Niks, zeg ik ook nergens geef alleen aan wat er echt lachwekkend is.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:28 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
En wat heb ik daar mee te maken?
Bij PSV is het voetbal ook niet je van het, maar daar werken ze ook goed samen. En net of Herr von Bommel dat gaat oplossenquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als ze zo fantastisch samen kunnen werken waarom laten ze dan geen fantastisch voetbal zien? (op in totaal een dik half uur na ofzo)
Kuch Maduro, en verdedigend goed en aanvallend beter dan Markquote:
Omdat ik het voor Bommel opneem ben ik meteen een PSVer?quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Niks, zeg ik ook nergens geef alleen aan wat er echt lachwekkend is.
Nee maar jij doet net of van Basten ons met dit elftal wereldkampioen gaat maken terwijl ze nog maar erg weinig hebben laten zien...quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Bij PSV is het voetbal ook niet je van het, maar daar werken ze ook goed samen. En net of Herr von Bommel dat gaat oplossen
Zet die Ajax bril nou eens af, zo is het erg moeilijk om jou serieus te nemenquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Kuch Maduro, en verdedigend goed en aanvallend beter dan Mark
Daarnaast hebben we nog Davids met toch jaren meer ervaring op dit niveau dan MarkEn Sneijder kan er ook aardig de beuk erin gooien.
Zeg ik nergensquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee maar jij doet net of van Basten ons met dit elftal wereldkampioen gaat maken terwijl ze nog maar erg weinig hebben laten zien...
Sinds wanneer en hoeveel internationale ervaring heeft hij?quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Kuch Maduro, en verdedigend goed en aanvallend beter dan Mark
Die gaat ook niet meequote:Daarnaast hebben we nog Davids met toch jaren meer ervaring op dit niveau dan Mark
Nou dat zou hij misschien kunnen maar dan nog is het twee keer blazen en hij ligt om.quote:En Sneijder kan er ook aardig de beuk erin gooien.
Ik zeg nergens dat jij een PSV'er bentquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:32 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Omdat ik het voor Bommel opneem ben ik meteen een PSVer?![]()
Nou lachwekkend is dat, vertel dan tenminste een goede mop oid![]()
Waarom begin je dan over spandoeken van PSV supporters?quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat jij een PSV'er bent
Maduro vind ik veel beter in de aanvoer naar de aanval, al zal Mark dat nu ook wel beter geleerd krijgen bij Barca. Maar op dit moment vind ik Maduro gewoon beter op die plek.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:34 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Zet die Ajax bril nou eens af, zo is het erg moeilijk om jou serieus te nemen![]()
Maduro is verdedigend inderdaad beter dan Bommel, maar aanvallend zeker niet.
Damn dus omdat ik over spandoeken in het PSV stadion begin zeg ik meteen dat jij een PSV supporter bent?quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:35 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Waarom begin je dan over spandoeken van PSV supporters?![]()
![]()
![]()
Maduro speelt op een hele andere plek, en op die plek zal hij best beter zijn ja. Net zoals Bommel beter is op de plek waar hij staat (rechts op het middenveld).quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Maduro vind ik veel beter in de aanvoer naar de aanval, al zal Mark dat nu ook wel beter geleerd krijgen bij Barca. Maar op dit moment vind ik Maduro gewoon beter op die plek.
Ik kan zo wel tientallen, zo niet honderden zaken opnoemen die ik lachwekkend vind. Die hoeven niet eens iets met voetbal te maken te hebben.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Damn dus omdat ik over spandoeken in het PSV stadion begin zeg ik meteen dat jij een PSV supporter bent?:'(:D.
Ik geef alleen dat ik dat lachwekkend vind
Hmmz misschien daaro idd, maar ik ga nu ff af op de mening van een paar PSV'ers die ik ken en Derksen die het niet begrijpen wat Maduro er doet want Mark moet op die plek. Rechts op het middenveld zal ik zelf ook niet een betere weten eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:38 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Maduro speelt op een hele andere plek, en op die plek zal hij best beter zijn ja. Net zoals Bommel beter is op de plek waar hij staat (rechts op het middenveld).
Je begrijpt me verkeed, jij vond mijn mening lachwekkend en ik gaf aan wat er in deze discusie echt lachwekkend was (nou ja zit niet echt in de discussie maar heeft er wel meet te makenquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:39 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Ik kan zo wel tientallen, zo niet honderden zaken opnoemen die ik lachwekkend vind. Die hoeven niet eens iets met voetbal te maken te hebben.Die haal ik er toch ook niet ineens bij?
![]()
Nou, daar meteen mijn puntquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeed, jij vond mijn mening lachwekkend en ik gaf aan wat er in deze discusie echt lachwekkend was (nou ja zit niet echt in de discussie maar heeft er wel meet te maken)
Nou nou wat een punt zeg, ik vind de hele discussie om van Bommel lachwekkend.quote:
Boulahrouz blijkt een prima versterking, alle lof voor Marco in deze. Maar die ene gelukte speler bij naast de hele rij probeersels is wel een beetje een treurig gezicht hoor. Ik denk dat het onderhand een heel elftal mislukkelingen is. Het selecteren van AZ spelers was natuurlijk sowieso aan de orde omdat zij toen (en nu nog) erg goed speelden. Dat was voor Portugal nog echt niet zo duidelijk. Het is klein van je om dan te komen met geleuter over dat Advocaat de AZ selectie negeerde. Opdam heeft mij sowieso nog altijd niet kunnen overtuigen eerlijk gezegd. Maar ik moet toegeven dat we niet zoveel opties hebben. Je hebt mij trouwens ook toen NOOIT horen klagen over de selectie van Opdam, Boulahrouz of Mathijsen, dat waren in ieder geval nog probeersels die het proberen waard waren. Maar Denneboom, v/d Berg of Meerdink waren bij voorbaat gewoon kansloos. En een belediging voor het Nederlands publiek.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:00 schreef LuukBes het volgende:
Het ligt er gewoon dik op bij jou. Wat een ontzettend geouwehoer en gezeik. Mislukte selectiespelers opnoemen zoals Denneboom en v.d. Bergh, maar intussen toenmalig RKC'er Boularouz weglaten als succesvol probeersel. Of de aanvankelijk compleet geneerde AZ-selectie (in Portugal en onder Advocaat) waar iedereen van riep dat ze tekort kwamen (ze komen immers niet uit de top 3...), maar intussen draaien ze moeiteloos mee en hebben ze grote bijdrage geleverd aan de succesvolle reeks. Weet nog goed al die "kneuzen-kermis-kenners" die het totaal niet zagen zitten in Opdam en Mathijsen toen die voor het eerst opgeroepen werden. Het zou een ramp worden tegen Engeland met oefenen. Hij zou op zijn bek gaan etc etc. Over kneuzen gesproken.
Ik zie een middenveld met VdV-Cocu-Davids-vBommel anders best zitten. In een nette 4-4-2. Hoeft niemand voor naar huis hoor. En dat Davids of van Bommel als bankzitter een zuurpruim zouden zijn is ook prietpraat, dat zijn prima profs (ik denk zelfs dat er weinig betere professionals zijn) die echt wel weten wat bankzitten is.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:00 schreef LuukBes het volgende:
Je zou hem kunnen verwijten dat ie niet vantevoren ziet dat sommige spelers niet het niveau aankunnen, maar kennelijk wil hij die spelers op Oranjeniveau testen i.p.v. alleen beoordelen in clubverband. En nee Davids moet niet mee als bankzitter. En waar moet ie spelen dan. Moet Cocu soms wegwezen dan ? Moet VdV thuisblijven ? Altijd dat domme geroep van die en die moet mee, zonder na te denken wie dan weg moet en wie niet. Davids als bankzitter is een zuurpruim. Van Bommel ook. Dus dat doet ie goed in het belang van de groepssfeer om beide buiten de boot te houden.
4 ja. Ik denk ook dat Ellery dacht dat een van zijn vrienden Jorritsma nadeedquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
Ellery Cairo.
Dat las ik gisteren en toen moest ik toch echt erg hard gelachen. Al wel 3 duels in de Bundesliga gespeeld, misschien 4 als ie dit weekend mee speelde.
Zal Ellery zelf ook gedacht hebben dat men hem voor de gek hield?
Volgens mij heeft Oranje niet één wereldster.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Nou nou wat een punt zeg, ik vind de hele discussie om van Bommel lachwekkend.
Want net of het van hem afhangt hoe ver we komen en of we wereld kampioen gaan worden, van Bommel is een goed speler maar geen wereldster.
Mwah van Nistelrooy is anders best een wereldster. Al dan niet terecht.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:05 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Oranje niet één wereldster.
Meerdink hoort daar zeker niet bij, die zou als rechtsbuiten niet misstaan als je het afzet tegenover wat Kuyt daar brengt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:57 schreef DIJK het volgende:
[..]
Boulahrouz blijkt een prima versterking, alle lof voor Marco in deze. Maar die ene gelukte speler bij naast de hele rij probeersels is wel een beetje een treurig gezicht hoor. Ik denk dat het onderhand een heel elftal mislukkelingen is. Het selecteren van AZ spelers was natuurlijk sowieso aan de orde omdat zij toen (en nu nog) erg goed speelden. Dat was voor Portugal nog echt niet zo duidelijk. Het is klein van je om dan te komen met geleuter over dat Advocaat de AZ selectie negeerde. Opdam heeft mij sowieso nog altijd niet kunnen overtuigen eerlijk gezegd. Maar ik moet toegeven dat we niet zoveel opties hebben. Je hebt mij trouwens ook toen NOOIT horen klagen over de selectie van Opdam, Boulahrouz of Mathijsen, dat waren in ieder geval nog probeersels die het proberen waard waren. Maar Denneboom, v/d Berg of Meerdink waren bij voorbaat gewoon kansloos. En een belediging voor het Nederlands publiek.
Het zijn absoluut geen ideale bankzitters, met name Davids niet. Ik heb die gast in de warming up tegen Macedonie eens nauwgezet in de gaten gehouden in het stadion, maar daar straalde werkelijk waar de norsheid vanaf. Wat een slappe hap zoals ie verongelijkt stond de rondo'en als een dooie. Hij vind duidelijk dat ie altijd moet spelen en beter is dan Cocu en VdV. Dat bevestigt ie ook in interviews waar ie weer ouderwets stug met een overduidelijke lichaamstaal zat te zeveren. Hij probeert wel mooie praatjes te houden dat ie blij is dat ie er weer bij zat, maar dat bleek nergens uit. Ontevreden bankzitters moet je echt niet hebben op een WK, dan krijg je Davids/Hiddink taferelen.quote:Ik zie een middenveld met VdV-Cocu-Davids-vBommel anders best zitten. In een nette 4-4-2. Hoeft niemand voor naar huis hoor. En dat Davids of van Bommel als bankzitter een zuurpruim zouden zijn is ook prietpraat, dat zijn prima profs (ik denk zelfs dat er weinig betere professionals zijn) die echt wel weten wat bankzitten is.
DAAROM moeten we ook 4-4-2 spelen. Omdat onze beste rechtsbuiten Martijn Meerdink was. Een vriendelijke gozer, maar een matige voetballer die bij AZ al zijn handjes dicht mag knijpen als hij het daar goed doet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:15 schreef LuukBes het volgende:
Meerdink hoort daar zeker niet bij, die zou als rechtsbuiten niet misstaan als je het afzet tegenover wat Kuyt daar brengt.
Zoek het maar terug hoor, ik heb het vooraf ook gezegd dat Denneboom en v/d Berg en nog een aantal zouden floppen. En ik heb bijvoorbeeld nergens gezegd dat Boulahrouz zou floppen. En ik heb helemaal geen tegenstanders opgehemeld die ons in zouden maken. Ik heb alleen gedacht dat we niet van tjechie zouden winnen. Maar dat was achteraf helemaal niet zo'n slechte gedachte, want daar kwamen we goed weg.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:15 schreef LuukBes het volgende:
Maar achteraf weet iedereen het allemaal heel goed. Je roept nu wel dat dat allemaal te verdedigen was met AZ, neemt niet weg dat maar zeer weinig mensen vertrouwen hadden. Nu ze genoeg wedstijden gespeeld hebben en niet gefaald, roept iedereen weer hypocriet dat ze het ook wel wisten dat die zouden slagen, maar ik weet nog heel goed het massale ongeloof bij tal van die selectie's, en vooral het ophemelen van de tegenstanders die wel even gehakt zouden maken van de Oranje defensie.
Het is niet om je in te slijmen bij wat spelers, het is omdat 4-4-2 de beste kansen geeft op een goed resultaat. Komt daarbij ook nog eens dat we niet eens een fatsoenlijke rechtsbuiten hebben dus dan komt een 4-3-3 (wat sowieso een verouderd concept is) of 3-4-3 (al beter, maar meestal te aanvallend) sowieso eigenlijk niet in aanmerking. Zonder fatsoenlijke rechtsbuiten moet alles over links komen, wat precies 1 van de problemen was in de kwalificatie (dan hadden we nog het geluk dat die linkerkant wel goed was).quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:15 schreef LuukBes het volgende:
En wat jouw opstelling aangaat : schei heel gauw uit over 4-4-2. Net een ongenaakbare sussecreeks achter de rug, gaat hij weer het systeem omgooien om zich in te slijmen bij wat spelers. NIks daarvan. Je gaat uit van 4-3-3- of 3-4-3, en dan moet je keuzes maken, Want je wil 2 elftallen hebben aan selectiespelers die op de trainingen tegen elkaar kunnen sparren. En dus niet 4 spitsen, en 8 linkshalven. 2 per positie.
Ik zag het op het Sportjournaal.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Lompe Boateng ookBeetje Bommeltje van het veld lopen .....
Het is eigenlijk best wel triestquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:29 schreef jimjim1983 het volgende:lees het net van Van Bommel
wat zielig voor hem![]()
maarja, hij krijgt vast zijn kans nog wel.
Nou voorlopig niet, waarschijnlijk gescheurde enkelband, ben je wel even zoet mee.quote:maarja, hij krijgt vast zijn kans nog wel.
En Boateng kon er weinig aan doen. Hij viel a.h.w. zelf ook. Ik vind het echt geinig dat van Basten nu weer op zijn oude uitspraken dat Seedorf de volgende middenvelder is zal worden gewezen. Ben erg benieuwd of ie hem erbij neemt.quote:Dramatische Oranje-rentree voor Van Bommel
8/11/2005 19:10
Het Nederlands elftal en Mark van Bommel lijkt geen gelukkige combinatie. De Barcelona-middenvelder maakte zijn comeback in het Oranje-kamp, maar verliet de eerste training met een zware enkelblessure.
Op de eerste training van het Nederlands elftal kwam George Boateng bij een partijspel ongelukkig met zijn knie terecht op de enkel van Van Bommel, die na de botsing van het veld moest worden gedragen. De veelbesproken rentree van de oud-PSV'er in Oranje is daarmee van de baan, want een eerste diagnose wijst op een gescheurde enkelband.
In tegenstelling tot Van Bommel lieten Ruud van Nistelrooy, Nigel de Jong en Khalid Boulahrouz de eerste training schieten. Het drietal kampt met respectievelijk een rib-, lies- en knieblessure en werkte een individuele training af.
Bondscoach Marco van Basten heeft met zijn selectie al rekening gehouden met het wegvallen van het aangeslagen drietal. De bondscoach riep uit voorzorg al Ellery Cairo en Kew Jaliens op. Donderdag moet meer duidelijkheid komen over de inzetbaarheid van het drietal, dat de eerste training Katwijk miste.
Nou, Boateng kwam er anders van acher aardig hard inkleunen. Is natuurlijk niet met opzet gedaan, maar echt professioneel is het niet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:36 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Nou voorlopig niet, waarschijnlijk gescheurde enkelband, ben je wel even zoet mee.
[..]
En Boateng kon er weinig aan doen. Hij viel a.h.w. zelf ook. Ik vind het echt geinig dat van Basten nu weer op zijn oude uitspraken dat Seedorf de volgende middenvelder is zal worden gewezen. Ben erg benieuwd of ie hem erbij neemt.
Inderdaad. Ik ben benieuwd wie er nu opgeroepen gaat worden als vervanger. Jammer, ik had van Bommel wel willen zien spelen zaterdagquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:48 schreef SCH het volgende:
Erg sneu!
Martijn Reuserquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
Ik verwacht nu een selectie van Theo Janssen of Martijn Reuser.
mede dankzij Ramon Zomer. Hij verdient ook wel een uitnodiging. Goede verdediger en linkspootquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Martijn Reuser
als er iemand slecht bezig was Zaterdag tegen Twente was hij het wel. Hij kwam er totaal aan alle fronten niet aan te pas. Alleen 1 gelukkige assist
Whehequote:Op dinsdag 8 november 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
Ik verwacht nu een selectie van Theo Janssen of Martijn Reuser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |