Ik heb de clip van dit nummer even bekeken en naar het nummer geluisterd, maar deze is het helaas niet. De clip is veel simpeler, constant het beeld van een vrouw die aan het dansen is in groene lasers, zonder ook maar één camerawisseling of effect.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:44 schreef Op-zicH het volgende:
[..]
paul oakenfold(field?) - hypnotized

Bizarre - Rockstar ?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:22 schreef shredder het volgende:
Hi ik zoek een rapnummer die gaat zo ongeveer:
"What chu tryin' to do (boom boom boom boom <-de beat dus) what you wanna do (boom boom boom)" en daarna wat gerap en daarna rappen ze een stukje van "Hey now, you're a rockstar" en daarna weer gerap. Het klinkt een beetje als N*E*R*D. Maar wat is het?

Noreaga - Nothin'quote:Op woensdag 9 november 2005 00:22 schreef shredder het volgende:
Hi ik zoek een rapnummer die gaat zo ongeveer:
"What chu tryin' to do (boom boom boom boom <-de beat dus) what you wanna do (boom boom boom)" en daarna wat gerap en daarna rappen ze een stukje van "Hey now, you're an all-star" en daarna weer gerap. Het klinkt een beetje als N*E*R*D. Maar wat is het?

AL Green wellicht?quote:Op woensdag 2 november 2005 23:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Echt heer irritant. Ik zoek de naam van een zwarte artiest (hij is nu misschien een jaar of 70/80) Bijna iedereen heeft wel eens zijn muziek geluisterd. Geen Marvin Gaye, geen jimmy hendrix....
Super chill/relaxte muziek is het. Als ik die naam zie dan weet ik het wel.
Fijne omschrijving ik weet het

MYLO vs Miami Sound Machine - Doctor Pressurequote:Op dinsdag 8 november 2005 23:49 schreef NatteTostie het volgende:
ik zoek een dance nummer en dat gaat zo " I got this feeling it's inside of me " bla bla bla bla bla
Tnx alvast

Alvast bednaktquote:Een paar maanden geleden,
Was ik op het festival van Voelegem.
Overal aanplakbiljetten met mijn foto.
Er hingen spandoeken boven de straten.
Met mijn naam, in koeien van letters.
En weer had ik die avond zo'n laaiend enthousiaste menigte, in het dorpshuis.
Maar toen ik terug kwam op m'n hotelkamer,
Helemaal alleen,... ja dat zullen er wel meer gezegd hebben die avond.
Dus op m'n hotelkamer dacht ik na over het probleem
Waar ik als grote ster toch eigenlijk wel mee zit.
Ik pakte mijn gitaar en maakte een lied.
En dat gaat zo.

Gokje: misschien is het Michelle Mcmanus of Eels..quote:Op woensdag 9 november 2005 11:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]

Klinkt als een remix van Peter Blanker - 't is moeilijk bescheiden te blijven [1981] Daar is in ieder geval de tekst van,. Maar vervolgens de gitaar solo van Dire Straits - Money for nothing [1989] dus voor het zelfde geld is er iemand geweest, die wat leuke bij elkaar goedklinkende stukjes bij elkaar heeft gevoegd....quote:Op woensdag 9 november 2005 11:12 schreef MarkyB het volgende:
Ik zoek een remix, deze begint met onderstaande couplet en gaat daarna verder met de gitaarsolo uit Dire Straits' I want my MTV.
[..]
Alvast bednakt

Yeah tnx!! dat is hem (H)quote:Op woensdag 9 november 2005 09:27 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
MYLO vs Miami Sound Machine - Doctor Pressure

ik heb dit nummer ff een stukje geluisterd, maar kan er geen Doors in herkennen, en denk toch bijna alle Doors nummers wel te kennenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:09 schreef Lu_uK het volgende:
ik heb me laten vertellen dat hate it or love it van 50cent enzo
De origineel daar van van the doors is maar welk nummer is dat dan?

quote:Op woensdag 9 november 2005 13:50 schreef Woutey het volgende:
Het is misschien een beetje rare en gore site:
http://www.stileproject.com/flash/dance.html
maar niet naar kijken en luisteren, geloof dat deze van de vengaboys is. maar welk liedje ook al weer?
Iemand een idee?

Jahaaa Hampton the Hamster met de Ham(p)sterdancequote:

quote:Op woensdag 9 november 2005 12:00 schreef Magics het volgende:
Weet iemand waar ik de karaoke-versie van Joan Osborne - One of us zou kunnen vinden??
P to P's hebben niks
gr Magics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |