Heeej thanks man! hahaha hij is echt vetquote:Op woensdag 9 november 2005 17:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jahaaa Hampton the Hamster met de Ham(p)sterdance![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:24 schreef Woutey het volgende:
[..]
Heeej thanks man! hahaha hij is echt vet
Ik gok op Layo And Bushwacka - love story.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:07 schreef Thijsssss het volgende:
[..]
Ik heb de clip van dit nummer even bekeken en naar het nummer geluisterd, maar deze is het helaas niet. De clip is veel simpeler, constant het beeld van een vrouw die aan het dansen is in groene lasers, zonder ook maar één camerawisseling of effect.
Met groene lasers bedoel ik dit soort:
[afbeelding]
1 2 3 4 | gitaar: tutu du tuu~~ |
Die gitaarintro lijkt daar met een beetje fantasie wel behoorlijk opquote:Op woensdag 9 november 2005 20:50 schreef Silentium het volgende:
'Layla' van Eric Clapton misschien?
What'll you do when you get lonely
And nobody's waiting by your side?
You've been running and hiding much too long.
You know it's just your foolish pride.
Layla, you've got me on my knees.
Layla, I'm begging, darling please.
Layla, darling won't you ease my worried mind.
I tried to give you consolation
When your old man had let you down.
Like a fool, I fell in love with you,
Turned my whole world upside down.
Chorus
Let's make the best of the situation
Before I finally go insane.
Please don't say we'll never find a way
And tell me all my love's in vain.
Door Wende Snijders bedoel je....quote:Op woensdag 9 november 2005 20:37 schreef Roi het volgende:
Dat Franse nummer wat gezongen werd door een model wat je vandaag kon zien bij De wereld draait door..
zou wel schandalig zijn als het dat isquote:Op woensdag 9 november 2005 20:50 schreef Silentium het volgende:
'Layla' van Eric Clapton misschien?
Nee maar de presentator vroeg aan haar haar (quote:Op woensdag 9 november 2005 21:45 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Door Wende Snijders bedoel je....
Ja dat is 'm. Ik heb toch te voorschijn kunnen googlen. De naam wordt trouwens afgekort tot N.O.R.E. Khoor het vaak in clubs.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:53 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Noreaga - Nothin'![]()
en inderdaad een Neptunes productie, één van de eerste
Ehm.. Cranberries - Zombie? "In your head, in your head, they're still fighting"quote:Op woensdag 9 november 2005 22:53 schreef Jeff89 het volgende:
Ik zoek een nummer, waarvan ik eigenlijk alleen een remix van heb gehoord..
Het is pop gok ik zo, en de enige text die ik me nog kan herinneren (ik was onder invloed) was "In my head, In my head" en iets van "I wil fight it" (langgerekte I bij it)
Thats the onequote:Op woensdag 9 november 2005 23:37 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Ehm.. Cranberries - Zombie? "In your head, in your head, they're still fighting"
Global Deejays - The sound of San Fransisco [2005]quote:Op woensdag 9 november 2005 23:55 schreef NX het volgende:
Kwam een clip tegen op dumpalink
Vind de muziek net zo geil als de clip
Alleen weet niet hoe heet nummer heet, of wie de artist is... Volgens mij is het een recente mix...
TE BELUISTEREN OP
http://www.dumpalink.com/media/1131533599/Webcam_Chick_Daphne_
Bedankt alvast...
Ja dat is emquote:Op woensdag 9 november 2005 21:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zou wel schandalig zijn als het dat is
Oh mijn God wat een Breezahquote:Op woensdag 9 november 2005 23:55 schreef NX het volgende:
Kwam een clip tegen op dumpalink
Vind de muziek net zo geil als de clip
Alleen weet niet hoe heet nummer heet, of wie de artist is... Volgens mij is het een recente mix...
TE BELUISTEREN OP
http://www.dumpalink.com/media/1131533599/Webcam_Chick_Daphne_
Bedankt alvast...
Thanx dude...quote:Op donderdag 10 november 2005 00:06 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Global Deejays - The sound of San Fransisco [2005]
Oh god, you're serious?quote:Op donderdag 10 november 2005 00:10 schreef shredder het volgende:
[..]
Oh mijn God wat een Breezah!
Het staat verder in de comment van wie het liedje is
http://www.dumpalink.com/post/1131533599/Webcam_Chick_Daphne
(Benny Benassi ...San Fransisco...)
Jij misschien Mr DJ? Ik had t op msn al gevraagd, maar je was er niet.quote:
gr Magicsquote:Weet iemand waar ik de karaoke-versie van Joan Osborne - One of us zou kunnen vinden??
P to P's hebben niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |