In dat nummer hoor je de speech zelf ook wel dus moet haast welquote:Op maandag 7 november 2005 23:49 schreef Cornerman het volgende:
[..]
Na heel wat zoeken voor je, heb ik hem voor je gevonden denk ik... Korsakoff - Still Wasted.. Ik hoop dat, dat hem is.. Ik hoor t wel

Carl Orff - Carmina Burana.quote:Op dinsdag 8 november 2005 05:55 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik zoek de titel van de dramatische muziek die je hier kunt horen:[klik] En dan het fragment 'Uitgaan', na ongeveer 2:20. Het klinkt zo bekend maar ik weet niet hoe het heet![]()

Yes die! Dank je! Top!quote:Op maandag 7 november 2005 20:45 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
ik heb even gegoogled:
DAMN! tracklist
club caviar - game over (jfk remix) (track 10 op CD1)
die bedoel je?

W.A.S.H. - Wash (diego buffoni remix) zit het ook (grotendeels)quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:13 schreef DaFan het volgende:
[..]
In dat nummer hoor je de speech zelf ook wel dus moet haast wel![]()

O fortuna - Apotheosis of O fortuna - Fortuna featuring Satenigquote:Op dinsdag 8 november 2005 07:22 schreef DaFan het volgende:
[..]
Carl Orff - Carmina Burana.
Maar dit is een dance versie ofzo, klinkt wel gaaf, alleen weet niet wie het heeft gemaakt![]()

Thnx dit is inderdaad het nummer wat ik zochtquote:Op maandag 7 november 2005 23:49 schreef Cornerman het volgende:
[..]
Na heel wat zoeken voor je, heb ik hem voor je gevonden denk ik... Korsakoff - Still Wasted.. Ik hoop dat, dat hem is.. Ik hoor t wel

paul oakenfold(field?) - hypnotizedquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:41 schreef Thijsssss het volgende:
Mijn vorige vraag is door mezelf al beantwoord. De 'praatversie' van Secret Garden is de Jerry McGuirre versie.
Mijn volgende vraag is hoe het nummer ookalweer heet, met een clip waarin een Aziatisch uitziende vrouw constant aan het dansen is en belicht wordt door groene laserverlichting.
Alvast bedankt!

Bedankt!quote:Op dinsdag 8 november 2005 07:22 schreef DaFan het volgende:
[..]
Carl Orff - Carmina Burana.
Maar dit is een dance versie ofzo, klinkt wel gaaf, alleen weet niet wie het heeft gemaakt![]()

enquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:18 schreef WheelyBoy het volgende:
zoek een nummer, vanmiddag gehoord.
Beetje jaren '90 nummer, dance achtig, beetje de 2 unlimited style zegmaar.
Tekst die vaak gezongen werd door een man was:
"Live will never be the same, live is changing"
anyone??![]()

GAbriel Rios - Broad Daylight.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:18 schreef Boschjesman het volgende:
Dat nummer van de Appelsientje reclame. Weet iemand hoe dat heet?

Gabriel Rios - Broad Daylightquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:18 schreef Boschjesman het volgende:

jups beide baedankt.. dat is hem!quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:20 schreef bartrid het volgende:
Google zegt Haddaway - Life.

Gabriel Rios - Broad Daylightquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:18 schreef Boschjesman het volgende:

Ik heb de clip van dit nummer even bekeken en naar het nummer geluisterd, maar deze is het helaas niet. De clip is veel simpeler, constant het beeld van een vrouw die aan het dansen is in groene lasers, zonder ook maar één camerawisseling of effect.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:44 schreef Op-zicH het volgende:
[..]
paul oakenfold(field?) - hypnotized

Bizarre - Rockstar ?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:22 schreef shredder het volgende:
Hi ik zoek een rapnummer die gaat zo ongeveer:
"What chu tryin' to do (boom boom boom boom <-de beat dus) what you wanna do (boom boom boom)" en daarna wat gerap en daarna rappen ze een stukje van "Hey now, you're a rockstar" en daarna weer gerap. Het klinkt een beetje als N*E*R*D. Maar wat is het?

Noreaga - Nothin'quote:Op woensdag 9 november 2005 00:22 schreef shredder het volgende:
Hi ik zoek een rapnummer die gaat zo ongeveer:
"What chu tryin' to do (boom boom boom boom <-de beat dus) what you wanna do (boom boom boom)" en daarna wat gerap en daarna rappen ze een stukje van "Hey now, you're an all-star" en daarna weer gerap. Het klinkt een beetje als N*E*R*D. Maar wat is het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |