abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31607235
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 16:33 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ah merci. Maar het nummer zelf in het orgineel(eh, hoe noem je zo iets?) staat niet op de OST.
Dat is een verelectroniserde versie.
Misschien is het wel de 9e symphonie van Beethoven zelf die je bedoeld, daar komt namelijk dat stukje tekst in voor.
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_31607286
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 16:26 schreef dromewaris het volgende:
Ik zoek een liedje wat best nieuw is volgens mij, beetje in de stijl van de lambada zeg maar beetje dat vakantie feest gevoel.

stukje text wat in mijn hoofd zit: "Don't listen to the mango"

al gezocht op lyrics bij meneer google, maar helaas.
Hoop dat iemand genoeg heeft aan deze info, en mij kan helpen
Het zal hem wel niet zijn, maar probeer het toch maar:
Pater Moeskroen - Mango Tango?
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:12:31 #28
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_31607718
ik ben weer eens op zoen naar een aantal liedjes :

1. liedje die lijkt gezongen door bryan Adams met de tekst: wherever you go, what ever you do, Í will be right waiting for you

2.Vanmiddag hoorde ik 14:17 een liedje op skyradio, frans-talig, stem leek een beetje op celine dion, maar die zingt volgens mij niet frans. ik kan geen frans dus weet niet precies hoe die ging maar je spreekt het zo ong uit: Tron da the zun ofzo :?

3. de orginele versie van Enge Buren - Pizza Calzone

4. Deze heb ik 1 keer eerder gevraagd: Was bij die aflevering van ViVA La Bam dat ze een Hummer van een berg laten vallen, en dan komt er een liedje, omdat het zo zielig voor die hummer was (:)). Ik hoorde hem gister weer op de radio dat nummer en toen zei me tante: jah, dat was van onze tijd dit liedje(ze is 44 ofzo). ze dacht dat het Luna was ofzo...
Beetje daar een vrouwenkoor gezongen zeg maar (opera of hoe je dat ook noemt)....?(erg mooi n ummer trouwens )
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_31608494
Ik ben op zoek naar een nummer van Bob Marley. Er is een stukje te horen na het nummer Steek m Op! van osdorp Posse. Ik kan de tekst niet verstaan helaas.
Spoilers!
pi_31608579
Satecl, bedoel je Hijo de la Luna? Kan het me niet voorstellen bij een Hummer die van een berg gegooid wordt, maar je weet maar nooit. Nummer is door verschillende artiesten gemaakt, weet niet van wie het origineel is.
Spoilers!
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 18:10:00 #31
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_31608879
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 17:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Satecl, bedoel je Hijo de la Luna? Kan het me niet voorstellen bij een Hummer die van een berg gegooid wordt, maar je weet maar nooit. Nummer is door verschillende artiesten gemaakt, weet niet van wie het origineel is.
Dat is ook een mooi nummer en ook zo'n soort nummer, maar helaas: dat is niet het liedje sie ik bedoel, evengoed bedankt !!
pi_31610479
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 17:12 schreef satecl het volgende:
1. liedje die lijkt gezongen door bryan Adams met de tekst: wherever you go, what ever you do, Í will be right waiting for you
Richard Marx - right here waiting, slechts de eerste hit op google...............
pi_31610623
Hoi, ik zoek een dance nummer, ik weet niet hoe hij heet maar ik ken alleen de video clip.
in de clip zie je allemaal dames in de sportschool lekker trainen...

hoe heet dat nummer nou??
pi_31610712
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 19:32 schreef burp2002 het volgende:
Hoi, ik zoek een dance nummer, ik weet niet hoe hij heet maar ik ken alleen de video clip.
in de clip zie je allemaal dames in de sportschool lekker trainen...

hoe heet dat nummer nou??
Eric Prydz - Call On Me...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_31611207
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 17:12 schreef satecl het volgende:
ik ben weer eens op zoen naar een aantal liedjes :

2.Vanmiddag hoorde ik 14:17 een liedje op skyradio, frans-talig, stem leek een beetje op celine dion, maar die zingt volgens mij niet frans. ik kan geen frans dus weet niet precies hoe die ging maar je spreekt het zo ong uit: Tron da the zun ofzo :?

3. de orginele versie van Enge Buren - Pizza Calzone

4. Deze heb ik 1 keer eerder gevraagd: Was bij die aflevering van ViVA La Bam dat ze een Hummer van een berg laten vallen, en dan komt er een liedje, omdat het zo zielig voor die hummer was (:)). Ik hoorde hem gister weer op de radio dat nummer en toen zei me tante: jah, dat was van onze tijd dit liedje(ze is 44 ofzo). ze dacht dat het Luna was ofzo...
Beetje daar een vrouwenkoor gezongen zeg maar (opera of hoe je dat ook noemt)....?(erg mooi n ummer trouwens )
1. Richard Marx - Right here waiting [1989]
2. Celine Dion - Pourque Tu M'aimes Encore [1995]
(Celine is Canadese en haar eerste single was zelfs in het Frans: Ne partez pas sans moi)
3. Eros Ramazzotti - Se bastasse una canzone [1990]
4. Bij je eerste keer vragen wist ik die ook niet (Geen MTV = Geen Viva la bam)
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 20:14:04 #36
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_31611336
ThnQ man , ik denk dat ik binnenkort weer even langs me tante meot gaan om het nogmaals te vragen
pi_31611518
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 20:14 schreef satecl het volgende:
ThnQ man , ik denk dat ik binnenkort weer even langs me tante meot gaan om het nogmaals te vragen
Als het idd gaat om Hijo de la Luna, dan zou het de versie van Loona kunnen zijn die op de radio was.
In 1990 werd deze plaat vooral bekend door de formatie Mecano. Maar zelfs de Spaans/Belgische Belle Perez heeft hem ooit eens opgenomen. Dus er zijn meerdere versies van.
pi_31611520
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 19:37 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Eric Prydz - Call On Me...
thnks ! you're goood
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 20:22:26 #39
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_31611532
jah maar het is een heel anders liedje, het is wel een beetje van die genre, maar meer ook niet...
pi_31612694
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 17:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer van Bob Marley. Er is een stukje te horen na het nummer Steek m Op! van osdorp Posse. Ik kan de tekst niet verstaan helaas.
Misschien Maandagavond na 22.00 uur even mailen met Radio@KinkFM.com. Dan zit Def P er namelijk.
  Moderator vrijdag 21 oktober 2005 @ 23:03:53 #41
18653 crew  D.
pi_31615537
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 17:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als ik 'steek 'm op' lees denk ik gelijk aan 'Stir it up'
pi_31616530
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 23:03 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Als ik 'steek 'm op' lees denk ik gelijk aan 'Stir it up'
Jij kent het nummer van de Osdorp Posse niet, he?
  Moderator vrijdag 21 oktober 2005 @ 23:41:45 #43
18653 crew  D.
pi_31616759
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 23:34 schreef Muziekstad2000 het volgende:

[..]

Jij kent het nummer van de Osdorp Posse niet, he?
klopt, want dan had ik wellicht met meer zekerheid het antwoord kunnen geven
pi_31617617
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 16:51 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Het zal hem wel niet zijn, maar probeer het toch maar:
Pater Moeskroen - Mango Tango?
Nee dat is hem inderdaad niet, het nummer is best nieuw en engelstalig...
Je hebt van die dagen dan heb je ECHt je dag niet!
pi_31618018
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 21:52 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer dat je hoort in de Renault Clio (enter next level) commercial.
In die reclame zie je een peuter naar buiten kruipen, in een ventje veranderen, die verandert in een puber, die verandert weer in een man en die loopt uiteindelijk in een tunnel en verandert in de Renault Clio. Op ster.nl en tvreclames.nl is ie niet te vinden. Iemand hier die het wel weet? Alvast bedankt!!!!

Ohja, het liedje is rock/electronisch-achtig en wordt gezongen door een vrouw. De Belgische versie van deze reclame heeft een heel ander nummer die op de achtergrond speelt.
Heeft iemand een ideetje? Het is volgens mij niet Les Rythmes Digitales, die muziek was voor een andere commercial gebruikt.
De zinnen die ik opvang ook bij Google ingevoerd, maar kan niks vinden...
Tralalalaaa
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 14:33:39 #46
130585 mikey99
Forza Barca!
pi_31627008
ik zoek de lyrics van het nummer van DAC- zoveel meer. iemand?
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 14:42:28 #47
133015 Sammy_Klebold
Heeft een hart van goud
pi_31627254
Wie kent het volgende nummer? Pendulum - Tarantula...
Het intro van dat nummer is van een of andere hip hop plaat.. Wie weet er van wie deze hip hop plaat is?
De ziekste grappenmaker sinds Pennywise
pi_31633366
Ik zoek een nummer van een vrouwengroep, het is vrij recent. Het enige dat ik kan vermelden is dat ze zo nu en dan het laatste woord van een regel langrekken. Dus lalalalalaaaaaaaaaa. lalala. Een klein voorbeeldje dus. Wie kan me helpen?
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 21:54:51 #49
29820 Reus
There can be only one
pi_31637736
Hallo,

Ik ben op zoek naar een nummer uit de jaren 70. Het is een nummer waarvan de clip zich afspeelt op het strand met een paard in gallop. in het nummer komt het woord sebastian of sebastiaan voor. het werd gezongen door een jonge man met een hoge stem.

(Sorry voor de beperkte info, de buurvrouw wil t graag weten dus komt u allen met uw ideeen)

Alvast bedankt
Nederlands is mijn goeiste vak dus no comment on my text bitte sehr.
pi_31637813
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 21:54 schreef Reus het volgende:
Hallo,

Ik ben op zoek naar een nummer uit de jaren 70. Het is een nummer waarvan de clip zich afspeelt op het strand met een paard in gallop. in het nummer komt het woord sebastian of sebastiaan voor. het werd gezongen door een jonge man met een hoge stem.

(Sorry voor de beperkte info, de buurvrouw wil t graag weten dus komt u allen met uw ideeen)

Alvast bedankt
Cockney Rebel - Sebastian?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')