Misschien is het wel de 9e symphonie van Beethoven zelf die je bedoeld, daar komt namelijk dat stukje tekst in voor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:33 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ah merci. Maar het nummer zelf in het orgineel(eh, hoe noem je zo iets?) staat niet op de OST.
Dat is een verelectroniserde versie.
Het zal hem wel niet zijn, maar probeer het toch maar:quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:26 schreef dromewaris het volgende:
Ik zoek een liedje wat best nieuw is volgens mij, beetje in de stijl van de lambada zeg maar beetje dat vakantie feest gevoel.
stukje text wat in mijn hoofd zit: "Don't listen to the mango"
al gezocht op lyrics bij meneer google, maar helaas.
Hoop dat iemand genoeg heeft aan deze info, en mij kan helpen
Dat is ook een mooi nummer en ook zo'n soort nummer, maar helaas: dat is niet het liedje sie ik bedoel, evengoed bedankt !!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Satecl, bedoel je Hijo de la Luna? Kan het me niet voorstellen bij een Hummer die van een berg gegooid wordt, maar je weet maar nooit. Nummer is door verschillende artiesten gemaakt, weet niet van wie het origineel is.
Richard Marx - right here waiting, slechts de eerste hit op google...............quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:12 schreef satecl het volgende:
1. liedje die lijkt gezongen door bryan Adams met de tekst: wherever you go, what ever you do, Í will be right waiting for you
Eric Prydz - Call On Me...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:32 schreef burp2002 het volgende:
Hoi, ik zoek een dance nummer, ik weet niet hoe hij heet maar ik ken alleen de video clip.
in de clip zie je allemaal dames in de sportschool lekker trainen...
hoe heet dat nummer nou??
1. Richard Marx - Right here waiting [1989]quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:12 schreef satecl het volgende:
ik ben weer eens op zoen naar een aantal liedjes:
1. liedje die lijkt gezongen door bryan Adams met de tekst: wherever you go, what ever you do, Í will be right waiting for you
2.Vanmiddag hoorde ik 14:17 een liedje op skyradio, frans-talig, stem leek een beetje op celine dion, maar die zingt volgens mij niet frans. ik kan geen frans dus weet niet precies hoe die ging maar je spreekt het zo ong uit: Tron da the zun ofzo:?
3. de orginele versie van Enge Buren - Pizza Calzone
4. Deze heb ik 1 keer eerder gevraagd: Was bij die aflevering van ViVA La Bam dat ze een Hummer van een berg laten vallen, en dan komt er een liedje, omdat het zo zielig voor die hummer was (:)). Ik hoorde hem gister weer op de radio dat nummer en toen zei me tante: jah, dat was van onze tijd dit liedje(ze is 44 ofzo). ze dacht dat het Luna was ofzo...
Beetje daar een vrouwenkoor gezongen zeg maar (opera of hoe je dat ook noemt)....?(erg mooi n ummer trouwens)
Als het idd gaat om Hijo de la Luna, dan zou het de versie van Loona kunnen zijn die op de radio was.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:14 schreef satecl het volgende:
ThnQ man, ik denk dat ik binnenkort weer even langs me tante meot gaan om het nogmaals te vragen
Misschien Maandagavond na 22.00 uur even mailen met Radio@KinkFM.com. Dan zit Def P er namelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer van Bob Marley. Er is een stukje te horen na het nummer Steek m Op! van osdorp Posse. Ik kan de tekst niet verstaan helaas.
Als ik 'steek 'm op' lees denk ik gelijk aan 'Stir it up'quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer van Bob Marley. Er is een stukje te horen na het nummer Steek m Op! van osdorp Posse. Ik kan de tekst niet verstaan helaas.
Jij kent het nummer van de Osdorp Posse niet, he?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als ik 'steek 'm op' lees denk ik gelijk aan 'Stir it up'
klopt, want dan had ik wellicht met meer zekerheid het antwoord kunnen gevenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:34 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Jij kent het nummer van de Osdorp Posse niet, he?![]()
Nee dat is hem inderdaad niet, het nummer is best nieuw en engelstalig...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:51 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Het zal hem wel niet zijn, maar probeer het toch maar:
Pater Moeskroen - Mango Tango?
Heeft iemand een ideetje? Het is volgens mij niet Les Rythmes Digitales, die muziek was voor een andere commercial gebruikt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:52 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer dat je hoort in de Renault Clio (enter next level) commercial.
In die reclame zie je een peuter naar buiten kruipen, in een ventje veranderen, die verandert in een puber, die verandert weer in een man en die loopt uiteindelijk in een tunnel en verandert in de Renault Clio. Op ster.nl en tvreclames.nl is ie niet te vinden. Iemand hier die het wel weet? Alvast bedankt!!!!
Ohja, het liedje is rock/electronisch-achtig en wordt gezongen door een vrouw. De Belgische versie van deze reclame heeft een heel ander nummer die op de achtergrond speelt.![]()
Cockney Rebel - Sebastian?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:54 schreef Reus het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar een nummer uit de jaren 70.Het is een nummer waarvan de clip zich afspeelt op het strand met een paard in gallop. in het nummer komt het woord sebastian of sebastiaan voor. het werd gezongen door een jonge man met een hoge stem.
(Sorry voor de beperkte info, de buurvrouw wil t graag wetendus komt u allen met uw ideeen)
Alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |