Deze uitspraak heeft in elk geval mijn ogen geopend;quote:Op woensdag 9 november 2005 07:50 schreef nz1900 het volgende:
Ik had nooit gedacht deze uitspraak nog eens te doen, maar ik hoop dat ze van Italie dik verliezen en dat met liefst zoveel mogelijk ajaxieden in het veld. Misschien dat dat de ogen van mensen zal openen.
Ik denk dat het van persoonlijke voorkeur afhangt om te zeggen dat Seedorf of Van Bommel een betere voetballer is dan wel invloedrijker is voor het team of juist minder invloedrijk in Oranje.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:01 schreef Elgigante het volgende:
[..]
van Bommel is in de helft van zij optredens in Oranje een meerwaarde geweest en heeft bij de nederlagen/wanprestaties (war toch gelukkig werd gewonnen) de gehele troep over zich heen gekregen terwijl hij niet de enige was die zo slap speelde.
Seedorf heeft weliswaar 3 CL gewonnen, maar was in die finales slechts figurant en bij Milan heeft hij inderdaad een paar goede fases gekend en is hij gewoon basisspeler.
Aan zijn kwaliteiten als voetballer ligt het bij Seedorf niet, alleen zijn gebrek aan zelfkennis en arrogantie nekken hem.
Maar het is wel opvallend dat hij altijd slecht speelt als er Nederlands publiek op de tribune zit.
Zij zijn groot en ik ben klein, en dat is nieeettt eerlijkkk.quote:Op woensdag 9 november 2005 07:50 schreef nz1900 het volgende:
Ik had nooit gedacht deze uitspraak nog eens te doen, maar ik hoop dat ze van Italie dik verliezen en dat met liefst zoveel mogelijk ajaxieden in het veld. Misschien dat dat de ogen van mensen zal openen.
En wat hoop je dat de uitslag is als er meer PSV-ers dan Ajacieden in staan?quote:Op woensdag 9 november 2005 07:50 schreef nz1900 het volgende:
Jaaa!!! Daar is ie weerquote:Op woensdag 9 november 2005 09:30 schreef twi het volgende:
[..]
Zij zijn groot en ik ben klein, en dat is nieeettt eerlijkkk.
Dat kan niet, daar selecteert v Basten te slecht voorquote:Op woensdag 9 november 2005 09:36 schreef LiverpoolFC het volgende:
[..]
En wat hoop je dat de uitslag is als er meer PSV-ers dan Ajaksieden in staan?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:29 schreef jimjim1983 het volgende:lees het net van Van Bommel
wat zielig voor hem![]()
maarja, hij krijgt vast zijn kans nog wel.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:30 schreef twi het volgende:
Hij moet zulke blessuregevoelige spelers gewoon niet oproepen. Groot gelijk heeft 'ie dus gehad de afgelopen maanden
quote:Op woensdag 9 november 2005 01:48 schreef Kang-He het volgende:
Ik zie eindelijk het nut van Boateng in.
Overigens:quote:
de argumenten van jou zijn inderdaad stukken beter.........quote:Op woensdag 9 november 2005 09:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jaaa!!! Daar is ie weer![]()
![]()
![]()
Als we niks weten en geen argumenten meer hebben komt Calimero maar om de hoek, dat is makkelijk en zegt tegelijk niks![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 07:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och ik zou liever zien dat hij Babel, Maduro en meer van dat soort prutsers hun benen zou breken. (Jammer ook dat Sneijder er niet was, had hij een schop kunnen krijgen. Was al jammer dat hij van de elleboog bij Thun geen blessure heeft overgehouden, gebroken jukbeen of zo)
Zo. Eens kijken of dit even ongestraft kan als die blessure verwensingen voor v Bommel![]()
owh nee, wacht; je had GEEN argumenten. Smoel af dus.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat kan niet, daar selecteert v Basten te slecht voor![]()
Overigens ben ik toch wel voor Italië![]()
Als ik beweer dat er makkelijk een elftal opgesteld kan worden met meer PSV-ers en jij antwoord bovenstaande, dan is het niet gek dat er over calimero's gesproken wordt: er zitten namelijk exact evenveel Ajacieden als PSV-ers in de groep die tegen Italië mag optreden.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat kan niet, daar selecteert v Basten te slecht voor![]()
19999 is het nog lang niet. Dus tolk was eerderquote:Op woensdag 9 november 2005 10:04 schreef Zorro het volgende:
Sneu? Hier heb je sneu:
[..]
[..]
[..]
[..]
Overigens:
de Tolk:
Zorro
![]()
![]()
Je kunt de ironie er toch wel van inzien?quote:Op woensdag 9 november 2005 12:36 schreef SCH het volgende:
Ik vind de opmerkingen van mensen die grappig doen over de blessure Van Bommel van zeer bedenkelijk niveau
Nou nee - dit is zo'n persoonlijk drama.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:43 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Je kunt de ironie er toch wel van inzien?
het een sluit het ander niet uit.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou nee - dit is zo'n persoonlijk drama.
Zoals ik al eerder zei : je zou er bijna door gaan hopen dat Sneijder vlak voor het WK z'n been breekt en daardoor van Bommel toch nog mee gaat naar het WK.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:36 schreef SCH het volgende:
Ik vind de opmerkingen van mensen die grappig doen over de blessure Van Bommel van zeer bedenkelijk niveau
Ik gun het niet iemand om een been te breken (op minister Verdonk na dan)quote:Op woensdag 9 november 2005 12:55 schreef superdude05 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei : je zou er bijna door gaan hopen dat Sneijder vlak voor het WK z'n been breekt en daardoor van Bommel toch nog mee gaat naar het WK.
Het is dat ik het Sneijder niet gun, maar anders...
allemaal ajaciedjes natuurlijkquote:Op woensdag 9 november 2005 12:36 schreef SCH het volgende:
en als we winnen wordt de "we worden wereldkampioen" hozanna steeds groter...quote:Op woensdag 9 november 2005 12:30 schreef SocialDisorder het volgende:
ik denk dat als Italië verslagen wordt, de excuses "ze waren niet fit", "het was maar een oefenwedstrijd", "het was een b-team" en dat soort direct aangevoerd zullen worden. Als Italië wint, komen de "zie je wels", "zonder vBommel redden we het niet" en dat soort ook vrijwel direct opgelepeld worden.
Voor het team lijkt het me alleen maar goed om een team als Italië te verslaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |