Wat is dat voor zielige neus?quote:Op maandag 7 november 2005 21:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[afbeelding]
Bron: Metero van vandaag
quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoezo walgelijk mannetje?
Smaken verschillen dus, ik zou hem als van Basten zijnde zeker meenemen, overal inzetbaar, kan technisch mee, is erg dynamisch en kan net dat beetje meer brengen dat soms nodig is.quote:
Misschien is het slim om de laatste paar wedstrijden van barca te kijkenquote:Op maandag 7 november 2005 19:25 schreef DIJK het volgende:
Ja maar die Ajax-spelers hebben potentie, daar gaat het om. Niet om dat gefröbel wat van Bommel daar in spanje doet.
Ik geloof ook heilig in een afspraak die van Basten gemaakt heeft omdat Ajax hem anders niet zou laten gaan om bondscoach te worden.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:03 schreef Peerkuh het volgende:
[..]
Misschien is het slim om de laatste paar wedstrijden van barca te kijken
Sinds dat Mark meer in de basis speelt hebben ze een stuk meer gewonnen. Niet te zwijgen over dat marc scoort bij barca...
En een houthakker word niet genomineerd voor middevelder van de ChampionsLeage van 2005Geloof niet dat Snijder daar ooir bij heeft gezeten.
Iedereen is er over eens dat van Bommel in oranje hoort en ook hoort te spelen. Iedereen behalve Coach Marco. Nee, die ziet liever de waarde stijgen van zijn ajax spelers, zodat hij daar later meer geld voor kan vangen.
Marco heeft iedere NL-er die ooit een bal voor PSV getrapt heeft wel al eens geselecteerd en nog steeds zeuren die PSV-ers.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:03 schreef Peerkuh het volgende:
Iedereen is er over eens dat van Bommel in oranje hoort en ook hoort te spelen. Iedereen behalve Coach Marco. Nee, die ziet liever de waarde stijgen van zijn ajax spelers, zodat hij daar later meer geld voor kan vangen.
DAAR SLA JE DE SPIJKER OP DE KOP! Goede analyse! Alleen een slechte conclusie.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:08 schreef LiverpoolFC het volgende:
Marco heeft iedere NL-er die ooit een bal voor PSV getrapt heeft wel al eens geselecteerd en nog steeds zeuren die PSV-ers.
Ben ik het opzich wel mee eens, maar heb je dan niet twee kapiteins (Bommel en Davids) op 1 schip?quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:14 schreef DIJK het volgende:
[..]
DAAR SLA JE DE SPIJKER OP DE KOP! Goede analyse! Alleen een slechte conclusie.
De conclusie had moeten zijn dat het dus niet om PSVers gaat. PUNT. Het gaat om topspelers die niet geselecteerd worden, van Bommel, Davids en misschien ook Seedorf. Maar Seedorf in mindere mate omdat die niet de juiste instelling heeft.
Die toppers met wel de juiste instelling moeten er gewoon bijzijn in duitsland. In plaats van die B-garnituur die er nu bijzit. Gewoon om ook maar enige kans te maken op een goed resultaat daar. DAAROM moeten we MET van Bommel en MET Davids naar duitsland.
Je hoeft ze toch niet allebei op te stellen..quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:18 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ben ik het opzich wel mee eens, maar heb je dan niet twee kapiteins (Bommel en Davids) op 1 schip?
Toch is er veel selectieve verontwaardiging en dan ook met name van Eindhovense kant hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:14 schreef DIJK het volgende:
[..]
De conclusie had moeten zijn dat het dus niet om PSVers gaat. PUNT. Het gaat om topspelers die niet geselecteerd worden, van Bommel, Davids en misschien ook Seedorf. Maar Seedorf in mindere mate omdat die niet de juiste instelling heeft.
Die toppers met wel de juiste instelling moeten er gewoon bijzijn in duitsland. In plaats van die B-garnituur die er nu bijzit. Gewoon om ook maar enige kans te maken op een goed resultaat daar. DAAROM moeten we MET van Bommel en MET Davids naar duitsland.
Is toch geen vergelijking?quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:08 schreef LiverpoolFC het volgende:
[..]
Marco heeft iedere NL-er die ooit een bal voor PSV getrapt heeft wel al eens geselecteerd en nog steeds zeuren die PSV-ers.
Opvallend dat die PSV-fans altijd over Van Bommel zeuren en nooit Seedorf noemen.
Het is die selectieve verontwaardiging die het gezeur om Van Bommel zo ongeloofwaardig maakt.
Seedorf heeft natuurlijk meer dan voldoende kwaliteit om in Oranje te spelen, dat staat buiten kijf.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:08 schreef LiverpoolFC het volgende:
[..]
Opvallend dat die PSV-fans altijd over Van Bommel zeuren en nooit Seedorf noemen.
Het is die selectieve verontwaardiging die het gezeur om Van Bommel zo ongeloofwaardig maakt.
Dat sowieso niet denk ik, maar misschien botst het wel in de selectie.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je hoeft ze toch niet allebei op te stellen..
Cocu is dé kapitein. Ik denk niet dat van bommel of davids daar een probleem mee heeft. Seedorf wel waarschijnlijk, vandaar dat die ook niet meemag.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:18 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ben ik het opzich wel mee eens, maar heb je dan niet twee kapiteins (Bommel en Davids) op 1 schip?
Ja maar ligt dat aan een teveel aan verontwaardiging uit Eindhoven (die van Bommel wekelijks hebben zien spelen en weten wat hij kan) of een tekort aan verontwaardiging van de rest die ook heus wel zien dat Davids en van Bommel gewoon 3 klasses beter zijn dan wat er nu geselecteerd wordt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:20 schreef Suijk het volgende:
Toch is er veel selectieve verontwaardiging en dan ook met name van Eindhovense kant hoor.
Ik vond Cocu meer de leider door het machtvaccuum wat er ontstond, hij was de enige die het gat op kon vullen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:23 schreef DIJK het volgende:
[..]
Cocu is dé kapitein. Ik denk niet dat van bommel of davids daar een probleem mee heeft. Seedorf wel waarschijnlijk, vandaar dat die ook niet meemag.
Cocu heeft het natuurlijke overwicht, de leeftijd en de kwaliteiten om de ideale leider te zijn. Davids is een ideale aanjager en gaat graag voorop in de strijd maar is als aanvoerder minder geschikt omdat het niet zo'n prater is.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:26 schreef Elgigante het volgende:
Ik vond Cocu meer de leider door het machtvaccuum wat er ontstond, hij was de enige die het gat op kon vullen.
Bij PSV heeft hij laten zien dat hij prima met van Bommel samen kan spelen en in Oranje heeft hij laten zien dat hij ook prima met Davids samen kan spelen, dat zou geen probleem moeten zijn.
Maar ik vind Davids brutaler dan Cocu en daarom meer aanvoerder, al heb ik er geen problemen mee als Cocu alle verantwoordelijkheid opeist.
Toch is Cocu nooit aanvoerder geweest met Davids in het veld als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:35 schreef DIJK het volgende:
[..]
Cocu heeft het natuurlijke overwicht, de leeftijd en de kwaliteiten om de ideale leider te zijn. Davids is een ideale aanjager en gaat graag voorop in de strijd maar is als aanvoerder minder geschikt omdat het niet zo'n prater is.
De conclusie wordt gevoed door opmerkingen als "Marco von Ajax", en "Marco en zijn Ajax-kliek" etc.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:14 schreef DIJK het volgende:
[..]
De prestaties in Oranje zijn voor Seedorf en Van Bommel zeer vergelijkbaar. Daarbij komt dat Seedorf ook regelmatig op een positie moest spelen die de zijne niet was.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Is toch geen vergelijking?
Seedorf heeft het vanaf 96 ongeveer al kunnen laten zien en onder Hiddink, Van Gaal en Advocaat heeft hij nooit iets bewezen. Bij Van Bommel ligt dit wel ff iets anders dacht ik...
Ze zijn allebei ongeveer even oud, wat zegt dat? Dat Hiddink, vGaal en Advocaat óók vBommel met opzet buiten de selectie hielden?quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Is toch geen vergelijking?
Seedorf heeft het vanaf 96 ongeveer al kunnen laten zien en onder Hiddink, Van Gaal en Advocaat heeft hij nooit iets bewezen. Bij Van Bommel ligt dit wel ff iets anders dacht ik...
Mark van Bommel heeft in Oranje dat ook nooit laten zien. In Milaan is-ie regelmatig ook regelmatig match-winnaar en is een van de 3 spelers die alle wedstrijden inde competitie gespeeld heeft. Dat is niet omdat-ie een prutser zonder de juiste instelling is hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:21 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Seedorf heeft natuurlijk meer dan voldoende kwaliteit om in Oranje te spelen, dat staat buiten kijf.
Alleen bewijst Seedorf in elke belangrijke wedstrijd die hij speelt, of het nu voor Oranje, Ajax, Madrid of Milan is dat hij het verschil níet kan maken en bovendien accepteert hij geen gezag van de trainer en dat maakt hem tot een blok aan het been in de Oranje-selectie.
Als Seedorf een mentaliteitsverandering zou ondergaan is hij van harte welkom hoor.
Lul toch niet zo slap...quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:55 schreef LiverpoolFC het volgende:
[..]
Mark van Bommel heeft in Oranje dat ook nooit laten zien. In Milaan is-ie regelmatig ook regelmatig match-winnaar en is een van de 3 spelers die alle wedstrijden inde competitie gespeeld heeft. Dat is niet omdat-ie een prutser zonder de juiste instelling is hoor.
Wrong...quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ze zijn allebei ongeveer even oud, wat zegt dat? Dat Hiddink, vGaal en Advocaat óók vBommel met opzet buiten de selectie hielden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |