Bedankt das hem!quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:53 schreef Smoved het volgende:
[..]
Dat is volgens mij een nummer van enya, zal eens ff voor je zoeken
Edit:
Gevonden, het is "Enya - Ebudae", komt van het album Shepherd Moons
Yves LaRock - Zookey (lift your leg up) [2005]quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:08 schreef the_jasper het volgende:
hoi allemaal
ik hoorde bij het uitgaan op donderdagavond wel een aardig nummer
het is een beetje een kruising tussen trance/dance en die caribische muziek, je weet wel zo'n half rond vat.
ik zag em ook ergens op de tv voorbij komen in een reclame voor een cd maar ik zag niet wat de naam van het liedje was
iemand?
edit gevonden:
put your leg up heet het nummer
Winx - Don't laugh [1995]quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:56 schreef Markoe het volgende:
Het is een behoorlijk oud nummer, uit de jaren 90...
Eig'k heel irritant nummer maar ik wil het toch wel weer eens horen, je hoort in het liedje ongeveer de hele tijd zo'n irritante lach en het stond op de flippo-cd, dat is het enige wat ik weet...
Hier staat zijn discografie met daarbij songtekstenquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:26 schreef ASSpirine het volgende:
Ik zoek de lyrics van "The one" van Joe Cocker, maar ik vind het echt nergens![]()
http://www.digirama.co.nz/albumdetails.aspx?MediaID=217651
Bedoel je soms The streets met Dry your eyes?quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:22 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nummertje dat aan het begin van dit jaar wel vaker op de radio kwam.
Vooral Studio Brussel draaide hem vaker in de periode Maart/juni 2005.
Het is van een britse hip-hop/R&B artiest of formatie, de zanger zingt ook met een ZEER duidelijk Londons accent.
Het is zowieso niet een alledaags R&B/hip-hop nummer, had zijn eigen unieke sound.
Eigenlijk zingt hij niet zo zeer als dat hij praat en verteld over een simpel, triest, doch aandoenlijk verhaal dat zijn vriendin zich steeds meer van hem aan het vervreemden is, dat hij haar steeds minder terug herkend en haar steeds minder ziet en zich afvraagt wat er allemaal gebeurt is.
Het is een heel erg rustig nummer, maar ik vind 'em echt mega space.
Ik hoorde dit nummer vaak in de auto op de radio want voor mijn werk moest ik destijds veel kilometers rijden... de autoradio is dan je beste vriend.
Graag zou ik willen weten wie de artiest is of hoe het nummertje heet.
Een van de weinige stukjes tekst die ik heb kunnen onthouden was :"You don't come around here no more".
quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:34 schreef melismay het volgende:
[..]
Bedoel je soms The streets met Dry your eyes?
You're welcome, moest er meteen aan denken toen ik dat praten rappen met engels accent lasquote:
yup, thats the one. bedankt.quote:
toch zit het er niet tussen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:30 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Hier staat zijn discografie met daarbij songteksten
Gaaf, de tekst die daar staat is van 'One' van U2. En dat nummer heeft Joe bij mijn weten nooit opgenomen, in ieder geval niet ten tijde van Unchain my heart, omdat U2 dat nummer zelf pas vier jaar later opnamquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:01 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
toch zit het er niet tussen?
De album waar het bij hoort is Unchain my heart, en het liedje heet THE one, maar daar staat alleen one, en de lyrics kloppen niet
whahaaha: daar had ik niet eens naar gekeken!quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:40 schreef Berkery het volgende:
[..]
Gaaf, de tekst die daar staat is van 'One' van U2. En dat nummer heeft Joe bij mijn weten nooit opgenomen, in ieder geval niet ten tijde van Unchain my heart, omdat U2 dat nummer zelf pas vier jaar later opnam![]()
Jemig, zelfs allmusic gaat hier de mist in: Unchain My Heartquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:45 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
whahaaha: daar had ik niet eens naar gekeken!Ik zag alleen het bovenste gedeelte: een discografie met aanklikbare links en achter de eerste 2 zag ik een songtekst!
![]()
Niemand?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:13 schreef Smoved het volgende:
Ik zoek het nummer uit die skifrance commercial (http://www.skifrance.tv/dut_NL/spot_tv.php). Anyone?
Mike Skinner komt toch echt uit Birmingham, dus zo Londens zou ik dat accent niet noemenquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:22 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Het is van een britse hip-hop/R&B artiest of formatie, de zanger zingt ook met een ZEER duidelijk Londons accent.
Het is zowieso niet een alledaags R&B/hip-hop nummer, had zijn eigen unieke sound.
Tis echt een mooi liedje, maar ik vind er nergens iets over?quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:45 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
whahaaha: daar had ik niet eens naar gekeken!Ik zag alleen het bovenste gedeelte: een discografie met aanklikbare links en achter de eerste 2 zag ik een songtekst!
![]()
moet je de tekst weten?quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:15 schreef danni het volgende:
--> http://media.putfile.com/ff
Ik kom er echt niet uit. het komt uit een mix.
titel van het nummer. maar die weet je ws. niet..quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:44 schreef the_jasper het volgende:
[..]
moet je de tekst weten?
of het nummer?
Jack Johnson - Sitting, Waiting, Wishing?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:17 schreef Mannekino het volgende:
Ik zoek titel van nummer wat een tijdje terug wel redelijk vaak op televisie voorbij kwam. Het is een licht rock nummer waarvan de zanger ontzettend veel op Dave Matthews lijkt. In de clip speelt hij gitaar en wordt het beeld van achter naar voren afgespeeld. Kan zo niet op lyrics komen hopelijk weet iemand het.
Die is trouwens te ergquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:54 schreef sir_Tachyon het volgende:
Mijn moeder beweert dat ze een nummer heeft gehoord van een zangeres/meidengroep die een nummer van Metallica hebben gecoverd. En dat heeft ze ook nog op Skyradio gehoord afgelopen week. Weet iemand welk nummer dat geweest zou kunnen zijn???
Laatmaar ik heb hem al: Lucie Silvas - Nothing Else Matter
Ik weet zeker dat er mensen zijn die dit weten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:15 schreef tho_Omas het volgende:
Ik zoek een techno/techhouse-nummer waarin voortdurend "Shake, what your mother gave ya" gezegd wordt.
BVD,
Niemand? Dat liedje is echt te droog voor woordenquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:12 schreef pberends het volgende:
Michael Jackson - Black Or White
Bij dit liedje zit een intro, waar die kid van Home Alone zo'n typisch rockliedje zit te luisteren, waarna z'n vader gaat zeiken dat ie de muziek zachter moet zetten. Welk nummer is dat?
Een van deze misschien?quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:38 schreef Robar het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet dat als tune gebruikt wordt bij het programma campinglife op RTL4 ?
quote:Wat is dat lekkere nummer...
- Onder de aftiteling: Island in the Sun van Weezer
- Tijdens de kooktip: Oh Mama Mia van Sonoton
- Tijdens het lopen over de camping: Eple van Royksopp
- Als Sander kampeermiddelen laat zien: La da's Dance van Radical Nomads
Van de campinglife site
quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Niemand? Dat liedje is echt te droog voor woorden.
bron.?????quote:"INTRO":
SPECIAL GUITAR PERFORMANCE by SLASH
DIRECTED by MICHAEL JACKSON
Is dat niet Kanye West ofzo? Die heeft toch ook zo'n nummer met gek stemmetje?quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:11 schreef TheFrankey het volgende:
ik hoor de laatste tijd een leuk nummer op zowel slam fm als 538. beetje r&b / uptempo met zon mr lonely stemmetje erachter. Beetje een hoog verdraaid stemmetje.
iemand
Jahaa, dat is Armand van Helden (ofzo) met - Say My Namequote:Op maandag 31 oktober 2005 21:28 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Weet iemand dan hoe dat nummer heet (en van wie het is, uiteraard) met zo'n clip met 2 meisjes in een landhuis die de hele dag mensen op hun aars slaan?
Kanye West - Through the wirequote:Op maandag 31 oktober 2005 18:11 schreef TheFrankey het volgende:
ik hoor de laatste tijd een leuk nummer op zowel slam fm als 538. beetje r&b / uptempo met zon mr lonely stemmetje erachter. Beetje een hoog verdraaid stemmetje.
iemand
Junior Jack - Stupidiscoquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:30 schreef Yamyam het volgende:
Hoe heet dat (dance achtige) nummer met die clip waarin 2 vrouwen in een boksring half lopen te vechten/stoeien/sexbewegingen maken?
