwelde er ook een roep om Davids aan vanuit de supporters.
PSV-supporters roepen al snel dat het het anti-PSV beleid van bondscoach X er voor zorgt dat er geen PSV-ers in Oranje komen. Zie ook Robben. Nu ga ik nog even jureren in de sportfotoonderschriftcompetitie, en dan naar huis. Tot morgen.
pi_32092292
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 17:04 schreef SocialDisorder het volgende:
Misschien het Calimero-syndroom dat ervoor zorgt dat de actie sneller start in Eindhoven dan in Amsterdam? Uit het oog uit het hart? Dacht het niet. Toen het middenveld kwakkelde zwelde er ook een roep om Davids aan vanuit de supporters.
PSV-supporters roepen al snel dat het het anti-PSV beleid van bondscoach X er voor zorgt dat er geen PSV-ers in Oranje komen. Zie ook Robben. Nu ga ik nog even jureren in de sportfotoonderschriftcompetitie, en dan naar huis. Tot morgen.
Jij kent ook geen andere argumenten dan Calimero dit, Calimero dat, wel?
pi_32093613
Het ligt er gewoon dik op bij jou. Wat een ontzettend geouwehoer en gezeik. Mislukte selectiespelers opnoemen zoals Denneboom en v.d. Bergh, maar intussen toenmalig RKC'er Boularouz weglaten als succesvol probeersel. Of de aanvankelijk compleet geneerde AZ-selectie (in Portugal en onder Advocaat) waar iedereen van riep dat ze tekort kwamen (ze komen immers niet uit de top 3...), maar intussen draaien ze moeiteloos mee en hebben ze grote bijdrage geleverd aan de succesvolle reeks. Weet nog goed al die "kneuzen-kermis-kenners" die het totaal niet zagen zitten in Opdam en Mathijsen toen die voor het eerst opgeroepen werden. Het zou een ramp worden tegen Engeland met oefenen. Hij zou op zijn bek gaan etc etc. Over kneuzen gesproken.

Je zou hem kunnen verwijten dat ie niet vantevoren ziet dat sommige spelers niet het niveau aankunnen, maar kennelijk wil hij die spelers op Oranjeniveau testen i.p.v. alleen beoordelen in clubverband. En nee Davids moet niet mee als bankzitter. En waar moet ie spelen dan. Moet Cocu soms wegwezen dan ? Moet VdV thuisblijven ? Altijd dat domme geroep van die en die moet mee, zonder na te denken wie dan weg moet en wie niet. Davids als bankzitter is een zuurpruim. Van Bommel ook. Dus dat doet ie goed in het belang van de groepssfeer om beide buiten de boot te houden.
pi_32093787
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:59 schreef superdude05 het volgende:

[..]

Wat is dat voor zielige neus?
Zullen we von der Vaart eens buiten de selectie gooien, kijken hoe half A'dam staat te piepen.
En dat is dus niet waar ,

Hoor je ons klagen over Seedorf,Kluivert,Davids en zo zijn er nog wel wat.

Neej!

Mij boeit het niet wie er staat, als het SAMEN maar een goed team is. En aangezien van Bommel in de pers te boek staat als aardige jongen staat ie toch anders bekend onder zijn collega's.
pi_32093922
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:07 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Neej!

Mij boeit het niet wie er staat, als het SAMEN maar een goed team is. En aangezien van Bommel in de pers te boek staat als aardige jongen staat ie toch anders bekend onder zijn collega's.
Dat is dus onzin.
pi_32093962
Van Basten had wel beter Davids kunnen selecteren dan Emanuelson.
Op beide positie's beter en heeft meer ervaring.

En ja Babel en Cairo
Waarom dat geen Yildirim die doet het toch beter. ( In Cairo zie ik geen vaste waarde )
Of Huntelaar !
pi_32094005
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:07 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Neej!

---> ONZ

Ik ken van Bommel al sinds zijn Fortuna tijd. En onder zijn collega's is hij ook een prima persoon !
pi_32094006
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:12 schreef Naggelwauz het volgende:

[..]

Dat is dus onzin.
Dus niet, zolang Mark niet over enige zelfkennis beschikt zal ik hem als coach ook niet selecteren.

Hij vond zich zowat de enige speler die altijd een basis plaats moet hebben, nu is dat minder eindelijk weet meneer z'n plaats (althans dat stond in de krant vandaag). En zijn we al vergeten dat ie geen bal afgaf op Davids? Zijn we al vergeten dat ie een enorme hekel aan Van de Vaart en heel Amsterdam heeft??

En natuurlijk mag dat, maar laat dat los als je in het Oranje shirt speelt
pi_32094057
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:15 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Dus niet, zolang Mark niet over enige zelfkennis beschikt zal ik hem als coach ook niet selecteren.

Hij vond zich zowat de enige speler die altijd een basis plaats moet hebben, nu is dat minder eindelijk weet meneer z'n plaats (althans dat stond in de krant vandaag). En zijn we al vergeten dat ie geen bal afgaf op Davids? Zijn we al vergeten dat ie een enorme hekel aan Van de Vaart en heel Amsterdam heeft??

Heeft Bommel een hekel aan VdV? En aan heel Amsterdam? Nooit van gehoord...
pi_32094060
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:15 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

---> ONZ

Ik ken van Bommel al sinds zijn Fortuna tijd. En onder zijn collega's is hij ook een prima persoon !
Donder toch op man, meneer deelt beuken uit en speelt dan de vermoorde onschuld. Even later krijgt ie een fractie van de tik die ie net zelf uitdeeld en hij roept om rood. Dan maak je je niet populair onder je collega's
pi_32094064
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:15 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Davids gaf van Bommel de bal niet.
pi_32094096
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:17 schreef Radegast het volgende:

[..]

Heeft Bommel een hekel aan VdV? En aan heel Amsterdam? Nooit van gehoord...
Beide liggen elkaar niet zo (zwak uitgedrukt), komt me name door het incident bij PSV - Ajax waar van Bommel VdV in z'n ballen greep en daar helemaal niks voor kreeg en even later Raffie een rode kaart aan naait. En aan heel Amsterdam is wat overdreven, aan alles wat met Ajax te maken heeft komt wel dicht in de buurt
pi_32094099
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:17 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Donder toch op man, meneer deelt beuken uit en speelt dan de vermoorde onschuld. Even later krijgt ie een fractie van de tik die ie net zelf uitdeeld en hij roept om rood. Dan maak je je niet populair onder je collega's
Dat flik je bij je tegenstanders denk niet dat je collega's er onder lijden.
En mocht het dan tegen een team genoot Oranje zijn dan is dat al weer snel vergeten.
pi_32094140
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:17 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Davids gaf van Bommel de bal niet.
Makkelijk he zaken omdraaien. Waarom breekt van Bommel gewoon niet beide benen zijn we van dit gezeik af. Best goed voetballer hoor, maar in het systeem van Oranje komt ie niet tot zijn recht.
pi_32094213
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:20 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Makkelijk he zaken omdraaien. Waarom breekt van Bommel gewoon niet beide benen zijn we van dit gezeik af. Best goed voetballer hoor, maar in het systeem van Oranje komt ie niet tot zijn recht.
Jij draait de zaken om.
pi_32094219
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:18 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Dat flik je bij je tegenstanders denk niet dat je collega's er onder lijden.
En mocht het dan tegen een team genoot Oranje zijn dan is dat al weer snel vergeten.
In de Sportweek hadden ze een hele tijd een rubiek met standaard vragen aan spelers, daarin stond ook de vraag "Wie vind je de irritanste tegenstander om tegen te spelen"

9 van de 10 keer stond van Bommel daaro, en aangezien er nogal wat jongens uit de NL comp in Oranje lopen die ook tegen Herr von Bommel hebben gespeeld, en heel wat spelers dankzij hem genaaid zijn is er echt wel wrijving

En als Mark gewoon niet ging toen ie de eerste keer buiten de basis viel (wel geselecteerd was) dan was er nu ook minder aan de hand geweest, had Mark ook normaal gedaan tijdens Nederland Romenië dan was er helemaal niks aan de hand geweest, maar van Bommel moest zonodig zelf voor bondschoach spelen
pi_32094227
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:17 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Blijkbaar wel want zo onpopulair is hij helemaal niet onder zijn collega's.
pi_32094259
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:23 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

In de Sportweek hadden ze een hele tijd een rubiek met standaard vragen aan spelers, daarin stond ook de vraag "Wie vind je de irritanste tegenstander om tegen te spelen"

9 van de 10 keer stond van Bommel daaro, en aangezien er nogal wat jongens uit de NL comp in Oranje lopen die ook tegen Herr von Bommel hebben gespeeld, en heel wat spelers dankzij hem genaaid zijn is er echt wel wrijving

En als Mark gewoon niet ging toen ie de eerste keer buiten de basis viel (wel geselecteerd was) dan was er nu ook minder aan de hand geweest, had Mark ook normaal gedaan tijdens Nederland Romenië dan was er helemaal niks aan de hand geweest, maar van Bommel moest zonodig zelf voor bondschoach spelen
En ja de tegenstanders !!! niet de collega's.
En dat is alleen goed als je een speler hebt die wordt gevreest.
pi_32094291
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:23 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Zijn inzet en instelling in het veld is de reden dat collega's hem niet mogen

Erg lachwekkend dit.
pi_32094302
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:23 schreef Naggelwauz het volgende:

[..]

Blijkbaar wel want zo onpopulair is hij helemaal niet onder zijn collega's.
Het gaat al beter die onderlinge banden, dat geef ik toe met name omdat van Bommel in het laaste jaar onder Hiddink z'n streken kwijt begon te raken en ook bij Barca heeft ie er minder last van. Maar van Bommel is echt niet de meest makkelijke persoon hoor, blijkt wel uit het feit dat schijnbaar iedereen fantastisch kan samen werken met van Basten op van Bommel na.
pi_32094329
Maar hoe denken jullie het met al die smalle lichte mannetjes op het middenveld te redden tegen een tegenstander die de mouwen wel opstroopt?
pi_32094346
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:25 schreef Naggelwauz het volgende:

[..]

Zijn inzet en instelling in het veld is de reden dat collega's hem niet mogen

Erg lachwekkend dit.
Weet je wat lachwekkend is die spandoeken in het PSV stadion en de hetze die daar al sind de aansteling van Marco tegen hem bezig is. Dat is lachwekkend.

En ja, als jij een collega hebt die je naait dan krijg jij ook een hekel aan hem zelfde geld voor voetballers

En daarnaast heeft dat zeiken om rooie kaarten en jezelf voor alles laten vallen niks te maken met inzet
pi_32094359
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:28 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Weet je wat lachwekkend is die spandoeken in het PSV stadion en de hetze die daar al sind de aansteling van Marco tegen hem bezig is. Dat is lachwekkend.

En ja, als jij een collega hebt die je naait dan krijg jij ook een hekel aan hem zelfde geld voor voetballers
En wat heb ik daar mee te maken?
pi_32094368
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:26 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Het gaat al beter die onderlinge banden, dat geef ik toe met name omdat van Bommel in het laaste jaar onder Hiddink z'n streken kwijt begon te raken en ook bij Barca heeft ie er minder last van. Maar van Bommel is echt niet de meest makkelijke persoon hoor, blijkt wel uit het feit dat schijnbaar iedereen fantastisch kan samen werken met van Basten op van Bommel na.
Als ze zo fantastisch samen kunnen werken waarom laten ze dan geen fantastisch voetbal zien? (op in totaal een dik half uur na ofzo)
pi_32094370
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:27 schreef du_ke het volgende:
Maar hoe denken jullie het met al die smalle lichte mannetjes op het middenveld te redden tegen een tegenstander die de mouwen wel opstroopt?
Niet.
pi_32094391
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:28 schreef Naggelwauz het volgende:

[..]

En wat heb ik daar mee te maken?
Niks, zeg ik ook nergens geef alleen aan wat er echt lachwekkend is.
pi_32094412
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:29 schreef du_ke het volgende:

[..]

Als ze zo fantastisch samen kunnen werken waarom laten ze dan geen fantastisch voetbal zien? (op in totaal een dik half uur na ofzo)
Bij PSV is het voetbal ook niet je van het, maar daar werken ze ook goed samen. En net of Herr von Bommel dat gaat oplossen
pi_32094438
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:29 schreef Radegast het volgende:

[..]

Niet.
Kuch Maduro, en verdedigend goed en aanvallend beter dan Mark

Daarnaast hebben we nog Davids met toch jaren meer ervaring op dit niveau dan Mark En Sneijder kan er ook aardig de beuk erin gooien.
pi_32094466
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:29 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Niks, zeg ik ook nergens geef alleen aan wat er echt lachwekkend is.
Omdat ik het voor Bommel opneem ben ik meteen een PSVer?

Nou lachwekkend is dat, vertel dan tenminste een goede mop oid
pi_32094471
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:30 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Bij PSV is het voetbal ook niet je van het, maar daar werken ze ook goed samen. En net of Herr von Bommel dat gaat oplossen
Nee maar jij doet net of van Basten ons met dit elftal wereldkampioen gaat maken terwijl ze nog maar erg weinig hebben laten zien...
pi_32094521
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:31 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Daarnaast hebben we nog Davids met toch jaren meer ervaring op dit niveau dan Mark En Sneijder kan er ook aardig de beuk erin gooien.
Zet die Ajax bril nou eens af, zo is het erg moeilijk om jou serieus te nemen

Maduro is verdedigend inderdaad beter dan Bommel, maar aanvallend zeker niet.
pi_32094522
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:33 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nee maar jij doet net of van Basten ons met dit elftal wereldkampioen gaat maken terwijl ze nog maar erg weinig hebben laten zien...
Zeg ik nergens . Heb ook sinds vorig jaar helemaal niks meer tegen van Bommel, alleen snap ik van Basten best en vind ik de comotie over het niet selecteren van van Bommel zeer overdreven. Er zijn maar twee spelers die mits fit altijd geselecteerd moeten worden en dat zijn Robben en Van der Sar en misschien VdV in z'n huidige vorm
pi_32094523
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:31 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Sinds wanneer en hoeveel internationale ervaring heeft hij?
quote:
Daarnaast hebben we nog Davids met toch jaren meer ervaring op dit niveau dan Mark
Die gaat ook niet mee
quote:
En Sneijder kan er ook aardig de beuk erin gooien.
Nou dat zou hij misschien kunnen maar dan nog is het twee keer blazen en hij ligt om.
pi_32094534
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:32 schreef Naggelwauz het volgende:

[..]

Omdat ik het voor Bommel opneem ben ik meteen een PSVer?

Nou lachwekkend is dat, vertel dan tenminste een goede mop oid
Ik zeg nergens dat jij een PSV'er bent
pi_32094555
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:35 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat jij een PSV'er bent
Waarom begin je dan over spandoeken van PSV supporters?
pi_32094565
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:34 schreef Naggelwauz het volgende:

[..]

Zet die Ajax bril nou eens af, zo is het erg moeilijk om jou serieus te nemen

Maduro is verdedigend inderdaad beter dan Bommel, maar aanvallend zeker niet.
Maduro vind ik veel beter in de aanvoer naar de aanval, al zal Mark dat nu ook wel beter geleerd krijgen bij Barca. Maar op dit moment vind ik Maduro gewoon beter op die plek.
pi_32094604
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:35 schreef Naggelwauz het volgende:

[..]

Waarom begin je dan over spandoeken van PSV supporters?
Damn dus omdat ik over spandoeken in het PSV stadion begin zeg ik meteen dat jij een PSV supporter bent? :'(:D.

Ik geef alleen dat ik dat lachwekkend vind
pi_32094632
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:36 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Maduro vind ik veel beter in de aanvoer naar de aanval, al zal Mark dat nu ook wel beter geleerd krijgen bij Barca. Maar op dit moment vind ik Maduro gewoon beter op die plek.
Maduro speelt op een hele andere plek, en op die plek zal hij best beter zijn ja. Net zoals Bommel beter is op de plek waar hij staat (rechts op het middenveld).
pi_32094672
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:37 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Damn dus omdat ik over spandoeken in het PSV stadion begin zeg ik meteen dat jij een PSV supporter bent? :'(:D.

Ik geef alleen dat ik dat lachwekkend vind
Ik kan zo wel tientallen, zo niet honderden zaken opnoemen die ik lachwekkend vind. Die hoeven niet eens iets met voetbal te maken te hebben. Die haal ik er toch ook niet ineens bij?
pi_32094717
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:38 schreef Naggelwauz het volgende:

[..]

Maduro speelt op een hele andere plek, en op die plek zal hij best beter zijn ja. Net zoals Bommel beter is op de plek waar hij staat (rechts op het middenveld).
Hmmz misschien daaro idd, maar ik ga nu ff af op de mening van een paar PSV'ers die ik ken en Derksen die het niet begrijpen wat Maduro er doet want Mark moet op die plek. Rechts op het middenveld zal ik zelf ook niet een betere weten eerlijk gezegd.
pi_32094748
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:39 schreef Naggelwauz het volgende:

[..]

Ik kan zo wel tientallen, zo niet honderden zaken opnoemen die ik lachwekkend vind. Die hoeven niet eens iets met voetbal te maken te hebben. Die haal ik er toch ook niet ineens bij?
Je begrijpt me verkeed, jij vond mijn mening lachwekkend en ik gaf aan wat er in deze discusie echt lachwekkend was (nou ja zit niet echt in de discussie maar heeft er wel meet te maken )
pi_32094801
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:42 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Je begrijpt me verkeed, jij vond mijn mening lachwekkend en ik gaf aan wat er in deze discusie echt lachwekkend was (nou ja zit niet echt in de discussie maar heeft er wel meet te maken )
Nou, daar meteen mijn punt
pi_32094866
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:44 schreef Naggelwauz het volgende:

[..]

Nou, daar meteen mijn punt
Nou nou wat een punt zeg, ik vind de hele discussie om van Bommel lachwekkend.

Want net of het van hem afhangt hoe ver we komen en of we wereld kampioen gaan worden, van Bommel is een goed speler maar geen wereldster.
pi_32095119
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:00 schreef LuukBes het volgende:
Het ligt er gewoon dik op bij jou. Wat een ontzettend geouwehoer en gezeik. Mislukte selectiespelers opnoemen zoals Denneboom en v.d. Bergh, maar intussen toenmalig RKC'er Boularouz weglaten als succesvol probeersel. Of de aanvankelijk compleet geneerde AZ-selectie (in Portugal en onder Advocaat) waar iedereen van riep dat ze tekort kwamen (ze komen immers niet uit de top 3...), maar intussen draaien ze moeiteloos mee en hebben ze grote bijdrage geleverd aan de succesvolle reeks. Weet nog goed al die "kneuzen-kermis-kenners" die het totaal niet zagen zitten in Opdam en Mathijsen toen die voor het eerst opgeroepen werden. Het zou een ramp worden tegen Engeland met oefenen. Hij zou op zijn bek gaan etc etc. Over kneuzen gesproken.
Boulahrouz blijkt een prima versterking, alle lof voor Marco in deze. Maar die ene gelukte speler bij naast de hele rij probeersels is wel een beetje een treurig gezicht hoor. Ik denk dat het onderhand een heel elftal mislukkelingen is. Het selecteren van AZ spelers was natuurlijk sowieso aan de orde omdat zij toen (en nu nog) erg goed speelden. Dat was voor Portugal nog echt niet zo duidelijk. Het is klein van je om dan te komen met geleuter over dat Advocaat de AZ selectie negeerde. Opdam heeft mij sowieso nog altijd niet kunnen overtuigen eerlijk gezegd. Maar ik moet toegeven dat we niet zoveel opties hebben. Je hebt mij trouwens ook toen NOOIT horen klagen over de selectie van Opdam, Boulahrouz of Mathijsen, dat waren in ieder geval nog probeersels die het proberen waard waren. Maar Denneboom, v/d Berg of Meerdink waren bij voorbaat gewoon kansloos. En een belediging voor het Nederlands publiek.
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:00 schreef LuukBes het volgende:
Je zou hem kunnen verwijten dat ie niet vantevoren ziet dat sommige spelers niet het niveau aankunnen, maar kennelijk wil hij die spelers op Oranjeniveau testen i.p.v. alleen beoordelen in clubverband. En nee Davids moet niet mee als bankzitter. En waar moet ie spelen dan. Moet Cocu soms wegwezen dan ? Moet VdV thuisblijven ? Altijd dat domme geroep van die en die moet mee, zonder na te denken wie dan weg moet en wie niet. Davids als bankzitter is een zuurpruim. Van Bommel ook. Dus dat doet ie goed in het belang van de groepssfeer om beide buiten de boot te houden.
Ik zie een middenveld met VdV-Cocu-Davids-vBommel anders best zitten. In een nette 4-4-2. Hoeft niemand voor naar huis hoor. En dat Davids of van Bommel als bankzitter een zuurpruim zouden zijn is ook prietpraat, dat zijn prima profs (ik denk zelfs dat er weinig betere professionals zijn) die echt wel weten wat bankzitten is.
pi_32095192
HAHAhaa, niet te filmen, Bommel raakt net vrij zwaar geblesseerd op de training, enkelblessure. Wat een pech heeft ie ook.

Kijken of ie nu rechtermiddenvelder nummer 4 erbij haalt, onze Clarence !
pi_32095215
Ellery Cairo.

Dat las ik gisteren en toen moest ik toch echt erg hard gelachen. Al wel 3 duels in de Bundesliga gespeeld, misschien 4 als ie dit weekend mee speelde.

Zal Ellery zelf ook gedacht hebben dat men hem voor de gek hield?
www.thuisuiteten.nl
pi_32095239
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
Ellery Cairo.

Dat las ik gisteren en toen moest ik toch echt erg hard gelachen. Al wel 3 duels in de Bundesliga gespeeld, misschien 4 als ie dit weekend mee speelde.

Zal Ellery zelf ook gedacht hebben dat men hem voor de gek hield?
4 ja. Ik denk ook dat Ellery dacht dat een van zijn vrienden Jorritsma nadeed

Sneu voor van Bommel. Davids maar oproepen dan. Of Seedorf. Als Marco maar niet weer een nieuwe kneus uit de hoge hoed haalt.
pi_32095347
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:46 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Nou nou wat een punt zeg, ik vind de hele discussie om van Bommel lachwekkend.

Want net of het van hem afhangt hoe ver we komen en of we wereld kampioen gaan worden, van Bommel is een goed speler maar geen wereldster.
Volgens mij heeft Oranje niet één wereldster.
pi_32095390
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 19:05 schreef Naggelwauz het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Oranje niet één wereldster.
Mwah van Nistelrooy is anders best een wereldster. Al dan niet terecht.
  dinsdag 8 november 2005 @ 19:12:01 #178
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_32095529
Lompe Boateng ook Beetje Bommeltje van het veld lopen .....

En Ellery Cairo, wordt genoemd als back-up voor Ruud. Dat is dus back-up voor de spitspositie. Belachelijkste keuze sinds tijden
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_32095651
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:57 schreef DIJK het volgende:

[..]

Boulahrouz blijkt een prima versterking, alle lof voor Marco in deze. Maar die ene gelukte speler bij naast de hele rij probeersels is wel een beetje een treurig gezicht hoor. Ik denk dat het onderhand een heel elftal mislukkelingen is. Het selecteren van AZ spelers was natuurlijk sowieso aan de orde omdat zij toen (en nu nog) erg goed speelden. Dat was voor Portugal nog echt niet zo duidelijk. Het is klein van je om dan te komen met geleuter over dat Advocaat de AZ selectie negeerde. Opdam heeft mij sowieso nog altijd niet kunnen overtuigen eerlijk gezegd. Maar ik moet toegeven dat we niet zoveel opties hebben. Je hebt mij trouwens ook toen NOOIT horen klagen over de selectie van Opdam, Boulahrouz of Mathijsen, dat waren in ieder geval nog probeersels die het proberen waard waren. Maar Denneboom, v/d Berg of Meerdink waren bij voorbaat gewoon kansloos. En een belediging voor het Nederlands publiek.
Meerdink hoort daar zeker niet bij, die zou als rechtsbuiten niet misstaan als je het afzet tegenover wat Kuyt daar brengt.

Maar achteraf weet iedereen het allemaal heel goed. Je roept nu wel dat dat allemaal te verdedigen was met AZ, neemt niet weg dat maar zeer weinig mensen vertrouwen hadden. Nu ze genoeg wedstijden gespeeld hebben en niet gefaald, roept iedereen weer hypocriet dat ze het ook wel wisten dat die zouden slagen, maar ik weet nog heel goed het massale ongeloof bij tal van die selectie's, en vooral het ophemelen van de tegenstanders die wel even gehakt zouden maken van de Oranje defensie.
quote:
Ik zie een middenveld met VdV-Cocu-Davids-vBommel anders best zitten. In een nette 4-4-2. Hoeft niemand voor naar huis hoor. En dat Davids of van Bommel als bankzitter een zuurpruim zouden zijn is ook prietpraat, dat zijn prima profs (ik denk zelfs dat er weinig betere professionals zijn) die echt wel weten wat bankzitten is.
Het zijn absoluut geen ideale bankzitters, met name Davids niet. Ik heb die gast in de warming up tegen Macedonie eens nauwgezet in de gaten gehouden in het stadion, maar daar straalde werkelijk waar de norsheid vanaf. Wat een slappe hap zoals ie verongelijkt stond de rondo'en als een dooie. Hij vind duidelijk dat ie altijd moet spelen en beter is dan Cocu en VdV. Dat bevestigt ie ook in interviews waar ie weer ouderwets stug met een overduidelijke lichaamstaal zat te zeveren. Hij probeert wel mooie praatjes te houden dat ie blij is dat ie er weer bij zat, maar dat bleek nergens uit. Ontevreden bankzitters moet je echt niet hebben op een WK, dan krijg je Davids/Hiddink taferelen.

En wat jouw opstelling aangaat : schei heel gauw uit over 4-4-2. Net een ongenaakbare succesreeks achter de rug, gaat hij weer het systeem omgooien om zich in te slijmen bij wat spelers. NIks daarvan. Je gaat uit van 4-3-3- of 3-4-3, en dan moet je keuzes maken, Want je wil 2 elftallen hebben aan selectiespelers die op de trainingen tegen elkaar kunnen sparren. En dus niet 4 spitsen, en 8 linkshalven. 2 per positie.

[ Bericht 0% gewijzigd door LuukBes op 08-11-2005 19:24:29 ]
pi_32095870
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 19:15 schreef LuukBes het volgende:
Meerdink hoort daar zeker niet bij, die zou als rechtsbuiten niet misstaan als je het afzet tegenover wat Kuyt daar brengt.
DAAROM moeten we ook 4-4-2 spelen. Omdat onze beste rechtsbuiten Martijn Meerdink was. Een vriendelijke gozer, maar een matige voetballer die bij AZ al zijn handjes dicht mag knijpen als hij het daar goed doet.
quote:
Maar achteraf weet iedereen het allemaal heel goed. Je roept nu wel dat dat allemaal te verdedigen was met AZ, neemt niet weg dat maar zeer weinig mensen vertrouwen hadden. Nu ze genoeg wedstijden gespeeld hebben en niet gefaald, roept iedereen weer hypocriet dat ze het ook wel wisten dat die zouden slagen, maar ik weet nog heel goed het massale ongeloof bij tal van die selectie's, en vooral het ophemelen van de tegenstanders die wel even gehakt zouden maken van de Oranje defensie.
Zoek het maar terug hoor, ik heb het vooraf ook gezegd dat Denneboom en v/d Berg en nog een aantal zouden floppen. En ik heb bijvoorbeeld nergens gezegd dat Boulahrouz zou floppen. En ik heb helemaal geen tegenstanders opgehemeld die ons in zouden maken. Ik heb alleen gedacht dat we niet van tjechie zouden winnen. Maar dat was achteraf helemaal niet zo'n slechte gedachte, want daar kwamen we goed weg.

Je komt met een hoop gewauwel in de ruimte, maar nergens met bewijzen of feiten.
quote:
En wat jouw opstelling aangaat : schei heel gauw uit over 4-4-2. Net een ongenaakbare sussecreeks achter de rug, gaat hij weer het systeem omgooien om zich in te slijmen bij wat spelers. NIks daarvan. Je gaat uit van 4-3-3- of 3-4-3, en dan moet je keuzes maken, Want je wil 2 elftallen hebben aan selectiespelers die op de trainingen tegen elkaar kunnen sparren. En dus niet 4 spitsen, en 8 linkshalven. 2 per positie.
Het is niet om je in te slijmen bij wat spelers, het is omdat 4-4-2 de beste kansen geeft op een goed resultaat. Komt daarbij ook nog eens dat we niet eens een fatsoenlijke rechtsbuiten hebben dus dan komt een 4-3-3 (wat sowieso een verouderd concept is) of 3-4-3 (al beter, maar meestal te aanvallend) sowieso eigenlijk niet in aanmerking. Zonder fatsoenlijke rechtsbuiten moet alles over links komen, wat precies 1 van de problemen was in de kwalificatie (dan hadden we nog het geluk dat die linkerkant wel goed was).
  dinsdag 8 november 2005 @ 19:23:50 #181
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32095894
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 19:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Lompe Boateng ook Beetje Bommeltje van het veld lopen .....
Ik zag het op het Sportjournaal.
Kan dus een erg korte rentree van Van Bommel bij Oranje geweest zijn.
Poef.....gone! ©golfer
pi_32095934
Al 4 pagina's Van Basten zonder mij
  dinsdag 8 november 2005 @ 19:26:31 #183
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_32095971
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 19:25 schreef SCH het volgende:
Al 4 pagina's Van Basten zonder mij
Je hebt niets meer om over te zeiken nu van Bommel er wel bij zit?
pi_32096053
lees het net van Van Bommel
wat zielig voor hem

maarja, hij krijgt vast zijn kans nog wel.
  dinsdag 8 november 2005 @ 19:35:34 #185
13783 Anthraxx
pi_32096238
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 19:29 schreef jimjim1983 het volgende:
wat zielig voor hem

Het is eigenlijk best wel triest word je eindelijk opgeroepen loopt iemand van je eigen team je omver

Kunnen ze Boateng niet kielhalen ofzo?
pi_32096259
quote:
Nou voorlopig niet, waarschijnlijk gescheurde enkelband, ben je wel even zoet mee.
quote:
Dramatische Oranje-rentree voor Van Bommel

8/11/2005 19:10

Het Nederlands elftal en Mark van Bommel lijkt geen gelukkige combinatie. De Barcelona-middenvelder maakte zijn comeback in het Oranje-kamp, maar verliet de eerste training met een zware enkelblessure.

Op de eerste training van het Nederlands elftal kwam George Boateng bij een partijspel ongelukkig met zijn knie terecht op de enkel van Van Bommel, die na de botsing van het veld moest worden gedragen. De veelbesproken rentree van de oud-PSV'er in Oranje is daarmee van de baan, want een eerste diagnose wijst op een gescheurde enkelband.

In tegenstelling tot Van Bommel lieten Ruud van Nistelrooy, Nigel de Jong en Khalid Boulahrouz de eerste training schieten. Het drietal kampt met respectievelijk een rib-, lies- en knieblessure en werkte een individuele training af.

Bondscoach Marco van Basten heeft met zijn selectie al rekening gehouden met het wegvallen van het aangeslagen drietal. De bondscoach riep uit voorzorg al Ellery Cairo en Kew Jaliens op. Donderdag moet meer duidelijkheid komen over de inzetbaarheid van het drietal, dat de eerste training Katwijk miste.
En Boateng kon er weinig aan doen. Hij viel a.h.w. zelf ook. Ik vind het echt geinig dat van Basten nu weer op zijn oude uitspraken dat Seedorf de volgende middenvelder is zal worden gewezen. Ben erg benieuwd of ie hem erbij neemt.
pi_32096294
Het is een complot van Van Basten, hoeveel zou hij Boateng hebben betaald?
pi_32096325
Ik verwacht nu een selectie van Theo Janssen of Martijn Reuser.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 8 november 2005 @ 19:38:38 #189
68638 Zwansen
pi_32096341
Godverdomme....
pi_32096357
Theo Janssen zou nog wel humor zijn. Maar die is links toch?
  dinsdag 8 november 2005 @ 19:39:20 #191
13783 Anthraxx
pi_32096370
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 19:38 schreef Zwansen het volgende:
Godverdomme....
Inderdaad . Misschien dat Davids nu weer geselecteerd kan worden?
  dinsdag 8 november 2005 @ 19:41:59 #192
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_32096449
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 19:36 schreef LuukBes het volgende:

[..]

Nou voorlopig niet, waarschijnlijk gescheurde enkelband, ben je wel even zoet mee.
[..]

En Boateng kon er weinig aan doen. Hij viel a.h.w. zelf ook. Ik vind het echt geinig dat van Basten nu weer op zijn oude uitspraken dat Seedorf de volgende middenvelder is zal worden gewezen. Ben erg benieuwd of ie hem erbij neemt.
Nou, Boateng kwam er anders van acher aardig hard inkleunen. Is natuurlijk niet met opzet gedaan, maar echt professioneel is het niet.
  dinsdag 8 november 2005 @ 19:43:58 #193
68638 Zwansen
pi_32096504
Damn, hier is wel een aantal maanden zoet mee.
pi_32096515
Boateng moet natuurlijk ook denken aan zijn eigen ticket naar Duitsland, die zat niet echt te wachten op een van Bommel in vorm....
pi_32096639
Alsnog geen Van Bommel dus.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_32096659
Erg sneu!
  dinsdag 8 november 2005 @ 19:50:12 #197
13783 Anthraxx
pi_32096707
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 19:48 schreef SCH het volgende:
Erg sneu!
Inderdaad. Ik ben benieuwd wie er nu opgeroepen gaat worden als vervanger. Jammer, ik had van Bommel wel willen zien spelen zaterdag

Edit: Volgens teletekst wordt er geen vervanger opgeroepen
  dinsdag 8 november 2005 @ 19:50:19 #198
67174 Dos37
Come on Twente
pi_32096711
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
Martijn Reuser

als er iemand slecht bezig was Zaterdag tegen Twente was hij het wel. Hij kwam er totaal aan alle fronten niet aan te pas. Alleen 1 gelukkige assist
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 8 november 2005 @ 19:55:06 #199
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32096847
Gescheurde enkelband dus en 8 week aan de kant
pi_32096858
  dinsdag 8 november 2005 @ 19:56:16 #201
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_32096878
Kan iemand even de tt aanpassen .
-
  dinsdag 8 november 2005 @ 19:56:40 #202
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_32096891
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 19:50 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Martijn Reuser

als er iemand slecht bezig was Zaterdag tegen Twente was hij het wel. Hij kwam er totaal aan alle fronten niet aan te pas. Alleen 1 gelukkige assist
mede dankzij Ramon Zomer. Hij verdient ook wel een uitnodiging. Goede verdediger en linkspoot
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  dinsdag 8 november 2005 @ 19:56:49 #203
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32096896
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
Whehe
pi_32096899
Er rust geen zegen op.
pi_32096921
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 19:50 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Martijn Reuser

Wel een echte Amsterdammer. Anders Ferry van Lare. Die zit nu ook op de bank.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 8 november 2005 @ 19:57:55 #206
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32096934
quote:
Zware enkelblessure Van Bommel

Mark van Bommel is op de training van Oranje ernstig geblesseerd geraakt. Bij een botsing met George Boateng liep hij een gescheurde enkelband op, die hem een week of acht aan de kant houdt. Daardoor mist de middenvelder van Barca ook de topper met Real Madrid over twee weken.

Bondscoach Marco van Basten roept in de aanloop naar het oefenduel met Italië van zaterdag geen vervanger op voor Van Bommel, die na een afwezigheid van enige maanden zijn rentree maakte bij Oranje.
Van de nos site.
  dinsdag 8 november 2005 @ 19:58:05 #207
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_32096940
Maar is het nou waar dat Cairo voor Van Nistelrooy zn pijntje is opgeroepen, edus als spits zou moeten gaan spelen? Want ik kan er minimaal 5 opnoemen die dan eerder opgeroepen zouden moeten worden
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  dinsdag 8 november 2005 @ 20:01:05 #208
67174 Dos37
Come on Twente
pi_32097040
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 19:56 schreef 9christensen het volgende:

[..]

mede dankzij Ramon Zomer. Hij verdient ook wel een uitnodiging. Goede verdediger en linkspoot
Als hij zo door blijft voetballen verdiend ie dat zeker. Zeker iemand voor de toekomst
  dinsdag 8 november 2005 @ 20:01:23 #209
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32097055
Ben trouwens benieuwd hoe dik we ingemaakt gaan worden zaterdag
pi_32097080
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 19:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Maar is het nou waar dat Cairo voor Van Nistelrooy zn pijntje is opgeroepen, edus als spits zou moeten gaan spelen? Want ik kan er minimaal 5 opnoemen die dan eerder opgeroepen zouden moeten worden
5 maar ?
pi_32097126
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 20:01 schreef Noca het volgende:
Ben trouwens benieuwd hoe dik we ingemaakt gaan worden zaterdag
Wie zegt dat we dik ingemaakt worden? Een saai gelijkspel of een nipte overwinning na een oersaaie pot ligt meer in de lijn der verwachting.
  dinsdag 8 november 2005 @ 20:06:56 #212
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32097232
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 20:03 schreef DIJK het volgende:

[..]

Wie zegt dat we dik ingemaakt worden? Een saai gelijkspel of een nipte overwinning na een oersaaie pot ligt meer in de lijn der verwachting.
Lekker italiaans zeg maar...
pi_32097395
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 19:56 schreef 9christensen het volgende:

[..]

Verdient ie zeker. Roep ik ook al een paar jaar, maar dat werd eerder vaak weg gehoond omdat ie "slechts" bij Twente speelt en niet bij Ajax.
pi_32097457
Zomer is zonder Majsto toch een stuk minder?
www.thuisuiteten.nl
pi_32097496
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 20:16 schreef methodmich het volgende:
Zomer heeft meer potentie dan een Opdam of Mathijsen op die leeftijd hadden.
pi_32097519
Opdam zeker, Mathijsen weet ik niet. Die was er ook vroeg bij.
www.thuisuiteten.nl
pi_32097675
Ik sanp die oproep van Cairo dus echt niet... doet ie het zo geweldig dan bij Hertha?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_32097682
quote:
Het idee was volgens mij dat Kuijt dan als spits ging spelen en dat Cairo stand-in op de rechtsbuiten positie zou zijn, die door het opschuiven van Kuijt niet meer dubbel bezet zou zijn.
  dinsdag 8 november 2005 @ 20:26:28 #219
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32097699
Nu kunnen de anti-Marco van Basten lieden hun gram weer gaan halen en hem beschuldigen dat door Van Bommel op te roepen die nu 8 weken uit de roulatie is.
Poef.....gone! ©golfer
pi_32097710
I strongly disagree with these methods of Mr Van basten

George, you understand
  dinsdag 8 november 2005 @ 20:30:31 #221
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32097783
Hij moet zulke blessuregevoelige spelers gewoon niet oproepen. Groot gelijk heeft 'ie dus gehad de afgelopen maanden
pi_32097873
Boateng schijnt zelf ook geblesseerd te zijn, Verrekte knieband.

Lekker, dat trainen bij Oranje. Maar goed, allemaal 2e keus die afvalt. En zonder Robben loopt het voorin toch niet.
  dinsdag 8 november 2005 @ 20:49:14 #223
67174 Dos37
Come on Twente
pi_32098262
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 20:16 schreef methodmich het volgende:
Met zomer valt dat best mee. Hij speelt ook goed in jong oranje hij leert wel veel van zo iemand als Majstorovic.
  dinsdag 8 november 2005 @ 21:13:15 #224
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32098915
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 20:33 schreef LuukBes het volgende:
Maar goed, allemaal 2e keus die afvalt.
Precies, maar goed dat Sneijder is afgevallen.
  dinsdag 8 november 2005 @ 21:56:24 #225
68638 Zwansen
pi_32100366
Is Robben nu wel of niet geblesseerd? Ik kan het bij hem niet meer bijhouden...
pi_32101344
SEEEEEDORF
pi_32102123
Geen Seedorf dus. Was te verwachten. Typisch dat zodra hij aan de beurt is als volgende vervanger op rechtshalf Marco het ineens toch intern kan oplossen. Die Seedorf komt er echt niet meer bij tenzij het complete middenveld uitsterft. Niet dat dat erg is trouwens.
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 21:13 schreef Noca het volgende:

[..]

Precies, maar goed dat Sneijder is afgevallen.

Robben en Opdam als enige 1e keus-spelers die niet erbij zijn. Alhoewel RVN en Boulharouz ook nog niet echt zeker is.

Bommel, Sneijder, de Cler, Boateng, Lucius, allemaal 2e of 3e keus op hun positie. Mag allemaal geen excuus zijn voor Marco zaterdag dus.
pi_32102198
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 20:26 schreef golfer het volgende:
Nu kunnen de anti-Marco van Basten lieden hun gram weer gaan halen en hem beschuldigen dat door Van Bommel op te roepen die nu 8 weken uit de roulatie is.
* meldt
pi_32102287
ik hoop dat Nederland is wat aanvallender durft te spelen tegen Italië, anders komt er wel een heeele saaie wedstrijd...
  dinsdag 8 november 2005 @ 23:43:09 #230
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32104085
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 22:46 schreef LuukBes het volgende:
Wat snap je niet?
pi_32105613
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 22:24 schreef Jajong het volgende:
SEEEEEDORF
Die heeft z'n kansen verspeeld. Maar daar heb ik het al vaak genoeg over gehad.
That's all folks!
pi_32106577
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 23:43 schreef Noca het volgende:

[..]

Wat snap je niet?
Die opmerking van je in relatie tot mijn quote die je gaf. Waarom is het goed dat Sneijder afvalt.
  woensdag 9 november 2005 @ 01:48:19 #233
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_32106799
Ik zie eindelijk het nut van Boateng in .
  woensdag 9 november 2005 @ 01:52:43 #234
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32106857
quote:
Op woensdag 9 november 2005 01:48 schreef Kang-He het volgende:
Poef.....gone! ©golfer
pi_32107154
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 20:26 schreef golfer het volgende:
hij heeft natuurlijk met Boateng afgesproken jij in de basis of bommel
marco
  woensdag 9 november 2005 @ 07:15:53 #236
131800 Tarado
capô de fusca
pi_32107780
quote:
Van Basten gaat er van uit dat Van Nistelrooy gewoon spelen kan, daarom heeft hij Cairo uitgenodigd, eigenlijk meer voor een trainings sessie om te kijken op welk nivo hij zit en om 11 tegen 11 te spelen op de training, hiervoor is Jaliens ook uitgenodigd. Deze jongens mogen voor de wedstrijd naar huis of naar de tribune. Makaay wilde hij deze vernedering besparen.
pi_32107830
Daarbij was Huntelaar eigenlijk gewoon de volgende kandidaat, maar in overleg met Foppe heeft ie hem voor de cruciale playoffs tegen Slovenie met Jong Oranje beschikbaar gelaten, dat zei Foppe op Talpa. 2e spits na Ruud wordt waarschijnlijk ook gewoon Kuyt, en ik sluit ook niet uit dat van Persie in beeld komt daar. Want dat heeft VB ook al eens eerder gezegd, dat naarmate RvP meer gaat presteren en meer in de basis terechtkomt van Arsenal, hij ook in de rangorde zou stijgen bij Oranje. Hij was toen nog meer invaller bij Arsenal, inmiddels staat ie steeds meer in de basis en scoort ie veel. Cairo is dan backup voor rechtsbuiten, maar in principe normaal gesproken natuurlijk tribuneklant of tijdelijk stagair die weer naar huis kan na een beoordeling.
  FOK!fotograaf woensdag 9 november 2005 @ 07:32:45 #238
842 Zorro
Z
pi_32107848
quote:
Och ik zou liever zien dat hij Babel, Maduro en meer van dat soort prutsers hun benen zou breken. (Jammer ook dat Sneijder er niet was, had hij een schop kunnen krijgen. Was al jammer dat hij van de elleboog bij Thun geen blessure heeft overgehouden, gebroken jukbeen of zo)

Zo. Eens kijken of dit even ongestraft kan als die blessure verwensingen voor v Bommel
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_32107950
Ik had nooit gedacht deze uitspraak nog eens te doen, maar ik hoop dat ze van Italie dik verliezen en dat met liefst zoveel mogelijk ajaxieden in het veld. Misschien dat dat de ogen van mensen zal openen.
pi_32108109
Rare uitspraak ook. Bovendien zullen er helemaal niet zo veel Ajacieden in de basis staan.
Klik dan als je durft
pi_32108219
quote:
Op woensdag 9 november 2005 07:50 schreef nz1900 het volgende:
Ik had nooit gedacht deze uitspraak nog eens te doen, maar ik hoop dat ze van Italie dik verliezen en dat met liefst zoveel mogelijk ajaxieden in het veld. Misschien dat dat de ogen van mensen zal openen.
Deze uitspraak heeft in elk geval mijn ogen geopend;

YOU ARE PATHETIC!
pi_32109100
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 16:01 schreef Elgigante het volgende:

[..]

van Bommel is in de helft van zij optredens in Oranje een meerwaarde geweest en heeft bij de nederlagen/wanprestaties (war toch gelukkig werd gewonnen) de gehele troep over zich heen gekregen terwijl hij niet de enige was die zo slap speelde.
Seedorf heeft weliswaar 3 CL gewonnen, maar was in die finales slechts figurant en bij Milan heeft hij inderdaad een paar goede fases gekend en is hij gewoon basisspeler.

Aan zijn kwaliteiten als voetballer ligt het bij Seedorf niet, alleen zijn gebrek aan zelfkennis en arrogantie nekken hem.
Maar het is wel opvallend dat hij altijd slecht speelt als er Nederlands publiek op de tribune zit.
Ik denk dat het van persoonlijke voorkeur afhangt om te zeggen dat Seedorf of Van Bommel een betere voetballer is dan wel invloedrijker is voor het team of juist minder invloedrijk in Oranje.

De prestaties van Seedorf (het erelijstje) is zonder twijfel indrukwekkender en is bij een topclub als Milan meer een basis speler dan Van Bommel dat is bij Barça.

En wat betreft "de gehele troep over zich heen krijgen" heeft Seedorf zijn portie ook wel gehad zou ik zo zeggen ...
WE WON IT FIVE TIMES!
  woensdag 9 november 2005 @ 09:30:22 #243
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32109233
quote:
Zij zijn groot en ik ben klein, en dat is nieeettt eerlijkkk.
pi_32109371
quote:
En wat hoop je dat de uitslag is als er meer PSV-ers dan Ajacieden in staan?
WE WON IT FIVE TIMES!
  FOK!fotograaf woensdag 9 november 2005 @ 09:56:01 #245
842 Zorro
Z
pi_32109725
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:30 schreef twi het volgende:

[..]

Zij zijn groot en ik ben klein, en dat is nieeettt eerlijkkk.
Jaaa!!! Daar is ie weer

Als we niks weten en geen argumenten meer hebben komt Calimero maar om de hoek, dat is makkelijk en zegt tegelijk niks
  FOK!fotograaf woensdag 9 november 2005 @ 09:57:53 #246
842 Zorro
Z
pi_32109756
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:36 schreef LiverpoolFC het volgende:

[..]

En wat hoop je dat de uitslag is als er meer PSV-ers dan Ajaksieden in staan?
Dat kan niet, daar selecteert v Basten te slecht voor

Overigens ben ik toch wel voor Italië
pi_32109788
Sneu figuur.
Klik dan als je durft
  woensdag 9 november 2005 @ 10:00:28 #248
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32109806
zorro ?

nieuw iemand zeker?
  FOK!fotograaf woensdag 9 november 2005 @ 10:04:50 #249
842 Zorro
Z
pi_32109893
Sneu? Hier heb je sneu:
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 19:29 schreef jimjim1983 het volgende:
wat zielig voor hem

quote:
Op dinsdag 8 november 2005 20:30 schreef twi het volgende:
Hij moet zulke blessuregevoelige spelers gewoon niet oproepen. Groot gelijk heeft 'ie dus gehad de afgelopen maanden
quote:
quote:
Op woensdag 9 november 2005 01:52 schreef golfer het volgende:

[..]

Overigens:
de Tolk:

Zorro

pi_32109902
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:56 schreef Zorro het volgende:

[..]

Jaaa!!! Daar is ie weer

Als we niks weten en geen argumenten meer hebben komt Calimero maar om de hoek, dat is makkelijk en zegt tegelijk niks
de argumenten van jou zijn inderdaad stukken beter.........
quote:
Op woensdag 9 november 2005 07:32 schreef Zorro het volgende:

[..]

Och ik zou liever zien dat hij Babel, Maduro en meer van dat soort prutsers hun benen zou breken. (Jammer ook dat Sneijder er niet was, had hij een schop kunnen krijgen. Was al jammer dat hij van de elleboog bij Thun geen blessure heeft overgehouden, gebroken jukbeen of zo)

Zo. Eens kijken of dit even ongestraft kan als die blessure verwensingen voor v Bommel
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:57 schreef Zorro het volgende:

[..]

Overigens ben ik toch wel voor Italië
owh nee, wacht; je had GEEN argumenten. Smoel af dus.
  woensdag 9 november 2005 @ 10:07:17 #251
131800 Tarado
capô de fusca
pi_32109941
Ik weet niet of NL wereldkampioen wordt maar weet wel waarom we het in het verleden nooit zijn geworden met een team van wereldklasse 1974- te nonchalant, 1990-te arrogant, 1998-pech ivm geen dubbele bezetting van iedere positie. Het huidige team heeft de klasse van eerder genoemde teams niet maar die werden ook geen wereld kampioen. Geef VB nu het voordeel van de twijfel, hij selecteerd zuiver op de kwaliteien die hij denkt nodig te hebben, kleur, leeftijd, reputatie of club interesseren hem helemaal niet. Wie weet lukt het dit keer wel.
  FOK!fotograaf woensdag 9 november 2005 @ 10:09:25 #252
842 Zorro
Z
pi_32109970
Wat nou argumenten, ik heb geen argumenten nodig om:
- voorbeelden te laten zien waarom de door mij hierboven gequote opmerkingen tegen v Bommel nergens op slaan
- voor Italie te zijn, ik vind Italie een goede ploeg, altijd al gevonden.
pi_32111919
quote:
Op woensdag 9 november 2005 09:57 schreef Zorro het volgende:

[..]

Als ik beweer dat er makkelijk een elftal opgesteld kan worden met meer PSV-ers en jij antwoord bovenstaande, dan is het niet gek dat er over calimero's gesproken wordt: er zitten namelijk exact evenveel Ajacieden als PSV-ers in de groep die tegen Italië mag optreden.

Er zitten overigens ook meer NL-ers in groep spelers die meer dan 3 wedstrijden voor hun clun gespeeld hebben in de selectie van Ajax dan in die van PSV.
WE WON IT FIVE TIMES!
  woensdag 9 november 2005 @ 11:23:32 #254
67174 Dos37
Come on Twente
pi_32111973
quote:
Op woensdag 9 november 2005 10:04 schreef Zorro het volgende:
Sneu? Hier heb je sneu:
[..]

[..]

[..]

[..]

Overigens:
de Tolk:

Zorro

19999 is het nog lang niet. Dus tolk was eerder
  FOK!fotograaf woensdag 9 november 2005 @ 11:40:16 #255
842 Zorro
Z
pi_32112436
pi_32112517
En nu weer ontopic (houden) mensen!
That's all folks!
pi_32113590
zou een nederlaag sowieso niet best goed uitkomen?
Anders blijf je maar gedonder houden over die "zolang ongeslagen" records.. (irrelevante records) + het feit dat je af en toe misschien beter kan verliezen om scherp te blijven etc. etc.

Laat ik het zo zeggen.. OF ze moeten Italie "van de mat spelen". Dat iedereen denkt, wow dit is een topteam.. Dat is ook prima. OF ze moeten een keer verliezen, dat het optimisme even wat getemperd wordt..
pi_32113895
ik denk dat als Italië verslagen wordt, de excuses "ze waren niet fit", "het was maar een oefenwedstrijd", "het was een b-team" en dat soort direct aangevoerd zullen worden. Als Italië wint, komen de "zie je wels", "zonder vBommel redden we het niet" en dat soort ook vrijwel direct opgelepeld worden.

Voor het team lijkt het me alleen maar goed om een team als Italië te verslaan.
pi_32114105
Ik vind de opmerkingen van mensen die grappig doen over de blessure Van Bommel van zeer bedenkelijk niveau
  woensdag 9 november 2005 @ 12:43:07 #260
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_32114304
quote:
Op woensdag 9 november 2005 12:36 schreef SCH het volgende:
Ik vind de opmerkingen van mensen die grappig doen over de blessure Van Bommel van zeer bedenkelijk niveau
Je kunt de ironie er toch wel van inzien?
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_32114361
quote:
Op woensdag 9 november 2005 12:43 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Je kunt de ironie er toch wel van inzien?
Nou nee - dit is zo'n persoonlijk drama.
  woensdag 9 november 2005 @ 12:52:37 #262
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_32114624
quote:
Op woensdag 9 november 2005 12:44 schreef SCH het volgende:

[..]

het een sluit het ander niet uit.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_32114691
quote:
Zoals ik al eerder zei : je zou er bijna door gaan hopen dat Sneijder vlak voor het WK z'n been breekt en daardoor van Bommel toch nog mee gaat naar het WK.

Het is dat ik het Sneijder niet gun, maar anders...
pi_32114964
quote:
Op woensdag 9 november 2005 12:55 schreef superdude05 het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei : je zou er bijna door gaan hopen dat Sneijder vlak voor het WK z'n been breekt en daardoor van Bommel toch nog mee gaat naar het WK.

Het is dat ik het Sneijder niet gun, maar anders...
Ik gun het niet iemand om een been te breken (op minister Verdonk na dan)
pi_32115016
quote:
allemaal ajaciedjes natuurlijk
  woensdag 9 november 2005 @ 13:08:51 #266
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_32115118
quote:
Op woensdag 9 november 2005 12:30 schreef SocialDisorder het volgende:
ik denk dat als Italië verslagen wordt, de excuses "ze waren niet fit", "het was maar een oefenwedstrijd", "het was een b-team" en dat soort direct aangevoerd zullen worden. Als Italië wint, komen de "zie je wels", "zonder vBommel redden we het niet" en dat soort ook vrijwel direct opgelepeld worden.

Voor het team lijkt het me alleen maar goed om een team als Italië te verslaan.
en als we winnen wordt de "we worden wereldkampioen" hozanna steeds groter...
pi_32115455
Voor van Bommel is het goed dat ie niet tegen Italie speelt.

Let maar op.
pi_32115858
Ik vind het echt verschrikkelijk .
-
pi_32116725
Dat weten we Daggla - ik kots op jouw mentaliteit
pi_32116859
Gut o gut .
slettebak [@] gmail.com
  FOK!fotograaf woensdag 9 november 2005 @ 14:31:45 #271
842 Zorro
Z
pi_32117459
Beetje medelijden met Daggla, hij is Ajax-fan
Haha, dat stukje over medelijden meen ik niet hoor
  woensdag 9 november 2005 @ 14:34:39 #272
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_32117545
Nu gaat dit topic dus echt nergens meer over....
  woensdag 9 november 2005 @ 14:39:14 #273
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32117660
quote:
Op woensdag 9 november 2005 14:34 schreef Lionheaad het volgende:
Nu gaat dit topic dus echt nergens meer over....
Al een deel of 20, maar ja, het houdt je van de straat he?
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 9 november 2005 @ 14:43:26 #274
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_32117764
quote:
Op woensdag 9 november 2005 14:39 schreef golfer het volgende:

[..]

Al een deel of 20, maar ja, het houdt je van de straat het werk he?
pi_32117818
quote:
Op woensdag 9 november 2005 11:42 schreef -Vaduz- het volgende:
En nu weer ontopic (houden) mensen!
het is al 20 delen offtopic.......
pi_32117917
quote:
Op woensdag 9 november 2005 14:39 schreef golfer het volgende:

[..]

Al een deel of 20, maar ja, het houdt je van de straat he?
pi_32119355
quote:
Op woensdag 9 november 2005 14:05 schreef SCH het volgende:
Dat weten we Daggla - ik kots op jouw mentaliteit
Ruim je het zelf ook weer op, smeerpijp .
-
pi_32119383
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:43 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ruim je het zelf ook weer op, smeerpijp .
Stoer hoor, losertje
pi_32119406
Gezellig.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 9 november 2005 @ 15:46:19 #280
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32119424
kunnen we dan tenminste een beetje ontopic blijven
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32121160
quote:
Op woensdag 9 november 2005 12:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Een persoonlijk drama.......
Je kunt het ook overdrijven hoor
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_32121170
quote:
Op woensdag 9 november 2005 13:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik vind het echt verschrikkelijk .
Ik zou het ook echt verschrikkelijk vinden als jij zo van de trap af zou vallen.
pi_32121178
quote:
Op woensdag 9 november 2005 13:19 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Voor van Bommel is het goed dat ie niet tegen Italie speelt.

Let maar op.
Dat zal ik doen!!
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  woensdag 9 november 2005 @ 17:23:57 #284
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32121764
Voorlopig geen Bommeltje meer.
pi_32122173
quote:
Op woensdag 9 november 2005 17:03 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Een persoonlijk drama.......
Je kunt het ook overdrijven hoor
Dat kan, maar dat doe ik niet. Het is een persoonlijk drama en dat ajacieden inclusief een mod hier er nogal lacherig overdoen, stoort me bovenmatig.
pi_32122208
Ik kon een glimlach niet onderdrukken, maar besef de ernst wel. Vind het zonde voor hem, zulk persoonlijk leed gun je niemand.
In Southern Sun
  woensdag 9 november 2005 @ 17:43:00 #287
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32122301
quote:
Op woensdag 9 november 2005 17:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kon een glimlach niet onderdrukken, maar besef de ernst wel. Vind het zonde voor hem, zulk persoonlijk leed gun je niemand.
idem.
  woensdag 9 november 2005 @ 17:44:58 #288
68638 Zwansen
pi_32122348
quote:
Op woensdag 9 november 2005 17:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat kan, maar dat doe ik niet. Het is een persoonlijk drama en dat ajacieden inclusief een mod hier er nogal lacherig overdoen, stoort me bovenmatig.
Ik ben het eens met [betreffende user]
  woensdag 9 november 2005 @ 17:45:43 #289
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32122368
quote:
Op woensdag 9 november 2005 17:38 schreef SCH het volgende:

Iedereen kan geblesseerd raken, van een enkelbandblessure die hooguit 8 weken gaat duren spreek ik niet van een persoonlijk drama hoor. Lullig voor hem dat ie op dit moment die blessure oploopt, maar risico van het voetbalvak.
Geen doden verder, geen einde carierre. Dus dat drama-gedoe vind ik wat overdreven.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 9 november 2005 @ 17:48:12 #290
68638 Zwansen
pi_32122438
quote:
Op woensdag 9 november 2005 17:45 schreef golfer het volgende:

[..]

Iedereen kan geblesseerd raken, van een enkelbandblessure die hooguit 8 weken gaat duren spreek ik niet van een persoonlijk drama hoor. Lullig voor hem dat ie op dit moment die blessure oploopt, maar risico van het voetbalvak.
Geen doden verder, geen einde carierre. Dus dat drama-gedoe vind ik wat overdreven.
Uiteraard niet, maar het is vooral voor hem extra pijnlijk omdat hij bij barca eindelijk zijn draai begon te vinden na een moeizaam begin en weer eens een kans kreeg van de bondscoach. Ik denk wel dat hij zich de komende weken echt zwaar klote voelt.
  woensdag 9 november 2005 @ 17:50:55 #291
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32122511
quote:
Op woensdag 9 november 2005 17:48 schreef Zwansen het volgende:

Ik denk wel dat hij zich de komende weken echt zwaar klote voelt.
Lijkt mij ook logisch, maar dat geldt voor elke speler die een blessure oploopt en net bezig was zijn draai te vinden.
Poef.....gone! ©golfer
pi_32123091
quote:
Op woensdag 9 november 2005 17:45 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik vind het erg matig dat je het aanmoedigt om er grappen over te maken. Ik vraag je dat niet meer te doen, ook omdat je in functie bent als moderator.
  woensdag 9 november 2005 @ 18:20:49 #293
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32123303
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:12 schreef SCH het volgende:

Ik vind het erg matig dat je het aanmoedigt om er grappen over te maken. Ik vraag je dat niet meer te doen, ook omdat je in functie bent als moderator.
Ik ben in de eerste plaats gewoon ook een user en ik moedig niemand aan om policy-overschrijdende of banwaardige zaken te plaatsen.
Grappen maken mag nog steeds op Fok!
Je hoeft er niet om te lachen, maar blaas het allemaal eens wat minder op.
Poef.....gone! ©golfer
pi_32123371
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:20 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik ben in de eerste plaats gewoon ook een user en ik moedig niemand aan om policy-overschrijdende of banwaardige zaken te plaatsen.
Grappen maken mag nog steeds op Fok!
Je hoeft er niet om te lachen, maar blaas het allemaal eens wat minder op.
Als dit Emanuelson had betroffen en ik had iets gepost als 'wat een goede actie om zijn enkel door midden te schoppen' dan had ik je reactie nog wel eens willen zien
  woensdag 9 november 2005 @ 18:25:28 #295
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32123433
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:23 schreef SCH het volgende:

Als dit Emanuelson had betroffen en ik had iets gepost als 'wat een goede actie om zijn enkel door midden te schoppen' dan had ik je reactie nog wel eens willen zien
Dan was er natuurlijk wel sprake van een enorm drama.
Poef.....gone! ©golfer
pi_32123507
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:25 schreef golfer het volgende:

[..]

Dan was er natuurlijk wel sprake van een enorm drama.
Dan had je het minder kunnen hebben, dus doe nou ook maar even niet. Haal je gram maar in het onderschriftencompetitie-topic.
pi_32123526
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan had je het minder kunnen hebben, dus doe nou ook maar even niet. Haal je gram maar in het onderschriftencompetitie-topic.
Dat zal ook niet lukken. Meneer heeft namelijk een zeer slecht gevoel voor humor.
pi_32123627
Ik kan zaterdag trouwens niet kijken - mag ik nu al zeggen dat ik de opstelling slecht vond en het spel belabberd?
pi_32123675
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Dat zal ook niet lukken. Meneer heeft namelijk een zeer slecht gevoel voor humor.
Hij heeft wel eens een goede dag hoor

En zijn onderschrift is best grappig (voor een ajacied)
  woensdag 9 november 2005 @ 18:47:09 #300
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32124058
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:32 schreef SCH het volgende:
Ik kan zaterdag trouwens niet kijken - mag ik nu al zeggen dat ik de opstelling slecht vond en het spel belabberd?
Als we gewonnen hebben wel ja.
pi_32124098
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')