Gewoon een shot in the dark:quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:35 schreef Scarface_ het volgende:
Hey, ik zoek een nummer waarin ze in het refrein iets met ''of a woman'' zingen. Word door een neger gezongen (volgens mij) en nee ik bedoel niet Shaggy - Strength of a woman :-)
Die was het iddquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:46 schreef Berkery het volgende:
Kim Carnes - Bette Davis Eyes
ThnQquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:32 schreef blieblie het volgende:
[..]
Israel Kamakawiwo'ole - Somewhere Over The Rainbow.
Is trouwens de reclame van Menzis.
Zoek en gij zult vinden: http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B000001FRS/qid=1120856185/sr=1-5/ref=sr_1_5/103-0592002-8991805?v=glance&s=musicquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:00 schreef Juan Zueco het volgende:
Nu op Net5. Sea of Love.
Wie is de originele? uitvoerder van dit wonderschone lied? En dan bedoel ik de artiest wiens plaatje in de film wordt gedraaid.
Alvast dank.
J.
Phil Phillips & The Twilights it is. Prachtige bandnaam en een prachtig nummer.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:57 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Zoek en gij zult vinden: http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B000001FRS/qid=1120856185/sr=1-5/ref=sr_1_5/103-0592002-8991805?v=glance&s=music
Al vaak gevraagd:quote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:11 schreef pmeter het volgende:
Ik zoek het nummer bij de reclame van "www.natuurenmilieu.nl". Je ziet daar een specht tegen een metalen paal pikken en later een rendier onder een viaduct etc. Het is een heel zielig/emotioneel maar erg mooi nummer. Over het scherm gaan de teksten: "waar kan de natuur nog heen" en daarna "geef de natuur een kans". Het nummer lijkt een beetje op "now we are free" uit de film Gladiator. Het zijn strings op de achtergrond met een soort klaagzang door een mooie vrouwenstem.
Ik zou erg graag willen weten welk nummer het is. Kent iemand het?
Duizendmaal dank! Het leek op de gladiator, maar het blijkt nog dezelfde uitvoerende ookquote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:24 schreef Mark het volgende:
Al vaak gevraagd:
...
Oorspronkelijke titel: Sanvean: I am your shadow
Uitvoerende(n): Lisa Gerrard
yello - oh yeah?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:20 schreef MrDrako het volgende:
Ik zoek de titel van een nummer dat vaak bij van die strip scenes in films word gebruikt.
Voor degene die soulplane heeft gezien, als die blonde doos in het vliegtuig dat black men magazine opent en ze opschrikt van de enorme penis
je hoort meestal zo'n stukje dat klinkt als "Pow Pow, Oooohh yeaaa'"
en dat oooh yeaa met zo'n zware stem (pow pow is geluid, geen stem)
Warning Sign wellicht?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:38 schreef Versie1 het volgende:
Was donderdag bij concert van coldplay. Daar zong hij een heel rustig nummer... and I miss you...
Iemand de titel van dit nummer?
thanx
redelijk nieuwquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:37 schreef buxol het volgende:
[..]
gevonden via de playlist van slam-fm. Ik wist nog wanneer ik m ongeveer gehoord had
Black Legend -You See The Trouble With Me (We'll Be In Trouble Radio Edit)
Natasha Bedingfield - Unwrittenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:18 schreef -Marjo- het volgende:
Ik zoek het volgende nummer:
Dame zingt iets als: Yesterday's History
Iemand een idee???
Nee, die is het niet...quote:
Super nr.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:30 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Yves LaRock - Zookey (lift your leg up) {Bob Sinclar mix} [2005]
dalida - buenas noches mi amorquote:ik ben opzoek naar het afsluitende liedje van het programma Nos Avondetappe.
volgens mij is de zangeres Dally Da(h) ofzo.
Alvast Bedankt
maar dat is ondertussen al een halfuur geleden ongeveer, dus enig waardevolle reactie denk ik niet dat dat er nog in zit.quote:Net was er een nummer op de radio, die kwam voor colplay
Het leek een beetje op'queen oid, alleen der was ook een vrouw die er bij zong, het was een beetje orkest achtig, met violen en piano en vage blaas instrumenten affentoe, rustig nummer, maar de nodige climax op het end
Ik kan het niet echt goed beschrijven, alleen het nummer klonk zwaar bekend, en vond em wel mooi alleen ik weet niet hoe die heet en jah misschien dat iemand het nummer hier net ook gehoord heeft...
Alvast bedankt..
Queen - Barcelona?quote:Op maandag 11 juli 2005 02:34 schreef MOD het volgende:
uit gesloten topic:
[..]
maar dat is ondertussen al een halfuur geleden ongeveer, dus enig waardevolle reactie denk ik niet dat dat er nog in zit.
nop al gecheckt, al mn albums overgens, maar stond er niet tussen, dus waarschijnlijk niet eens queen.. helaas.. was mooi nummerquote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 09:25 schreef Mark het volgende:
1 Chris Isaak - Wicked Games
2 Klinkt als Carl Orff's Carmina Burana (Oh Fortuna)
..en als je zoekt op Freddie Mercury & Montserrat Caballe?quote:
Virtual Insanityquote:Op maandag 11 juli 2005 00:21 schreef menesis het volgende:
Laatst was ik met een vriend wat muziek aan het maken in reason en toen had hij een stukje van een nummer van Jameroquai ingespeeld. Ik ben nog even verder gegaan met dat stukje, maar ik ben nu wel erg benieuwd naar het origineel!
Kort samengevat: hoe heet it nummer van Jameroquai?
stukje geluid
white stripes - seven nation army?quote:Op maandag 11 juli 2005 09:57 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik zoek de tune van het tvprogramma "The Trip" op MTV. Het is een gitaar die je hoort spelen, maar er wordt in dat stukje niet gezongen.
Nou vanavond maar even downloaden, zit nu op het werk. Kijken of dit het is wat ik bedoel.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:02 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
white stripes - seven nation army?
Lala land in Den Haag. www.industrial.nlquote:Op maandag 11 juli 2005 01:41 schreef tulpje6 het volgende:
Ik zoek ergens een CD zaak waar je CD's van Qntal kan kopen of bestellen (of een bieb waar je ze kan lenen ofzo). Tis een gothic achtig bandje.
Van een CD van hun (al wat oudere-volgens mij heet die CD 'II' maar dat weet ik niet zeker) vind ik de nummers 'palestinalied' en 'fruhling' erg leuk (denk dat ze zo heten iig) en van een nieuwe CD van ze (denk ik) heb ik laatst het nummer 'Flamma' of zoiets gehoord, ook erg lekker dansbaar.
Rest van die CD nog niet gehoord ofzo.
Ik ken de hele band verder niet, weet niet hoeveel CD's ze al hebben etc maar goed ben dus wel op zoek naar zaakje waar ze CD's van Qntal verkopen....volgens mij komen ze in augustus trouwens naar Summer Darkness in Tivo, Utrecht. Zullen ze miss ook wel zelf CD's verkopen maja daar wil ik niet op hoeven wachten hehe.
Jawel, die is hier namelijk al vaker gevraagdquote:Op maandag 11 juli 2005 10:07 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nou vanavond maar even downloaden, zit nu op het werk. Kijken of dit het is wat ik bedoel.
Op heb ik de 1e en 2e CD van Coldplay maar ik kan me niet herinneren dat daar een vrouwenstem in zit...quote:Net was er een nummer op de radio, die kwam voor colplay
Het leek een beetje op'queen oid, alleen der was ook een vrouw die er bij zong, het was een beetje orkest achtig, met violen en piano en vage blaas instrumenten affentoe, rustig nummer, maar de nodige climax op het end
Ik kan het niet echt goed beschrijven, alleen het nummer klonk zwaar bekend, en vond em wel mooi alleen ik weet niet hoe die heet en jah misschien dat iemand het nummer hier net ook gehoord heeft...
Alvast bedankt..
Niemandquote:Op zondag 10 juli 2005 20:16 schreef Slofsky het volgende:
Ik zit al de hele dag met het nummer van de nieuwe Randstad commercial in m'n hoofd. Commercial is op http://www.yourfuture.tv/site2.0/player/yourfuture/custom/default.asp?id=737&partner=randstad&site=yourfuture','','scrollbars=no,resizable=no te zien en te beluisteren.
Weet iemand misschien welk nummer er op de achtergrond wordt gespeeld?
quote:Op maandag 11 juli 2005 18:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Liever kwijt zijn waar je echt van houdt
Dan iets houden wat je toch niet mist
Dichterbij dan Ooit
Of natuurlijk VelvetMusic.nlquote:Op maandag 11 juli 2005 01:41 schreef tulpje6 het volgende:
Ik zoek ergens een CD zaak waar je CD's van Qntal kan kopen of bestellen (of een bieb waar je ze kan lenen ofzo). Tis een gothic achtig bandje.
Van een CD van hun (al wat oudere-volgens mij heet die CD 'II' maar dat weet ik niet zeker) vind ik de nummers 'palestinalied' en 'fruhling' erg leuk (denk dat ze zo heten iig) en van een nieuwe CD van ze (denk ik) heb ik laatst het nummer 'Flamma' of zoiets gehoord, ook erg lekker dansbaar.
Rest van die CD nog niet gehoord ofzo.
Ik ken de hele band verder niet, weet niet hoeveel CD's ze al hebben etc maar goed ben dus wel op zoek naar zaakje waar ze CD's van Qntal verkopen....volgens mij komen ze in augustus trouwens naar Summer Darkness in Tivo, Utrecht. Zullen ze miss ook wel zelf CD's verkopen maja daar wil ik niet op hoeven wachten hehe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |