Artful Dodger feat. Craig David - Re-Rewind (The Crowd Say Bo Selecta)quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:41 schreef Hilzillah het volgende:Nummer van Craig david,
Iets met dance floor.. you know you know enz
Er zitten een hoop gekke geluidjes door het nummer. Een soort "poing" geluid
quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:38 schreef ozzietukker het volgende:
In het programma Schiphol Airport (ja ik weet herhalingen) is er bij het shot waar de mensen die op de aankomende passagiers te staan wachten een stukje muziek... van wie is dat?
als die het niet is, is het misschien Lenny Kravitz - If You Can't Say No (die werd als titelsong gebruikt)quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
is dat dit fragment? klinkt een beetje als Enya
faith evansquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:16 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar de naam van de vrouw van wijlen Notorious B.I.G. ik hoorde net haar nummer, lekker swingend. Maar kan nergens vinden hoe ze heet..
't Nummer heet dacht ik Mesmerize, maar kom gewoon niet meer op haar naam. Verschillende lijsten afgezocht, maar niets. Iemand?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:25 schreef innepin het volgende:
[..]
faith evans
edit: veel te laateerst even refreshen voor je antwoordt
Thanks!quote:Op zaterdag 5 november 2005 05:51 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Eternal & BeBe Winands - I wanna be the only one [1997]
Urban Coockie Collective - The key, the secret [1993]quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:59 schreef Messenga het volgende:
Heey mensen.
wie weet van wie het origineel komt van : The key, The secret?
I got the key, I got the secret.
Dankjequote:Op zaterdag 5 november 2005 18:05 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Urban Coockie Collective - The key, the secret [1993]
Ken hetquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:12 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Graag gedaan + herstel: tis Cookie geen Coockie![]()
Rond etenstijd, he?![]()
Nou vooruit: doe maar ff msn toevoegen danquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:55 schreef CorsaSport het volgende:
Ben al jaren op zoek naar een nummer dat ten tijde van het oranjesucces in 1988 is uitgebracht. het heeft toen ook in de hitparades gestaan.
inhoud was een nummer geremixt met radiofragmenten van jack van gelder (die totaal hysterisch wordt gelijk het wk doelpunt van bergkamp in 1998, maar dan het doelpunt van Kieft tegen ierland )
wie oh wie helpt me aan dit nummer of een linkje?
Groeten
Je hoort zeggen Masterflat (dat is een nummer) maar kan nu ff niet beluisteren of dat m is (zit op laptop) maar miss kun je daar wat mee?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:52 schreef MusicFan het volgende:
Ik zoek de titel van een liedje, wat in Qlimax 2004 werdt gedraaid, het is van de set van The Prophet & Technoboy.
Hier kun je 't luisteren
Alvast bedankt!
die lazy is inderdaad erg grappig.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:58 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik zoek een liedje, klein hitje van een jaar of twee geleden. Het heet "Feel" geloof ik, en in de clip zie je een meisje zingen en piano spelen en die piano verandert dan in een mechanisch monsterachtig iets. Ring a bell?
Tevens naam van artiest gezocht van het liedje "Lazy" waarin je een vent ziet wegrotten op een bank met allerlei afstandsbedieningen om maar niet van zijn krent te hoeven komen.
Ja, ik ben visueel ingesteld
En bij voorbaat dank voor de moeite uiteraard
Wilde gok: misschien "Mexico" van de Les Humphries Singers?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:57 schreef andre17 het volgende:
hey! weet iemand hoe dat liedje heet dat ze in walibi flevo draaien vlak voordat de trampoline show begint?? met dat Mexíco erin, ik hoop dat iemand welk ik bedoel, alvast bedankt!
Jij bent goehoed!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 06:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Artful Dodger feat. Craig David - Re-Rewind (The Crowd Say Bo Selecta)
Lazy is binnen, tnx!!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:00 schreef ikJur het volgende:
[..]
die lazy is inderdaad erg grappig.
ooow thinking that i'm lazy
edit:
heb em gevonden: Lazy - David Byrne & X Press 2
je heb ook nog een origineel van david byrne maar dat is em niet
Anyone?quote:Ik zoek een nummer van de reclame van Appelsientje Mild. Dat er een aantal Sinaasappelplukkers zogenaamd heeeeeeel geduldig w88 tot de 1e sinaasappel van de boom valt voordat ze gaan plukken. Op het einde van de reclame komt een nummer op, welke is dat?
Dat is hem.quote:Op zondag 6 november 2005 16:08 schreef DaFan het volgende:
[..]
Oorspronkelijke titel: Broad Daylight
Uitvoerende(n): Gabriel Rios
Denk ik
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
is dat dit fragment? klinkt een beetje als Enya
Gokje 1: Chicago - You're the Inspirationquote:Op zondag 6 november 2005 19:31 schreef keezert het volgende:
ha
ik zoek een rustig liedje uit de jaren 89-92 ongeveer, het refrein gaat zo: "No one loves you more than I".
wie weet welke ik bedoel
bedankt he
Bad Habit - More Than I?quote:Op zondag 6 november 2005 19:31 schreef keezert het volgende:
ha
ik zoek een rustig liedje uit de jaren 89-92 ongeveer, het refrein gaat zo: "No one loves you more than I".
wie weet welke ik bedoel
bedankt he
Quote: "Pieter Kuijpers, regisseur van een van de betere Nederlandse films dit jaar: Van God los, leek het een goed idee de release van zijn eerste lange speelfilm te laten samenvallen met een hitsingle. Hoewel de film gebaseerd is op de Bende van Venlo wilde hij iets van de Drentse feestrockers van Skik. Die hadden er wel oren naar, schreven ook een 'hit', maar in de film kwam het nummer niet.Om de simpele reden dat het nooit geproduceerd werd.quote:Op zondag 6 november 2005 18:08 schreef moemoe het volgende:
Hoe het nummer aan het einde van de film ''Van God Los'' bij de ondertiteling dus.
Is een Nederlandstalige band? Skik? Wie? Welk nummer?![]()
Het nummer heet: My Two Dadsquote:Op zondag 6 november 2005 21:13 schreef keezert het volgende:
ha
wie weet welke ik bedoel
bedankt he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |