abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32085654
quote:
Op maandag 7 november 2005 21:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[afbeelding]

Bron: Metero van vandaag
Wat is dat voor zielige neus?
Zullen we von der Vaart eens buiten de selectie gooien, kijken hoe half A'dam staat te piepen.
  dinsdag 8 november 2005 @ 13:09:35 #102
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_32085906
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoezo walgelijk mannetje?

Heb een keertje met uitgaan woorden met hem gehad.

Laatste seizoen toen die bij Twente voetbalde liep tie in beide wedstrijden tegen Feyenoord heel de tijd irritant te doen en scoorde die en toen liep tie uitdagen naar het vak.

Maar vind het ook gewoon geen waardige speler voor het Nederlands elftal
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_32085998
Oke, dan begrijp ik je woorden.
That's all folks!
pi_32086599
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 00:17 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Ja. Dat zeg ik toch.
Smaken verschillen dus, ik zou hem als van Basten zijnde zeker meenemen, overal inzetbaar, kan technisch mee, is erg dynamisch en kan net dat beetje meer brengen dat soms nodig is.
Yeah baby Yeah!
pi_32086715
Ik ben het meestal wel eens met van basten, maar cairo vind ik toch wat ver gezocht. Maar misschien speelt hij de sterren van de hemel in duitsland en doet hij dat binnenkort ook wel in oranje.. Zat alleen te denken, ja call me crazy..
Waarom komt Boudewijn Zenden niet in aanmerking voor oranje?
Speelt redelijk goed bij liverpool is volgens mij nog steeds een vleugelspeler
En als je mark van bommel een kans mag je seedorf ook wel eens een keer uitproberen in een oefenwedstrijd lijkt mij? Ik weet dat hij al door heel veel bondscoaches is “uitgeprobeerd” maar misschien met wat begeleiding van vB zou het wat kunnen worden.

My 2 cents..
pi_32087314
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:25 schreef DIJK het volgende:

Ja maar die Ajax-spelers hebben potentie, daar gaat het om. Niet om dat gefröbel wat van Bommel daar in spanje doet.
Misschien is het slim om de laatste paar wedstrijden van barca te kijken

Sinds dat Mark meer in de basis speelt hebben ze een stuk meer gewonnen. Niet te zwijgen over dat marc scoort bij barca...

En een houthakker word niet genomineerd voor middevelder van de ChampionsLeage van 2005 Geloof niet dat Snijder daar ooir bij heeft gezeten.

Iedereen is er over eens dat van Bommel in oranje hoort en ook hoort te spelen. Iedereen behalve Coach Marco. Nee, die ziet liever de waarde stijgen van zijn ajax spelers, zodat hij daar later meer geld voor kan vangen.
Maar als het gebeurt....gebeurt het gemoedelijk (t.maasen)
pi_32087379
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:03 schreef Peerkuh het volgende:

[..]

Misschien is het slim om de laatste paar wedstrijden van barca te kijken

Sinds dat Mark meer in de basis speelt hebben ze een stuk meer gewonnen. Niet te zwijgen over dat marc scoort bij barca...

En een houthakker word niet genomineerd voor middevelder van de ChampionsLeage van 2005 Geloof niet dat Snijder daar ooir bij heeft gezeten.

Iedereen is er over eens dat van Bommel in oranje hoort en ook hoort te spelen. Iedereen behalve Coach Marco. Nee, die ziet liever de waarde stijgen van zijn ajax spelers, zodat hij daar later meer geld voor kan vangen.
Ik geloof ook heilig in een afspraak die van Basten gemaakt heeft omdat Ajax hem anders niet zou laten gaan om bondscoach te worden.
Yeah baby Yeah!
pi_32087461
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:03 schreef Peerkuh het volgende:

Marco heeft iedere NL-er die ooit een bal voor PSV getrapt heeft wel al eens geselecteerd en nog steeds zeuren die PSV-ers.

Opvallend dat die PSV-fans altijd over Van Bommel zeuren en nooit Seedorf noemen.

Het is die selectieve verontwaardiging die het gezeur om Van Bommel zo ongeloofwaardig maakt.
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_32087607
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:08 schreef LiverpoolFC het volgende:
Marco heeft iedere NL-er die ooit een bal voor PSV getrapt heeft wel al eens geselecteerd en nog steeds zeuren die PSV-ers.
DAAR SLA JE DE SPIJKER OP DE KOP! Goede analyse! Alleen een slechte conclusie.

De conclusie had moeten zijn dat het dus niet om PSVers gaat. PUNT. Het gaat om topspelers die niet geselecteerd worden, van Bommel, Davids en misschien ook Seedorf. Maar Seedorf in mindere mate omdat die niet de juiste instelling heeft.

Die toppers met wel de juiste instelling moeten er gewoon bijzijn in duitsland. In plaats van die B-garnituur die er nu bijzit. Gewoon om ook maar enige kans te maken op een goed resultaat daar. DAAROM moeten we MET van Bommel en MET Davids naar duitsland.
pi_32087720
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:14 schreef DIJK het volgende:

[..]

De conclusie had moeten zijn dat het dus niet om PSVers gaat. PUNT. Het gaat om topspelers die niet geselecteerd worden, van Bommel, Davids en misschien ook Seedorf. Maar Seedorf in mindere mate omdat die niet de juiste instelling heeft.

Die toppers met wel de juiste instelling moeten er gewoon bijzijn in duitsland. In plaats van die B-garnituur die er nu bijzit. Gewoon om ook maar enige kans te maken op een goed resultaat daar. DAAROM moeten we MET van Bommel en MET Davids naar duitsland.
Ben ik het opzich wel mee eens, maar heb je dan niet twee kapiteins (Bommel en Davids) op 1 schip?
Yeah baby Yeah!
pi_32087751
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:18 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ben ik het opzich wel mee eens, maar heb je dan niet twee kapiteins (Bommel en Davids) op 1 schip?
Je hoeft ze toch niet allebei op te stellen..
sig verwijderd door FA
pi_32087759
quote:

[..]

Toch is er veel selectieve verontwaardiging en dan ook met name van Eindhovense kant hoor.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 8 november 2005 @ 14:21:04 #113
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_32087768
quote:

[..]

Opvallend dat die PSV-fans altijd over Van Bommel zeuren en nooit Seedorf noemen.

Het is die selectieve verontwaardiging die het gezeur om Van Bommel zo ongeloofwaardig maakt.
Is toch geen vergelijking?

Seedorf heeft het vanaf 96 ongeveer al kunnen laten zien en onder Hiddink, Van Gaal en Advocaat heeft hij nooit iets bewezen. Bij Van Bommel ligt dit wel ff iets anders dacht ik...
pi_32087774
quote:

[..]

Seedorf heeft natuurlijk meer dan voldoende kwaliteit om in Oranje te spelen, dat staat buiten kijf.
Alleen bewijst Seedorf in elke belangrijke wedstrijd die hij speelt, of het nu voor Oranje, Ajax, Madrid of Milan is dat hij het verschil níet kan maken en bovendien accepteert hij geen gezag van de trainer en dat maakt hem tot een blok aan het been in de Oranje-selectie.

Als Seedorf een mentaliteitsverandering zou ondergaan is hij van harte welkom hoor.
Yeah baby Yeah!
pi_32087800
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:20 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Je hoeft ze toch niet allebei op te stellen..
Dat sowieso niet denk ik, maar misschien botst het wel in de selectie.
Kampfgeist en teamspirit zijn voor mij het belangrijkst in Duitsland om iets te presteren.
Yeah baby Yeah!
pi_32087833
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:18 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Cocu is dé kapitein. Ik denk niet dat van bommel of davids daar een probleem mee heeft. Seedorf wel waarschijnlijk, vandaar dat die ook niet meemag.
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:20 schreef Suijk het volgende:
Toch is er veel selectieve verontwaardiging en dan ook met name van Eindhovense kant hoor.
Ja maar ligt dat aan een teveel aan verontwaardiging uit Eindhoven (die van Bommel wekelijks hebben zien spelen en weten wat hij kan) of een tekort aan verontwaardiging van de rest die ook heus wel zien dat Davids en van Bommel gewoon 3 klasses beter zijn dan wat er nu geselecteerd wordt.
pi_32087910
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:23 schreef DIJK het volgende:

[..]

Cocu is dé kapitein. Ik denk niet dat van bommel of davids daar een probleem mee heeft. Seedorf wel waarschijnlijk, vandaar dat die ook niet meemag.
Ik vond Cocu meer de leider door het machtvaccuum wat er ontstond, hij was de enige die het gat op kon vullen.
Bij PSV heeft hij laten zien dat hij prima met van Bommel samen kan spelen en in Oranje heeft hij laten zien dat hij ook prima met Davids samen kan spelen, dat zou geen probleem moeten zijn.

Maar ik vind Davids brutaler dan Cocu en daarom meer aanvoerder, al heb ik er geen problemen mee als Cocu alle verantwoordelijkheid opeist.
Yeah baby Yeah!
pi_32088157
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:26 schreef Elgigante het volgende:
Ik vond Cocu meer de leider door het machtvaccuum wat er ontstond, hij was de enige die het gat op kon vullen.
Bij PSV heeft hij laten zien dat hij prima met van Bommel samen kan spelen en in Oranje heeft hij laten zien dat hij ook prima met Davids samen kan spelen, dat zou geen probleem moeten zijn.

Maar ik vind Davids brutaler dan Cocu en daarom meer aanvoerder, al heb ik er geen problemen mee als Cocu alle verantwoordelijkheid opeist.
Cocu heeft het natuurlijke overwicht, de leeftijd en de kwaliteiten om de ideale leider te zijn. Davids is een ideale aanjager en gaat graag voorop in de strijd maar is als aanvoerder minder geschikt omdat het niet zo'n prater is.
pi_32088292
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:35 schreef DIJK het volgende:

[..]

Cocu heeft het natuurlijke overwicht, de leeftijd en de kwaliteiten om de ideale leider te zijn. Davids is een ideale aanjager en gaat graag voorop in de strijd maar is als aanvoerder minder geschikt omdat het niet zo'n prater is.
Toch is Cocu nooit aanvoerder geweest met Davids in het veld als ik me niet vergis.

Maar imo is hij ook de ideale leider voor dit Oranje.
Yeah baby Yeah!
pi_32090149
quote:

[..]

De conclusie wordt gevoed door opmerkingen als "Marco von Ajax", en "Marco en zijn Ajax-kliek" etc.

Mijn punt is ook niet of Marco van Basten een goede of slechte coach is. Aan de hand van de resultaten moet je concluderen dat-ie goed is. Op basis van de het vertoonde spel en de opmerkelijke selecties kan je daar kritische kantekeningen bij maken.

Maar het idee dat-ie alleen pro-Ajax is, dat is daarentegen veel aanvechtbaarder gezien het feit dat-ie ook iedere NL-er selecteert die ooit een bal voor PSV heeft getrapt.

Van Bommel wordt nu wel geselecteerd en Davids en Seedorf niet: is-ie dan pro-PSV en antie Ajax. Ook onzin natuurlij!
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_32090213
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:21 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Seedorf heeft het vanaf 96 ongeveer al kunnen laten zien en onder Hiddink, Van Gaal en Advocaat heeft hij nooit iets bewezen. Bij Van Bommel ligt dit wel ff iets anders dacht ik...
De prestaties in Oranje zijn voor Seedorf en Van Bommel zeer vergelijkbaar. Daarbij komt dat Seedorf ook regelmatig op een positie moest spelen die de zijne niet was.
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_32090263
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:21 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ze zijn allebei ongeveer even oud, wat zegt dat? Dat Hiddink, vGaal en Advocaat óók vBommel met opzet buiten de selectie hielden?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_32090279
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:21 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Seedorf heeft natuurlijk meer dan voldoende kwaliteit om in Oranje te spelen, dat staat buiten kijf.
Alleen bewijst Seedorf in elke belangrijke wedstrijd die hij speelt, of het nu voor Oranje, Ajax, Madrid of Milan is dat hij het verschil níet kan maken en bovendien accepteert hij geen gezag van de trainer en dat maakt hem tot een blok aan het been in de Oranje-selectie.

Als Seedorf een mentaliteitsverandering zou ondergaan is hij van harte welkom hoor.
Mark van Bommel heeft in Oranje dat ook nooit laten zien. In Milaan is-ie regelmatig ook regelmatig match-winnaar en is een van de 3 spelers die alle wedstrijden inde competitie gespeeld heeft. Dat is niet omdat-ie een prutser zonder de juiste instelling is hoor.
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_32090424
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 15:55 schreef LiverpoolFC het volgende:

[..]

Mark van Bommel heeft in Oranje dat ook nooit laten zien. In Milaan is-ie regelmatig ook regelmatig match-winnaar en is een van de 3 spelers die alle wedstrijden inde competitie gespeeld heeft. Dat is niet omdat-ie een prutser zonder de juiste instelling is hoor.
Lul toch niet zo slap...
van Bommel is in de helft van zij optredens in Oranje een meerwaarde geweest en heeft bij de nederlagen/wanprestaties (war toch gelukkig werd gewonnen) de gehele troep over zich heen gekregen terwijl hij niet de enige was die zo slap speelde.
Seedorf heeft weliswaar 3 CL gewonnen, maar was in die finales slechts figurant en bij Milan heeft hij inderdaad een paar goede fases gekend en is hij gewoon basisspeler.

Aan zijn kwaliteiten als voetballer ligt het bij Seedorf niet, alleen zijn gebrek aan zelfkennis en arrogantie nekken hem.
Maar het is wel opvallend dat hij altijd slecht speelt als er Nederlands publiek op de tribune zit.
Yeah baby Yeah!
pi_32090501
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 15:54 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Ze zijn allebei ongeveer even oud, wat zegt dat? Dat Hiddink, vGaal en Advocaat óók vBommel met opzet buiten de selectie hielden?
Wrong...

Seedorf was opmerkelijk vroeg volwassen en fysiek op het niveau om de top aan te kunnen, bovendien komt hij uit de Ajax-opleding en van Bommel uit de Fortunajeugd.

Je ziet hetzelfde bij Hasselbaink, Bhoularouz, van Nistelrooy en Makaay.
Omdat die niet al jong bij een topclub zaten kwam hun uitverkiezing ook pas laat.
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')