toch nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe van DJ Format, volgens mij is het Give Me The Microphone, maar het kan ook een andere song van dit album zijn...
Drunkenmunky wordt wel eens gedraauid. Met die saxofoonquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:51 schreef Renee2004 het volgende:
ik zoek het nummer wat o.a gedraaid wordt bij jensen wanneer zijn gasten opkomen, het is een dance/trance nummer, en het gaat ongeveer zo
tan tan tan tan tantan tan
Hm, dat zijn er vrij veel zeg maar.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:02 schreef E- het volgende:
Ik zoek een nummer dat begint met een tikkende klok (of horloge)..beetje duister achtige muziek moet ik eerlijk zeggen
helaas weet ik er niet meer van, volgens mij is het ook eens gebruikt voor een film (nederlands)
1= Status Quo - Whatever you want.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:48 schreef satecl het volgende:
ik zoek 2 nummer uit 2 reclame's(ik kan ze niet zo snel op ster.nl vinden)
1. die reclame van: "VAN LUNTEREEE" met de tekst: whatever you take, what ever you want.... ofzo
2. die reclame van HP photo, met die jongen die telkens een blad voor ze gezicht doet en dat h et dan een foto wordt(die is aardig nieuw...)
wie weet hoe die 2 nummer heten...?
Heb je de Vara al gemaild?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:26 schreef thealterego1 het volgende:
Met spoed gezocht. Ongeluksthema of ongeluksmuziek van Stips. Ook wel bekend als het geluidje wat afgespeeld werd vlak voor een ongeluk in ons aller geliefde 12 steden 13 ongelukken. Wie kan mij dit nummer bezorgen of mij een hint geven op mijn zoektocht naar dit nummer!
Ik heb al heel lang gezocht, maar er is echt heel weinig te vinden. Dus wie gaat de uitdaging aan
Heb je hier wat aan:quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:04 schreef Lovechild het volgende:
Er is een aflevering van Third Watch waarin afscheid wordt genomen van brandweervrouw Alex; zij is om het leven gekomen. De aflevering begint met een langzaam nummer, gezongen door een vrouw. Ze klonk me wel bekend, maar......... Is er iemand die zijn/haar licht kan laten schijnen?
Mijn speurtocht leverde Holy Road van Lizzie West op.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:04 schreef Lovechild het volgende:
Ik ben al een paar keer zeer verguld geweest met dit topic, dus eens kijken of jullie me nog een keer kunnen helpen:
Er is een aflevering van Third Watch waarin afscheid wordt genomen van brandweervrouw Alex; zij is om het leven gekomen. De aflevering begint met een langzaam nummer, gezongen door een vrouw. Ze klonk me wel bekend, maar kon er toch de vinger niet op leggen. De tekst gaat (ongeveer) als volgt:
Do not stand at my grave and weep,
I am not there, I do not sleep.
I am a thousand winds that blow.
I am the diamond glint on snow.
I am the sunlight on ripened grain.
I am the gentle autumn rain.
When you wake in the morning hush,
I am the swift, uplifting rush
Of quiet birds in circling flight.
I am the soft starlight at night.
Do not stand at my grave and weep.
Mijn speurtocht op het net heeft me geleerd dat het hier oorspronkelijk om een gedicht gaat. Dit gedicht is dan ook op talloze "in memoriam'- sites te vinden, maar de gezongen versie ben ik dus helaas niet tegen gekomen. Is er iemand die zijn/haar licht kan laten schijnen?
Dat klopt, mijn vriendin heeft er ook een hele tijd naar gezochtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:42 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Mijn speurtocht leverde Holy Road van Lizzie West op.
Burt Bacharach - What the world needs nowquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:57 schreef RobbieRicardo het volgende:
ik zoek t lied What de worlds need now is love sweet love its de en dan weet ik het niet meer
Ik ben nog niet zo heel veel wijzer, maar heb ook nogal tijdgebrek vandaag. Ga maar zsm verder zoeken naar dit specifieke nummer dan...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:16 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dat klopt, mijn vriendin heeft er ook een hele tijd naar gezocht![]()
Je kan ook even mailen naar het adres in m'n profielquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:12 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo heel veel wijzer, maar heb ook nogal tijdgebrek vandaag. Ga maar zsm verder zoeken naar dit specifieke nummer dan...
Chicago - You're the inspirationquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:25 schreef Barthez het volgende:
Ik zoek het liedje! hier een stukje van de songtekst!:
You're the meaning in my life, you're they inspiration...
Ruffneck & Yavahn - Everybody be somebody [1995]quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:09 schreef djjumbo het volgende:
ik zoek dat nummer...
en dan hoor je een vrouwenstem
"everybody, wants too be somebody...... "
is een beetje trance/dance en volgens mij al wat ouder
hoop dat jullie het weten
jij benne goedquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:26 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Ruffneck & Yavahn - Everybody be somebody [1995]
(of een latere remix uitgave)
ehmm nee ook niet, weet niemand het dan.. Het nummer kwam 2 weken terug ook bij de creepshop op slamfm, maar hun hebben geen playlist, ik dus een mailtje gestuurd, maar niks terug. Om iets duidelijker te zijn, af en toe zingt er dus een vrouw en af en toe de standaard trancedeuntjes. Wat de vrouw zingt lijkt nog het meest op dit: (kan het fout hebben..) oh no no gilla gilla hé, oh no no gilla gilla hé....... in my life. Kan ook heel iets anders zijn, was niet echt nuchter toen ik het voor de laatste keer hoorde, maar hier leek het nog het meeste op.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Euh jaa...
Paul van Dyk, met Another Way? Of met For an Angel?
www.ster.nlquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:21 schreef Scarface_ het volgende:
Ik zoek het nummer wat je in de KPN reclame met die neger hoort. Het liedje gaat zo ''Get outta my way...''
Ik weet echt precies welk nummer jij bedoelt! Het wordt vrij nerveus gezongen vind ik en vrij snel. Ik kan zelf alleen ook niet op de artiest kan komen!!!!! Ik ga ff hard nadenken!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:31 schreef chesterfield_king het volgende:
[..]
ehmm nee ook niet, weet niemand het dan.. Het nummer kwam 2 weken terug ook bij de creepshop op slamfm, maar hun hebben geen playlist, ik dus een mailtje gestuurd, maar niks terug. Om iets duidelijker te zijn, af en toe zingt er dus een vrouw en af en toe de standaard trancedeuntjes. Wat de vrouw zingt lijkt nog het meest op dit: (kan het fout hebben..) oh no no gilla gilla hé, oh no no gilla gilla hé....... in my life. Kan ook heel iets anders zijn, was niet echt nuchter toen ik het voor de laatste keer hoorde, maar hier leek het nog het meeste op.
Ik weet ook wat er wordt bedoelt maar hoe heet dat nummer ook al weer...oh no nooooooo gottagottahave it..........in my life of zoiets?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:59 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Ik weet echt precies welk nummer jij bedoelt! Het wordt vrij nerveus gezongen vind ik en vrij snel. Ik kan zelf alleen ook niet op de artiest kan komen!!!!! Ik ga ff hard nadenken!
Elk nr waar iemand van G-Unit in rapt begint daarmee...maar ik luister mn verzameling wel even af, mss kom ik hem nog wel tegenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:38 schreef tha_dark het volgende:
Ik zoek een nummer.
In het begin hoor je wat gefluister enzo, en dan roep iemand in 1x G G G G-Unit!!
En dan begint de beat pas. Ik heb al op veel nummers gezocht van G-Unit maar het nummer G-Unit zelf is het niet.
Die is zeker niet van Felix Da Housecat, Felix maar techno en geen ordinaire bubbling 'muziek'quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:06 schreef jwvanweert het volgende:
ik hoorde van de week een nummer in de kroeg... was hardcore achtig iets... in de tekst zat iets van:
"i wanna know,
is there anyone on the floor,
who can suck me like a whore"
Heb hem al:
DJ Felix Da Housecat - on the floor
Niels van Gogh - Pulverturmquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:29 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Ik weet ook wat er wordt bedoelt maar hoe heet dat nummer ook al weer...oh no nooooooo gottagottahave it..........in my life of zoiets?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:52 schreef Da_Sandman het volgende:
En na lang nadenken kwam dan toch eindelijk die heldere ingeving:
Niels van Gogh - Pulverturm
Natuurlijk
KT Tunstall - Black horse & the cherry tree [2005]quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:57 schreef elpatsjieno het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat ik regelmatig op radio 3 hoor.
Vrouwelijke artiest, nummer klinkt een beetje 'folky'. De titel van het nummer is heel lang, klinkt een beetje 'vaag' en volgens mij zit er het woord 'horse' in.
Thanksquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:58 schreef Da_Sandman het volgende:
KT Tunstall - Black horse and the cherry tree
Dat lukt dan wel ineens
ookeej ik heb hem gevonden eindelijk het is:quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:04 schreef evil-me het volgende:
ik zoek een nummer, ik ken alleen de videoclip (een the box liedje)
het gaat zo. Je ziet een soort van rap computer spelletje. 2 gasten staan te rappen en moeten dan verbaal allemaal spelletjes doen. Er is ook nog een shot dat er ook een dj idee is en die draait dan voor de 2 rappers.
grappig lied
Iemand?
Echt hardstikke bedanktquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:52 schreef Da_Sandman het volgende:
En na lang nadenken kwam dan toch eindelijk die heldere ingeving:
Niels van Gogh - Pulverturm
Natuurlijk
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:40 schreef Bloempje19 het volgende:
En dan bedoel ik niet dat nummer van Jamie Cullum
NOu ja: komen ze...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:17 schreef Seal_force het volgende:
Weet iemand een nieuwe versie van knock on heaven door? Of een leuker dan de oude?![]()
Madonna - Hung up [2005]quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:34 schreef heaven7 het volgende:
Hoe heet het nieuwe liedje van Madonna?
Wilde gok op Simply Red - Fairgroundquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:25 schreef dromewaris het volgende:
en nog een ouder nummer, met veel drums erin.
wat text:
"and I love the power"
en ik dacht:
"even if my story can't make it"
Snap! - The cult of Snap! [1990]quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:40 schreef Deetch het volgende:
Jaren negentig housenummer (1992-1994 ofzo)
Vent zingt in onverstaanbaar taaltje het volgende (fonetisch)
"eey eey ba dee oeh wella dai dai
oemba dee adee oe wella die die uh
Dan volgt er een house break en weer dezelfde "tekst"
Ik hoorde hem zonet op TV in de presentatie van films op TV (volgens mij Net5)
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:45 schreef bartrid het volgende:
[..]
Wilde gok op Simply Red - Fairground
http://www.lyricsfreak.com/s/simply-red/125054.html
Dit is hem niet denk ik? Songtekst marleyquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer van Bob Marley. Er is een stukje te horen na het nummer Steek m Op! van osdorp Posse. Ik kan de tekst niet verstaan helaas.
Het is in ieder geval niet Snap met de cult of snap. Het nummer is snellerquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:40 schreef Deetch het volgende:
ZIng eens een stukje voor dan!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:13 schreef Deetch het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet Snap met de cult of snap. Het nummer is sneller
Gevonden!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:04 schreef Lovechild het volgende:
Ik ben al een paar keer zeer verguld geweest met dit topic, dus eens kijken of jullie me nog een keer kunnen helpen:
Er is een aflevering van Third Watch waarin afscheid wordt genomen van brandweervrouw Alex; zij is om het leven gekomen. De aflevering begint met een langzaam nummer, gezongen door een vrouw. Ze klonk me wel bekend, maar kon er toch de vinger niet op leggen. De tekst gaat (ongeveer) als volgt:
Do not stand at my grave and weep,
knip
Barry Manilow - Mandy?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:34 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Ik zoek een heel bekend kroegnummer, gaat ongeveer zo:
When you gave and you smile and i'll take it, [...] oh baby,
Het ging dus (wederom) om KT Tunstall - Black Horse and the Cherry Treequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:40 schreef mark_03 het volgende:
Ben op zoek naar een nieuw nummer. Lekker ritme, dansbaar. Tussen de tekst door zingt men "oe oe" "oe oe". Vrij vaak te horen op Q-Music.
Wie kan me helpen ondanks deze vrij lastige omschrijving.
Niemand?quote:Lieve mensen,
Ik zoek een nummer uit de film Snatch. Het wordt volgens mij meerdere malen gedraaid, ook vlak voor de 1e boksmatch met Mikey en "The Bomber".
Je hoort een snel deuntje, met gefluit, een vent die rare oerwoudgeluiden maakt ofzo, en een instrument die mij doet denken aan een bamboefluit (?)
Het is een beetje Jazzachtig met snel deuntje. Wordt voor 't eerst gedraaid in de scene dat Brick Top door de hal loopt richting de boxring. Ik heb em in een ver verleden op een PC gehad, maar word nu echt wel best wel krankjorem van dat gezoek.
Eerst gezongen door een vrouw met een zeikerige stem en daarna herhaald door van die irri kindjes?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:50 schreef 020-NRD het volgende:
ik zoek een kinder liedje wat een hit was deze zomer in alle vakantie landen en het gaat een beetje zo: Its a no no no Its a yo yo yo , zo iets maar weet het niet meer echt
Sorry, maar ik had em deze pagina al beantwoord, dus ik sloeg em nu over.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:05 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Het ging dus (wederom) om KT Tunstall - Black Horse and the Cherry Tree.
Tom_Tom- Dankjewel
Kim Carnes - Betty Davies Eyesquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:05 schreef jackson het volgende:
Ik ben opzoek naar een oudere plaat van een vrouwelijke artiest. De stem heeft iets weg van Tina Turner ofzo. Zitten wat breaks in het nummer en de teksten:
You just tease me/ you just know how to please me (oid)..... taaadaaataaadataaa..... your ??? a day..... ??? *melodie*
Wazigheid kent geen tijd zoals je merkt maar ik hoop dat het iemand wat gaat zeggen
Heb even een Sample gemaakt ervan: http://www.xs4all.nl/~cbburgk/track.mp3
Dit is wel een remix dus het kan wat anders klinken soms...maar het is zoooo bekend...
Alvast bedankt
Top!quote:
Dat zag ik inderdaad al jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:09 schreef Berkery het volgende:
Bette Davis Eyes om precies te zijn.
my chemical romance?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:10 schreef CybPraetorian het volgende:
band naam, waar ik zoek naar ben, heeft iets te maken met chemie, of zo'n soort experiment. Tis niet echt een naam maar een zin.. beetje rock achtig geloof ik. Video is al wel wel eens langs geweest op tv...
Dat is volgens mij een nummer van enya, zal eens ff voor je zoekenquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:37 schreef pa-ra-no-i-de het volgende:
Ik zoek het liedje uit deze PPS file; volgens mij is het geen engels want kan er niks uithalen
http://www.badongo.com/fi(...)_Doorgeeflichtje.pps
Owquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:40 schreef Deetch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |