Wie zegt dat we dik ingemaakt worden? Een saai gelijkspel of een nipte overwinning na een oersaaie pot ligt meer in de lijn der verwachting.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:01 schreef Noca het volgende:
Ben trouwens benieuwd hoe dik we ingemaakt gaan worden zaterdag
Lekker italiaans zeg maar...quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:03 schreef DIJK het volgende:
[..]
Wie zegt dat we dik ingemaakt worden? Een saai gelijkspel of een nipte overwinning na een oersaaie pot ligt meer in de lijn der verwachting.
Verdient ie zeker. Roep ik ook al een paar jaar, maar dat werd eerder vaak weg gehoond omdat ie "slechts" bij Twente speelt en niet bij Ajax.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:56 schreef 9christensen het volgende:
[..]
mede dankzij Ramon Zomer. Hij verdient ook wel een uitnodiging. Goede verdediger en linkspoot
Zomer heeft meer potentie dan een Opdam of Mathijsen op die leeftijd hadden.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:16 schreef methodmich het volgende:
Zomer is zonder Majsto toch een stuk minder?
Het idee was volgens mij dat Kuijt dan als spits ging spelen en dat Cairo stand-in op de rechtsbuiten positie zou zijn, die door het opschuiven van Kuijt niet meer dubbel bezet zou zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Maar is het nou waar dat Cairo voor Van Nistelrooy zn pijntje is opgeroepen, edus als spits zou moeten gaan spelen? Want ik kan er minimaal 5 opnoemen die dan eerder opgeroepen zouden moeten worden
Met zomer valt dat best mee. Hij speelt ook goed in jong oranje hij leert wel veel van zo iemand als Majstorovic.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:16 schreef methodmich het volgende:
Zomer is zonder Majsto toch een stuk minder?
Precies, maar goed dat Sneijder is afgevallen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:33 schreef LuukBes het volgende:
Maar goed, allemaal 2e keus die afvalt.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:13 schreef Noca het volgende:
[..]
Precies, maar goed dat Sneijder is afgevallen.
* meldtquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:26 schreef golfer het volgende:
Nu kunnen de anti-Marco van Basten lieden hun gram weer gaan halen en hem beschuldigen dat door Van Bommel op te roepen die nu 8 weken uit de roulatie is.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:24 schreef Jajong het volgende:
SEEEEEDORF
Die opmerking van je in relatie tot mijn quote die je gaf. Waarom is het goed dat Sneijder afvalt.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 01:48 schreef Kang-He het volgende:
Ik zie eindelijk het nut van Boateng in.
hij heeft natuurlijk met Boateng afgesproken jij in de basis of bommelquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:26 schreef golfer het volgende:
Nu kunnen de anti-Marco van Basten lieden hun gram weer gaan halen en hem beschuldigen dat door Van Bommel op te roepen die nu 8 weken uit de roulatie is.
Van Basten gaat er van uit dat Van Nistelrooy gewoon spelen kan, daarom heeft hij Cairo uitgenodigd, eigenlijk meer voor een trainings sessie om te kijken op welk nivo hij zit en om 11 tegen 11 te spelen op de training, hiervoor is Jaliens ook uitgenodigd. Deze jongens mogen voor de wedstrijd naar huis of naar de tribune. Makaay wilde hij deze vernedering besparen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Maar is het nou waar dat Cairo voor Van Nistelrooy zn pijntje is opgeroepen, edus als spits zou moeten gaan spelen? Want ik kan er minimaal 5 opnoemen die dan eerder opgeroepen zouden moeten worden
Och ik zou liever zien dat hij Babel, Maduro en meer van dat soort prutsers hun benen zou breken. (Jammer ook dat Sneijder er niet was, had hij een schop kunnen krijgen. Was al jammer dat hij van de elleboog bij Thun geen blessure heeft overgehouden, gebroken jukbeen of zo)quote:Op woensdag 9 november 2005 01:48 schreef Kang-He het volgende:
Ik zie eindelijk het nut van Boateng in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |