Daar had ik al gekeken, maar helemaal eroverheen... het is idd Disturbed... Zonder na te denken weet ik het al weer. Thnxquote:Op woensdag 2 november 2005 14:53 schreef DaFan het volgende:
[..]
En via imdb dan? Hier dus
Het zal ff zoeken zijn maar je hebt iig alle titels al. Kans is groot dat ie erbij zit.
Justin K & K-Mixx - Northern Lights ?quote:Op woensdag 2 november 2005 18:09 schreef Loutje het volgende:
Ik zoek het "housenummer" waar het volgende stukje tekst in voorkomt:
I want ya, i need ya, give it to me.
Gezongen door een vrouw, soort fluisterend.
Ik denk het niet, aangezien het een heel bekend nummer is. Heeft net voor de 2e keer in de top 40 gestaan. Heb al gekeken op top 40.nlquote:Op woensdag 2 november 2005 18:20 schreef DaFan het volgende:
[..]
Justin K & K-Mixx - Northern Lights ?
Weet je ongeveer welke week het was dit jaar?quote:Op woensdag 2 november 2005 18:24 schreef Loutje het volgende:
[..]
Ik denk het niet, aangezien het een heel bekend nummer is. Heeft net voor de 2e keer in de top 40 gestaan. Heb al gekeken op top 40.nl
Southside Spinners - Luvstruck. Dan bestaat er ook nog een 2000 en een 2005 versiequote:Op woensdag 2 november 2005 18:09 schreef Loutje het volgende:
Ik zoek het "housenummer" waar het volgende stukje tekst in voorkomt:
I want ya, i need ya, give it to me.
Gezongen door een vrouw, soort fluisterend.
Uit het vorige topic.quote:Amvanwel
Hoorde vorige week een nummer op de radio en vandaag weer, op radio 538, rond kwart over 1 's middags. Moet haast wel een nieuw nummer zijn.
Het was een redelijk snel trance nummer wat me een beetje deed denken aan sensation white anthem van een paar jaar terug. Weet iemand wat dit geweest kan zijn?
B.J. Thomas - Raindrops keep falling on my head [1970]quote:Op woensdag 2 november 2005 18:21 schreef koen_pijl het volgende:
Ik zoek dat liedje uit de reclame van actimelk ofzo dat ze zeggen: nu kan je door de regen
James Brown dan?quote:Op woensdag 2 november 2005 23:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Echt heer irritant. Ik zoek de naam van een zwarte artiest (hij is nu misschien een jaar of 70/80) Bijna iedereen heeft wel eens zijn muziek geluisterd. Geen Marvin Gaye, geen jimmy hendrix....
Super chill/relaxte muziek is het. Als ik die naam zie dan weet ik het wel.
Fijne omschrijving ik weet het
Little Richardquote:Op woensdag 2 november 2005 23:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Echt heer irritant. Ik zoek de naam van een zwarte artiest (hij is nu misschien een jaar of 70/80) Bijna iedereen heeft wel eens zijn muziek geluisterd. Geen Marvin Gaye, geen jimmy hendrix....
Super chill/relaxte muziek is het. Als ik die naam zie dan weet ik het wel.
Fijne omschrijving ik weet het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |