Wel een echte Amsterdammer. Anders Ferry van Lare. Die zit nu ook op de bank.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Martijn Reuser
als er iemand slecht bezig was Zaterdag tegen Twente was hij het wel. Hij kwam er totaal aan alle fronten niet aan te pas. Alleen 1 gelukkige assist
Van de nos site.quote:Zware enkelblessure Van Bommel
Mark van Bommel is op de training van Oranje ernstig geblesseerd geraakt. Bij een botsing met George Boateng liep hij een gescheurde enkelband op, die hem een week of acht aan de kant houdt. Daardoor mist de middenvelder van Barca ook de topper met Real Madrid over twee weken.
Bondscoach Marco van Basten roept in de aanloop naar het oefenduel met Italië van zaterdag geen vervanger op voor Van Bommel, die na een afwezigheid van enige maanden zijn rentree maakte bij Oranje.
Als hij zo door blijft voetballen verdiend ie dat zeker. Zeker iemand voor de toekomstquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:56 schreef 9christensen het volgende:
[..]
mede dankzij Ramon Zomer. Hij verdient ook wel een uitnodiging. Goede verdediger en linkspoot
5 maarquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Maar is het nou waar dat Cairo voor Van Nistelrooy zn pijntje is opgeroepen, edus als spits zou moeten gaan spelen? Want ik kan er minimaal 5 opnoemen die dan eerder opgeroepen zouden moeten worden
Wie zegt dat we dik ingemaakt worden? Een saai gelijkspel of een nipte overwinning na een oersaaie pot ligt meer in de lijn der verwachting.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:01 schreef Noca het volgende:
Ben trouwens benieuwd hoe dik we ingemaakt gaan worden zaterdag
Lekker italiaans zeg maar...quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:03 schreef DIJK het volgende:
[..]
Wie zegt dat we dik ingemaakt worden? Een saai gelijkspel of een nipte overwinning na een oersaaie pot ligt meer in de lijn der verwachting.
Verdient ie zeker. Roep ik ook al een paar jaar, maar dat werd eerder vaak weg gehoond omdat ie "slechts" bij Twente speelt en niet bij Ajax.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:56 schreef 9christensen het volgende:
[..]
mede dankzij Ramon Zomer. Hij verdient ook wel een uitnodiging. Goede verdediger en linkspoot
Zomer heeft meer potentie dan een Opdam of Mathijsen op die leeftijd hadden.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:16 schreef methodmich het volgende:
Zomer is zonder Majsto toch een stuk minder?
Het idee was volgens mij dat Kuijt dan als spits ging spelen en dat Cairo stand-in op de rechtsbuiten positie zou zijn, die door het opschuiven van Kuijt niet meer dubbel bezet zou zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Maar is het nou waar dat Cairo voor Van Nistelrooy zn pijntje is opgeroepen, edus als spits zou moeten gaan spelen? Want ik kan er minimaal 5 opnoemen die dan eerder opgeroepen zouden moeten worden
Met zomer valt dat best mee. Hij speelt ook goed in jong oranje hij leert wel veel van zo iemand als Majstorovic.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:16 schreef methodmich het volgende:
Zomer is zonder Majsto toch een stuk minder?
Precies, maar goed dat Sneijder is afgevallen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:33 schreef LuukBes het volgende:
Maar goed, allemaal 2e keus die afvalt.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:13 schreef Noca het volgende:
[..]
Precies, maar goed dat Sneijder is afgevallen.
* meldtquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:26 schreef golfer het volgende:
Nu kunnen de anti-Marco van Basten lieden hun gram weer gaan halen en hem beschuldigen dat door Van Bommel op te roepen die nu 8 weken uit de roulatie is.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:24 schreef Jajong het volgende:
SEEEEEDORF
Die opmerking van je in relatie tot mijn quote die je gaf. Waarom is het goed dat Sneijder afvalt.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 01:48 schreef Kang-He het volgende:
Ik zie eindelijk het nut van Boateng in.
hij heeft natuurlijk met Boateng afgesproken jij in de basis of bommelquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:26 schreef golfer het volgende:
Nu kunnen de anti-Marco van Basten lieden hun gram weer gaan halen en hem beschuldigen dat door Van Bommel op te roepen die nu 8 weken uit de roulatie is.
Van Basten gaat er van uit dat Van Nistelrooy gewoon spelen kan, daarom heeft hij Cairo uitgenodigd, eigenlijk meer voor een trainings sessie om te kijken op welk nivo hij zit en om 11 tegen 11 te spelen op de training, hiervoor is Jaliens ook uitgenodigd. Deze jongens mogen voor de wedstrijd naar huis of naar de tribune. Makaay wilde hij deze vernedering besparen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Och ik zou liever zien dat hij Babel, Maduro en meer van dat soort prutsers hun benen zou breken. (Jammer ook dat Sneijder er niet was, had hij een schop kunnen krijgen. Was al jammer dat hij van de elleboog bij Thun geen blessure heeft overgehouden, gebroken jukbeen of zo)quote:Op woensdag 9 november 2005 01:48 schreef Kang-He het volgende:
Deze uitspraak heeft in elk geval mijn ogen geopend;quote:Op woensdag 9 november 2005 07:50 schreef nz1900 het volgende:
Ik had nooit gedacht deze uitspraak nog eens te doen, maar ik hoop dat ze van Italie dik verliezen en dat met liefst zoveel mogelijk ajaxieden in het veld. Misschien dat dat de ogen van mensen zal openen.
Ik denk dat het van persoonlijke voorkeur afhangt om te zeggen dat Seedorf of Van Bommel een betere voetballer is dan wel invloedrijker is voor het team of juist minder invloedrijk in Oranje.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:01 schreef Elgigante het volgende:
[..]
van Bommel is in de helft van zij optredens in Oranje een meerwaarde geweest en heeft bij de nederlagen/wanprestaties (war toch gelukkig werd gewonnen) de gehele troep over zich heen gekregen terwijl hij niet de enige was die zo slap speelde.
Seedorf heeft weliswaar 3 CL gewonnen, maar was in die finales slechts figurant en bij Milan heeft hij inderdaad een paar goede fases gekend en is hij gewoon basisspeler.
Aan zijn kwaliteiten als voetballer ligt het bij Seedorf niet, alleen zijn gebrek aan zelfkennis en arrogantie nekken hem.
Maar het is wel opvallend dat hij altijd slecht speelt als er Nederlands publiek op de tribune zit.
Zij zijn groot en ik ben klein, en dat is nieeettt eerlijkkk.quote:Op woensdag 9 november 2005 07:50 schreef nz1900 het volgende:
Ik had nooit gedacht deze uitspraak nog eens te doen, maar ik hoop dat ze van Italie dik verliezen en dat met liefst zoveel mogelijk ajaxieden in het veld. Misschien dat dat de ogen van mensen zal openen.
En wat hoop je dat de uitslag is als er meer PSV-ers dan Ajacieden in staan?quote:Op woensdag 9 november 2005 07:50 schreef nz1900 het volgende:
Jaaa!!! Daar is ie weerquote:Op woensdag 9 november 2005 09:30 schreef twi het volgende:
[..]
Zij zijn groot en ik ben klein, en dat is nieeettt eerlijkkk.
Dat kan niet, daar selecteert v Basten te slecht voorquote:Op woensdag 9 november 2005 09:36 schreef LiverpoolFC het volgende:
[..]
En wat hoop je dat de uitslag is als er meer PSV-ers dan Ajaksieden in staan?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:29 schreef jimjim1983 het volgende:lees het net van Van Bommel
wat zielig voor hem![]()
maarja, hij krijgt vast zijn kans nog wel.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:30 schreef twi het volgende:
Hij moet zulke blessuregevoelige spelers gewoon niet oproepen. Groot gelijk heeft 'ie dus gehad de afgelopen maanden
quote:Op woensdag 9 november 2005 01:48 schreef Kang-He het volgende:
Overigens:quote:
de argumenten van jou zijn inderdaad stukken beter.........quote:Op woensdag 9 november 2005 09:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jaaa!!! Daar is ie weer![]()
![]()
![]()
Als we niks weten en geen argumenten meer hebben komt Calimero maar om de hoek, dat is makkelijk en zegt tegelijk niks![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 07:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och ik zou liever zien dat hij Babel, Maduro en meer van dat soort prutsers hun benen zou breken. (Jammer ook dat Sneijder er niet was, had hij een schop kunnen krijgen. Was al jammer dat hij van de elleboog bij Thun geen blessure heeft overgehouden, gebroken jukbeen of zo)
Zo. Eens kijken of dit even ongestraft kan als die blessure verwensingen voor v Bommel![]()
owh nee, wacht; je had GEEN argumenten. Smoel af dus.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat kan niet, daar selecteert v Basten te slecht voor![]()
Overigens ben ik toch wel voor Italië![]()
Als ik beweer dat er makkelijk een elftal opgesteld kan worden met meer PSV-ers en jij antwoord bovenstaande, dan is het niet gek dat er over calimero's gesproken wordt: er zitten namelijk exact evenveel Ajacieden als PSV-ers in de groep die tegen Italië mag optreden.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat kan niet, daar selecteert v Basten te slecht voor![]()
19999 is het nog lang niet. Dus tolk was eerderquote:Op woensdag 9 november 2005 10:04 schreef Zorro het volgende:
Sneu? Hier heb je sneu:
[..]
[..]
[..]
[..]
Overigens:
de Tolk:
Zorro
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|