mede dankzij Ramon Zomer. Hij verdient ook wel een uitnodiging. Goede verdediger en linkspootquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Martijn Reuser
als er iemand slecht bezig was Zaterdag tegen Twente was hij het wel. Hij kwam er totaal aan alle fronten niet aan te pas. Alleen 1 gelukkige assist
Whehequote:Op dinsdag 8 november 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
Ik verwacht nu een selectie van Theo Janssen of Martijn Reuser.
Wel een echte Amsterdammer. Anders Ferry van Lare. Die zit nu ook op de bank.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Martijn Reuser
als er iemand slecht bezig was Zaterdag tegen Twente was hij het wel. Hij kwam er totaal aan alle fronten niet aan te pas. Alleen 1 gelukkige assist
Van de nos site.quote:Zware enkelblessure Van Bommel
Mark van Bommel is op de training van Oranje ernstig geblesseerd geraakt. Bij een botsing met George Boateng liep hij een gescheurde enkelband op, die hem een week of acht aan de kant houdt. Daardoor mist de middenvelder van Barca ook de topper met Real Madrid over twee weken.
Bondscoach Marco van Basten roept in de aanloop naar het oefenduel met Italië van zaterdag geen vervanger op voor Van Bommel, die na een afwezigheid van enige maanden zijn rentree maakte bij Oranje.
Als hij zo door blijft voetballen verdiend ie dat zeker. Zeker iemand voor de toekomstquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:56 schreef 9christensen het volgende:
[..]
mede dankzij Ramon Zomer. Hij verdient ook wel een uitnodiging. Goede verdediger en linkspoot
5 maarquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Maar is het nou waar dat Cairo voor Van Nistelrooy zn pijntje is opgeroepen, edus als spits zou moeten gaan spelen? Want ik kan er minimaal 5 opnoemen die dan eerder opgeroepen zouden moeten worden
Wie zegt dat we dik ingemaakt worden? Een saai gelijkspel of een nipte overwinning na een oersaaie pot ligt meer in de lijn der verwachting.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:01 schreef Noca het volgende:
Ben trouwens benieuwd hoe dik we ingemaakt gaan worden zaterdag
Lekker italiaans zeg maar...quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:03 schreef DIJK het volgende:
[..]
Wie zegt dat we dik ingemaakt worden? Een saai gelijkspel of een nipte overwinning na een oersaaie pot ligt meer in de lijn der verwachting.
Verdient ie zeker. Roep ik ook al een paar jaar, maar dat werd eerder vaak weg gehoond omdat ie "slechts" bij Twente speelt en niet bij Ajax.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:56 schreef 9christensen het volgende:
[..]
mede dankzij Ramon Zomer. Hij verdient ook wel een uitnodiging. Goede verdediger en linkspoot
Zomer heeft meer potentie dan een Opdam of Mathijsen op die leeftijd hadden.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:16 schreef methodmich het volgende:
Zomer is zonder Majsto toch een stuk minder?
Het idee was volgens mij dat Kuijt dan als spits ging spelen en dat Cairo stand-in op de rechtsbuiten positie zou zijn, die door het opschuiven van Kuijt niet meer dubbel bezet zou zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Maar is het nou waar dat Cairo voor Van Nistelrooy zn pijntje is opgeroepen, edus als spits zou moeten gaan spelen? Want ik kan er minimaal 5 opnoemen die dan eerder opgeroepen zouden moeten worden
Met zomer valt dat best mee. Hij speelt ook goed in jong oranje hij leert wel veel van zo iemand als Majstorovic.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:16 schreef methodmich het volgende:
Zomer is zonder Majsto toch een stuk minder?
Precies, maar goed dat Sneijder is afgevallen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:33 schreef LuukBes het volgende:
Maar goed, allemaal 2e keus die afvalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |