dalida - buenas noches mi amorquote:ik ben opzoek naar het afsluitende liedje van het programma Nos Avondetappe.
volgens mij is de zangeres Dally Da(h) ofzo.
Alvast Bedankt
maar dat is ondertussen al een halfuur geleden ongeveer, dus enig waardevolle reactie denk ik niet dat dat er nog in zit.quote:Net was er een nummer op de radio, die kwam voor colplay
Het leek een beetje op'queen oid, alleen der was ook een vrouw die er bij zong, het was een beetje orkest achtig, met violen en piano en vage blaas instrumenten affentoe, rustig nummer, maar de nodige climax op het end
Ik kan het niet echt goed beschrijven, alleen het nummer klonk zwaar bekend, en vond em wel mooi alleen ik weet niet hoe die heet en jah misschien dat iemand het nummer hier net ook gehoord heeft...
Alvast bedankt..
Queen - Barcelona?quote:Op maandag 11 juli 2005 02:34 schreef MOD het volgende:
uit gesloten topic:
[..]
maar dat is ondertussen al een halfuur geleden ongeveer, dus enig waardevolle reactie denk ik niet dat dat er nog in zit.
nop al gecheckt, al mn albums overgens, maar stond er niet tussen, dus waarschijnlijk niet eens queen.. helaas.. was mooi nummerquote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 09:25 schreef Mark het volgende:
1 Chris Isaak - Wicked Games
2 Klinkt als Carl Orff's Carmina Burana (Oh Fortuna)
..en als je zoekt op Freddie Mercury & Montserrat Caballe?quote:
Virtual Insanityquote:Op maandag 11 juli 2005 00:21 schreef menesis het volgende:
Laatst was ik met een vriend wat muziek aan het maken in reason en toen had hij een stukje van een nummer van Jameroquai ingespeeld. Ik ben nog even verder gegaan met dat stukje, maar ik ben nu wel erg benieuwd naar het origineel!
Kort samengevat: hoe heet it nummer van Jameroquai?
stukje geluid
white stripes - seven nation army?quote:Op maandag 11 juli 2005 09:57 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik zoek de tune van het tvprogramma "The Trip" op MTV. Het is een gitaar die je hoort spelen, maar er wordt in dat stukje niet gezongen.
Nou vanavond maar even downloaden, zit nu op het werk. Kijken of dit het is wat ik bedoel.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:02 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
white stripes - seven nation army?
Lala land in Den Haag. www.industrial.nlquote:Op maandag 11 juli 2005 01:41 schreef tulpje6 het volgende:
Ik zoek ergens een CD zaak waar je CD's van Qntal kan kopen of bestellen (of een bieb waar je ze kan lenen ofzo). Tis een gothic achtig bandje.
Van een CD van hun (al wat oudere-volgens mij heet die CD 'II' maar dat weet ik niet zeker) vind ik de nummers 'palestinalied' en 'fruhling' erg leuk (denk dat ze zo heten iig) en van een nieuwe CD van ze (denk ik) heb ik laatst het nummer 'Flamma' of zoiets gehoord, ook erg lekker dansbaar.
Rest van die CD nog niet gehoord ofzo.
Ik ken de hele band verder niet, weet niet hoeveel CD's ze al hebben etc maar goed ben dus wel op zoek naar zaakje waar ze CD's van Qntal verkopen....volgens mij komen ze in augustus trouwens naar Summer Darkness in Tivo, Utrecht. Zullen ze miss ook wel zelf CD's verkopen maja daar wil ik niet op hoeven wachten hehe.
Jawel, die is hier namelijk al vaker gevraagdquote:Op maandag 11 juli 2005 10:07 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nou vanavond maar even downloaden, zit nu op het werk. Kijken of dit het is wat ik bedoel.
Op heb ik de 1e en 2e CD van Coldplay maar ik kan me niet herinneren dat daar een vrouwenstem in zit...quote:Net was er een nummer op de radio, die kwam voor colplay
Het leek een beetje op'queen oid, alleen der was ook een vrouw die er bij zong, het was een beetje orkest achtig, met violen en piano en vage blaas instrumenten affentoe, rustig nummer, maar de nodige climax op het end
Ik kan het niet echt goed beschrijven, alleen het nummer klonk zwaar bekend, en vond em wel mooi alleen ik weet niet hoe die heet en jah misschien dat iemand het nummer hier net ook gehoord heeft...
Alvast bedankt..
Niemandquote:Op zondag 10 juli 2005 20:16 schreef Slofsky het volgende:
Ik zit al de hele dag met het nummer van de nieuwe Randstad commercial in m'n hoofd. Commercial is op http://www.yourfuture.tv/site2.0/player/yourfuture/custom/default.asp?id=737&partner=randstad&site=yourfuture','','scrollbars=no,resizable=no te zien en te beluisteren.
Weet iemand misschien welk nummer er op de achtergrond wordt gespeeld?
quote:Op maandag 11 juli 2005 18:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Liever kwijt zijn waar je echt van houdt
Dan iets houden wat je toch niet mist
Dichterbij dan Ooit
Of natuurlijk VelvetMusic.nlquote:Op maandag 11 juli 2005 01:41 schreef tulpje6 het volgende:
Ik zoek ergens een CD zaak waar je CD's van Qntal kan kopen of bestellen (of een bieb waar je ze kan lenen ofzo). Tis een gothic achtig bandje.
Van een CD van hun (al wat oudere-volgens mij heet die CD 'II' maar dat weet ik niet zeker) vind ik de nummers 'palestinalied' en 'fruhling' erg leuk (denk dat ze zo heten iig) en van een nieuwe CD van ze (denk ik) heb ik laatst het nummer 'Flamma' of zoiets gehoord, ook erg lekker dansbaar.
Rest van die CD nog niet gehoord ofzo.
Ik ken de hele band verder niet, weet niet hoeveel CD's ze al hebben etc maar goed ben dus wel op zoek naar zaakje waar ze CD's van Qntal verkopen....volgens mij komen ze in augustus trouwens naar Summer Darkness in Tivo, Utrecht. Zullen ze miss ook wel zelf CD's verkopen maja daar wil ik niet op hoeven wachten hehe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |