Dit is een nummer van Les Rythmes Digitales, maar welke weet ik zo niet uit mijn hoofd..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:52 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer dat je hoort in de Renault Clio (enter next level) commercial.
In die reclame zie je een peuter naar buiten kruipen, in een ventje veranderen, die verandert in een puber, die verandert weer in een man en die loopt uiteindelijk in een tunnel en verandert in de Renault Clio. Op ster.nl en tvreclames.nl is ie niet te vinden. emand hier die het wel weet? Alvast bedankt!!!!
Je bedoelt:quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:53 schreef keezert het volgende:
he mensen
hoe heet het stukje klassieke muziek dat altijd gebruikt werd bij het grote-gedichten-programma van sky radio, je weet wel die vent met die hese stem die zo heeeeeeeel goed gedichten kon voorlezen. weet niet of het programma nog steeds op de radio is
help me even bedankt!
Dat was Mr. Oizo... Het nummer heette Flat Beat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:05 schreef NotoriousJw het volgende:
Wie is de DJ/artiest van dat nummmer met dat gele knuffeltje (die gele kermit de kikker, van levi's) Hij schijnt ook een nieuwer nummer gemaakt te hebben.
Heel veel mogelijkheden, dit nummer is 100000000000x gecoverd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:56 schreef FortunaHome het volgende:
Hallo, ik heb een ouwe cd gevonden hier thuis en ik heb ff van een nummer een mp3 gemaakt maar ik wil graag de titel weten. Ben het doosje kwijt. Wie weet hier de titel van:
http://www.fortunahome.com/del/nummer5.mp3
alvast bedankt
Origineel is van Jones & Stephenson volgens mijquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:36 schreef renz0r het volgende:
[..]
Heel veel mogelijkheden, dit nummer is 100000000000x gecoverd.
Ik heb dat nummer 3x. 2 keer ergens op cd en 1 keer op pc. Aangezien zoeken naar de cd versies zinloos is geef ik wel de naam van het liedje op mn pc. Die klinkt overigens hetzelfde als de jouwe:
Cosmic Gate Trance Allstars - The first rebirth
Denk ik niet de orginele artiest, maar je kan er iig een naam aangeven en hij klinkt hetzelfde
Tralalala...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:34 schreef Koepert het volgende:
Muzikale Tvp!!!!!!!!! LaLaLaLa
Ik denk ik doe eens creatief![]()
Tnx...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was Mr. Oizo... Het nummer heette Flat Beat.
Dit is volgens mij de originele uitvoering en die is zoals al eerder gezegd van Jones & Stephenson.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:56 schreef FortunaHome het volgende:
Hallo, ik heb een ouwe cd gevonden hier thuis en ik heb ff van een nummer een mp3 gemaakt maar ik wil graag de titel weten. Ben het doosje kwijt. Wie weet hier de titel van:
http://www.fortunahome.com/del/nummer5.mp3
alvast bedankt
Village People - Y.M.C.A...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:44 schreef MartijN69 het volgende:
hoe heet dat nummer eigenlijk van (je spreekt uit: Wai em sie jee ..met die clip waar ze al die pakjes aan hebben, volges mij van elthon john.. wat is de echte naam van dit lied?
Hier staan de liedjes van de OST.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:14 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ik zoek een klassiek nummer wat vrij bekend is maar ik niet kan vinden.
Het komt voor in de film a clockwork orange waarin een vrouw in de Karova milkbar het begint te zingen iets van "Allen menschen werden bruder" meen ik.
Weet iemand toevallig welk nummer dat is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |