Anyone?quote:Ik zoek een nummer van de reclame van Appelsientje Mild. Dat er een aantal Sinaasappelplukkers zogenaamd heeeeeeel geduldig w88 tot de 1e sinaasappel van de boom valt voordat ze gaan plukken. Op het einde van de reclame komt een nummer op, welke is dat?
Dat is hem.quote:Op zondag 6 november 2005 16:08 schreef DaFan het volgende:
[..]
Oorspronkelijke titel: Broad Daylight
Uitvoerende(n): Gabriel Rios
Denk ik
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
is dat dit fragment? klinkt een beetje als Enya
Gokje 1: Chicago - You're the Inspirationquote:Op zondag 6 november 2005 19:31 schreef keezert het volgende:
ha
ik zoek een rustig liedje uit de jaren 89-92 ongeveer, het refrein gaat zo: "No one loves you more than I".
wie weet welke ik bedoel
bedankt he
Bad Habit - More Than I?quote:Op zondag 6 november 2005 19:31 schreef keezert het volgende:
ha
ik zoek een rustig liedje uit de jaren 89-92 ongeveer, het refrein gaat zo: "No one loves you more than I".
wie weet welke ik bedoel
bedankt he
Quote: "Pieter Kuijpers, regisseur van een van de betere Nederlandse films dit jaar: Van God los, leek het een goed idee de release van zijn eerste lange speelfilm te laten samenvallen met een hitsingle. Hoewel de film gebaseerd is op de Bende van Venlo wilde hij iets van de Drentse feestrockers van Skik. Die hadden er wel oren naar, schreven ook een 'hit', maar in de film kwam het nummer niet.Om de simpele reden dat het nooit geproduceerd werd.quote:Op zondag 6 november 2005 18:08 schreef moemoe het volgende:
Hoe het nummer aan het einde van de film ''Van God Los'' bij de ondertiteling dus.
Is een Nederlandstalige band? Skik? Wie? Welk nummer?![]()
Het nummer heet: My Two Dadsquote:Op zondag 6 november 2005 21:13 schreef keezert het volgende:
ha
wie weet welke ik bedoel
bedankt he
Dat is hoogstwaarschijnlijk Fat Boy Slim - Ya Mamma.quote:Op zondag 6 november 2005 17:37 schreef tho_Omas het volgende:
Ik zoek een techno/techhouse-nummer waarin voortdurend "Shake, what your mother gave ya" gezegd wordt.
BVD,
PUSH THE TEMPO !quote:Op maandag 7 november 2005 13:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat is hoogstwaarschijnlijk Fat Boy Slim - Ya Mamma.
Gabriel Rios - Broadday Lightquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:27 schreef Forumpi het volgende:
Iemand gister toevallig nog '06-05' van Theo van Gogh gezien?
Nou, ik ook niet, maar op het allerlaatst kwam er nog een stukje interview met hem waaronder een mooi stukje pianomuziek werd gespeeld.
Het is een heel bekend stuk volgens mij van een film of een reclame. Iemand enig idee?
Procol Harum had ooit een nummer: Conquistadorquote:Op maandag 7 november 2005 16:28 schreef satecl het volgende:
ik zoek een nummer die netzoiets is als era - ameno. hij heet concuestador ong...maar ik weet dus niet hoe die precies heet...wie weet het wel...??
Moony - Dove?quote:Op maandag 7 november 2005 17:17 schreef Messenga het volgende:
Hoe heet dat nummer ook alweer van :
I'll be loving you forever and ever, I'll be part of you in the way I do.. blablabla?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |