abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28694770
ik ben opzoek naar het afsluitende liedje van het programma Nos Avondetappe.
volgens mij is de zangeres Dally Da(h) ofzo.

Alvast Bedankt
  zondag 10 juli 2005 @ 23:55:32 #77
65674 RCHY
Go Cards!
pi_28695481
quote:
ik ben opzoek naar het afsluitende liedje van het programma Nos Avondetappe.
volgens mij is de zangeres Dally Da(h) ofzo.

Alvast Bedankt
dalida - buenas noches mi amor
Marketing | Social Media | Positionering: www.kroesbergen.eu | [T] @rkroesbergen
Online Marketing voor Profootballspot.com | Arizona Cardinals [T] @spot_cardinals en NFL Draft [T] @spotdraft
pi_28696229
Laatst was ik met een vriend wat muziek aan het maken in reason en toen had hij een stukje van een nummer van Jameroquai ingespeeld. Ik ben nog even verder gegaan met dat stukje, maar ik ben nu wel erg benieuwd naar het origineel!
Kort samengevat: hoe heet it nummer van Jameroquai?
stukje geluid
pi_28697503
Ik zoek ergens een CD zaak waar je CD's van Qntal kan kopen of bestellen (of een bieb waar je ze kan lenen ofzo). Tis een gothic achtig bandje.

Van een CD van hun (al wat oudere-volgens mij heet die CD 'II' maar dat weet ik niet zeker) vind ik de nummers 'palestinalied' en 'fruhling' erg leuk (denk dat ze zo heten iig) en van een nieuwe CD van ze (denk ik) heb ik laatst het nummer 'Flamma' of zoiets gehoord, ook erg lekker dansbaar.
Rest van die CD nog niet gehoord ofzo.

Ik ken de hele band verder niet, weet niet hoeveel CD's ze al hebben etc maar goed ben dus wel op zoek naar zaakje waar ze CD's van Qntal verkopen....volgens mij komen ze in augustus trouwens naar Summer Darkness in Tivo, Utrecht. Zullen ze miss ook wel zelf CD's verkopen maja daar wil ik niet op hoeven wachten hehe.

maandag 11 juli 2005 @ 02:34:49 #80
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_28698012
uit gesloten topic:
quote:
Net was er een nummer op de radio, die kwam voor colplay

Het leek een beetje op'queen oid, alleen der was ook een vrouw die er bij zong, het was een beetje orkest achtig, met violen en piano en vage blaas instrumenten affentoe, rustig nummer, maar de nodige climax op het end

Ik kan het niet echt goed beschrijven, alleen het nummer klonk zwaar bekend, en vond em wel mooi alleen ik weet niet hoe die heet en jah misschien dat iemand het nummer hier net ook gehoord heeft...

Alvast bedankt..
maar dat is ondertussen al een halfuur geleden ongeveer, dus enig waardevolle reactie denk ik niet dat dat er nog in zit.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_28698027
quote:
Op maandag 11 juli 2005 02:34 schreef MOD het volgende:
uit gesloten topic:
[..]

maar dat is ondertussen al een halfuur geleden ongeveer, dus enig waardevolle reactie denk ik niet dat dat er nog in zit.
Queen - Barcelona?
  maandag 11 juli 2005 @ 02:53:27 #82
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_28698155
quote:
Op maandag 11 juli 2005 02:36 schreef Xennia het volgende:

[..]

Queen - Barcelona?
nop al gecheckt, al mn albums overgens, maar stond er niet tussen, dus waarschijnlijk niet eens queen.. helaas.. was mooi nummer
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_28699521
Kan iemand mij helpen met deze 2 fragmenten van friends? ik wil weten hoe deze nrs heten..

thx..

1.
http://www.xs4all.nl/~hebero/friends.wav
2.
http://www.xs4all.nl/~hebero/friends2.wav
  maandag 11 juli 2005 @ 09:25:20 #84
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_28699567
1 Chris Isaak - Wicked Games

2 Klinkt als Carl Orff's Carmina Burana (Oh Fortuna)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_28699593
quote:
Op maandag 11 juli 2005 09:25 schreef Mark het volgende:
1 Chris Isaak - Wicked Games

2 Klinkt als Carl Orff's Carmina Burana (Oh Fortuna)
  maandag 11 juli 2005 @ 09:38:41 #86
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_28699731
quote:
Op maandag 11 juli 2005 02:36 schreef Xennia het volgende:

[..]

Queen - Barcelona?
..en als je zoekt op Freddie Mercury & Montserrat Caballe?
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
  maandag 11 juli 2005 @ 09:53:30 #87
94969 Ms.Bitters
moeilijke naam
pi_28699955
quote:
Op maandag 11 juli 2005 00:21 schreef menesis het volgende:
Laatst was ik met een vriend wat muziek aan het maken in reason en toen had hij een stukje van een nummer van Jameroquai ingespeeld. Ik ben nog even verder gegaan met dat stukje, maar ik ben nu wel erg benieuwd naar het origineel!
Kort samengevat: hoe heet it nummer van Jameroquai?
stukje geluid
Virtual Insanity
The captain has NO need for biscuits!
pi_28700013
Ik zoek de tune van het tvprogramma "The Trip" op MTV. Het is een gitaar die je hoort spelen, maar er wordt in dat stukje niet gezongen.
  maandag 11 juli 2005 @ 10:02:08 #89
94969 Ms.Bitters
moeilijke naam
pi_28700092
quote:
Op maandag 11 juli 2005 09:57 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik zoek de tune van het tvprogramma "The Trip" op MTV. Het is een gitaar die je hoort spelen, maar er wordt in dat stukje niet gezongen.
white stripes - seven nation army?
The captain has NO need for biscuits!
pi_28700194
quote:
Op maandag 11 juli 2005 10:02 schreef Ms.Bitters het volgende:

[..]

white stripes - seven nation army?
Nou vanavond maar even downloaden, zit nu op het werk. Kijken of dit het is wat ik bedoel.
pi_28700238
quote:
Op maandag 11 juli 2005 01:41 schreef tulpje6 het volgende:
Ik zoek ergens een CD zaak waar je CD's van Qntal kan kopen of bestellen (of een bieb waar je ze kan lenen ofzo). Tis een gothic achtig bandje.

Van een CD van hun (al wat oudere-volgens mij heet die CD 'II' maar dat weet ik niet zeker) vind ik de nummers 'palestinalied' en 'fruhling' erg leuk (denk dat ze zo heten iig) en van een nieuwe CD van ze (denk ik) heb ik laatst het nummer 'Flamma' of zoiets gehoord, ook erg lekker dansbaar.

Ik ken de hele band verder niet, weet niet hoeveel CD's ze al hebben etc maar goed ben dus wel op zoek naar zaakje waar ze CD's van Qntal verkopen....volgens mij komen ze in augustus trouwens naar Summer Darkness in Tivo, Utrecht. Zullen ze miss ook wel zelf CD's verkopen maja daar wil ik niet op hoeven wachten hehe.

Lala land in Den Haag. www.industrial.nl
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  maandag 11 juli 2005 @ 10:12:22 #92
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_28700288
quote:
Op maandag 11 juli 2005 10:07 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Nou vanavond maar even downloaden, zit nu op het werk. Kijken of dit het is wat ik bedoel.
Jawel, die is hier namelijk al vaker gevraagd
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_28701939
quote:
Net was er een nummer op de radio, die kwam voor colplay

Het leek een beetje op'queen oid, alleen der was ook een vrouw die er bij zong, het was een beetje orkest achtig, met violen en piano en vage blaas instrumenten affentoe, rustig nummer, maar de nodige climax op het end

Ik kan het niet echt goed beschrijven, alleen het nummer klonk zwaar bekend, en vond em wel mooi alleen ik weet niet hoe die heet en jah misschien dat iemand het nummer hier net ook gehoord heeft...

Alvast bedankt..
Op heb ik de 1e en 2e CD van Coldplay maar ik kan me niet herinneren dat daar een vrouwenstem in zit...

* neemt nog maar een

[ Bericht 7% gewijzigd door menesis op 11-07-2005 12:04:53 ]
  maandag 11 juli 2005 @ 11:42:50 #94
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_28702370
Er staat: "die kwam voor Coldplay"
Dommage arachide-fromage
  maandag 11 juli 2005 @ 16:40:03 #95
79671 Slofsky
De huiskat
pi_28710182
quote:
Op zondag 10 juli 2005 20:16 schreef Slofsky het volgende:
Ik zit al de hele dag met het nummer van de nieuwe Randstad commercial in m'n hoofd. Commercial is op http://www.yourfuture.tv/site2.0/player/yourfuture/custom/default.asp?id=737&partner=randstad&site=yourfuture','','scrollbars=no,resizable=no te zien en te beluisteren.

Weet iemand misschien welk nummer er op de achtergrond wordt gespeeld ?
Niemand ?
pi_28710826
Okj ik zat net in de auto en toen kwam er een liedje van Blof langs!

Met de tekst:

Liever iets kwijt zijn wat je mist, dan iets hebben waar je niks aan hebt

Iniedergeval iets in die strekking!

Weet iemand hoe dat liedje heet?

alvast bedankt!!!!

(sorry voor topic nog hehehe)
pi_28712522
Liever kwijt zijn waar je echt van houdt
Dan iets houden wat je toch niet mist

Dichterbij dan Ooit
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_28713947
quote:
Op maandag 11 juli 2005 18:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Liever kwijt zijn waar je echt van houdt
Dan iets houden wat je toch niet mist

Dichterbij dan Ooit
thnx!
pi_28718198
Ik hoorde gisteren ergens een Franse versie van 'The Promise You Made', ooit gezongen door Cock Robin en pas in dance-versie uitgebracht door Kate Ryan (Franse artieste).

Veel informatie, maar ook door Google, kom ik niet op de Franse versie.. hopelijk weet één van jullie welke ik zoek! Bedankt!!!
pi_28720117
quote:
Op maandag 11 juli 2005 01:41 schreef tulpje6 het volgende:

Of natuurlijk VelvetMusic.nl
zie: http://www.velvetmusic.nl/shopping/snelzoektemplate.php?search=name&trefwoord=qntal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')