en dan: Let's get this party started quickly!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:25 schreef mikey99 het volgende:
ik zoek een nummer met de text erin "lets get this party started right"
is al onwijs oud, 10 jaar ofzo, is een house nummer, had het vroeger op cd, ben die cd kwijt, en ben heel benieuwd of iemand enig ideej heeft?
alvast bedankt
En dan voeg ik er nog aan toe dat ie uit 1988 komtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:47 schreef alinda32 het volgende:
de band heet kraze en het nummer waarschijnlijk the party
groetjes
marieke
Ik zie niks...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:12 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Hier komt ook geen koe in voor, maar wel een vrouw die in het gras ligt.
Als het deze is, dan is het Coparck - World Of Tomorrow.
Mirwais met Naive song... Briljant nummer!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:03 schreef Nastybtch het volgende:
@ Poison Ivy, ik ken die niet nee (ik vind je avatar echt dope)
Maarre, ik heb ook een liedje waarvan ik niet meer weet hoe die heet. Hij is iets van 5 jaar oud, en de clip is met een man die voor een spiegel (makeuptafel) zit met een gitaar, en hij haalt zegmaar zijn make up eraf/doet het erop, maar dat zie je zegmaar verkeerd om afgespeeld. Hij zingt iets in de richting van
"I'm a happy girl, I'm a happy boy, I'm a happy ....."
Anyone?
Was ik ook opzoek naar, hoorde het gister weer. Volgens mij een remix van Deep Dish - Flashdance.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:13 schreef MarkyB het volgende:
een cafe liedje:
lekkere beat en dan een electrische gitaar er doorheen... ik kan het niet beter omschrijven
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:10 schreef Nastybtch het volgende:
@AirwiN, dank je zoooo erg, je bent mijn held van de avond!
nopes dat issie niet, hij lijkt er wel veel opquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:11 schreef SlaggY het volgende:
[..]
Was ik ook opzoek naar, hoorde het gister weer. Volgens mij een remix van Deep Dish - Flashdance.
*pssst* MSN...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:38 schreef Nastybtch het volgende:
Het lukt alleen niet om het te downloaden![]()
Haha dat café liedje kan vanalles zijn toch? Ook daft punk ofzo, met dat liedje met dat gitaarsampletje van Izzy Dizzy?
Thanks.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:03 schreef Nastybtch het volgende:
@ Poison Ivy, ik ken die niet nee (ik vind je avatar echt dope)
Maarre, ik heb ook een liedje waarvan ik niet meer weet hoe die heet. Hij is iets van 5 jaar oud, en de clip is met een man die voor een spiegel (makeuptafel) zit met een gitaar, en hij haalt zegmaar zijn make up eraf/doet het erop, maar dat zie je zegmaar verkeerd om afgespeeld. Hij zingt iets in de richting van
"I'm a happy girl, I'm a happy boy, I'm a happy ....."
Anyone?
Run DMC vs Jason Nevins - It's like that [1998]quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:05 schreef DjDev het volgende:
Hallo,
Ik kan me nog vaag herinneren dat er een heel leuk liedje van Run-D.M.C was.
Alleen weet ik niet meer hoe die heet.
In de clip zie je allemaal mensjes breakdancen enzo (ik weet niet hoe het zit in de rest van hun clips)
en tussen door hoorde je 2 vrouw iets met Jam master jay zeggen...
Iemand?
"Da Funk" van Daft Punk iddquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:02 schreef outcast_within het volgende:
daft punk. een clip met een hond in de sad
Roger Sanchez's "Another Chance"quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:02 schreef outcast_within het volgende:
een liedje met een meisje dat de hele tijd een hart meesjouwt dat groter en kleiner word
Daft Punk - Da funk [1997]quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:02 schreef outcast_within het volgende:
daft punk. een clip met een hond in de sad
Thnxquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:34 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Run DMC vs Jason Nevins - It's like that [1998]
Ongeloofelijke held!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:40 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Daft Punk - Da funk [1997]
hier staat de clip.
Deze reclame dus.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:34 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik zie niks...![]()
Maar ik ben er nu wel achter welke reclame het is:
Beemster kaas
Een reclame over kazen.
Iemand een idee?
Boy George met Generation of love?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:40 schreef Haanibal het volgende:
Net op de radio
een dans nrke en ze zingen iets van:
"next generation of love"... met daaronder een aanstekelijk fluit deuntje. De zang klinkt een beetje alsof het zuid afrikaans is.
merci tres beaucoup!!
Kan je die clips ook downloaden? of rippen e.d.?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:40 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Daft Punk - Da funk [1997]
hier staat de clip.
Let's get it on van Marvin Gaye?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:53 schreef Talietje het volgende:
ik ben opzoek naar een "sex" song... je hoort em vaak in films als ze gaan batsen. een man met een zwoele soul achtige stem
het is iig niet sexual healing of when a man loves a woman
My my my denk ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:07 schreef nostra het volgende:
Hoe heet dat trance nummertje van (dacht mijn collega) Armin, redelijk nieuw (?), komt nogal eens langs op de radio, hoog koor-achtig vrouwenstemmetje zingt AAAAAAAAAHHHHAAAAAHHAAAA.
Nee, dat niet. Meer in de lijn van 3rd Earth (Scott Bond/Solar Earth), weet zo gauw geen betere vergelijking.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:09 schreef DaFan het volgende:
My my my denk ik
4 Strings - Sunrisequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:32 schreef Leatherneck het volgende:
Ik ben ook weer is op zoek naar een nummer. Het nummer is van 4 Strings, maar ik weet de titel niet. Het is alleen vrij moeilijk te omschrijven, omdat er geen vocalen in voorkomen, daarom ga ik het even op een "moeilijke" manier uitleggen.![]()
Er zit uiteraard wel een melodie/kernmerkend stuk in. Ik zal ongeveer omschrijven hoe die gaat:
begin toon1 -> hogere toon1 -> hogere toon2 -> hogere toon1-> begin toon1 -> tussen stukkie van 2 noten in één tel denk ik (hoge, gevolgd door een lagere noot) -> begin toon2 (hoger dan begin toon1) -> hogere toon3 -> hogere toon4 -> hogere toon5 -> begin toon1.
Dit herhaald zich zo'n beetje het hele nummer door. Wel lastig uit te leggen he, maar misschien dat iemand er wat in herkend.
Alvast bedankt.
jaaa gevonden, bob sinclair - love generation, lekker nummer om ff in de zon te genieten!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:40 schreef Haanibal het volgende:
Net op de radio
een dans nrke en ze zingen iets van:
"next generation of love"... met daaronder een aanstekelijk fluit deuntje. De zang klinkt een beetje alsof het zuid afrikaans is.
merci tres beaucoup!!
Frank O'Moiraghi & Amnesia - Show me (spacer) [1998]quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:00 schreef Poerkie het volgende:
Van het deuntje van 'Sheila & Devotion - Spacer' is ook een versie uit eind jaren 90 meen ik me te herinneren. Ik kom alleen niet op de artiest of titel.
Danku danku, toch iemand die het begreep.quote:
Crystal Waters - Gypsy Womanquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:53 schreef frankieboy1990 het volgende:
K zoek een nummer uit Summerbase aflevering 6. Weet iemand dit nummer. Het begint als ze borden op de grond kapot gooien en het gaat verder in zo'n buiten disco. Het is zeg maar zo'n wijf dat de hele tijd het zelfde deuntje herhaalt. Iets van...... Nadie die da, da die dam :S:S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |