zo makkelijkquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:00 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Een van deze misschien?
[..]
Ik waag een poging na je schopje...quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:15 schreef tho_Omas het volgende:
Ik zoek een techno/techhouse-nummer waarin voortdurend "Shake, what your mother gave ya" gezegd wordt.
BVD,
Freakpower - Turn On, Tune In, Cop Outquote:Op dinsdag 1 november 2005 08:56 schreef DUSHI82 het volgende:
Wie kent het volgende liedje en door wie wordt het uitgevoerd?
"Tune On,Tune In And Cop Out" (Let it flow now momma)
Als ik Tune on,tune probeer te dlen,vang ik bot.
een omschrijving voor mensen die geen BNN kijken heb je niet?quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:47 schreef mikey99 het volgende:
gister bij spuiten en slikken werd er een nummer gedraaid in die discotheek toen filemon zijn ghb ging testen, aan het einde van dat stuk, zie je nog een paar tellen die discotheek vanachter de dj plek. op dat moment werd er een nummer gedraaid, zou graag weten welk nummer....
nee sorry, ben nu al vergeten hoe het nummer gaat, maar heb het keer gehoord tijdens uitgaan, gewoon in een discotheek zonder "dj"quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een omschrijving voor mensen die geen BNN kijken heb je niet?
Hij klinkt idd echt niet als Saybia! Ik kende hem nog niet, maar even zoeken levert dit resultaat op:quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:24 schreef Yamyam het volgende:
Ik heb een liedje gedownload wat volgens de download van Saybia is en "Just a dream" heet maar ik vind het niet als Saybia klinken.
quote:Child...
I dreamt I watch you die...
you die right in my arms...
felt you fell away...
Likely another day...son,
I swear I fell that day
a pain that walk remain...
a few I had no need...
So...
I went into your room...
I silently open the door...
I set down next to you...
I look down on your face...child,
I saw a paradise...
that **** in your ****
a few I had no need
CHORUS(x2):
(´Cause) you´re my life child,
everytime you breath,
I breath with you...
you´re sunshine,
everytime you cry, my
I cries too
Child...
I dreamt I watch you die...
you die right in my arms...
felt you fell away...
Likely another day...son,
I saw a paradise
that **** in your ****
a few I had no need
CHORUS(repeat to fade):
(´Cause) you´re my life child,
everytime you breath,
I breath with you...
you´re sunshine,
everytime you cry, my
I cries too
This is an automatically generated Delivery Status Notificationquote:Op woensdag 2 november 2005 01:10 schreef Hilzillah het volgende:
wacht af....
geloof niet dat chello me aardig vind vandaag..
probeer anders ff hilzillah @ gmail. com die vind mij vast wel aardig![]()
Gmail blokt Mp3's...check over 10 minuten nog eens je mail dan doen we het NOG eens andersquote:Op woensdag 2 november 2005 01:19 schreef Hilzillah het volgende:
waarschijnlijk een nieuwe fout meldingheb op beide adressen nog nix binnen
![]()
Whehe staat genoeg op dus ga je gangquote:Op woensdag 2 november 2005 01:27 schreef Hilzillah het volgende:
*doet vreugde dans* Pik ondertussen ook ff de ceedee van Racoon
Waarom zocht je uberhaupt dat nummer van Jeroen van Merwijk? Wat een kutnummerquote:Op woensdag 2 november 2005 01:35 schreef Hilzillah het volgende:
Ik zal me gedragen, hou het maar bij een![]()
Oh oh oh mag ik ook?quote:Op woensdag 2 november 2005 01:51 schreef DaFan het volgende:
[..]
Waarom zocht je uberhaupt dat nummer van Jeroen van Merwijk? Wat een kutnummer
Kan je idd beter Racoon erbij pakken...sterker nog, de andere 20 GB is allemaal beter![]()
En zips met uitvoerbare bestanden blijkbaarquote:Op woensdag 2 november 2005 01:20 schreef DaFan het volgende:
[..]
Gmail blokt Mp3's...check over 10 minuten nog eens je mail dan doen we het NOG eens anders
Gestuurd naar Chello.
Gmail blokt alles wat los en vast zitquote:Op woensdag 2 november 2005 01:53 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
En zips met uitvoerbare bestanden blijkbaar![]()
Tov!quote:Op woensdag 2 november 2005 02:03 schreef DaFan het volgende:
[..]
Uhm je woont in de kamer naast me manG, kom maar halenwijb.
Jeeeeej, dankje!quote:Op woensdag 2 november 2005 00:43 schreef DaFan het volgende:
[..]
Hij klinkt idd echt niet als Saybia! Ik kende hem nog niet, maar even zoeken levert dit resultaat op:
Staat op 2 CD's:
[1998] The dawn of a new life
[2000] Chapter 3
(Beide zijn demo's)
Via Google de volgende lyrics (kloppen):
[..]
http://www.lyricsdomain.com/19/soil/the_one.html ?quote:Op woensdag 2 november 2005 03:20 schreef neggix het volgende:
Shit.... Kom er niet uit, terwijl het zo simpel is
Van Soil, volgens mij uit de film "the One"
Heb je zo'n stukje wat volop hard is, en dan zingen ze " Whoo, ahahahah" Snel achter elkaar... hoe heet ie... Ben me hele soil collectie aan het luisteren maar lukt niet
Tja, 'de' Herinnering eigenlijkquote:Op woensdag 2 november 2005 01:51 schreef DaFan het volgende:
[..]
Waarom zocht je uberhaupt dat nummer van Jeroen van Merwijk? Wat een kutnummer
Kan je idd beter Racoon erbij pakken...sterker nog, de andere 20 GB is allemaal beter![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 10:50 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Tja, 'de' Herinnering eigenlijk![]()
En racoon... idd in een woord SUPER!!
Da Fan de Mên!!
![]()
Roger Sanchez - Another chancequote:Op woensdag 2 november 2005 13:10 schreef Leatherneck het volgende:
Ik ben op zoek naar twee nummertjes. Het eerste nummer wat ik zoek is vrij bekend denk ik, maar ik weet de titel niet meer. In de clip zie je zo'n meid en een jongen wat praten etc. en op den duur loopt die meid met zo'n heel groot hart rond op straat. Wat ik er nog van weet van de tekst is weinig, volgens mij wordt er vaak iets als "happy days began" gezongen. Het is vrij relaxed nummertje, beetje club-achtig.
Ik kon er niet meer opkomenquote:
Beide kloppen ze, thanks!!quote:Op woensdag 2 november 2005 13:29 schreef DaFan het volgende:
[..]
Roger Sanchez - Another chance
Die 2 eventueel deze:
Oorspronkelijke titel: Gonna fly now (Rocky's Theme)
Uitvoerende(n): Bill Conti, Carol Conners en Ayn Robbins
Anders weet ik m niet.
Ja, dat dacht ik dus ook, maar dta is em nietquote:Op woensdag 2 november 2005 09:17 schreef DaFan het volgende:
[..]
http://www.lyricsdomain.com/19/soil/the_one.html ?
Ik heb m geluisterd en hij voldoet niet heel erg aan jouw beschrijving, maar hij heet wel The One
En via imdb dan? Hier dusquote:Op woensdag 2 november 2005 14:46 schreef neggix het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook, maar dta is em niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |