abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31587662
Help, ik zoek een nummer of artiest

Waar is dit topic voor bedoeld?

Hulp bij identificatie van een nummer/muziekstuk dat je ergens hoorde, maar waarvan je de titel of uitvoerende(n) niet weet.

Tips

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
  • Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op www.ster.nl of www.tvreclames.nl
  • Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op www.imdb.com
  • Heb je een stukje tekst uit een nummer?
    Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)

Waar is dit topic niet voor bedoeld?

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
  • 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?).
    Maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem tzt weer sticky maken. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet.

Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom!

Game on!
  • pi_31587925
    Drum 'n Base DJ's Black Sun Empire draaien aan het einde van hun sets vaak een paar minuten Terror.

Kan iemand mij vertellen welke nummers zij dan draaien? Of kan iemand mij goeie Terror DJ's noemen?

(weet niet zeker of dit hier mag. haal deze post maar weg als 't niet mag.)
    Een begrip dat iedereen anders interpreteerd, en waar ieder een eigen draai aan kan geven.
    pi_31587997
    Tips
  • Ik zoek zo'n stukje klassiek met zware trom en veel gezang, en had zat achter zo'n stukje TV die naar een climax toe werkte
    Dat is Carmina Burana - O Fortuna....

Zo hebben we die ook weer gehad
  • pi_31589168
    Ik ben op zoek naar het nummer dat je hoort in de Renault Clio (enter next level) commercial.
    In die reclame zie je een peuter naar buiten kruipen, in een ventje veranderen, die verandert in een puber, die verandert weer in een man en die loopt uiteindelijk in een tunnel en verandert in de Renault Clio. Op ster.nl en tvreclames.nl is ie niet te vinden. Iemand hier die het wel weet? Alvast bedankt!!!!

Ohja, het liedje is rock/achtig en wordt gezongen door een vrouw. De Belgische versie van deze reclame heeft een heel ander nummer die op de achtergrond speelt.

[ Bericht 23% gewijzigd door Take_A_Picture op 20-10-2005 22:05:11 ]
    Tralalalaaa
    pi_31589509
    quote:
    Op donderdag 20 oktober 2005 21:52 schreef Take_A_Picture het volgende:
    Ik ben op zoek naar het nummer dat je hoort in de Renault Clio (enter next level) commercial.
    In die reclame zie je een peuter naar buiten kruipen, in een ventje veranderen, die verandert in een puber, die verandert weer in een man en die loopt uiteindelijk in een tunnel en verandert in de Renault Clio. Op ster.nl en tvreclames.nl is ie niet te vinden. emand hier die het wel weet? Alvast bedankt!!!!
    Dit is een nummer van Les Rythmes Digitales, maar welke weet ik zo niet uit mijn hoofd..
    pi_31589835
    Hmm, Les Rythmes Digitales had een nummer genaamd 'Jaques your Body' maar die werd in een Citroën reclame gebruikt. Nouja ik zoek nog wel ff verder!
    Tralalalaaa
    pi_31591028
    he mensen

hoe heet het stukje klassieke muziek dat altijd gebruikt werd bij het grote-gedichten-programma van sky radio, je weet wel die vent met die hese stem die zo heeeeeeeel goed gedichten kon voorlezen. weet niet of het programma nog steeds op de radio is

help me even bedankt!
    pi_31594906
    quote:
    Op donderdag 20 oktober 2005 22:53 schreef keezert het volgende:
    he mensen

hoe heet het stukje klassieke muziek dat altijd gebruikt werd bij het grote-gedichten-programma van sky radio, je weet wel die vent met die hese stem die zo heeeeeeeel goed gedichten kon voorlezen. weet niet of het programma nog steeds op de radio is

help me even bedankt!
    Je bedoelt:
    1.Mantovani - Green sleeves
    2. bij Candlelight
    3. door Jan van Veen
    4. die tegenwoordig op internet gedichten voor draagt.
    pi_31598392
    Wie is de DJ/artiest van dat nummmer met dat gele knuffeltje (die gele kermit de kikker, van levi's) Hij schijnt ook een nieuwer nummer gemaakt te hebben.
      vrijdag 21 oktober 2005 @ 09:31:33 #10
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_31598740
    quote:
    Op vrijdag 21 oktober 2005 09:05 schreef NotoriousJw het volgende:
    Wie is de DJ/artiest van dat nummmer met dat gele knuffeltje (die gele kermit de kikker, van levi's) Hij schijnt ook een nieuwer nummer gemaakt te hebben.
    Dat was Mr. Oizo... Het nummer heette Flat Beat.
    I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
    pi_31600179
    Hallo, ik heb een ouwe cd gevonden hier thuis en ik heb ff van een nummer een mp3 gemaakt maar ik wil graag de titel weten. Ben het doosje kwijt. Wie weet hier de titel van:

http://www.fortunahome.com/del/nummer5.mp3

alvast bedankt
    pi_31600941
    Hoi mensen ik zoek heb volgende nummer,

Ik zag laatst een clip op TMF waarbij de titelnaam enzo niet geshowd werd

Het was een (zomerse) dancenummer. De clip was heel kleurrijk en opgenomen in een tropisch paradijsje. Je ziet o.a op een tropisch strand 2 kids tegen elkaar voetballen terwijl een man (de dj?) vanaf de trappen van zn strandhuisje ernaar kijkt. Hij zit tijdens de clip ook een keer op de trappen van de tempel. Op het einde van de clip zie je de maan en zijn hoofd ernaast. Wie o wie helpt mij. Vond het heerlijk klinken
    pi_31600982
    quote:
    Op vrijdag 21 oktober 2005 10:56 schreef FortunaHome het volgende:
    Hallo, ik heb een ouwe cd gevonden hier thuis en ik heb ff van een nummer een mp3 gemaakt maar ik wil graag de titel weten. Ben het doosje kwijt. Wie weet hier de titel van:

alvast bedankt
    Heel veel mogelijkheden, dit nummer is 100000000000x gecoverd.
    Ik heb dat nummer 3x. 2 keer ergens op cd en 1 keer op pc. Aangezien zoeken naar de cd versies zinloos is geef ik wel de naam van het liedje op mn pc. Die klinkt overigens hetzelfde als de jouwe:

Cosmic Gate Trance Allstars - The first rebirth

Denk ik niet de orginele artiest, maar je kan er iig een naam aangeven en hij klinkt hetzelfde
    pi_31601216
    [quote]Op vrijdag 21 oktober 2005 01:10 schreef Muziekstad2000 het volgende:

[..]

Je bedoelt:
    1.Mantovani - Green sleeves
    2. bij Candlelight
    3. door Jan van Veen
    4. die tegenwoordig op internet gedichten voor draagt.
    [/quote

yo bedankt! het is hem!! thanks]
    pi_31602758
    quote:
    Op vrijdag 21 oktober 2005 11:36 schreef renz0r het volgende:

[..]

Heel veel mogelijkheden, dit nummer is 100000000000x gecoverd.
    Ik heb dat nummer 3x. 2 keer ergens op cd en 1 keer op pc. Aangezien zoeken naar de cd versies zinloos is geef ik wel de naam van het liedje op mn pc. Die klinkt overigens hetzelfde als de jouwe:

Cosmic Gate Trance Allstars - The first rebirth

Denk ik niet de orginele artiest, maar je kan er iig een naam aangeven en hij klinkt hetzelfde
    Origineel is van Jones & Stephenson volgens mij
      vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:34:05 #16
    112790 Koepert
    Parttime Nutcase
    pi_31603428
    Muzikale Tvp!!!!!!!!! LaLaLaLa

Ik denk ik doe eens creatief
    It starts with a shiver, an itch, a slow boil
    pi_31603628
    quote:
    Op vrijdag 21 oktober 2005 13:34 schreef Koepert het volgende:
    Muzikale Tvp!!!!!!!!! LaLaLaLa

Ik denk ik doe eens creatief
    Tralalala...

idem...
    When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
    Woeiii - Blog
    PdeHoog says: je bent tof O+
    pi_31605142
    quote:
    Op vrijdag 21 oktober 2005 09:31 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Dat was Mr. Oizo... Het nummer heette Flat Beat.
    Tnx...

nu vraag ik me af, is er de laatste tijd nog een nummer gemaakt met die gele kermit de kikker en hoe heet dat nummer, het is dus volgens mij niet van mr oizo...heb het net even opgezocht. het is ene melodietje met een heel hoog vrolijk deuntje.
    pi_31605605
    quote:
    Op vrijdag 21 oktober 2005 10:56 schreef FortunaHome het volgende:

alvast bedankt
    Dit is volgens mij de originele uitvoering en die is zoals al eerder gezegd van Jones & Stephenson.
    Geweldig nummer
    Bosschenaren Zie Je Overal!
    Running To Stand Still
    www.forza-fcdb.tk
    pi_31605923
    hoe heet dat nummer eigenlijk van (je spreekt uit: Wai em sie jee .. met die clip waar ze al die pakjes aan hebben, volges mij van elthon john.. wat is de echte naam van dit lied?
    mense zijn toch gemaakt om vlees te ete??;)
    pi_31606141
    quote:
    Op vrijdag 21 oktober 2005 15:44 schreef MartijN69 het volgende:
    hoe heet dat nummer eigenlijk van (je spreekt uit: Wai em sie jee .. met die clip waar ze al die pakjes aan hebben, volges mij van elthon john.. wat is de echte naam van dit lied?
    Village People - Y.M.C.A...
    When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
    Woeiii - Blog
    PdeHoog says: je bent tof O+
    pi_31606575
    Ik zoek een klassiek nummer wat vrij bekend is maar ik niet kan vinden.
    Het komt voor in de film a clockwork orange waarin een vrouw in de Karova milkbar het begint te zingen iets van "Allen menschen werden bruder" meen ik.
    Weet iemand toevallig welk nummer dat is?
    "Everybody talking to their pockets
    Everybody wants a box of chocolates"
    ~Leonard Cohen
    pi_31606790
    Ik zoek een liedje wat best nieuw is volgens mij, beetje in de stijl van de lambada zeg maar beetje dat vakantie feest gevoel.

stukje text wat in mijn hoofd zit: "Don't listen to the mango"

al gezocht op lyrics bij meneer google, maar helaas.
    Hoop dat iemand genoeg heeft aan deze info, en mij kan helpen
    Je hebt van die dagen dan heb je ECHt je dag niet!
    pi_31606894
    quote:
    Op vrijdag 21 oktober 2005 16:14 schreef Forau_Diavolina het volgende:
    Ik zoek een klassiek nummer wat vrij bekend is maar ik niet kan vinden.
    Het komt voor in de film a clockwork orange waarin een vrouw in de Karova milkbar het begint te zingen iets van "Allen menschen werden bruder" meen ik.
    Weet iemand toevallig welk nummer dat is?
    Hier staan de liedjes van de OST.
    Als het goed is komt het stukje tekst Alle menschen werden bruder uit de 9e symphonie van Beethoven, en op de OST staan een paar nummers waar deze symphonie ook bij vermeld staat.
    Bosschenaren Zie Je Overal!
    Running To Stand Still
    www.forza-fcdb.tk
    pi_31606952
    Ah merci. Maar het nummer zelf in het orgineel(eh, hoe noem je zo iets?) staat niet op de OST.
    Dat is een verelectroniserde versie.
    "Everybody talking to their pockets
    Everybody wants a box of chocolates"
    ~Leonard Cohen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')