Misschien Christian Walz - Wonderchild ??quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:11 schreef TheFrankey het volgende:
iemand
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:31 schreef satecl het volgende:
Een korte tijd geleden vroegen er een aantal mensen(ik ook) hoe dat liedje heette uit een aflevering van VIVA LA BAM, dat stukkie dat die hummer de berm in gaat...nou ik heb hem eindelijk gevonden en voor de mensen die het nog steeds neit weten, dit is hem:
Enya - Only Time
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien Christian Walz - Wonderchild ??
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:11 schreef amvanwel het volgende:
Hoorde vorige week een nummer op de radio en vandaag weer, op radio 538, rond kwart over 1 's middags. Moet haast wel een nieuw nummer zijn.
Het was een redelijk snel trance nummer wat me een beetje deed denken aan sensation white anthem van een paar jaar terug. Weet iemand wat dit geweest kan zijn?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:15 schreef tho_Omas het volgende:
Ik zoek een techno/techhouse-nummer waarin voortdurend "Shake, what your mother gave ya" gezegd wordt.
BVD,
zo makkelijkquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:00 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Een van deze misschien?
[..]
Ik waag een poging na je schopje...quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:15 schreef tho_Omas het volgende:
BVD,
Freakpower - Turn On, Tune In, Cop Outquote:Op dinsdag 1 november 2005 08:56 schreef DUSHI82 het volgende:
Wie kent het volgende liedje en door wie wordt het uitgevoerd?
"Tune On,Tune In And Cop Out" (Let it flow now momma)
Als ik Tune on,tune probeer te dlen,vang ik bot.
een omschrijving voor mensen die geen BNN kijken heb je niet?quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:47 schreef mikey99 het volgende:
gister bij spuiten en slikken werd er een nummer gedraaid in die discotheek toen filemon zijn ghb ging testen, aan het einde van dat stuk, zie je nog een paar tellen die discotheek vanachter de dj plek. op dat moment werd er een nummer gedraaid, zou graag weten welk nummer....
nee sorry, ben nu al vergeten hoe het nummer gaat, maar heb het keer gehoord tijdens uitgaan, gewoon in een discotheek zonder "dj"quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een omschrijving voor mensen die geen BNN kijken heb je niet?
Hij klinkt idd echt niet als Saybia! Ik kende hem nog niet, maar even zoeken levert dit resultaat op:quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:24 schreef Yamyam het volgende:
Ik heb een liedje gedownload wat volgens de download van Saybia is en "Just a dream" heet maar ik vind het niet als Saybia klinken.
quote:Child...
I dreamt I watch you die...
you die right in my arms...
felt you fell away...
Likely another day...son,
I swear I fell that day
a pain that walk remain...
a few I had no need...
So...
I went into your room...
I silently open the door...
I set down next to you...
I look down on your face...child,
I saw a paradise...
that **** in your ****
a few I had no need
CHORUS(x2):
(´Cause) you´re my life child,
everytime you breath,
I breath with you...
you´re sunshine,
everytime you cry, my
I cries too
Child...
I dreamt I watch you die...
you die right in my arms...
felt you fell away...
Likely another day...son,
I saw a paradise
that **** in your ****
a few I had no need
CHORUS(repeat to fade):
(´Cause) you´re my life child,
everytime you breath,
I breath with you...
you´re sunshine,
everytime you cry, my
I cries too
This is an automatically generated Delivery Status Notificationquote:Op woensdag 2 november 2005 01:10 schreef Hilzillah het volgende:
wacht af....
geloof niet dat chello me aardig vind vandaag..
probeer anders ff hilzillah @ gmail. com die vind mij vast wel aardig![]()
Gmail blokt Mp3's...check over 10 minuten nog eens je mail dan doen we het NOG eens andersquote:Op woensdag 2 november 2005 01:19 schreef Hilzillah het volgende:
waarschijnlijk een nieuwe fout meldingheb op beide adressen nog nix binnen
![]()
Whehe staat genoeg op dus ga je gangquote:Op woensdag 2 november 2005 01:27 schreef Hilzillah het volgende:
*doet vreugde dans* Pik ondertussen ook ff de ceedee van Racoon
Waarom zocht je uberhaupt dat nummer van Jeroen van Merwijk? Wat een kutnummerquote:Op woensdag 2 november 2005 01:35 schreef Hilzillah het volgende:
Ik zal me gedragen, hou het maar bij een![]()
Oh oh oh mag ik ook?quote:Op woensdag 2 november 2005 01:51 schreef DaFan het volgende:
[..]
Waarom zocht je uberhaupt dat nummer van Jeroen van Merwijk? Wat een kutnummer
Kan je idd beter Racoon erbij pakken...sterker nog, de andere 20 GB is allemaal beter![]()
En zips met uitvoerbare bestanden blijkbaarquote:Op woensdag 2 november 2005 01:20 schreef DaFan het volgende:
[..]
Gmail blokt Mp3's...check over 10 minuten nog eens je mail dan doen we het NOG eens anders
Gestuurd naar Chello.
Gmail blokt alles wat los en vast zitquote:Op woensdag 2 november 2005 01:53 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
En zips met uitvoerbare bestanden blijkbaar![]()
Tov!quote:Op woensdag 2 november 2005 02:03 schreef DaFan het volgende:
[..]
Uhm je woont in de kamer naast me manG, kom maar halenwijb.
Jeeeeej, dankje!quote:Op woensdag 2 november 2005 00:43 schreef DaFan het volgende:
[..]
Hij klinkt idd echt niet als Saybia! Ik kende hem nog niet, maar even zoeken levert dit resultaat op:
Staat op 2 CD's:
[1998] The dawn of a new life
[2000] Chapter 3
(Beide zijn demo's)
Via Google de volgende lyrics (kloppen):
[..]
http://www.lyricsdomain.com/19/soil/the_one.html ?quote:Op woensdag 2 november 2005 03:20 schreef neggix het volgende:
Shit.... Kom er niet uit, terwijl het zo simpel is
Van Soil, volgens mij uit de film "the One"
Heb je zo'n stukje wat volop hard is, en dan zingen ze " Whoo, ahahahah" Snel achter elkaar... hoe heet ie... Ben me hele soil collectie aan het luisteren maar lukt niet
Tja, 'de' Herinnering eigenlijkquote:Op woensdag 2 november 2005 01:51 schreef DaFan het volgende:
[..]
Waarom zocht je uberhaupt dat nummer van Jeroen van Merwijk? Wat een kutnummer
Kan je idd beter Racoon erbij pakken...sterker nog, de andere 20 GB is allemaal beter![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 10:50 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Tja, 'de' Herinnering eigenlijk![]()
En racoon... idd in een woord SUPER!!
Da Fan de Mên!!
![]()
Roger Sanchez - Another chancequote:Op woensdag 2 november 2005 13:10 schreef Leatherneck het volgende:
Ik ben op zoek naar twee nummertjes. Het eerste nummer wat ik zoek is vrij bekend denk ik, maar ik weet de titel niet meer. In de clip zie je zo'n meid en een jongen wat praten etc. en op den duur loopt die meid met zo'n heel groot hart rond op straat. Wat ik er nog van weet van de tekst is weinig, volgens mij wordt er vaak iets als "happy days began" gezongen. Het is vrij relaxed nummertje, beetje club-achtig.
Ik kon er niet meer opkomenquote:
Beide kloppen ze, thanks!!quote:Op woensdag 2 november 2005 13:29 schreef DaFan het volgende:
[..]
Roger Sanchez - Another chance
Die 2 eventueel deze:
Oorspronkelijke titel: Gonna fly now (Rocky's Theme)
Uitvoerende(n): Bill Conti, Carol Conners en Ayn Robbins
Anders weet ik m niet.
Ja, dat dacht ik dus ook, maar dta is em nietquote:Op woensdag 2 november 2005 09:17 schreef DaFan het volgende:
[..]
http://www.lyricsdomain.com/19/soil/the_one.html ?
Ik heb m geluisterd en hij voldoet niet heel erg aan jouw beschrijving, maar hij heet wel The One
En via imdb dan? Hier dusquote:Op woensdag 2 november 2005 14:46 schreef neggix het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook, maar dta is em niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |