Nieuwe madonna?quote:Op donderdag 3 november 2005 17:58 schreef Exterminator het volgende:
Hey mensen,
ik ben op zoek naar 'n nummer waarin een vrouwelijke vocals en dan op de achtergrond 'n soort abba deuntje ofzo. Althans het lijkt op de muziek van abba. Het is een beetje trance achtig nr, iig in die richting.
weet iemand welk nr ik bedoel?
Uiteraard, onder welke steen heeft hij geleefd, ik vind het een leuk nummer maar het wordt echt belachelijk vaak gedraaidquote:
JAA :quote:Op donderdag 3 november 2005 17:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon "" madonna- Hung up" ??
Gabriel Rios - Broad daylightquote:Op donderdag 3 november 2005 17:40 schreef Jaytonism het volgende:
Ik zoek een nummer van de reclame van Appelsientje Mild. Dat er een aantal Sinaasappelplukkers zogenaamd heeeeeeel geduldig w88 tot de 1e sinaasappel van de boom valt voordat ze gaan plukken. Op het einde van de reclame komt een nummer op, welke is dat?
Kwil bonuspuntenquote:Op donderdag 3 november 2005 11:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Otis Redding. Met bonuspunten voor iedereen die een ander nummer kan noemen dan Sittin' on the dock of the bay.
Ja zelf goed zoeken wil ook wel eens helpenquote:Op donderdag 3 november 2005 22:03 schreef robbedoeseos300d het volgende:
van wie is het nummer waarin op een nummer van Hazes een parodie wordt gemaakt op Rachel Hazes??
Het is idd echt lastig te vinden, nog meer mensen enig id? Of ben k echt de enige die t n hip nummer vindquote:Op donderdag 3 november 2005 16:53 schreef HV het volgende:
[..]
Volgens mij is de titel: (de) zuidenwind .......
Heb het nr. ook wel 's gehoord, maar kan je helaas niet vertellen wie het zingt.
Op Google is idd weinig te vinden.
Heb net m'n broertje ff gevraagd of hij een nr. kende met die titel (Is nogal een liefhebber van de NL.talige muziek..nou ja, voor hoe lang het duurtquote:Op donderdag 3 november 2005 23:42 schreef 24-7 het volgende:
[..]
Het is idd echt lastig te vinden, nog meer mensen enig id? Of ben k echt de enige die t n hip nummer vind![]()
Whehe luisterde weer naar de radio, kwam dat ene nummer weer voorbij, snel ff wat texten er uit opgeschreven, en thuis achter de pc neergeladen, et voila ik heb emquote:Op maandag 11 juli 2005 02:34 schreef MOD het volgende:
Net was er een nummer op de radio, die kwam voor colplay
Het leek een beetje op'queen oid, alleen der was ook een vrouw die er bij zong, het was een beetje orkest achtig, met violen en piano en vage blaas instrumenten affentoe, rustig nummer, maar de nodige climax op het end
Ik kan het niet echt goed beschrijven, alleen het nummer klonk zwaar bekend, en vond em wel mooi alleen ik weet niet hoe die heet en jah misschien dat iemand het nummer hier net ook gehoord heeft...
Alvast bedankt..
The Freemasons - Love On My Mindquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:52 schreef TheShadow het volgende:
Vanavond nog in Jensen bij het binnenkomen van 1 van de gasten! Volgens mij bij Jamai.
Er zit een zin in die lijkt op "when the heartache is over".
Vrij commercieel nummer!
Iemand?
aanvulling: het is een dancenummer
jhaaaquote:Op vrijdag 4 november 2005 08:21 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
The Freemasons - Love On My Mind
Jaaaa, dat is em.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:03 schreef HV het volgende:
[..]
Heb net m'n broertje ff gevraagd of hij een nr. kende met die titel (Is nogal een liefhebber van de NL.talige muziek..nou ja, voor hoe lang het duurt). Hij wist er 1 te noemen: Dunja - De Zuidenwind, misschien dat dat 'm is
.
Joss Stonequote:Op vrijdag 4 november 2005 20:44 schreef vcb het volgende:
op http://www.arrow.nl/jazz/indexjazz.php zie je in het midden 4 artiesten. Hoe heet zij met die blonde krullen links ook alweer??
quote:
http://homepage.ntlworld.com/gary.hart/lyricsg/gardiner.html ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:55 schreef PAA-053 het volgende:
Ik zoek een nummer met de volgende tekst, of in ieder geval iets in de train van:
"I want you to be the first I see when I wake up"
OF
"I want to wake up next to you
Want you to be the first I see in the morning"
Zoiets in ieder geval![]()
Gehoord op een vrolijke condoleance (ja, dat bestaat...)
Iemand een idee? Alvast bedankt!
Gat Decor - Passion [1992]quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:15 schreef OmeRon het volgende:
Hoe heet het nummer ook alweer wat je in dit fragment op de achtergrond hoort?
14.gifquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:59 schreef vcb het volgende:
[..]
http://homepage.ntlworld.com/gary.hart/lyricsg/gardiner.html ?![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:19 schreef bierjoost het volgende:
@superfruitig konings ingezongen heb alleen echt geen idee wat je bedoelt maar je wav staat hier op repeat!
schoppiequote:Op donderdag 3 november 2005 22:06 schreef SuperFruitig het volgende:
klikkerdeklikopditsampletje
Weet iemand waar dit vandaan komt ? Ik heb t de hele dag in mn hoofd zitten maar kan het nergens plaatsen
600kb .wav ik had geen mp3omzetprog op mn laptop
Eternal-I wanna be the only onequote:Op zaterdag 5 november 2005 00:28 schreef -Frankie- het volgende:
Ik zoek een nummer van een man en vrouw. Een enorm sky radio gehalte en best bekend nummer
Het refrein:
I wanna be the only one that (Only one I want)
I wanna be the only one, the only one, the only one
Daarnaast zingt de man:
Now You listen a minute (vrouw zingt: my lord you do)
Wie zijn dit??? Please help me
is dat dit fragment? klinkt een beetje als Enyaquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:38 schreef ozzietukker het volgende:
In het programma Schiphol Airport (ja ik weet herhalingen) is er bij het shot waar de mensen die op de aankomende passagiers te staan wachten een stukje muziek... van wie is dat?
Eternal & BeBe Winands - I wanna be the only one [1997]quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:28 schreef -Frankie- het volgende:
Ik zoek een nummer van een man en vrouw. Een enorm sky radio gehalte en best bekend nummer
Het refrein:
I wanna be the only one that (Only one I want)
I wanna be the only one, the only one, the only one
Daarnaast zingt de man:
Now You listen a minute (vrouw zingt: my lord you do)
Wie zijn dit??? Please help me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |