KT Tunstall - Black horse & the cherry tree [2005]quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:57 schreef elpatsjieno het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat ik regelmatig op radio 3 hoor.
Vrouwelijke artiest, nummer klinkt een beetje 'folky'. De titel van het nummer is heel lang, klinkt een beetje 'vaag' en volgens mij zit er het woord 'horse' in.
Thanksquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:58 schreef Da_Sandman het volgende:
KT Tunstall - Black horse and the cherry tree
Dat lukt dan wel ineens
ookeej ik heb hem gevonden eindelijk het is:quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:04 schreef evil-me het volgende:
ik zoek een nummer, ik ken alleen de videoclip (een the box liedje)
het gaat zo. Je ziet een soort van rap computer spelletje. 2 gasten staan te rappen en moeten dan verbaal allemaal spelletjes doen. Er is ook nog een shot dat er ook een dj idee is en die draait dan voor de 2 rappers.
grappig lied
Iemand?
Echt hardstikke bedanktquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:52 schreef Da_Sandman het volgende:
En na lang nadenken kwam dan toch eindelijk die heldere ingeving:
Niels van Gogh - Pulverturm
Natuurlijk
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:40 schreef Bloempje19 het volgende:
En dan bedoel ik niet dat nummer van Jamie Cullum
NOu ja: komen ze...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:17 schreef Seal_force het volgende:
Weet iemand een nieuwe versie van knock on heaven door? Of een leuker dan de oude?![]()
Madonna - Hung up [2005]quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:34 schreef heaven7 het volgende:
Hoe heet het nieuwe liedje van Madonna?
Wilde gok op Simply Red - Fairgroundquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:25 schreef dromewaris het volgende:
en nog een ouder nummer, met veel drums erin.
wat text:
"and I love the power"
en ik dacht:
"even if my story can't make it"
Snap! - The cult of Snap! [1990]quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:40 schreef Deetch het volgende:
Jaren negentig housenummer (1992-1994 ofzo)
Vent zingt in onverstaanbaar taaltje het volgende (fonetisch)
"eey eey ba dee oeh wella dai dai
oemba dee adee oe wella die die uh
Dan volgt er een house break en weer dezelfde "tekst"
Ik hoorde hem zonet op TV in de presentatie van films op TV (volgens mij Net5)
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:45 schreef bartrid het volgende:
[..]
Wilde gok op Simply Red - Fairground
http://www.lyricsfreak.com/s/simply-red/125054.html
Dit is hem niet denk ik? Songtekst marleyquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer van Bob Marley. Er is een stukje te horen na het nummer Steek m Op! van osdorp Posse. Ik kan de tekst niet verstaan helaas.
Het is in ieder geval niet Snap met de cult of snap. Het nummer is snellerquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:40 schreef Deetch het volgende:
Jaren negentig housenummer (1992-1994 ofzo)
Vent zingt in onverstaanbaar taaltje het volgende (fonetisch)
"eey eey ba dee oeh wella dai dai
oemba dee adee oe wella die die uh
Dan volgt er een house break en weer dezelfde "tekst"
Ik hoorde hem zonet op TV in de presentatie van films op TV (volgens mij Net5)
ZIng eens een stukje voor dan!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:13 schreef Deetch het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet Snap met de cult of snap. Het nummer is sneller
Gevonden!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:04 schreef Lovechild het volgende:
Ik ben al een paar keer zeer verguld geweest met dit topic, dus eens kijken of jullie me nog een keer kunnen helpen:
Er is een aflevering van Third Watch waarin afscheid wordt genomen van brandweervrouw Alex; zij is om het leven gekomen. De aflevering begint met een langzaam nummer, gezongen door een vrouw. Ze klonk me wel bekend, maar kon er toch de vinger niet op leggen. De tekst gaat (ongeveer) als volgt:
Do not stand at my grave and weep,
I am not there, I do not sleep.
knip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |