Dit is een nummer van Les Rythmes Digitales, maar welke weet ik zo niet uit mijn hoofd..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:52 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer dat je hoort in de Renault Clio (enter next level) commercial.
In die reclame zie je een peuter naar buiten kruipen, in een ventje veranderen, die verandert in een puber, die verandert weer in een man en die loopt uiteindelijk in een tunnel en verandert in de Renault Clio. Op ster.nl en tvreclames.nl is ie niet te vinden. emand hier die het wel weet? Alvast bedankt!!!!
Je bedoelt:quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:53 schreef keezert het volgende:
he mensen
hoe heet het stukje klassieke muziek dat altijd gebruikt werd bij het grote-gedichten-programma van sky radio, je weet wel die vent met die hese stem die zo heeeeeeeel goed gedichten kon voorlezen. weet niet of het programma nog steeds op de radio is
help me even bedankt!
Dat was Mr. Oizo... Het nummer heette Flat Beat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:05 schreef NotoriousJw het volgende:
Wie is de DJ/artiest van dat nummmer met dat gele knuffeltje (die gele kermit de kikker, van levi's) Hij schijnt ook een nieuwer nummer gemaakt te hebben.
Heel veel mogelijkheden, dit nummer is 100000000000x gecoverd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:56 schreef FortunaHome het volgende:
Hallo, ik heb een ouwe cd gevonden hier thuis en ik heb ff van een nummer een mp3 gemaakt maar ik wil graag de titel weten. Ben het doosje kwijt. Wie weet hier de titel van:
http://www.fortunahome.com/del/nummer5.mp3
alvast bedankt
Origineel is van Jones & Stephenson volgens mijquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:36 schreef renz0r het volgende:
[..]
Heel veel mogelijkheden, dit nummer is 100000000000x gecoverd.
Ik heb dat nummer 3x. 2 keer ergens op cd en 1 keer op pc. Aangezien zoeken naar de cd versies zinloos is geef ik wel de naam van het liedje op mn pc. Die klinkt overigens hetzelfde als de jouwe:
Cosmic Gate Trance Allstars - The first rebirth
Denk ik niet de orginele artiest, maar je kan er iig een naam aangeven en hij klinkt hetzelfde
Tralalala...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:34 schreef Koepert het volgende:
Muzikale Tvp!!!!!!!!! LaLaLaLa
Ik denk ik doe eens creatief![]()
Tnx...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was Mr. Oizo... Het nummer heette Flat Beat.
Dit is volgens mij de originele uitvoering en die is zoals al eerder gezegd van Jones & Stephenson.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:56 schreef FortunaHome het volgende:
Hallo, ik heb een ouwe cd gevonden hier thuis en ik heb ff van een nummer een mp3 gemaakt maar ik wil graag de titel weten. Ben het doosje kwijt. Wie weet hier de titel van:
http://www.fortunahome.com/del/nummer5.mp3
alvast bedankt
Village People - Y.M.C.A...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:44 schreef MartijN69 het volgende:
hoe heet dat nummer eigenlijk van (je spreekt uit: Wai em sie jee ..met die clip waar ze al die pakjes aan hebben, volges mij van elthon john.. wat is de echte naam van dit lied?
Hier staan de liedjes van de OST.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:14 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ik zoek een klassiek nummer wat vrij bekend is maar ik niet kan vinden.
Het komt voor in de film a clockwork orange waarin een vrouw in de Karova milkbar het begint te zingen iets van "Allen menschen werden bruder" meen ik.
Weet iemand toevallig welk nummer dat is?
Misschien is het wel de 9e symphonie van Beethoven zelf die je bedoeld, daar komt namelijk dat stukje tekst in voor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:33 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ah merci. Maar het nummer zelf in het orgineel(eh, hoe noem je zo iets?) staat niet op de OST.
Dat is een verelectroniserde versie.
Het zal hem wel niet zijn, maar probeer het toch maar:quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:26 schreef dromewaris het volgende:
Ik zoek een liedje wat best nieuw is volgens mij, beetje in de stijl van de lambada zeg maar beetje dat vakantie feest gevoel.
stukje text wat in mijn hoofd zit: "Don't listen to the mango"
al gezocht op lyrics bij meneer google, maar helaas.
Hoop dat iemand genoeg heeft aan deze info, en mij kan helpen
Dat is ook een mooi nummer en ook zo'n soort nummer, maar helaas: dat is niet het liedje sie ik bedoel, evengoed bedankt !!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Satecl, bedoel je Hijo de la Luna? Kan het me niet voorstellen bij een Hummer die van een berg gegooid wordt, maar je weet maar nooit. Nummer is door verschillende artiesten gemaakt, weet niet van wie het origineel is.
Richard Marx - right here waiting, slechts de eerste hit op google...............quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:12 schreef satecl het volgende:
1. liedje die lijkt gezongen door bryan Adams met de tekst: wherever you go, what ever you do, Í will be right waiting for you
Eric Prydz - Call On Me...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:32 schreef burp2002 het volgende:
Hoi, ik zoek een dance nummer, ik weet niet hoe hij heet maar ik ken alleen de video clip.
in de clip zie je allemaal dames in de sportschool lekker trainen...
hoe heet dat nummer nou??
1. Richard Marx - Right here waiting [1989]quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:12 schreef satecl het volgende:
ik ben weer eens op zoen naar een aantal liedjes:
1. liedje die lijkt gezongen door bryan Adams met de tekst: wherever you go, what ever you do, Í will be right waiting for you
2.Vanmiddag hoorde ik 14:17 een liedje op skyradio, frans-talig, stem leek een beetje op celine dion, maar die zingt volgens mij niet frans. ik kan geen frans dus weet niet precies hoe die ging maar je spreekt het zo ong uit: Tron da the zun ofzo:?
3. de orginele versie van Enge Buren - Pizza Calzone
4. Deze heb ik 1 keer eerder gevraagd: Was bij die aflevering van ViVA La Bam dat ze een Hummer van een berg laten vallen, en dan komt er een liedje, omdat het zo zielig voor die hummer was (:)). Ik hoorde hem gister weer op de radio dat nummer en toen zei me tante: jah, dat was van onze tijd dit liedje(ze is 44 ofzo). ze dacht dat het Luna was ofzo...
Beetje daar een vrouwenkoor gezongen zeg maar (opera of hoe je dat ook noemt)....?(erg mooi n ummer trouwens)
Als het idd gaat om Hijo de la Luna, dan zou het de versie van Loona kunnen zijn die op de radio was.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:14 schreef satecl het volgende:
ThnQ man, ik denk dat ik binnenkort weer even langs me tante meot gaan om het nogmaals te vragen
Misschien Maandagavond na 22.00 uur even mailen met Radio@KinkFM.com. Dan zit Def P er namelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer van Bob Marley. Er is een stukje te horen na het nummer Steek m Op! van osdorp Posse. Ik kan de tekst niet verstaan helaas.
Als ik 'steek 'm op' lees denk ik gelijk aan 'Stir it up'quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer van Bob Marley. Er is een stukje te horen na het nummer Steek m Op! van osdorp Posse. Ik kan de tekst niet verstaan helaas.
Jij kent het nummer van de Osdorp Posse niet, he?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als ik 'steek 'm op' lees denk ik gelijk aan 'Stir it up'
klopt, want dan had ik wellicht met meer zekerheid het antwoord kunnen gevenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:34 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Jij kent het nummer van de Osdorp Posse niet, he?![]()
Nee dat is hem inderdaad niet, het nummer is best nieuw en engelstalig...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:51 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Het zal hem wel niet zijn, maar probeer het toch maar:
Pater Moeskroen - Mango Tango?
Heeft iemand een ideetje? Het is volgens mij niet Les Rythmes Digitales, die muziek was voor een andere commercial gebruikt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:52 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer dat je hoort in de Renault Clio (enter next level) commercial.
In die reclame zie je een peuter naar buiten kruipen, in een ventje veranderen, die verandert in een puber, die verandert weer in een man en die loopt uiteindelijk in een tunnel en verandert in de Renault Clio. Op ster.nl en tvreclames.nl is ie niet te vinden. Iemand hier die het wel weet? Alvast bedankt!!!!
Ohja, het liedje is rock/electronisch-achtig en wordt gezongen door een vrouw. De Belgische versie van deze reclame heeft een heel ander nummer die op de achtergrond speelt.![]()
Cockney Rebel - Sebastian?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:54 schreef Reus het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar een nummer uit de jaren 70.Het is een nummer waarvan de clip zich afspeelt op het strand met een paard in gallop. in het nummer komt het woord sebastian of sebastiaan voor. het werd gezongen door een jonge man met een hoge stem.
(Sorry voor de beperkte info, de buurvrouw wil t graag wetendus komt u allen met uw ideeen)
Alvast bedankt
niemandquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:26 schreef dromewaris het volgende:
Ik zoek een liedje wat best nieuw is volgens mij, beetje in de stijl van de lambada zeg maar beetje dat vakantie feest gevoel.
stukje text wat in mijn hoofd zit: "Don't listen to the mango"
al gezocht op lyrics bij meneer google, maar helaas.
Hoop dat iemand genoeg heeft aan deze info, en mij kan helpen
Niemand?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:34 schreef renz0r het volgende:
Hoi mensen ik zoek heb volgende nummer,
Ik zag laatst een clip op TMF waarbij de titelnaam enzo niet geshowd werd
Het was een (zomerse) dancenummer. De clip was heel kleurrijk en opgenomen in een tropisch paradijsje. Je ziet o.a op een tropisch strand 2 kids tegen elkaar voetballen terwijl een man (de dj?) vanaf de trappen van zn strandhuisje ernaar kijkt. Hij zit tijdens de clip ook een keer op de trappen van de tempel. Op het einde van de clip zie je de maan en zijn hoofd ernaast. Wie o wie helpt mij. Vond het heerlijk klinken
Dat is Max Graham vs. Yes met Owner of a Lonely Heart. Briljante videoclip trouwens...quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:10 schreef Rekkie het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan de clip het volgende omvat:
2 britse schoolkids (1 gekleurde en 1 blanke) ga na schooltijd gaan als soort van head-hunters, mooie dames beoordelen die schaars gekleed dansen als selectieprocedure.
Iemand die weet welk nummer ik bedoel?
Madonna!quote:Op zondag 23 oktober 2005 09:19 schreef Musicaddict het volgende:
Ook ik zoek een nummer,
het is een recent dance nummer, het enige wat ik weet is dat ze de melodie gebruiken van een nummer van abba van het nummer give me, give me give me your man afther midnight enzz...
En wat dan in het dance nummer is verwerkt is de fluitmelodie van dat nummer.
Wie o wie weet de titel c q artist?![]()
Max Graham vs. Yes - Owner Of A Lonely Heartquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:10 schreef Rekkie het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan de clip het volgende omvat:
2 britse schoolkids (1 gekleurde en 1 blanke) ga na schooltijd gaan als soort van head-hunters, mooie dames beoordelen die schaars gekleed dansen als selectieprocedure.
Iemand die weet welk nummer ik bedoel?
JAY-Z - Wishing on a Starquote:Op zondag 23 oktober 2005 14:38 schreef alyel het volgende:
Ik zoek de titel of de naam van de artiest.. hier een deel van het nummer;
I'm wishing on the stars,
to follow where you are..
Rose Royce - Wishing on a star [1978]quote:Op zondag 23 oktober 2005 14:38 schreef alyel het volgende:
Ik zoek de titel of de naam van de artiest.. hier een deel van het nummer;
I'm wishing on the stars,
to follow where you are..
Ok hartstikke bedankt Airwin!!!quote:Op zondag 23 oktober 2005 09:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Madonna!![]()
En voor de volledigheid, het nummer heet Hung Up...
De laatste ben ik inmiddels achterquote:Op zondag 23 oktober 2005 18:58 schreef Tarak het volgende:
Het andere nummer had iets met "disco" in de titel. Het was een echt gelikt dancenummer (lekker beatje eronder en veel meer stelde het niet voor), bezong de gloriedagen van de disco en in de videoclip waren op een gegeven moment drie dames in discojurken te zien en een televisie. (Vaag hè, maar dat kan ik me nog herinneren). Volgens mij komt dit nummer uit 1991.
En de eerste: Plaza - Yo Yo (Ten years ago)[1990]quote:Op zondag 23 oktober 2005 18:58 schreef Tarak het volgende:
Ik zoek twee nummers uit begin jaren negentig (?).
Het ene nummer was één van de vele housenummers toendertijd en had als refrein een man die : "YohooYohooo" schreeuwde.
Het andere nummer had iets met "disco" in de titel. Het was een echt gelikt dancenummer (lekker beatje eronder en veel meer stelde het niet voor), bezong de gloriedagen van de disco en in de videoclip waren op een gegeven moment drie dames in discojurken te zien en een televisie. (Vaag hè, maar dat kan ik me nog herinneren). Volgens mij komt dit nummer uit 1991.
Bob Sinclar - love generation ?quote:Op zondag 23 oktober 2005 19:38 schreef Koepert het volgende:
ik zoek n vrij recent nummer; word regelmatig op Qmusic gedraaid (staat op t werk op vandaar:P) soort reggae nummer met vrij veel gefluit erin doet me n beetje Bob/Ziggy Marley achtig aan
Israel Kamakawiwo - Somewherequote:Op zondag 23 oktober 2005 18:47 schreef Sammy_Klebold het volgende:
Van wie is dat nummer uit die Menzis reclame.. Van Somewhere over the rainbow bla bla bla
Mijn dank is groot
Jet - Are you gonna go my way (zoiets, de artiest klopt wel)quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:36 schreef JeroenV het volgende:
Ik zoek het nummer wat een jaar of twee geleden gebruikt werd in de reclame van Vodafone. Het werd toen nog een aardige hit ook..
Jet - Are you gonna be my girlquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:36 schreef JeroenV het volgende:
Ik zoek het nummer wat een jaar of twee geleden gebruikt werd in de reclame van Vodafone. Het werd toen nog een aardige hit ook..
Alderliefste met Shaffy en List - Laat me/Vivrequote:Op maandag 24 oktober 2005 18:38 schreef tulpje6 het volgende:
Ik ben op zoek naar de artiest (en precieze titel) van een 'Laat me' remake. Dus niet die versie van Ramses Shaffy maar meer een ode aan deze artiest geloof ik door iemand en je hoort er ook een vrouw doorheen geloof ik die geloof ik Frans zingt (Liesbeth List misschien???).
Ik heb dit nummer vanavond en gistermiddag op RTL FM gehoord. Iemand die weet over welk nummer ik het heb?
Natasha Thomas zingt het volgens Google. Thuis ff wat binnentrekken.quote:Op maandag 24 oktober 2005 19:11 schreef Toeps het volgende:
Ik zoek het nummer uit de Lacoste reclame. Het is een meisjesstem, en het klinkt heel lief en romantisch. Ja, vaag. Maar ik hoop dat iemand meer weet...
Gino Vannelli - People gotta movequote:Op maandag 24 oktober 2005 21:20 schreef Sammy_Klebold het volgende:
Van wie is dat nummer uit die reclame van de ANWB
You gotta move
Felix Project - On The Floorquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:38 schreef Sjoerd102 het volgende:
Nummer word vaker met uitgaan gedraaid, Is there anywone on the floor wo can suck me like a hoor of iets dergelijks
Dj Felix project - on the floorquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:38 schreef Sjoerd102 het volgende:
Nummer word vaker met uitgaan gedraaid, Is there anywone on the floor wo can suck me like a hoor of iets dergelijks
Hier kun je ze luisteren.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:03 schreef Jaytonism het volgende:
Lieve mensen,
Ik zoek een nummer uit de film Snatch. Het wordt volgens mij meerdere malen gedraaid, ook vlak voor de 1e boksmatch met Mikey en "The Bomber".
Je hoort een snel deuntje, met gefluit, een vent die rare oerwoudgeluiden maakt ofzo, en een instrument die mij doet denken aan een bamboefluit (?)
Duidelijk niet
Thanks.
Feist - Mushaboom is wat er gedraaid wordt in het nummer van Lacoste Essential.quote:Op maandag 24 oktober 2005 19:21 schreef Toeps het volgende:
[..]
Natasha Thomas zingt het volgens Google. Thuis ff wat binnentrekken.
Oh, dan ga ik die ff opzoeken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:26 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Feist - Mushaboom is wat er gedraaid wordt in het nummer van Lacoste Essential.
Leuk liedje, leuk album ook.
Thanks,quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:26 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Feist - Mushaboom is wat er gedraaid wordt in het nummer van Lacoste Essential.
Leuk liedje, leuk album ook.
Dat is de nieuwe van DJ Format, volgens mij is het Give Me The Microphone, maar het kan ook een andere song van dit album zijn...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:04 schreef evil-me het volgende:
ik zoek een nummer, ik ken alleen de videoclip (een the box liedje)
het gaat zo. Je ziet een soort van rap computer spelletje. 2 gasten staan te rappen en moeten dan verbaal allemaal spelletjes doen. Er is ook nog een shot dat er ook een dj idee is en die draait dan voor de 2 rappers.
grappig lied
Iemand?
hier gekeken? http://www.imdb.com/title/tt0208092/soundtrackquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:31 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Thanks,
Maar hij staat er niet bij..
Ik weet toch 100 procent zeker dat hij erin zit, als iemand anders het nog weet.. hit me.
Uh huh.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:46 schreef bartrid het volgende:
[..]
hier gekeken? http://www.imdb.com/title/tt0208092/soundtrack
toch nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe van DJ Format, volgens mij is het Give Me The Microphone, maar het kan ook een andere song van dit album zijn...
Drunkenmunky wordt wel eens gedraauid. Met die saxofoonquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:51 schreef Renee2004 het volgende:
ik zoek het nummer wat o.a gedraaid wordt bij jensen wanneer zijn gasten opkomen, het is een dance/trance nummer, en het gaat ongeveer zo
tan tan tan tan tantan tan
Hm, dat zijn er vrij veel zeg maar.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:02 schreef E- het volgende:
Ik zoek een nummer dat begint met een tikkende klok (of horloge)..beetje duister achtige muziek moet ik eerlijk zeggen
helaas weet ik er niet meer van, volgens mij is het ook eens gebruikt voor een film (nederlands)
1= Status Quo - Whatever you want.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:48 schreef satecl het volgende:
ik zoek 2 nummer uit 2 reclame's(ik kan ze niet zo snel op ster.nl vinden)
1. die reclame van: "VAN LUNTEREEE" met de tekst: whatever you take, what ever you want.... ofzo
2. die reclame van HP photo, met die jongen die telkens een blad voor ze gezicht doet en dat h et dan een foto wordt(die is aardig nieuw...)
wie weet hoe die 2 nummer heten...?
Heb je de Vara al gemaild?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:26 schreef thealterego1 het volgende:
Met spoed gezocht. Ongeluksthema of ongeluksmuziek van Stips. Ook wel bekend als het geluidje wat afgespeeld werd vlak voor een ongeluk in ons aller geliefde 12 steden 13 ongelukken. Wie kan mij dit nummer bezorgen of mij een hint geven op mijn zoektocht naar dit nummer!
Ik heb al heel lang gezocht, maar er is echt heel weinig te vinden. Dus wie gaat de uitdaging aan
Heb je hier wat aan:quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:04 schreef Lovechild het volgende:
Er is een aflevering van Third Watch waarin afscheid wordt genomen van brandweervrouw Alex; zij is om het leven gekomen. De aflevering begint met een langzaam nummer, gezongen door een vrouw. Ze klonk me wel bekend, maar......... Is er iemand die zijn/haar licht kan laten schijnen?
Mijn speurtocht leverde Holy Road van Lizzie West op.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:04 schreef Lovechild het volgende:
Ik ben al een paar keer zeer verguld geweest met dit topic, dus eens kijken of jullie me nog een keer kunnen helpen:
Er is een aflevering van Third Watch waarin afscheid wordt genomen van brandweervrouw Alex; zij is om het leven gekomen. De aflevering begint met een langzaam nummer, gezongen door een vrouw. Ze klonk me wel bekend, maar kon er toch de vinger niet op leggen. De tekst gaat (ongeveer) als volgt:
Do not stand at my grave and weep,
I am not there, I do not sleep.
I am a thousand winds that blow.
I am the diamond glint on snow.
I am the sunlight on ripened grain.
I am the gentle autumn rain.
When you wake in the morning hush,
I am the swift, uplifting rush
Of quiet birds in circling flight.
I am the soft starlight at night.
Do not stand at my grave and weep.
Mijn speurtocht op het net heeft me geleerd dat het hier oorspronkelijk om een gedicht gaat. Dit gedicht is dan ook op talloze "in memoriam'- sites te vinden, maar de gezongen versie ben ik dus helaas niet tegen gekomen. Is er iemand die zijn/haar licht kan laten schijnen?
Dat klopt, mijn vriendin heeft er ook een hele tijd naar gezochtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:42 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Mijn speurtocht leverde Holy Road van Lizzie West op.
Burt Bacharach - What the world needs nowquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:57 schreef RobbieRicardo het volgende:
ik zoek t lied What de worlds need now is love sweet love its de en dan weet ik het niet meer
Ik ben nog niet zo heel veel wijzer, maar heb ook nogal tijdgebrek vandaag. Ga maar zsm verder zoeken naar dit specifieke nummer dan...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:16 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dat klopt, mijn vriendin heeft er ook een hele tijd naar gezocht![]()
Je kan ook even mailen naar het adres in m'n profielquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:12 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo heel veel wijzer, maar heb ook nogal tijdgebrek vandaag. Ga maar zsm verder zoeken naar dit specifieke nummer dan...
Chicago - You're the inspirationquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:25 schreef Barthez het volgende:
Ik zoek het liedje! hier een stukje van de songtekst!:
You're the meaning in my life, you're they inspiration...
Ruffneck & Yavahn - Everybody be somebody [1995]quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:09 schreef djjumbo het volgende:
ik zoek dat nummer...
en dan hoor je een vrouwenstem
"everybody, wants too be somebody...... "
is een beetje trance/dance en volgens mij al wat ouder
hoop dat jullie het weten
jij benne goedquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:26 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Ruffneck & Yavahn - Everybody be somebody [1995]
(of een latere remix uitgave)
ehmm nee ook niet, weet niemand het dan.. Het nummer kwam 2 weken terug ook bij de creepshop op slamfm, maar hun hebben geen playlist, ik dus een mailtje gestuurd, maar niks terug. Om iets duidelijker te zijn, af en toe zingt er dus een vrouw en af en toe de standaard trancedeuntjes. Wat de vrouw zingt lijkt nog het meest op dit: (kan het fout hebben..) oh no no gilla gilla hé, oh no no gilla gilla hé....... in my life. Kan ook heel iets anders zijn, was niet echt nuchter toen ik het voor de laatste keer hoorde, maar hier leek het nog het meeste op.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Euh jaa...
Paul van Dyk, met Another Way? Of met For an Angel?
www.ster.nlquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:21 schreef Scarface_ het volgende:
Ik zoek het nummer wat je in de KPN reclame met die neger hoort. Het liedje gaat zo ''Get outta my way...''
Ik weet echt precies welk nummer jij bedoelt! Het wordt vrij nerveus gezongen vind ik en vrij snel. Ik kan zelf alleen ook niet op de artiest kan komen!!!!! Ik ga ff hard nadenken!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:31 schreef chesterfield_king het volgende:
[..]
ehmm nee ook niet, weet niemand het dan.. Het nummer kwam 2 weken terug ook bij de creepshop op slamfm, maar hun hebben geen playlist, ik dus een mailtje gestuurd, maar niks terug. Om iets duidelijker te zijn, af en toe zingt er dus een vrouw en af en toe de standaard trancedeuntjes. Wat de vrouw zingt lijkt nog het meest op dit: (kan het fout hebben..) oh no no gilla gilla hé, oh no no gilla gilla hé....... in my life. Kan ook heel iets anders zijn, was niet echt nuchter toen ik het voor de laatste keer hoorde, maar hier leek het nog het meeste op.
Ik weet ook wat er wordt bedoelt maar hoe heet dat nummer ook al weer...oh no nooooooo gottagottahave it..........in my life of zoiets?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:59 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Ik weet echt precies welk nummer jij bedoelt! Het wordt vrij nerveus gezongen vind ik en vrij snel. Ik kan zelf alleen ook niet op de artiest kan komen!!!!! Ik ga ff hard nadenken!
Elk nr waar iemand van G-Unit in rapt begint daarmee...maar ik luister mn verzameling wel even af, mss kom ik hem nog wel tegenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:38 schreef tha_dark het volgende:
Ik zoek een nummer.
In het begin hoor je wat gefluister enzo, en dan roep iemand in 1x G G G G-Unit!!
En dan begint de beat pas. Ik heb al op veel nummers gezocht van G-Unit maar het nummer G-Unit zelf is het niet.
Die is zeker niet van Felix Da Housecat, Felix maar techno en geen ordinaire bubbling 'muziek'quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:06 schreef jwvanweert het volgende:
ik hoorde van de week een nummer in de kroeg... was hardcore achtig iets... in de tekst zat iets van:
"i wanna know,
is there anyone on the floor,
who can suck me like a whore"
Heb hem al:
DJ Felix Da Housecat - on the floor
Niels van Gogh - Pulverturmquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:29 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Ik weet ook wat er wordt bedoelt maar hoe heet dat nummer ook al weer...oh no nooooooo gottagottahave it..........in my life of zoiets?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:52 schreef Da_Sandman het volgende:
En na lang nadenken kwam dan toch eindelijk die heldere ingeving:
Niels van Gogh - Pulverturm
Natuurlijk
KT Tunstall - Black horse & the cherry tree [2005]quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:57 schreef elpatsjieno het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat ik regelmatig op radio 3 hoor.
Vrouwelijke artiest, nummer klinkt een beetje 'folky'. De titel van het nummer is heel lang, klinkt een beetje 'vaag' en volgens mij zit er het woord 'horse' in.
Thanksquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:58 schreef Da_Sandman het volgende:
KT Tunstall - Black horse and the cherry tree
Dat lukt dan wel ineens
ookeej ik heb hem gevonden eindelijk het is:quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:04 schreef evil-me het volgende:
ik zoek een nummer, ik ken alleen de videoclip (een the box liedje)
het gaat zo. Je ziet een soort van rap computer spelletje. 2 gasten staan te rappen en moeten dan verbaal allemaal spelletjes doen. Er is ook nog een shot dat er ook een dj idee is en die draait dan voor de 2 rappers.
grappig lied
Iemand?
Echt hardstikke bedanktquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:52 schreef Da_Sandman het volgende:
En na lang nadenken kwam dan toch eindelijk die heldere ingeving:
Niels van Gogh - Pulverturm
Natuurlijk
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:40 schreef Bloempje19 het volgende:
En dan bedoel ik niet dat nummer van Jamie Cullum
NOu ja: komen ze...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:17 schreef Seal_force het volgende:
Weet iemand een nieuwe versie van knock on heaven door? Of een leuker dan de oude?![]()
Madonna - Hung up [2005]quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:34 schreef heaven7 het volgende:
Hoe heet het nieuwe liedje van Madonna?
Wilde gok op Simply Red - Fairgroundquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:25 schreef dromewaris het volgende:
en nog een ouder nummer, met veel drums erin.
wat text:
"and I love the power"
en ik dacht:
"even if my story can't make it"
Snap! - The cult of Snap! [1990]quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:40 schreef Deetch het volgende:
Jaren negentig housenummer (1992-1994 ofzo)
Vent zingt in onverstaanbaar taaltje het volgende (fonetisch)
"eey eey ba dee oeh wella dai dai
oemba dee adee oe wella die die uh
Dan volgt er een house break en weer dezelfde "tekst"
Ik hoorde hem zonet op TV in de presentatie van films op TV (volgens mij Net5)
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:45 schreef bartrid het volgende:
[..]
Wilde gok op Simply Red - Fairground
http://www.lyricsfreak.com/s/simply-red/125054.html
Dit is hem niet denk ik? Songtekst marleyquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het is in ieder geval niet Snap met de cult of snap. Het nummer is snellerquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:40 schreef Deetch het volgende:
ZIng eens een stukje voor dan!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:13 schreef Deetch het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet Snap met de cult of snap. Het nummer is sneller
Gevonden!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:04 schreef Lovechild het volgende:
Ik ben al een paar keer zeer verguld geweest met dit topic, dus eens kijken of jullie me nog een keer kunnen helpen:
Er is een aflevering van Third Watch waarin afscheid wordt genomen van brandweervrouw Alex; zij is om het leven gekomen. De aflevering begint met een langzaam nummer, gezongen door een vrouw. Ze klonk me wel bekend, maar kon er toch de vinger niet op leggen. De tekst gaat (ongeveer) als volgt:
Do not stand at my grave and weep,
knip
Barry Manilow - Mandy?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:34 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Ik zoek een heel bekend kroegnummer, gaat ongeveer zo:
When you gave and you smile and i'll take it, [...] oh baby,
Het ging dus (wederom) om KT Tunstall - Black Horse and the Cherry Treequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:40 schreef mark_03 het volgende:
Ben op zoek naar een nieuw nummer. Lekker ritme, dansbaar. Tussen de tekst door zingt men "oe oe" "oe oe". Vrij vaak te horen op Q-Music.
Wie kan me helpen ondanks deze vrij lastige omschrijving.
Niemand?quote:Lieve mensen,
Ik zoek een nummer uit de film Snatch. Het wordt volgens mij meerdere malen gedraaid, ook vlak voor de 1e boksmatch met Mikey en "The Bomber".
Je hoort een snel deuntje, met gefluit, een vent die rare oerwoudgeluiden maakt ofzo, en een instrument die mij doet denken aan een bamboefluit (?)
Het is een beetje Jazzachtig met snel deuntje. Wordt voor 't eerst gedraaid in de scene dat Brick Top door de hal loopt richting de boxring. Ik heb em in een ver verleden op een PC gehad, maar word nu echt wel best wel krankjorem van dat gezoek.
Eerst gezongen door een vrouw met een zeikerige stem en daarna herhaald door van die irri kindjes?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:50 schreef 020-NRD het volgende:
ik zoek een kinder liedje wat een hit was deze zomer in alle vakantie landen en het gaat een beetje zo: Its a no no no Its a yo yo yo , zo iets maar weet het niet meer echt
Sorry, maar ik had em deze pagina al beantwoord, dus ik sloeg em nu over.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:05 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Het ging dus (wederom) om KT Tunstall - Black Horse and the Cherry Tree.
Tom_Tom- Dankjewel
Kim Carnes - Betty Davies Eyesquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:05 schreef jackson het volgende:
Ik ben opzoek naar een oudere plaat van een vrouwelijke artiest. De stem heeft iets weg van Tina Turner ofzo. Zitten wat breaks in het nummer en de teksten:
You just tease me/ you just know how to please me (oid)..... taaadaaataaadataaa..... your ??? a day..... ??? *melodie*
Wazigheid kent geen tijd zoals je merkt maar ik hoop dat het iemand wat gaat zeggen
Heb even een Sample gemaakt ervan: http://www.xs4all.nl/~cbburgk/track.mp3
Dit is wel een remix dus het kan wat anders klinken soms...maar het is zoooo bekend...
Alvast bedankt
Top!quote:
Dat zag ik inderdaad al jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:09 schreef Berkery het volgende:
Bette Davis Eyes om precies te zijn.
my chemical romance?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:10 schreef CybPraetorian het volgende:
band naam, waar ik zoek naar ben, heeft iets te maken met chemie, of zo'n soort experiment. Tis niet echt een naam maar een zin.. beetje rock achtig geloof ik. Video is al wel wel eens langs geweest op tv...
Dat is volgens mij een nummer van enya, zal eens ff voor je zoekenquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:37 schreef pa-ra-no-i-de het volgende:
Ik zoek het liedje uit deze PPS file; volgens mij is het geen engels want kan er niks uithalen
http://www.badongo.com/fi(...)_Doorgeeflichtje.pps
Owquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:40 schreef Deetch het volgende:
Bedankt das hem!quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:53 schreef Smoved het volgende:
[..]
Dat is volgens mij een nummer van enya, zal eens ff voor je zoeken
Edit:
Gevonden, het is "Enya - Ebudae", komt van het album Shepherd Moons
Yves LaRock - Zookey (lift your leg up) [2005]quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:08 schreef the_jasper het volgende:
hoi allemaal
ik hoorde bij het uitgaan op donderdagavond wel een aardig nummer
het is een beetje een kruising tussen trance/dance en die caribische muziek, je weet wel zo'n half rond vat.
ik zag em ook ergens op de tv voorbij komen in een reclame voor een cd maar ik zag niet wat de naam van het liedje was
iemand?
edit gevonden:
put your leg up heet het nummer
Winx - Don't laugh [1995]quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:56 schreef Markoe het volgende:
Het is een behoorlijk oud nummer, uit de jaren 90...
Eig'k heel irritant nummer maar ik wil het toch wel weer eens horen, je hoort in het liedje ongeveer de hele tijd zo'n irritante lach en het stond op de flippo-cd, dat is het enige wat ik weet...
Hier staat zijn discografie met daarbij songtekstenquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:26 schreef ASSpirine het volgende:
Ik zoek de lyrics van "The one" van Joe Cocker, maar ik vind het echt nergens![]()
http://www.digirama.co.nz/albumdetails.aspx?MediaID=217651
Bedoel je soms The streets met Dry your eyes?quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:22 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nummertje dat aan het begin van dit jaar wel vaker op de radio kwam.
Vooral Studio Brussel draaide hem vaker in de periode Maart/juni 2005.
Het is van een britse hip-hop/R&B artiest of formatie, de zanger zingt ook met een ZEER duidelijk Londons accent.
Het is zowieso niet een alledaags R&B/hip-hop nummer, had zijn eigen unieke sound.
Eigenlijk zingt hij niet zo zeer als dat hij praat en verteld over een simpel, triest, doch aandoenlijk verhaal dat zijn vriendin zich steeds meer van hem aan het vervreemden is, dat hij haar steeds minder terug herkend en haar steeds minder ziet en zich afvraagt wat er allemaal gebeurt is.
Het is een heel erg rustig nummer, maar ik vind 'em echt mega space.
Ik hoorde dit nummer vaak in de auto op de radio want voor mijn werk moest ik destijds veel kilometers rijden... de autoradio is dan je beste vriend.
Graag zou ik willen weten wie de artiest is of hoe het nummertje heet.
Een van de weinige stukjes tekst die ik heb kunnen onthouden was :"You don't come around here no more".
quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:34 schreef melismay het volgende:
[..]
Bedoel je soms The streets met Dry your eyes?
You're welcome, moest er meteen aan denken toen ik dat praten rappen met engels accent lasquote:
yup, thats the one. bedankt.quote:
toch zit het er niet tussen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:30 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Hier staat zijn discografie met daarbij songteksten
Gaaf, de tekst die daar staat is van 'One' van U2. En dat nummer heeft Joe bij mijn weten nooit opgenomen, in ieder geval niet ten tijde van Unchain my heart, omdat U2 dat nummer zelf pas vier jaar later opnamquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:01 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
toch zit het er niet tussen?
De album waar het bij hoort is Unchain my heart, en het liedje heet THE one, maar daar staat alleen one, en de lyrics kloppen niet
whahaaha: daar had ik niet eens naar gekeken!quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:40 schreef Berkery het volgende:
[..]
Gaaf, de tekst die daar staat is van 'One' van U2. En dat nummer heeft Joe bij mijn weten nooit opgenomen, in ieder geval niet ten tijde van Unchain my heart, omdat U2 dat nummer zelf pas vier jaar later opnam![]()
Jemig, zelfs allmusic gaat hier de mist in: Unchain My Heartquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:45 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
whahaaha: daar had ik niet eens naar gekeken!Ik zag alleen het bovenste gedeelte: een discografie met aanklikbare links en achter de eerste 2 zag ik een songtekst!
![]()
Niemand?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:13 schreef Smoved het volgende:
Ik zoek het nummer uit die skifrance commercial (http://www.skifrance.tv/dut_NL/spot_tv.php). Anyone?
Mike Skinner komt toch echt uit Birmingham, dus zo Londens zou ik dat accent niet noemenquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:22 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Het is van een britse hip-hop/R&B artiest of formatie, de zanger zingt ook met een ZEER duidelijk Londons accent.
Het is zowieso niet een alledaags R&B/hip-hop nummer, had zijn eigen unieke sound.
Tis echt een mooi liedje, maar ik vind er nergens iets over?quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:45 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
whahaaha: daar had ik niet eens naar gekeken!Ik zag alleen het bovenste gedeelte: een discografie met aanklikbare links en achter de eerste 2 zag ik een songtekst!
![]()
moet je de tekst weten?quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:15 schreef danni het volgende:
--> http://media.putfile.com/ff
Ik kom er echt niet uit. het komt uit een mix.
titel van het nummer. maar die weet je ws. niet..quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:44 schreef the_jasper het volgende:
[..]
moet je de tekst weten?
of het nummer?
Jack Johnson - Sitting, Waiting, Wishing?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:17 schreef Mannekino het volgende:
Ik zoek titel van nummer wat een tijdje terug wel redelijk vaak op televisie voorbij kwam. Het is een licht rock nummer waarvan de zanger ontzettend veel op Dave Matthews lijkt. In de clip speelt hij gitaar en wordt het beeld van achter naar voren afgespeeld. Kan zo niet op lyrics komen hopelijk weet iemand het.
Die is trouwens te ergquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:54 schreef sir_Tachyon het volgende:
Mijn moeder beweert dat ze een nummer heeft gehoord van een zangeres/meidengroep die een nummer van Metallica hebben gecoverd. En dat heeft ze ook nog op Skyradio gehoord afgelopen week. Weet iemand welk nummer dat geweest zou kunnen zijn???
Laatmaar ik heb hem al: Lucie Silvas - Nothing Else Matter
Ik weet zeker dat er mensen zijn die dit weten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:15 schreef tho_Omas het volgende:
Ik zoek een techno/techhouse-nummer waarin voortdurend "Shake, what your mother gave ya" gezegd wordt.
BVD,
Niemand? Dat liedje is echt te droog voor woordenquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:12 schreef pberends het volgende:
Michael Jackson - Black Or White
Bij dit liedje zit een intro, waar die kid van Home Alone zo'n typisch rockliedje zit te luisteren, waarna z'n vader gaat zeiken dat ie de muziek zachter moet zetten. Welk nummer is dat?
Een van deze misschien?quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:38 schreef Robar het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet dat als tune gebruikt wordt bij het programma campinglife op RTL4 ?
quote:Wat is dat lekkere nummer...
- Onder de aftiteling: Island in the Sun van Weezer
- Tijdens de kooktip: Oh Mama Mia van Sonoton
- Tijdens het lopen over de camping: Eple van Royksopp
- Als Sander kampeermiddelen laat zien: La da's Dance van Radical Nomads
Van de campinglife site
quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Niemand? Dat liedje is echt te droog voor woorden.
bron.?????quote:"INTRO":
SPECIAL GUITAR PERFORMANCE by SLASH
DIRECTED by MICHAEL JACKSON
Is dat niet Kanye West ofzo? Die heeft toch ook zo'n nummer met gek stemmetje?quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:11 schreef TheFrankey het volgende:
ik hoor de laatste tijd een leuk nummer op zowel slam fm als 538. beetje r&b / uptempo met zon mr lonely stemmetje erachter. Beetje een hoog verdraaid stemmetje.
iemand
Jahaa, dat is Armand van Helden (ofzo) met - Say My Namequote:Op maandag 31 oktober 2005 21:28 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Weet iemand dan hoe dat nummer heet (en van wie het is, uiteraard) met zo'n clip met 2 meisjes in een landhuis die de hele dag mensen op hun aars slaan?
Kanye West - Through the wirequote:Op maandag 31 oktober 2005 18:11 schreef TheFrankey het volgende:
ik hoor de laatste tijd een leuk nummer op zowel slam fm als 538. beetje r&b / uptempo met zon mr lonely stemmetje erachter. Beetje een hoog verdraaid stemmetje.
iemand
Junior Jack - Stupidiscoquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:30 schreef Yamyam het volgende:
Hoe heet dat (dance achtige) nummer met die clip waarin 2 vrouwen in een boksring half lopen te vechten/stoeien/sexbewegingen maken?
Misschien Christian Walz - Wonderchild ??quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:11 schreef TheFrankey het volgende:
iemand
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:31 schreef satecl het volgende:
Een korte tijd geleden vroegen er een aantal mensen(ik ook) hoe dat liedje heette uit een aflevering van VIVA LA BAM, dat stukkie dat die hummer de berm in gaat...nou ik heb hem eindelijk gevonden en voor de mensen die het nog steeds neit weten, dit is hem:
Enya - Only Time
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien Christian Walz - Wonderchild ??
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:11 schreef amvanwel het volgende:
Hoorde vorige week een nummer op de radio en vandaag weer, op radio 538, rond kwart over 1 's middags. Moet haast wel een nieuw nummer zijn.
Het was een redelijk snel trance nummer wat me een beetje deed denken aan sensation white anthem van een paar jaar terug. Weet iemand wat dit geweest kan zijn?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:15 schreef tho_Omas het volgende:
Ik zoek een techno/techhouse-nummer waarin voortdurend "Shake, what your mother gave ya" gezegd wordt.
BVD,
zo makkelijkquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:00 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Een van deze misschien?
[..]
Ik waag een poging na je schopje...quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:15 schreef tho_Omas het volgende:
BVD,
Freakpower - Turn On, Tune In, Cop Outquote:Op dinsdag 1 november 2005 08:56 schreef DUSHI82 het volgende:
Wie kent het volgende liedje en door wie wordt het uitgevoerd?
"Tune On,Tune In And Cop Out" (Let it flow now momma)
Als ik Tune on,tune probeer te dlen,vang ik bot.
een omschrijving voor mensen die geen BNN kijken heb je niet?quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:47 schreef mikey99 het volgende:
gister bij spuiten en slikken werd er een nummer gedraaid in die discotheek toen filemon zijn ghb ging testen, aan het einde van dat stuk, zie je nog een paar tellen die discotheek vanachter de dj plek. op dat moment werd er een nummer gedraaid, zou graag weten welk nummer....
nee sorry, ben nu al vergeten hoe het nummer gaat, maar heb het keer gehoord tijdens uitgaan, gewoon in een discotheek zonder "dj"quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een omschrijving voor mensen die geen BNN kijken heb je niet?
Hij klinkt idd echt niet als Saybia! Ik kende hem nog niet, maar even zoeken levert dit resultaat op:quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:24 schreef Yamyam het volgende:
Ik heb een liedje gedownload wat volgens de download van Saybia is en "Just a dream" heet maar ik vind het niet als Saybia klinken.
quote:Child...
I dreamt I watch you die...
you die right in my arms...
felt you fell away...
Likely another day...son,
I swear I fell that day
a pain that walk remain...
a few I had no need...
So...
I went into your room...
I silently open the door...
I set down next to you...
I look down on your face...child,
I saw a paradise...
that **** in your ****
a few I had no need
CHORUS(x2):
(´Cause) you´re my life child,
everytime you breath,
I breath with you...
you´re sunshine,
everytime you cry, my
I cries too
Child...
I dreamt I watch you die...
you die right in my arms...
felt you fell away...
Likely another day...son,
I saw a paradise
that **** in your ****
a few I had no need
CHORUS(repeat to fade):
(´Cause) you´re my life child,
everytime you breath,
I breath with you...
you´re sunshine,
everytime you cry, my
I cries too
This is an automatically generated Delivery Status Notificationquote:Op woensdag 2 november 2005 01:10 schreef Hilzillah het volgende:
wacht af....
geloof niet dat chello me aardig vind vandaag..
probeer anders ff hilzillah @ gmail. com die vind mij vast wel aardig![]()
Gmail blokt Mp3's...check over 10 minuten nog eens je mail dan doen we het NOG eens andersquote:Op woensdag 2 november 2005 01:19 schreef Hilzillah het volgende:
waarschijnlijk een nieuwe fout meldingheb op beide adressen nog nix binnen
![]()
Whehe staat genoeg op dus ga je gangquote:Op woensdag 2 november 2005 01:27 schreef Hilzillah het volgende:
*doet vreugde dans* Pik ondertussen ook ff de ceedee van Racoon
Waarom zocht je uberhaupt dat nummer van Jeroen van Merwijk? Wat een kutnummerquote:Op woensdag 2 november 2005 01:35 schreef Hilzillah het volgende:
Ik zal me gedragen, hou het maar bij een![]()
Oh oh oh mag ik ook?quote:Op woensdag 2 november 2005 01:51 schreef DaFan het volgende:
[..]
Waarom zocht je uberhaupt dat nummer van Jeroen van Merwijk? Wat een kutnummer
Kan je idd beter Racoon erbij pakken...sterker nog, de andere 20 GB is allemaal beter![]()
En zips met uitvoerbare bestanden blijkbaarquote:Op woensdag 2 november 2005 01:20 schreef DaFan het volgende:
[..]
Gmail blokt Mp3's...check over 10 minuten nog eens je mail dan doen we het NOG eens anders
Gestuurd naar Chello.
Gmail blokt alles wat los en vast zitquote:Op woensdag 2 november 2005 01:53 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
En zips met uitvoerbare bestanden blijkbaar![]()
Tov!quote:Op woensdag 2 november 2005 02:03 schreef DaFan het volgende:
[..]
Uhm je woont in de kamer naast me manG, kom maar halenwijb.
Jeeeeej, dankje!quote:Op woensdag 2 november 2005 00:43 schreef DaFan het volgende:
[..]
Hij klinkt idd echt niet als Saybia! Ik kende hem nog niet, maar even zoeken levert dit resultaat op:
Staat op 2 CD's:
[1998] The dawn of a new life
[2000] Chapter 3
(Beide zijn demo's)
Via Google de volgende lyrics (kloppen):
[..]
http://www.lyricsdomain.com/19/soil/the_one.html ?quote:Op woensdag 2 november 2005 03:20 schreef neggix het volgende:
Shit.... Kom er niet uit, terwijl het zo simpel is
Van Soil, volgens mij uit de film "the One"
Heb je zo'n stukje wat volop hard is, en dan zingen ze " Whoo, ahahahah" Snel achter elkaar... hoe heet ie... Ben me hele soil collectie aan het luisteren maar lukt niet
Tja, 'de' Herinnering eigenlijkquote:Op woensdag 2 november 2005 01:51 schreef DaFan het volgende:
[..]
Waarom zocht je uberhaupt dat nummer van Jeroen van Merwijk? Wat een kutnummer
Kan je idd beter Racoon erbij pakken...sterker nog, de andere 20 GB is allemaal beter![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 10:50 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Tja, 'de' Herinnering eigenlijk![]()
En racoon... idd in een woord SUPER!!
Da Fan de Mên!!
![]()
Roger Sanchez - Another chancequote:Op woensdag 2 november 2005 13:10 schreef Leatherneck het volgende:
Ik ben op zoek naar twee nummertjes. Het eerste nummer wat ik zoek is vrij bekend denk ik, maar ik weet de titel niet meer. In de clip zie je zo'n meid en een jongen wat praten etc. en op den duur loopt die meid met zo'n heel groot hart rond op straat. Wat ik er nog van weet van de tekst is weinig, volgens mij wordt er vaak iets als "happy days began" gezongen. Het is vrij relaxed nummertje, beetje club-achtig.
Ik kon er niet meer opkomenquote:
Beide kloppen ze, thanks!!quote:Op woensdag 2 november 2005 13:29 schreef DaFan het volgende:
[..]
Roger Sanchez - Another chance
Die 2 eventueel deze:
Oorspronkelijke titel: Gonna fly now (Rocky's Theme)
Uitvoerende(n): Bill Conti, Carol Conners en Ayn Robbins
Anders weet ik m niet.
Ja, dat dacht ik dus ook, maar dta is em nietquote:Op woensdag 2 november 2005 09:17 schreef DaFan het volgende:
[..]
http://www.lyricsdomain.com/19/soil/the_one.html ?
Ik heb m geluisterd en hij voldoet niet heel erg aan jouw beschrijving, maar hij heet wel The One
En via imdb dan? Hier dusquote:Op woensdag 2 november 2005 14:46 schreef neggix het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook, maar dta is em niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |