Daar had ik al gekeken, maar helemaal eroverheen... het is idd Disturbed... Zonder na te denken weet ik het al weer. Thnxquote:Op woensdag 2 november 2005 14:53 schreef DaFan het volgende:
[..]
En via imdb dan? Hier dus
Het zal ff zoeken zijn maar je hebt iig alle titels al. Kans is groot dat ie erbij zit.
Justin K & K-Mixx - Northern Lights ?quote:Op woensdag 2 november 2005 18:09 schreef Loutje het volgende:
Ik zoek het "housenummer" waar het volgende stukje tekst in voorkomt:
I want ya, i need ya, give it to me.
Gezongen door een vrouw, soort fluisterend.
Ik denk het niet, aangezien het een heel bekend nummer is. Heeft net voor de 2e keer in de top 40 gestaan. Heb al gekeken op top 40.nlquote:Op woensdag 2 november 2005 18:20 schreef DaFan het volgende:
[..]
Justin K & K-Mixx - Northern Lights ?
Weet je ongeveer welke week het was dit jaar?quote:Op woensdag 2 november 2005 18:24 schreef Loutje het volgende:
[..]
Ik denk het niet, aangezien het een heel bekend nummer is. Heeft net voor de 2e keer in de top 40 gestaan. Heb al gekeken op top 40.nl
Southside Spinners - Luvstruck. Dan bestaat er ook nog een 2000 en een 2005 versiequote:Op woensdag 2 november 2005 18:09 schreef Loutje het volgende:
Ik zoek het "housenummer" waar het volgende stukje tekst in voorkomt:
I want ya, i need ya, give it to me.
Gezongen door een vrouw, soort fluisterend.
Uit het vorige topic.quote:Amvanwel
Hoorde vorige week een nummer op de radio en vandaag weer, op radio 538, rond kwart over 1 's middags. Moet haast wel een nieuw nummer zijn.
Het was een redelijk snel trance nummer wat me een beetje deed denken aan sensation white anthem van een paar jaar terug. Weet iemand wat dit geweest kan zijn?
B.J. Thomas - Raindrops keep falling on my head [1970]quote:Op woensdag 2 november 2005 18:21 schreef koen_pijl het volgende:
Ik zoek dat liedje uit de reclame van actimelk ofzo dat ze zeggen: nu kan je door de regen
James Brown dan?quote:Op woensdag 2 november 2005 23:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Echt heer irritant. Ik zoek de naam van een zwarte artiest (hij is nu misschien een jaar of 70/80) Bijna iedereen heeft wel eens zijn muziek geluisterd. Geen Marvin Gaye, geen jimmy hendrix....
Super chill/relaxte muziek is het. Als ik die naam zie dan weet ik het wel.
Fijne omschrijving ik weet het
Little Richardquote:Op woensdag 2 november 2005 23:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Echt heer irritant. Ik zoek de naam van een zwarte artiest (hij is nu misschien een jaar of 70/80) Bijna iedereen heeft wel eens zijn muziek geluisterd. Geen Marvin Gaye, geen jimmy hendrix....
BB King?quote:Op woensdag 2 november 2005 23:13 schreef Cracka-ass het volgende:
The Robins - Out of the picturequote:Op donderdag 3 november 2005 10:50 schreef Pronk het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer van de TV reclame van HP waar iemand de hele tijd met fotolijstjes speelt.
stukje tekst "out of a picture, out of a frame" ofzo.
Otis Redding. Met bonuspunten voor iedereen die een ander nummer kan noemen dan Sittin' on the dock of the bayquote:Op woensdag 2 november 2005 23:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Men! Jullie vergeten Louis Armstrong..quote:Op woensdag 2 november 2005 23:13 schreef Cracka-ass het volgende:
*ook een duit in het zakje doet*quote:Op woensdag 2 november 2005 23:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Aint no sunshinequote:Op donderdag 3 november 2005 11:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Otis Redding. Met bonuspunten voor iedereen die een ander nummer kan noemen dan Sittin' on the dock of the bay.
Bill Withers en The Temptations respectievelijkquote:
Beetje jammer weerquote:Op donderdag 3 november 2005 11:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bill Withers en The Temptations respectievelijk.
En wie zou hier nu wie coveren?quote:Op donderdag 3 november 2005 11:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bill Withers en The Temptations respectievelijk.
Redding heeft My Girl inderdaad gecoverd (maar wel met de Temptations versie als basis) en Ain't No Sunshine is pas vier jaar na Redding's dood uitgekomen.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:18 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
En wie zou hier nu wie coveren?
Hard To Handle, maar alleen vanwege de cover van The Black Crowesquote:Op donderdag 3 november 2005 11:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Otis Redding. Met bonuspunten voor iedereen die een ander nummer kan noemen dan Sittin' on the dock of the bay.
bob marley ?quote:Op woensdag 2 november 2005 23:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Klinkt als een dance cover van Unchained Melody van de Righteous Brothers.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:18 schreef SummerJam2003 het volgende:
Hoe heet dat nummer dat net voor Anastacia - Pieces of a dream op 538 werd gedraait? Het is een dance nummer aan het begin zingen ze van "time goes by so slow" of iets dergelijks, en je hoort m vet vaak op de radio het is een cover van een andere, maar ik mis steeds net de titel!
Haha nee dat is hem nietquote:Op donderdag 3 november 2005 15:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Klinkt als een dance cover van Unchained Melody van de Righteous Brothers.
Dune -Hand in Handquote:Op donderdag 3 november 2005 15:53 schreef Luqq het volgende:
hmm, ik had laatst een liedje gedownload van DJ Lhasa, dit deuntje komt me ongelovelijk bekend voor van een liedje van DJ Jean, als iemand een vergelijkbaar liedje heeft alleen dan van DJ Jean, hoor ik het graag! Bij voorbaat dank!![]()
http://145.37.208.250/liedje.mp3
Volgens mij is de titel: (de) zuidenwind .......quote:Op woensdag 2 november 2005 15:43 schreef 24-7 het volgende:
Kan em dus nergens vinden, had al even gegoogled.
Nam aan dat het nummer Warme zuiderwind heet, maar lukt nergens..
Tekst gaat als volgt:
Die warme zuiderwind,
van liefde maakt me blind (ofzo)
-
-
Ik was verloren.
Is best een lekker party nummer,en zit al dagen in mijn hoofd, maar kan em niet vinden. Wie kan me helpen, zou echt top zijn.
Is dat niet gewoon "" madonna- Hung up" ??quote:Op donderdag 3 november 2005 15:18 schreef SummerJam2003 het volgende:
Hoe heet dat nummer dat net voor Anastacia - Pieces of a dream op 538 werd gedraait? Het is een dance nummer aan het begin zingen ze van "time goes by so slow" of iets dergelijks, en je hoort m vet vaak op de radio het is een cover van een andere, maar ik mis steeds net de titel!
Nieuwe madonna?quote:Op donderdag 3 november 2005 17:58 schreef Exterminator het volgende:
Hey mensen,
ik ben op zoek naar 'n nummer waarin een vrouwelijke vocals en dan op de achtergrond 'n soort abba deuntje ofzo. Althans het lijkt op de muziek van abba. Het is een beetje trance achtig nr, iig in die richting.
weet iemand welk nr ik bedoel?
Uiteraard, onder welke steen heeft hij geleefd, ik vind het een leuk nummer maar het wordt echt belachelijk vaak gedraaidquote:
JAA :quote:Op donderdag 3 november 2005 17:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon "" madonna- Hung up" ??
Gabriel Rios - Broad daylightquote:Op donderdag 3 november 2005 17:40 schreef Jaytonism het volgende:
Ik zoek een nummer van de reclame van Appelsientje Mild. Dat er een aantal Sinaasappelplukkers zogenaamd heeeeeeel geduldig w88 tot de 1e sinaasappel van de boom valt voordat ze gaan plukken. Op het einde van de reclame komt een nummer op, welke is dat?
Kwil bonuspuntenquote:Op donderdag 3 november 2005 11:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja zelf goed zoeken wil ook wel eens helpenquote:Op donderdag 3 november 2005 22:03 schreef robbedoeseos300d het volgende:
van wie is het nummer waarin op een nummer van Hazes een parodie wordt gemaakt op Rachel Hazes??
Het is idd echt lastig te vinden, nog meer mensen enig id? Of ben k echt de enige die t n hip nummer vindquote:Op donderdag 3 november 2005 16:53 schreef HV het volgende:
[..]
Volgens mij is de titel: (de) zuidenwind .......
Heb het nr. ook wel 's gehoord, maar kan je helaas niet vertellen wie het zingt.
Op Google is idd weinig te vinden.
Heb net m'n broertje ff gevraagd of hij een nr. kende met die titel (Is nogal een liefhebber van de NL.talige muziek..nou ja, voor hoe lang het duurtquote:Op donderdag 3 november 2005 23:42 schreef 24-7 het volgende:
[..]
Het is idd echt lastig te vinden, nog meer mensen enig id? Of ben k echt de enige die t n hip nummer vind![]()
Whehe luisterde weer naar de radio, kwam dat ene nummer weer voorbij, snel ff wat texten er uit opgeschreven, en thuis achter de pc neergeladen, et voila ik heb emquote:Op maandag 11 juli 2005 02:34 schreef MOD het volgende:
Net was er een nummer op de radio, die kwam voor colplay
Het leek een beetje op'queen oid, alleen der was ook een vrouw die er bij zong, het was een beetje orkest achtig, met violen en piano en vage blaas instrumenten affentoe, rustig nummer, maar de nodige climax op het end
Ik kan het niet echt goed beschrijven, alleen het nummer klonk zwaar bekend, en vond em wel mooi alleen ik weet niet hoe die heet en jah misschien dat iemand het nummer hier net ook gehoord heeft...
Alvast bedankt..
The Freemasons - Love On My Mindquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:52 schreef TheShadow het volgende:
Vanavond nog in Jensen bij het binnenkomen van 1 van de gasten! Volgens mij bij Jamai.
Er zit een zin in die lijkt op "when the heartache is over".
Vrij commercieel nummer!
Iemand?
aanvulling: het is een dancenummer
jhaaaquote:Op vrijdag 4 november 2005 08:21 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
The Freemasons - Love On My Mind
Jaaaa, dat is em.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:03 schreef HV het volgende:
[..]
Heb net m'n broertje ff gevraagd of hij een nr. kende met die titel (Is nogal een liefhebber van de NL.talige muziek..nou ja, voor hoe lang het duurt). Hij wist er 1 te noemen: Dunja - De Zuidenwind, misschien dat dat 'm is
.
Joss Stonequote:Op vrijdag 4 november 2005 20:44 schreef vcb het volgende:
op http://www.arrow.nl/jazz/indexjazz.php zie je in het midden 4 artiesten. Hoe heet zij met die blonde krullen links ook alweer??
quote:
http://homepage.ntlworld.com/gary.hart/lyricsg/gardiner.html ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:55 schreef PAA-053 het volgende:
Ik zoek een nummer met de volgende tekst, of in ieder geval iets in de train van:
"I want you to be the first I see when I wake up"
OF
"I want to wake up next to you
Want you to be the first I see in the morning"
Zoiets in ieder geval![]()
Gehoord op een vrolijke condoleance (ja, dat bestaat...)
Iemand een idee? Alvast bedankt!
Gat Decor - Passion [1992]quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:15 schreef OmeRon het volgende:
Hoe heet het nummer ook alweer wat je in dit fragment op de achtergrond hoort?
14.gifquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:59 schreef vcb het volgende:
[..]
http://homepage.ntlworld.com/gary.hart/lyricsg/gardiner.html ?![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:19 schreef bierjoost het volgende:
@superfruitig konings ingezongen heb alleen echt geen idee wat je bedoelt maar je wav staat hier op repeat!
schoppiequote:Op donderdag 3 november 2005 22:06 schreef SuperFruitig het volgende:
klikkerdeklikopditsampletje
Weet iemand waar dit vandaan komt ? Ik heb t de hele dag in mn hoofd zitten maar kan het nergens plaatsen
600kb .wav ik had geen mp3omzetprog op mn laptop
Eternal-I wanna be the only onequote:Op zaterdag 5 november 2005 00:28 schreef -Frankie- het volgende:
Ik zoek een nummer van een man en vrouw. Een enorm sky radio gehalte en best bekend nummer
Het refrein:
I wanna be the only one that (Only one I want)
I wanna be the only one, the only one, the only one
Daarnaast zingt de man:
Now You listen a minute (vrouw zingt: my lord you do)
Wie zijn dit??? Please help me
is dat dit fragment? klinkt een beetje als Enyaquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:38 schreef ozzietukker het volgende:
In het programma Schiphol Airport (ja ik weet herhalingen) is er bij het shot waar de mensen die op de aankomende passagiers te staan wachten een stukje muziek... van wie is dat?
Eternal & BeBe Winands - I wanna be the only one [1997]quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:28 schreef -Frankie- het volgende:
Ik zoek een nummer van een man en vrouw. Een enorm sky radio gehalte en best bekend nummer
Het refrein:
I wanna be the only one that (Only one I want)
I wanna be the only one, the only one, the only one
Daarnaast zingt de man:
Now You listen a minute (vrouw zingt: my lord you do)
Wie zijn dit??? Please help me
Artful Dodger feat. Craig David - Re-Rewind (The Crowd Say Bo Selecta)quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:41 schreef Hilzillah het volgende:Nummer van Craig david,
Iets met dance floor.. you know you know enz
Er zitten een hoop gekke geluidjes door het nummer. Een soort "poing" geluid
quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:38 schreef ozzietukker het volgende:
In het programma Schiphol Airport (ja ik weet herhalingen) is er bij het shot waar de mensen die op de aankomende passagiers te staan wachten een stukje muziek... van wie is dat?
als die het niet is, is het misschien Lenny Kravitz - If You Can't Say No (die werd als titelsong gebruikt)quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
is dat dit fragment? klinkt een beetje als Enya
faith evansquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:16 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar de naam van de vrouw van wijlen Notorious B.I.G. ik hoorde net haar nummer, lekker swingend. Maar kan nergens vinden hoe ze heet..
't Nummer heet dacht ik Mesmerize, maar kom gewoon niet meer op haar naam. Verschillende lijsten afgezocht, maar niets. Iemand?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:25 schreef innepin het volgende:
[..]
faith evans
edit: veel te laateerst even refreshen voor je antwoordt
Thanks!quote:Op zaterdag 5 november 2005 05:51 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Eternal & BeBe Winands - I wanna be the only one [1997]
Urban Coockie Collective - The key, the secret [1993]quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:59 schreef Messenga het volgende:
Heey mensen.
wie weet van wie het origineel komt van : The key, The secret?
I got the key, I got the secret.
Dankjequote:Op zaterdag 5 november 2005 18:05 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Urban Coockie Collective - The key, the secret [1993]
Ken hetquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:12 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Graag gedaan + herstel: tis Cookie geen Coockie![]()
Rond etenstijd, he?![]()
Nou vooruit: doe maar ff msn toevoegen danquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:55 schreef CorsaSport het volgende:
Ben al jaren op zoek naar een nummer dat ten tijde van het oranjesucces in 1988 is uitgebracht. het heeft toen ook in de hitparades gestaan.
inhoud was een nummer geremixt met radiofragmenten van jack van gelder (die totaal hysterisch wordt gelijk het wk doelpunt van bergkamp in 1998, maar dan het doelpunt van Kieft tegen ierland )
wie oh wie helpt me aan dit nummer of een linkje?
Groeten
Je hoort zeggen Masterflat (dat is een nummer) maar kan nu ff niet beluisteren of dat m is (zit op laptop) maar miss kun je daar wat mee?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:52 schreef MusicFan het volgende:
Ik zoek de titel van een liedje, wat in Qlimax 2004 werdt gedraaid, het is van de set van The Prophet & Technoboy.
Hier kun je 't luisteren
Alvast bedankt!
die lazy is inderdaad erg grappig.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:58 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik zoek een liedje, klein hitje van een jaar of twee geleden. Het heet "Feel" geloof ik, en in de clip zie je een meisje zingen en piano spelen en die piano verandert dan in een mechanisch monsterachtig iets. Ring a bell?
Tevens naam van artiest gezocht van het liedje "Lazy" waarin je een vent ziet wegrotten op een bank met allerlei afstandsbedieningen om maar niet van zijn krent te hoeven komen.
Ja, ik ben visueel ingesteld
En bij voorbaat dank voor de moeite uiteraard
Wilde gok: misschien "Mexico" van de Les Humphries Singers?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:57 schreef andre17 het volgende:
hey! weet iemand hoe dat liedje heet dat ze in walibi flevo draaien vlak voordat de trampoline show begint?? met dat Mexíco erin, ik hoop dat iemand welk ik bedoel, alvast bedankt!
Jij bent goehoed!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 06:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Artful Dodger feat. Craig David - Re-Rewind (The Crowd Say Bo Selecta)
Lazy is binnen, tnx!!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:00 schreef ikJur het volgende:
[..]
die lazy is inderdaad erg grappig.
ooow thinking that i'm lazy
edit:
heb em gevonden: Lazy - David Byrne & X Press 2
je heb ook nog een origineel van david byrne maar dat is em niet
Anyone?quote:Ik zoek een nummer van de reclame van Appelsientje Mild. Dat er een aantal Sinaasappelplukkers zogenaamd heeeeeeel geduldig w88 tot de 1e sinaasappel van de boom valt voordat ze gaan plukken. Op het einde van de reclame komt een nummer op, welke is dat?
Dat is hem.quote:Op zondag 6 november 2005 16:08 schreef DaFan het volgende:
[..]
Oorspronkelijke titel: Broad Daylight
Uitvoerende(n): Gabriel Rios
Denk ik
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
is dat dit fragment? klinkt een beetje als Enya
Gokje 1: Chicago - You're the Inspirationquote:Op zondag 6 november 2005 19:31 schreef keezert het volgende:
ha
ik zoek een rustig liedje uit de jaren 89-92 ongeveer, het refrein gaat zo: "No one loves you more than I".
wie weet welke ik bedoel
bedankt he
Bad Habit - More Than I?quote:Op zondag 6 november 2005 19:31 schreef keezert het volgende:
ha
ik zoek een rustig liedje uit de jaren 89-92 ongeveer, het refrein gaat zo: "No one loves you more than I".
wie weet welke ik bedoel
bedankt he
Quote: "Pieter Kuijpers, regisseur van een van de betere Nederlandse films dit jaar: Van God los, leek het een goed idee de release van zijn eerste lange speelfilm te laten samenvallen met een hitsingle. Hoewel de film gebaseerd is op de Bende van Venlo wilde hij iets van de Drentse feestrockers van Skik. Die hadden er wel oren naar, schreven ook een 'hit', maar in de film kwam het nummer niet.Om de simpele reden dat het nooit geproduceerd werd.quote:Op zondag 6 november 2005 18:08 schreef moemoe het volgende:
Hoe het nummer aan het einde van de film ''Van God Los'' bij de ondertiteling dus.
Is een Nederlandstalige band? Skik? Wie? Welk nummer?![]()
Het nummer heet: My Two Dadsquote:Op zondag 6 november 2005 21:13 schreef keezert het volgende:
ha
wie weet welke ik bedoel
bedankt he
Dat is hoogstwaarschijnlijk Fat Boy Slim - Ya Mamma.quote:Op zondag 6 november 2005 17:37 schreef tho_Omas het volgende:
Ik zoek een techno/techhouse-nummer waarin voortdurend "Shake, what your mother gave ya" gezegd wordt.
BVD,
PUSH THE TEMPO !quote:Op maandag 7 november 2005 13:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat is hoogstwaarschijnlijk Fat Boy Slim - Ya Mamma.
Gabriel Rios - Broadday Lightquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:27 schreef Forumpi het volgende:
Iemand gister toevallig nog '06-05' van Theo van Gogh gezien?
Nou, ik ook niet, maar op het allerlaatst kwam er nog een stukje interview met hem waaronder een mooi stukje pianomuziek werd gespeeld.
Het is een heel bekend stuk volgens mij van een film of een reclame. Iemand enig idee?
Procol Harum had ooit een nummer: Conquistadorquote:Op maandag 7 november 2005 16:28 schreef satecl het volgende:
ik zoek een nummer die netzoiets is als era - ameno. hij heet concuestador ong...maar ik weet dus niet hoe die precies heet...wie weet het wel...??
Moony - Dove?quote:Op maandag 7 november 2005 17:17 schreef Messenga het volgende:
Hoe heet dat nummer ook alweer van :
I'll be loving you forever and ever, I'll be part of you in the way I do.. blablabla?
quote:Ik zoek een nummer waarop ik meerdere keren op wedstrijden de Jive op heb moeten dansen.
Het begint met een man die iets zegt van
'And now the ....-orchestra is going to show/teach you how to jive, first you got to snap your fingers'
Hoe heet dit nummer of uitvoerende artiest?
Alvast bedankt!
Nope... het is echt een orkest dat dat nummer speelt.quote:Op maandag 7 november 2005 12:05 schreef DaFan het volgende:
Gokje: Hymn - Music Instructor
Hoe komt het dat ik dat nummer telkens verwar met Milky - Just The Way You Are ?quote:
Chemical Brothers - Block Rockin' Beatsquote:Op maandag 7 november 2005 09:30 schreef beldoire het volgende:
1: Hoe heet dat liedje wat als background music gedraaid werd bij die reclames van '10-jaar-tmf'? (het is een trance/techno nummer)
Edvard Grieg - Morgenstimmungquote:Op maandag 7 november 2005 19:43 schreef FlyingFox het volgende:
Ik zoek een klassiek nummer waar ik de naam en componist niet van weet. Heb 't effe op m'n piano gespeeld ( muziekje.mp3 )
(luister even niet naam de kwaliteit, het gaat immers om het nujmmer zelf)
Wie kan me helpen, alvast bedankt!
ik heb even gegoogled:quote:Op maandag 7 november 2005 20:40 schreef thefunny het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat op 1 van de CD's van de DAMN! Various artists stond.
De songtekst is iets als dit:
Game over
You've lost control
Your time is up
Game over
That's it. Wordt de hele tijd herhaald, klinkt ook saai, maar het is wel een geinig nummer. Ik heb gegoogeld tot ik een ons woog, maar ik kan m niet vinden. Iemand hier die weet welk nummer dit is?
is dat niet Nine Million Bicycles?quote:Op maandag 7 november 2005 20:47 schreef Parvus het volgende:
Mijn moeder wil graag het nummer hebben die bij de reclame van de CD van Katie Melua op TV werd gedraaid...Weet iemand welk nr dit is/was?
Gespeelt maar ik zou bij god niet weten welk ritme dus ik weet eigenlijk nog niet wat je bedoeltquote:Op maandag 7 november 2005 15:20 schreef OmeRon het volgende:
Hier heb ik een hele leuke. Ik zoek dit nummer, maar dit had net zo goed een quizvraag kunnen zijn.
Ik zoek een (niet al te vrolijk) nummer met een saxofoonspel erin. Het is in ieder geval geen Gerry Rafferty - Baker Street, maar ik schat wel uit ongeveer dezelfde tijd. Het saxofoonspel heeft volgens mij de volgende noten: A-F-E-D-G-E-D-C-D, en dan valt volgens mij de stem in. Ik kan er een paar tonen naast zitten, maar dan gooi je maar een Capo op je gitaar, en dan klopt het weer
Thomas Newman - American Beauty (soundtrack)quote:Op maandag 7 november 2005 22:22 schreef E-Spot het volgende:
http://www.ods.nl/amigo/amigo9/pix/sound_scene1.swf
Dat nummer zoek ik!
Ik heb werkelijk geen idee, ik ken beide nummers niet.quote:Op maandag 7 november 2005 19:18 schreef Molluck het volgende:
[..]
Hoe komt het dat ik dat nummer telkens verwar met Milky - Just The Way You Are ?
Behalve dat Moony en Milky best veel op elkaar lijkt zijn de nummers behoorlijk verschillend, kwamen die rond dezelfde tijd uit ofzo?
M'n moeder zegt dat dat em is, dus bedankt!quote:Op maandag 7 november 2005 20:56 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
is dat niet Nine Million Bicycles?
ik zou zeggen luister zelf even
Bol.com mediaplayer
Cowgum - Filthy and Rawquote:Op maandag 7 november 2005 23:00 schreef Pracissor het volgende:
Ik zoek een electro achtig nr. Het komt vaak langs op Kink, het is volgens mij van een belgische groep. In het refrein wordt 'i like it filthy and raw' door (2) vrouwen gezongen.
danke dankequote:
Niemand?quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:02 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer wat ik laats hoorde. Het is een trance/hardstyle nummer met daarin een stuk wat is geknipt de de 2e matrix film namelijk die speach die Morpeus houd als hij met zijn schip terug is in zion.
quote:Zion, hear me! It is true, what many of you have heard. The machines have gathered an army and as I speak, that army is drawing nearer to our home.
Believe me when I say we have a difficult time ahead of us. But if we are to be prepared for it, we must first shed our fear of it. I stand here, before you now, truthfully unafraid. Why? Because I believe something you do not? No, I stand here without fear because I remember. I remember that I am here not because of the path that lies before me but because of the path that lies behind me. I remember that for 100 years we have fought these machines. I remember that for 100 years they have sent their armies to destroy us, and after a century of war I remember that which matters most... We are still here! Today, let us send a message to that army. TOnight, let us shake this cave. Tonight, let us tremble these halls of earth, steel, and stone, let us be heard from red core to black sky. Tonight, let us make them remember, THIS IS ZION AND WE ARE NOT AFRAID!
Na heel wat zoeken voor je, heb ik hem voor je gevonden denk ik... Korsakoff - Still Wasted.. Ik hoop dat, dat hem is.. Ik hoor t welquote:Op maandag 7 november 2005 23:23 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Niemand?
Ik heb het dus over deze speach
[..]
In dat nummer hoor je de speech zelf ook wel dus moet haast welquote:Op maandag 7 november 2005 23:49 schreef Cornerman het volgende:
[..]
Na heel wat zoeken voor je, heb ik hem voor je gevonden denk ik... Korsakoff - Still Wasted.. Ik hoop dat, dat hem is.. Ik hoor t wel
Carl Orff - Carmina Burana.quote:Op dinsdag 8 november 2005 05:55 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik zoek de titel van de dramatische muziek die je hier kunt horen:[klik] En dan het fragment 'Uitgaan', na ongeveer 2:20. Het klinkt zo bekend maar ik weet niet hoe het heet![]()
Yes die! Dank je! Top!quote:Op maandag 7 november 2005 20:45 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
ik heb even gegoogled:
DAMN! tracklist
club caviar - game over (jfk remix) (track 10 op CD1)
die bedoel je?
W.A.S.H. - Wash (diego buffoni remix) zit het ook (grotendeels)quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:13 schreef DaFan het volgende:
[..]
In dat nummer hoor je de speech zelf ook wel dus moet haast wel![]()
O fortuna - Apotheosis of O fortuna - Fortuna featuring Satenigquote:Op dinsdag 8 november 2005 07:22 schreef DaFan het volgende:
[..]
Carl Orff - Carmina Burana.
Maar dit is een dance versie ofzo, klinkt wel gaaf, alleen weet niet wie het heeft gemaakt![]()
Thnx dit is inderdaad het nummer wat ik zochtquote:Op maandag 7 november 2005 23:49 schreef Cornerman het volgende:
[..]
Na heel wat zoeken voor je, heb ik hem voor je gevonden denk ik... Korsakoff - Still Wasted.. Ik hoop dat, dat hem is.. Ik hoor t wel
paul oakenfold(field?) - hypnotizedquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:41 schreef Thijsssss het volgende:
Mijn vorige vraag is door mezelf al beantwoord. De 'praatversie' van Secret Garden is de Jerry McGuirre versie.
Mijn volgende vraag is hoe het nummer ookalweer heet, met een clip waarin een Aziatisch uitziende vrouw constant aan het dansen is en belicht wordt door groene laserverlichting.
Alvast bedankt!
Bedankt!quote:Op dinsdag 8 november 2005 07:22 schreef DaFan het volgende:
[..]
Carl Orff - Carmina Burana.
Maar dit is een dance versie ofzo, klinkt wel gaaf, alleen weet niet wie het heeft gemaakt![]()
enquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:18 schreef WheelyBoy het volgende:
zoek een nummer, vanmiddag gehoord.
Beetje jaren '90 nummer, dance achtig, beetje de 2 unlimited style zegmaar.
Tekst die vaak gezongen werd door een man was:
"Live will never be the same, live is changing"
anyone??![]()
GAbriel Rios - Broad Daylight.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:18 schreef Boschjesman het volgende:
Dat nummer van de Appelsientje reclame. Weet iemand hoe dat heet?
Gabriel Rios - Broad Daylightquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:18 schreef Boschjesman het volgende:
jups beide baedankt.. dat is hem!quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:20 schreef bartrid het volgende:
Google zegt Haddaway - Life.
Gabriel Rios - Broad Daylightquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:18 schreef Boschjesman het volgende:
Ik heb de clip van dit nummer even bekeken en naar het nummer geluisterd, maar deze is het helaas niet. De clip is veel simpeler, constant het beeld van een vrouw die aan het dansen is in groene lasers, zonder ook maar één camerawisseling of effect.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:44 schreef Op-zicH het volgende:
[..]
paul oakenfold(field?) - hypnotized
Bizarre - Rockstar ?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:22 schreef shredder het volgende:
Hi ik zoek een rapnummer die gaat zo ongeveer:
"What chu tryin' to do (boom boom boom boom <-de beat dus) what you wanna do (boom boom boom)" en daarna wat gerap en daarna rappen ze een stukje van "Hey now, you're a rockstar" en daarna weer gerap. Het klinkt een beetje als N*E*R*D. Maar wat is het?
Noreaga - Nothin'quote:Op woensdag 9 november 2005 00:22 schreef shredder het volgende:
Hi ik zoek een rapnummer die gaat zo ongeveer:
"What chu tryin' to do (boom boom boom boom <-de beat dus) what you wanna do (boom boom boom)" en daarna wat gerap en daarna rappen ze een stukje van "Hey now, you're an all-star" en daarna weer gerap. Het klinkt een beetje als N*E*R*D. Maar wat is het?
AL Green wellicht?quote:Op woensdag 2 november 2005 23:13 schreef Cracka-ass het volgende:
MYLO vs Miami Sound Machine - Doctor Pressurequote:Op dinsdag 8 november 2005 23:49 schreef NatteTostie het volgende:
ik zoek een dance nummer en dat gaat zo " I got this feeling it's inside of me " bla bla bla bla bla
Tnx alvast
Alvast bednaktquote:Een paar maanden geleden,
Was ik op het festival van Voelegem.
Overal aanplakbiljetten met mijn foto.
Er hingen spandoeken boven de straten.
Met mijn naam, in koeien van letters.
En weer had ik die avond zo'n laaiend enthousiaste menigte, in het dorpshuis.
Maar toen ik terug kwam op m'n hotelkamer,
Helemaal alleen,... ja dat zullen er wel meer gezegd hebben die avond.
Dus op m'n hotelkamer dacht ik na over het probleem
Waar ik als grote ster toch eigenlijk wel mee zit.
Ik pakte mijn gitaar en maakte een lied.
En dat gaat zo.
Gokje: misschien is het Michelle Mcmanus of Eels..quote:Op woensdag 9 november 2005 11:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Klinkt als een remix van Peter Blanker - 't is moeilijk bescheiden te blijven [1981] Daar is in ieder geval de tekst van,. Maar vervolgens de gitaar solo van Dire Straits - Money for nothing [1989] dus voor het zelfde geld is er iemand geweest, die wat leuke bij elkaar goedklinkende stukjes bij elkaar heeft gevoegd....quote:Op woensdag 9 november 2005 11:12 schreef MarkyB het volgende:
Ik zoek een remix, deze begint met onderstaande couplet en gaat daarna verder met de gitaarsolo uit Dire Straits' I want my MTV.
[..]
Alvast bednakt
Yeah tnx!! dat is hem (H)quote:Op woensdag 9 november 2005 09:27 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
MYLO vs Miami Sound Machine - Doctor Pressure
ik heb dit nummer ff een stukje geluisterd, maar kan er geen Doors in herkennen, en denk toch bijna alle Doors nummers wel te kennenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:09 schreef Lu_uK het volgende:
ik heb me laten vertellen dat hate it or love it van 50cent enzo
De origineel daar van van the doors is maar welk nummer is dat dan?
quote:Op woensdag 9 november 2005 13:50 schreef Woutey het volgende:
Het is misschien een beetje rare en gore site:
http://www.stileproject.com/flash/dance.html
maar niet naar kijken en luisteren, geloof dat deze van de vengaboys is. maar welk liedje ook al weer?
Iemand een idee?
Jahaaa Hampton the Hamster met de Ham(p)sterdancequote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 12:00 schreef Magics het volgende:
Weet iemand waar ik de karaoke-versie van Joan Osborne - One of us zou kunnen vinden??
P to P's hebben niks
gr Magics
Heeej thanks man! hahaha hij is echt vetquote:Op woensdag 9 november 2005 17:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jahaaa Hampton the Hamster met de Ham(p)sterdance![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:24 schreef Woutey het volgende:
[..]
Heeej thanks man! hahaha hij is echt vet
Ik gok op Layo And Bushwacka - love story.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:07 schreef Thijsssss het volgende:
[..]
Ik heb de clip van dit nummer even bekeken en naar het nummer geluisterd, maar deze is het helaas niet. De clip is veel simpeler, constant het beeld van een vrouw die aan het dansen is in groene lasers, zonder ook maar één camerawisseling of effect.
Met groene lasers bedoel ik dit soort:
[afbeelding]
1 2 3 4 | gitaar: tutu du tuu~~ |
Die gitaarintro lijkt daar met een beetje fantasie wel behoorlijk opquote:Op woensdag 9 november 2005 20:50 schreef Silentium het volgende:
'Layla' van Eric Clapton misschien?
What'll you do when you get lonely
And nobody's waiting by your side?
You've been running and hiding much too long.
You know it's just your foolish pride.
Layla, you've got me on my knees.
Layla, I'm begging, darling please.
Layla, darling won't you ease my worried mind.
I tried to give you consolation
When your old man had let you down.
Like a fool, I fell in love with you,
Turned my whole world upside down.
Chorus
Let's make the best of the situation
Before I finally go insane.
Please don't say we'll never find a way
And tell me all my love's in vain.
Door Wende Snijders bedoel je....quote:Op woensdag 9 november 2005 20:37 schreef Roi het volgende:
Dat Franse nummer wat gezongen werd door een model wat je vandaag kon zien bij De wereld draait door..
zou wel schandalig zijn als het dat isquote:Op woensdag 9 november 2005 20:50 schreef Silentium het volgende:
'Layla' van Eric Clapton misschien?
Nee maar de presentator vroeg aan haar haar (quote:Op woensdag 9 november 2005 21:45 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Door Wende Snijders bedoel je....
Ja dat is 'm. Ik heb toch te voorschijn kunnen googlen. De naam wordt trouwens afgekort tot N.O.R.E. Khoor het vaak in clubs.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:53 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Noreaga - Nothin'![]()
en inderdaad een Neptunes productie, één van de eerste
Ehm.. Cranberries - Zombie? "In your head, in your head, they're still fighting"quote:Op woensdag 9 november 2005 22:53 schreef Jeff89 het volgende:
Ik zoek een nummer, waarvan ik eigenlijk alleen een remix van heb gehoord..
Het is pop gok ik zo, en de enige text die ik me nog kan herinneren (ik was onder invloed) was "In my head, In my head" en iets van "I wil fight it" (langgerekte I bij it)
Thats the onequote:Op woensdag 9 november 2005 23:37 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Ehm.. Cranberries - Zombie? "In your head, in your head, they're still fighting"
Global Deejays - The sound of San Fransisco [2005]quote:Op woensdag 9 november 2005 23:55 schreef NX het volgende:
Kwam een clip tegen op dumpalink
Vind de muziek net zo geil als de clip
Alleen weet niet hoe heet nummer heet, of wie de artist is... Volgens mij is het een recente mix...
TE BELUISTEREN OP
http://www.dumpalink.com/media/1131533599/Webcam_Chick_Daphne_
Bedankt alvast...
Ja dat is emquote:Op woensdag 9 november 2005 21:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zou wel schandalig zijn als het dat is
Oh mijn God wat een Breezahquote:Op woensdag 9 november 2005 23:55 schreef NX het volgende:
Kwam een clip tegen op dumpalink
Vind de muziek net zo geil als de clip
Alleen weet niet hoe heet nummer heet, of wie de artist is... Volgens mij is het een recente mix...
TE BELUISTEREN OP
http://www.dumpalink.com/media/1131533599/Webcam_Chick_Daphne_
Bedankt alvast...
Thanx dude...quote:Op donderdag 10 november 2005 00:06 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Global Deejays - The sound of San Fransisco [2005]
Oh god, you're serious?quote:Op donderdag 10 november 2005 00:10 schreef shredder het volgende:
[..]
Oh mijn God wat een Breezah!
Het staat verder in de comment van wie het liedje is
http://www.dumpalink.com/post/1131533599/Webcam_Chick_Daphne
(Benny Benassi ...San Fransisco...)
Jij misschien Mr DJ? Ik had t op msn al gevraagd, maar je was er niet.quote:
gr Magicsquote:Weet iemand waar ik de karaoke-versie van Joan Osborne - One of us zou kunnen vinden??
P to P's hebben niks
Yves LaRock - Zookey (Lift Your Leg Up)quote:Op woensdag 9 november 2005 23:31 schreef steve2003 het volgende:
goedenavond dames en heren,
ik ben op zoek naar een nummer wat je de laatste tijd vrij vele in clubs hoort, het is een erg vrolijk nummer met van die carabische steal drums er doorheen... wie weet welke nummer ik zou kunnen bedoelen
mijn dank zou groot zijn
De zangeres heette in ieder geval Carla Bruni, het nummer dacht ik "Quelqu'un m'a dit"quote:Op woensdag 9 november 2005 20:37 schreef Roi het volgende:
Dat Franse nummer wat gezongen werd door een model wat je vandaag kon zien bij De wereld draait door..
Heb 'm eindelijk gevonden: Deep Dish - Money For Nothingquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:13 schreef MarkyB het volgende:
een cafe liedje:
lekkere beat en dan een electrische gitaar er doorheen... ik kan het niet beter omschrijven
quote:Op donderdag 10 november 2005 09:27 schreef Mark het volgende:
[..]
De zangeres heette in ieder geval Carla Bruni, het nummer dacht ik "Quelqu'un m'a dit"
Ja, dat is 'm, Fort Minor - Believe mequote:Op donderdag 10 november 2005 10:06 schreef 3rdStrike het volgende:
[..]
Bob Sinclair - Love Generationquote:Op donderdag 10 november 2005 16:56 schreef Koewam het volgende:
Hoe heet dat nummer met dat gefluit erdoorheen? Maar er wordt niet echt in gezongen of zo...
Het is een bekend nummerHoorde het bij het uitgaan.
En de videoclip speelt zich in de VS af.
Danke.
man/wijf? Je weet het niet meerquote:Op donderdag 10 november 2005 18:19 schreef satecl het volgende:
bij Idols II was er zon smerige man/wijf die een nummer song bij de audities(drama...)...weet iemand hoe dat nummer heet, wat hij toen song..?
PS die man/wijf ging toen ook nog in gelderdome zingen met al die andere falende...
schopjequote:Op dinsdag 8 november 2005 20:37 schreef h0pje het volgende:
Ik hoorde dit nummer eest in cuba, en een paar maanden later ook in Spanje.. Het is een lied op de melodie van "Follow the leader" en de text is "Hola Bonita, bonita, bonita... Hola Bonita". Klinkt misschien stom, en waarschijnlijk is het dat ook, maar voor mij heeft het een bepaalde vakantiewaarde :]
quote:
Weetje het zeker? ik kan hem niet vinden...quote:Op donderdag 10 november 2005 19:49 schreef Molluck het volgende:
Blues Brothers - Fully Instrumental
Dat is toch met die mondharmonica? Skik - Op Fietsequote:Op donderdag 10 november 2005 20:15 schreef Messenga het volgende:
Weet Iemand hoe het nr heet wat wordt gebruikt in de nieuwe reclame van Calvé Pindakaas?
quote:Op donderdag 10 november 2005 20:12 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Weetje het zeker? ik kan hem niet vinden...
quote:Op donderdag 10 november 2005 20:18 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat is toch met die mondharmonica? Skik - Op Fietse
Hij komt me bekend voor, ik dacht eerst aan Michelle Branch, maar die is het niet..quote:Op donderdag 10 november 2005 22:00 schreef WheelyBoy het volgende:
ik zoek een nummer, wel te verstaan deze in dit .wav fragment.
love generation?quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:06 schreef Ratt het volgende:
weet iemand hoe dat nummer heet waarin een heel stuk wordt gefloten?
Met zo'n heel herkenbaar gitaar loopje dat het hele nummer lang duurt...quote:Op donderdag 10 november 2005 19:47 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hoe heet dat nummer van de Blues Brothers dat helemaal instrumentaal is?
Blues Brothers - Peter Gunn Theme.quote:Op vrijdag 11 november 2005 07:44 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Met zo'n heel herkenbaar gitaar loopje dat het hele nummer lang duurt...![]()
Do'nt Worry Be Happy?quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:06 schreef Ratt het volgende:
of dat nummer uit Kill Bill wat al honderden keren gevraagd is.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:06 schreef Ratt het volgende:
'Rondo Russo'quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:06 schreef Ratt het volgende:
Flashing for Nothing heet the remixquote:Op donderdag 10 november 2005 10:56 schreef SlaggY het volgende:
Uit het vorig topic nog:
[..]
Heb 'm eindelijk gevonden: Deep Dish - Money For Nothing
Het origineel is van de Dire Straits![]()
Wat zeg ik nou.quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:01 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Blues Brothers - Peter Gunn Theme.
dat was hemquote:Op donderdag 10 november 2005 08:50 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Yves LaRock - Zookey (Lift Your Leg Up)
Daar was ik al bang voorquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pfoeh ik heb hier heel wat Björk cd's staan en ze heeft heel veel nummers die aan die omschrijving voldoen...
"Bekende" nummers van haar zijn:
- Army of Me
- Big Time Sensuality
- Human Behaviour
- It's Oh So Quiet
- Play Dead
Het zou makkelijker zijn als je wat tekst wist, al was t maar 1 zin!
Ok! Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor, ik ga deze in ieder geval wel even beluisteren.
Volgens mij van Pete Philly. (weet het niet zekerquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:08 schreef Miesjel het volgende:
Ik zag net een nummer op TMF. Iets met "dear family and friends" Lijkt me iets Nederlands (te zien aan de clip).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |